Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Heeeeeei, vennen min...

Heldigvis ser jeg at du har fått mailen min - men stakkars da - forsov dere, jo...

Som jeg skrev, er jeg sååå lei meg for at jeg ikke fikk snakka med deg i går...Vi som skulle ha en liten pep-talk, og greier...Ser at du skriver at nervene har roa seg, så da håper jeg det vedvarer...

Jeg ønsker deg lykke, lykke til vennen - har tenkt på deg mange ganger i dag allerede - selvom jeg vet at det ikke er før i morra du skal på riksen...

Jeg håper de er snille med deg der inne, og at de får tatt prøver så de finner ut hva som gjør at du har så vondt...

Kjempeglad i deg, Skusla - det vet du! :D Venter spent på å snakke med deg når du kommer tilbake igjen...

Stoooor klem fra ei som bryr seg om deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da er jeg tilbake.. Uten de helt store oppløftende nyheter.

Skal begynne med fysio. Skal sjekke opp om det finnes sånn spesial fysio her i Ålesund, om ikke så må jeg ned til oslo å bo der en periode.

Tok vanlig gyn undersøkelse.. That's it.

Ingen andre prøver, ikke engang en blodprøve.

Legen var meget hyggelig, forklarte masse. Tok en vanlig gyn. undersøkelse, fant ut av livmoren og eggstokker var ok.

Altså, det jeg skal videre er å fortsette med medisinene. Hun sa det var mye til hjelp at jeg har en kjekk sambo.

Så fysio, som skal lære meg å kjenne kroppen min bedre. Så skal jeg til psykosomatisk undersøkelse, altså med psykolog ( dette er en del av behandlingsopplegget deres, lege, fysio og psykolog) etter sommeren. Å ned til henne igjen i vinter ( + den gangen med psykolog skal jeg se henne igjen)

Hun forsto at dette var vanskelig, å at jeg måtte belage meg på at det tok tid.

Så det jeg hovedsakelig skal nå er: VENTE, VENTE, PUSTE BEDRE, FÅ LITT FYSIKALSK BEHANDLING, VENTE, SPISE LIKE STORE MENGDER MEDISIN, VENTE, PÅ TIME HOS PSYKOLOG Å FYLLE UT CA TO KG ( legens egne ord) SPØRSMÅLSARK, VENTE, VENTE, TIME HOS HENNE, VENTE, MULIG INNLEGGELSE..

HEI OG HÅ!

Det er alt jeg har å si for denne gang; Hei og hå.

Jeg er LITT skuffet, litt sint, litt lei meg og INNI HAMPENS frustrert!

Takk for koselige hilsner forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hva slags spesial fysio er det snakk om da? Greit å slippe å flytte til oslo, tross alt, greit om de har det hjemme.

Mamma går til en meget flink (hennes ord, den første som "ser hele henne") fysioterapeut, men han er jo ikke noe "spesialopplegg", så det er nok ikke det du ser etter, men jeg håper du finner det i alle fall.

Skjønner at det er frustrerende, men prøv å tenke at nå er du kommet inn i systmet deres i alle fall.

Godt at du har en sånn kjekk sambo ja, det betyr mye.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei vennen. :D

Jeg blir som vanlig ganske paff og målløs når jeg leser hva du opplever. Vet vel egentlig ikke hva jeg skal si, men samtidig vil jeg du skal vite at jeg bryr meg og jeg synes det er fryktelig trist sånn som du har det. Kan jo egentlig ikke forestille meg hvordan det er, men blir sint når du forteller om hva du må igjennom. :x Du er beundringsverdig i hvordan du takler det og det er så flott at du har en kjærest som tar vare på deg og støtter deg.

Gla i dæ, Skusla.

*STOR TRØSTEKLEM*

-fra ei som bryr seg.

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, vennen! :D

Nå står jeg ved sengekanten og venter på å stupe ned under dyna. Har prøvd å kontakte deg på msn - men du er så opptatt, atte! :wink:

I dag har deg gått i ett siden jeg kom hjem fra jobben, så nå skal det bli godt å legge seg...Har spist meg kvalm på sjokoladekake, så det blir nok ikke soving med en gang, men... :roll:

Gleder meg til å snakke med deg snart igjen - lenge sia, nå... :(

GODNATT-klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammeeeen, vi fikk jo oss en liten prat da vennen!! Sent men godt.

På vei i seng jeg også nå.

Har tjent meg 3500 kroner i dag.. HURRAAA :hoppe:

Det kommer godt med.

Jeg er fryktelig sint på Divas vegne i dag også.. Derfor orker jeg ikke skrive noe særlig i dag.

Snakkes i morra og sov godt

Midnattsol: Tusen takk for gode ord. Jeg må holde det gående vettu. Hjelper ikke å gi opp, så jeg må stå på. Selv om det er fryktelig tungt noen ganger..

men men, det ordner seg for kjekke jenter, er det ikke det man sier? Å må jeg leve med det så må jeg vel innstille meg på det da! Dessverre

En ting til legen der nede sa var at hun så ikke antydning til eggløsning eller mensen nå.. Å det var jo fryktelig trist..

Hun ville heller ikke sette i gang mensen min, hvertfall ikke enda, for det kunne resultere i voldsomme tilleggssmerter som ikke var nødvendig.

Så da blir det ENDA lenger å vente til babyen blir unnfanget.

JEG VIL HA BABY NÅÅÅ. Sambo er enda mer verpesjuk, så han er også litt utålmodig. Men jeg skal snakke med legen min når jeg skal dit om en uke, å høre hva han sier.

Men men, tålmodighet er en dyyyyyyd... Visstnok! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei på du!

Synd at du ikke kunne få litt mer oppløftende nyheter på Riksen, men får håpe og tro det ikke tar all evighet å gi deg hjelp.

Hva slags fysioterapi er det snakk om forresten?

Syns du er flink som klarer å holde motet og humøret oppe! Stå på! Med bare det kommer du langt og lenger enn langt :D

God natt og sov godt!

Klem fra Angeleyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov leeeenge i dag.. Sto opp og satt meg ned med avisen. Koste meg.. Så ringte læreren min for å høre hvordan det sto til, det syntes jeg var veldig hyggelig! :)

Snakka med legen for å få ny resept, så sambo stakk å hentet den til meg. Så kledde jeg på meg, stelte meg og vi dro ned for å kjøpe salongbord på favorittbutikken min.. Å HVA SER JEG, JO DEN VAR NEDLAGT!!!!!!!!! :grine:

De hadde jo bordet mitt der.. Akkurat slike bord som jeg er på jakt etter! Hvorfor er de NEDLAGT daaaa??? Kunne de ikke ventet LIIIITT lenger??? Jo, det syntes jeg virkelig.. :Nikke:

Vel, så vi dro til en annen butikk hvor de har MASSE fint.. Fant ett bord der vi begge likte, men vi er ikke sikker. Det var skrekkelig dyrt og jeg vet ikke om det står til sjenken vi har .. Bør matche litt da...

Her ser dere bordet: www.salgsentralen.no, trykk på salongbord og så er det det bordet øverst nr to fra venstre.. Det vises der med klaffene utslått, så det er egentlig mye mindre.

Syntes det var fint.

Så var det ett på Skeidar vi luuurte LIIITT på. http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...&Type=0&Search=

Hvilket syntes dere var finest?????

Alle meninger hjelper her.. For vanligvis har jeg alt klart, og vet hva jeg er på jakt etter men nå når jeg ikke finner det jeg vil ha og må ta til takke med de to alternativene så må jeg ha litt hjelp ja.. :D

Vi var innom Bohus og Møbelringen også.. Men fant ingenting.. Jeg blir GAL. Må da finnes litt grove fine bord EN PLASS vel???

Kjøpte to STORE puter på Skeidar. Å putetrekk til. Skal være bak de "vanlige" putene i senga.. Deilige puter.. Liker det jeg.

Så kjøpte jeg en SVÆÆÆR rosebukett. Det var tilbud på roser på en blomsterbutikk vi gikk forbi, så jeg fikk de til å lage en fin bukett med hvite og orange roser ( 10 av hver) og litt grønt i .. Jeg har nesten alltid blomster her, for jeg blir så mye bedre humør av en pen bukett blomster i stua... :D

Hadde en diskusjon med mamma i går- Rett etter jeg var ferdig på Riksen, ringte jeg henne for å fortelle. Det var jo ikke så mye å fortelle da, men mamma sa jeg MÅTTE ringe henne når jeg kom hjem. Jeg sa at jeg skulle ringe enten da eller dagen etter. Ett par timer etter vi kom hjem begynte hun å ringe..- Ringte og ringte.

Jeg ble så irritert. Hun har INGEN forståelse for at jeg KANSKJE ikke har så lyst å snakke om det AKKURAT DA. Så ringte hun på igjen dagen etter, og ba meg fortelle hva som var skjedd. Jeg sa at jeg hadde allerede fortalt henne det, hvorpå hun sier: Jammen hva mer? Så jeg sier: Jammen det var ikke mer... JODA, det var det sa hun... :o

Joda for pokker????

Å det skal vanligvis ikke så mye til for at jeg blir sint, men nå er det enda værre. Jeg ble så irritert.. Heva stemma og greier. Jeg blir så frustrert. Så tar hun det PERSONLIG at jeg ikke tok telefonen dagen før.

Jeg sa til henne at jeg skulle lete etter en fysio her i Ålesund som drev med slik spes. behandling og hun skulle forhøre seg med ei på jobb. Så sender hun meg en mail som starter: Med fare for at du skal se på også dette som utidig innblanding.....

Ååååå at det GÅR AN. Det har ikke noe med INNBLANDING å gjøre. Men hun ringer meg HVER ENESTE DAG. Skal vite alt.. Snakker ikke om annet enn at jeg er syk, å jeg er LEI av å snakke om det. Det er det ALLE andre også snakker om...

Å så tar hun det personlig å blir SÅRET fordi jeg ikke har mer og si eller om jeg ikke vil snakke om det. Da spiller hun fornærmet å sier at : jaja, jeg skal ikke blande meg mer jeg.. Å setter opp DET fornærma-trynet.

Spar meg.

Vel, det var dagens utblåsning... Hun er litt tutrete ja.. Å hun har bare meg, så jeg får det dobbelt opp også.. :roll:

Nå er det på tide å avslutte denne NOVELLEN her.. Ble langt gitt.. Håper alle har det bra..

Tusen takk for koselige ord Angeleyes. Ja humør har jeg heldigvis nok av så det skal ikke stå på det. Men det er hardt noen ganger, for jeg møter veggen så mye syns jeg. Helsenorge er no dritt

Ha en fin kveld da vennene mine...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOHOOO, VI HAR FÅTT OSS BOOOOORD.. ETT VAKKERT KISTEBOOORD I MAHOGNEY. AKKURAT SLIK JEG VILLE HA, OG VI SLENGTE MED ETT SKAP I MAHOGNEY MED GLASSDØRER I SAMME SLENGEN, Å DET VAR SUPER LEKKERT.

:hoppe::hoppe: HURRRRRAAAAA :hoppe::hoppe:

Nå er jeg så glad dere aner ikke. Vi ringte til den butikken som var nedlagt, fikk et mobil nr. Å der kunne en hyggelig mann fortelle oss at de hadde stengt butikken, som vi visste, men de hadde litt stående i underetasjen til en annen butikk ti min kjøring fra byen. Å om ikke vi fant det vi ville der, hadde de kataloger som han kunne bestille fra. Så de HAR IKKE AKKURAT LAGT NED. Butikken ja, men han skal ha åpent slik at folk kan komme å bestille varer om de vil.. Ååå, dere ANER ikke så fine ting der er i den butikken. Håndlagde fra Indonesia.

Så jeg hopper rundt omkring i gledes rus.. weeeeeeeeeeeh... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hello, Sunshine! :P

Gratulerer med nytt bord da - send meg bilde, da - pliiiis!!! Gleder meg til å se hvordan det blir i stua deres nå - sikkert kjempefint!

Moro med nye møbler - jeg blir helt sjuuuuk! :lol:

Endelig helg, vennen - den har jeg venta på lenge. Kverulanten og jeg reiser på hytta i morra. Skal slappe av og kose oss - men jeg må også få lest til eksamen... :-?

Nå føles det som evigheter siden jeg var på KG sist, så nå får jeg titte gjennom sidene med nye innlegg. Håper på å finne no' spennende da, vettu...

Ønsker deg og sambo en fin fredag - med ommøblering og greier. Kos dere masse i helga!!!

Kjempeklem til deg, vennen min! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Skusla-vennen!

Aå dumt at de ikke tok flere prøver av deg! De burde jo ta en hel del prøver når du først er der slik at de lettest mulig kan finne ut noe!! Eller? :roll: Godt å være hjemme igjen, tenker jeg.

Så fint bord, da!! :D Lækkert! Fint at du fikk tak i det, . det er ikke noe som er så irriterende som at du ikke får tak i de møblene du har sett deg ut... Vet hvordan det er... :lol: Men, godt dere fikk det likevel!!

Ville egentlig bare innom for å ønske deg natta, jeg.... Også oppdaga jeg at jeg ikke har skrevet noe til deg etter at du var på sykehuset. Enda jeg har lest og fulgt med!! *skamme seg*

Nå har jeg slengt inn noen ord, da, vaffal......

Sove godt, da!!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Takk for koselige hilsener da dere.... :D Gleder meg stort.

Vi valgte ingen av de bordene som jeg la ut link til i går..

Men dette bordet og dette skapet HER: http://no.photos.yahoo.com/bc/skusla/lst?....&.src=ph&.view= ( de siste bildene der.. Nybordet og skapet)

Jeg er bare mer og mer fornøyd ettersom jeg ser på det! Duken skal ikke være på da, syntes nesten det er for fint til å ha duk på jeg, men den lå på andre bordet, så den får ligge så lenge.. (lat ja- :sjarmor: )Å skapet, ja jeg må visst gjøre litt ommøblering på lillestua tenker jeg.. Når det står der jeg nå har plassert det, så vil det ikke vises så godt. Å man gjemmer ikke bort ett så pent skap nei... :fy:

Så da må jeg vel til pers å flytte databordet og alttingen, til ett annet hjørne osv.. Puh, blir stress da, men det kommer til å bli MYE finere.

I kveld har sambo vært på gutteklubb og jeg har vært her alene. Hadde besøk av en venninne tidligere i dag, men ellers har jeg sittet å kost meg med godteri, brus og tv. Leide film gjorde jeg, å når den var ferdig så begynte Den tredje vakten. Så bar det inn på KG etter det. Kan ikke gå glipp av FOR mye her vet dere... :ler:

Det regner som bare juling her akkurat nå. Å de stakkars pelsdyrene mine som er ute.. Håper de har funnet seg ett lite krypinn.. Må nok ned å se etter de før jeg hopper til sengs ja.

Vi har blitt invitert med på båttur sammen med svigerforeldrene mine i pinsen. Men jeg syntes det var litt vel lenge å tilbringe tre hele dager på en båt sammen med de. Ikke det, jeg liker de utrolig godt jeg, å de er kjempe kjekke. Men selv om ikke båten er så liten, så er det fortsatt en båt.. Å jeg som er så mye dårlig og har så mye vondt.. Neeeeh.. En dag eller to hadde vært greit. Så vi får se hva det blir til... ( om det fortsetter å hølje ned på denne måten, så blir det til å være INNE hele pinsa.. :cry: )

Mamma ringte i dag også.. Ville vi skulle gå på cafe sammen i morra. Hennes måte å be om godt vær på, så det har jeg lyst til. Sa det var under forutsetning at jeg følte meg noenlunde, å det håper jeg at jeg gjør.

Da går vi alltid på samme cafeen, bestiller cafe latte og blåbærmuffins å koser oss... :D

Vel, da er det vel på tide å finne senga tenker jeg.. Sambo kom nettopp ramlende inn døra.. :ler:

Neida, han var ikke så ille i dag.. Litt brisen, å det er jo lov. Heldigvis ikke så full som sist, for da går praten i ETT KJØR I TIMEVIS.. :roll:

Ingenting som er mer travelt enn det når man selv er edru og stuptrøtt... :P

Uansett, så får alle lesere av dagboken min ha en KJEMPE FIN PINSEHELG og en goood natt.

Sov godt da alle ...

Stooor klem fra Skusla! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Takk for hyggelig melding i dagboken min!;)

Jada,fikk signert singel, og til og med en klem fra Kurt! :oops: :D Han er et skikkelig sjarmtroll! Og ja, han har en fantastisk stemme, går nok aldri an å bli lei av den!! Gleder meg til cd'n hans kommer ut, den skal jeg ha! Har allerede lastet ned mange sanger av han (Fenriklane), han er dyktig. Så de sangene går på repeat her i gården ja!!

Ja, er så deilig å være ferdig med eksamen, slipper det presset på meg. Så det føles godt....Føler med alle de som strøk, de må visst tilbake om 2-3 uker, midt i sommerferien!! :(

Du er jo heldig da som har god tid på å lese, er godt det. Og det går sikkert bra på den!! :blunke:

Nå får vi besøk av et vennepar, så skal vi spise Burritos og se en dansk (!!) actionfilm. Kan jo bli interessant... :D Så blir det fest ikveld da, det blir gøy.

Ha en fin kveld vennen!

Stor klem fra meg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Hei Skusla :)

Tenker mye på deg og hvordan du har det. Trist at moren din ble fornærmet da, men godt hun ville gjøre det godt igjen ved å be deg med ut på cafe. Dere bor i nærheten av hverandre? Så koselig da. Mammar kan være veldig hysteriske og bekymrede men det er jobben deres :)

Skjønner godt at det ikke fristet å være på båt med svigers i 3 dager. Syns det virker lenge jeg for min del. Og for deg når du har mye vondt og sånn, da er det ikke noe moro nei.

Var ikke klar over at dere også er en av mange her som prøver å få barn.

Så koselig, håper dere får deres etterlengtede baby snart. Men vil et svangerskap by på problemer da? Tenker på helsen din. Blir helt sjuk jeg når jeg ser nudelige babyer over alt. Da tenker jeg åååå om det ikke var min tur. :ler:

Er godt å være litt alene noen ganger også. En trenger det inn i mellom.

Jeg håper du også får en koselig og fiiin pinse Skusla :D

Klem fra Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir GAAAAL!!!! :eeeh:

Vi bor like ved en barneskole.. Altså soveromsvinduet vårt ligger ut mot gaten, å inngangen til skolen ligger ca 30 meter fra. I helgen har det vært KORPSSTEMNE her. Å MANGE, MANGE KORPS har bodd på skolen. I går ble vi vekket klokka 7 ( :o ) først av en som gikk amok med stortromme, så av to korps som gikk frem og tilbake, frem og tilbake i gata her og spilte.

Masse busser, prat, fliring, spilling, og virkelig BLÅSING I INSTRUMENTENE.. Aaaarg, tenkte jeg. I dag begynte de, samme galeien. Men da heldigvis LITT senere.. Den var nesten ni.. Å holdt på helt til klokka halv to. :evil:

Huff, håper de reiser snart...

Ellers hadde jeg en grei dag igår.. Vi sto opp litt sent ( selv med bråket utenfor), gikk rundt å dassa her hjemme. Mamma kom, for jeg orket ikke dra ned i byen. Så hun kom med kake, så vi satt her og koste oss. Sambo dro å handla, og på cafe med noen venner. Vi ble invitert på taco aften og på grill aften i går, men orket ingen av delene. Hun som skulle ha taco-party er jeg ikke så begeistret for. Av mange grunner. Å de som skulle grille, begynte så tidlig.. Det var mange av mine guttevenner, å jeg hadde veldig lyst bort dit, for det er så lenge siden jeg har sett de, men vi måtte ut til pappa en tur. Hadde ikke vært der siden vi kom hjem fra Oslo, så vi satt på altanen å drakk kaffe og spiste hjemmelagde kanel-i-svingene... ( nam nam- :D ) Lillebror hadde fisket småsei til kattene mine, så vi måtte hente.. :P

Å så hadde vi en del her hjemme å gjøre. Gamlebordet, og en stor bokhylle sto midt på gulvet, så vi måtte bære de vekk, å ommøblere litt. Det ble ganske pent. Men av en eller annen grunn er jeg ikke HELT fornøyd. Det er noe som ikke stemmer! Hmmm...

Perfeksjonisten strikes again. :roll:

Jeg laget min berømte pastasalat, å vi koste oss med den og Conan O'Brian på tv.

Avslappende og deilig lørdag. Skulle egentlig bli hentet av foreldrene til sambo i dag også.. Men det er ganske overskya da. Å klokka er snart tre, så jeg regner med at det ikke blir. Synd, for nå kunne jeg faktisk virkelig tenkt meg å dra på båten...

Jaja, det er vår egen feil. De ville ha oss med i går!

Så vi får se hva vi finner på i dag.. Sambo ligger enda.. :o

Han er en lathans.. :ler:

Fikk noe helsikes kramper tidligere i dag.. Lå bare å vrei meg på badegulvet.. Bruker å få slike, men ikke så sterke.. Føltes ut som jeg skulle føde. ( Ikke at jeg vet hvordan det føles ut da men.. :ler: )

Mzfire: Jada, vi bor nærme hverandre.. Hun bor ca 10 min kjøretur fra meg.. :D

Koselig det, da har man anledning å kjøre inn på en snarvisitt!

Ett svangerskap vil trolig IKKE by på problemer.. Det er vanskelig for meg å bli gravid, og om jeg venter stort lenger nå, så er sjansene store for at jeg aldri kan få.. Så jeg bøør klare det snart. Det er store sjanser for at mye av smertene mine vil forsvinne om jeg blir gravid, men på den annen side, om ikke de gjør det, så må jeg gå i 9 mnd'er uten EN ENESTE SMERTESTILLENDE. Så det er litt dilemma dette..

Snakka med broren min i USA i går også. De hadde fått pakken min, og var såå glade! :D

Så forteller han meg noe rart. For noen mnd'er siden satt han å sa at han ville helst ikke at jeg ble gravid, han ville at jeg skulle gjøre ferdig skolen først osv osv. (Ikke at han har noe med det å gjøre, men jeg har alltid hørt på han..)

Så hadde han snakket med pappa for en stund siden, å tilfeligvis nevnt for han at han hadde sagt det til meg. Å pappa hadde blitt skikkelig irritert på han, å sagt at det måtte vi få bestemme selv, å at han virkelig SYNTES det hadde vært FINT og koselig om jeg ble gravid nå.. :o

What, tenkte jeg.. Pappa da.. Trodde ikke HAN følte slik.. Men men, det er koselig å vite at OM OG NÅR jeg blir det, så vil han bli kjempe glad. Det vil egentlig broren min også, men han liker å sjefe litt.. :ler:

Nei, nå må jeg stikke å dra den late samboeren min opp av sengen. Han ligger å ser på tv og koser med kattene.. Nok er nok, vi må finne på noe. :D

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HAAAAAA......... :D ¨

For en festlig dag dette har vært... Sto opp ganske sent, drakk kaffe og koste meg på KG en liten stund.. Så dro vi bort på salongen for å farge etterveksten min som var skrekkelig synlig nå.. Herrejemini, jeg så ut som en sebra.. Nesten!

Håret mitt har grodd som UGRESS i syden, men det er ingen unnskyldning, vi har tross alt vært hjemme i fire uker.. :roll:

Vel vel, vi farga håret mitt.. Det er alltid så morsomt å gå rundt der.. Masse gøy å finne.

Nå har de tatt inn noe sminke fra Sebastian som jeg knæbba.. :sjarmor:

*Fnis-fnis*

Å oppe, der den andre sminken er, som de bruker på bruder ol, fant jeg en KANON stilig øyenskygge. Knall turkis var den.. Så jeg knæbba den også.. Eller sambo sa jeg fikk den.

Så krølla vi håret mitt, med mer eller mindre godt resultat. Fikk litt wet look krøller da.. Å det er så fullt av hårspray og så stivt at jeg kommer til å kjempe for å gre det ut.. MEEEEN, det var verd det.

Så suste vi inn til mamma, som skulle legge opp ett bar bukser ( jeg fant fire stk i stedet for to, noe som gjorde henne litt oppgitt.. hehe, men det er DET MØDRE ER TIL FOR... :kul: )

Så jeg sto der, midt på gulvet å prøvde bukser, å hun klaga over at jeg var så tynn, å at sambo måtte sette meg på fetekur å tvinge meg til å drikke FLØTE.. :o

Mams da!!!!! Ond er hun.. Hvertfall ble jeg litt irritert og sa; om du var 50 kg mer og jeg gikk å kommenterte hvor feit du var, hadde du likt det??`

Da ble det stilt! :Nikke:

Fikk besøk av en venninne også.. Hun er så sugen på kjæreste hun vet ikke sin arme råd.. Å så klager hun på at hun bare møter drittsekker.. Forrige typen hennes syntes jenter som spiser godteri er kvalmt, og folk som spiser løk, er ute etter å irritere han for alle burde vite at han HATER LØK... :o

Han er så utrolig ekkel, at neste gang jeg skal på byen skal jeg sluke i meg en hel løk og gå å puste på han...

Uansett, hun klager og tyter om dette med kjæreste- Ikke rart for hun går etter utseende.. Hmmm, vokste vi ikke av oss dette på ungdomsskolen? Ja, greit at utseende har NOE å si, men ikke alt. Hennes typer skal være perfekt. Fra utseende, kropp, klesstil til penger, bra bil og samtidig behandle henne som en prinsesse OG være morsom, intelligent, god i senga, elske dyr, ha en feit leilighet, være ferdig med alle x'er, kunne spandere på henne alltid osv osv-

Yeah right. Hvilken drømmeverden fins han da??? :hoho:

Vel vel, ikke meningen å være slem, men hun har liiiitt urealistiske mål.

I morra skal jeg til frisøren å ta stripene mine. De har en plan tydeligvis. Det er to frisører+ sambo som har kommet fram til en plan om hvordan de skal farge det denne gangen.. Det var visst brune, røde og kobberfargede striper.. Hva tror dere om det?? Jeg har en følelse av at det kan bli kult. Å alt mine foreldre IKKE syntes er fint, syntes jeg er fint. De hatet det når jeg farga håret sist. De liker meg blond.. Men men, it's my hair!

Ellers lurer jeg på koordinasjonen til sambo... Han klarer pokker meg ikke gå en dag uten å slå tåa si.. Stuke tåa som vi sier. Altså å slå den inni dørkarmer, kanter osv..

Det er jo få ting som gjør så vondt som det da ( å få ting som er så morsomt for de som ser på.. :ler: Ondskapsfull som jeg er)

Flere ganger om dagen, hopper han rundt her på en fot, rød som en tomat i fjeset og banner som en bryggesjauer...

Du må lære deg å løfte beina da, sier jeg.. Men hjelper det??? NOPE.

Fornøyelse for meg, smerte for han.

Nå burde jeg egentlig ikke le da, for han ler aldri av MEG når jeg har smerte.. Meeeen, det er vel knapt det samme! :tunge1:

Nei, jeg skal prøve å legge meg tidlig i dag.. Tidlig for meg er før ett da, men nå skal jeg virkelig prøve å komme meg i seng FØR tolv.. Om jeg KLARER det gjenstår å se, men det er verd ett forsøk.

Ha en fantastisk uke alle sammen! :smilejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Heei vennen!!!

Jeg rakk deg ikke før du logga av i kveld, men håper vi snakkes litt i morra i steden!

Nå må jeg legge meg - ser du har hatt ei fin helg - DET ER BRA!

Gla' i dæ!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på deg!

Så nettopp på bildene av leiligheten/huset deres pluss av det nye bordet og skapet. Syns det var kjempefint og koselig hos dere, og bordet og skapet var også noe jeg likte godt. :blunke:

Ellers høres det ut som du har noen gode dager nå, og ingenting er bedre enn det.

Ville igrunn bare ønske deg en god natt jeg..Sov godt og drøm søtt :D

Klem fra Angeleyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Ikke så mye aktivitet her for tiden. Litt dagbokstopp.. :D

Takk for kompliment Angeleyes.. Begynner å bli fint her nå ja. Men det har tatt sin tid. Det gjør det vel som regel.. Kan liksom ikke ta absolutt alt på en gang.. Men men, snaaaart ferdig!

I går sov jeg til klokka ni. Sto opp og hadde min sedvanlige morgenkaffe og avisen. Ringte lånekassen ang omgjøring av lån til stipend pga sykdom. De skulle sende meg ett skjema.. Skjema meg her og skjema meg der... :roll:

Dro for å etterfylle neglene.. Det er nesten to mnd'er siden jeg la de på, så de har holdt seg usedvanlig bra. Neglestøpe-dama sa jeg hadde vært flink å stelle de, men det kan jeg virkelig ikke si jeg har vært. Men men, nå er de kjempe fine igjen. Har blitt så vant til å ha de nå, at jeg klarer meg nestn ikke uten. Det gjør noe med meg.. Føler meg på en måte bedre når jeg har velstelte negler.. Rart, men sant! :D

Sambo kom å hentet meg, å da hadde han vært å lånt bil.. Han har visst lyst å kjøpe ny.. Så vi tok oss en testrunde, og bilen var rå deilig å sitte i.. Så dro vi inn å så på en annen, nesten likedan bare at den ikke var stasjonsvogn.

Fatter ikke hvorfor han vil ha stasjonsvogn jeg da men.. Han sa for å ha barnevogn i.. Huff, jeg er litt overtroisk. Å er sikker på at om vi hadde kjøpt oss stasjonsvogn for å ha barnevogn i, blir jeg HVERTFALL ikke gravid.. :oops:

Men men.. Vi får se hva det blir til. Det er ingenting som haster enda da. Å bilen vi har nå, er jo helt grei!

Ellers slappet vi av hjemme. Jeg lå å leste boken min, og spiste godteri. Har så mye igjen fra taxfree'n enda at..

Så CSI og Friends.

I dag har vi vært å handlet litt rammer. Å ett bilde å ha på veggen på lillestua. Hadde jo ingen bilder å henge opp på DEN STORE veggen.. Så det måtte vi ordne.

Vi brukte 20 min på 200 meter .. Kom ned på hovedveien og det var DEN køa.. For det første hadde de stengt av en av hovedveiene rundt klokka 4, veldig smart.. Å så var en vei nesten blokkert av sykebiler, brannbiler osv. Når vi kom forbi der, så vi ambulansepersonell inne på ett utested med en båre.

VI lurte på hva som var skjedd.. Å nå fikk vi vite at en dame hadde fått et illebefinnende og falt ned trappa. Det er DEN bratte lange trappa ned, og hun døde.

Litt ekkelt ja.. Håper det ikke var noen vi kjente.

Fikk melding om feriepengene mine i dag også.. Lurer på hvor lang tid det tar før de kommer inn på konto jeg.. Er litt blakk nå, så de kommer godt med. Var ikke mer enn rundt 3000 da, men likevel. Alle monner drar.... :)

Nei nå er det vel på tide å finne sengen tenker jeg.. Skal opp tidlig til legen i morra.

Første besøket etter Rikshospitalet, så jeg er spent på å se hva han sier..

Håper bare han ikke pøser på meg mer medisin. Det orker jeg ikke.

Hadde vært millionær jeg om jeg hadde solgt alt det jeg får.. :ler:

Men men, de pengene får jeg se langt etter

Håper alle har hatt en fin Onsdag og får en fortsatt fin uke.

Stor klem fra meg! :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Heia!

Håper det gikk bra til legen idag! Sniker meg bare inn her for å si god helg, og håper fredag 13. går bra! (Sier jeg som reiser på ferie idag, når vi bestilte sa hun på bookingen: "sikker på at dere vil reise fredag 13.?)

Jaja, har nå aldri skjedd noe fredag 13. før, så det går nok bra idag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...