Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2003 #281 Del Skrevet 27. mai 2003 Kjære, kjære jenta mi... Det skjærer i hjertet mitt å lese innlegget ditt i dag...Jeg blir både trist, lei og forbanna... :cry: Har sendt deg en mail, jeg. Jeg ønsker så inderlig at jeg var i Ålesund nå, sånn at jeg kunne gitt deg en lang, varm klem... Sov godt i natt, vennen min...Snakkes i morgen! Klem til go'jenta mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #282 Del Skrevet 28. mai 2003 Hei på deg! Tusen takk for hilsenen jeg fikk for noen dager siden. Hvordan går det med deg nå? Høres ut som du har det vondt. Fikk helt vondt av å lese hva som hendte. Håper det går bra med deg nå. Gir deg en stor klem! Og god natt og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 29. mai 2003 #283 Del Skrevet 29. mai 2003 Kjære Skusla Dakar deg da, du sliter masse om dagen skjønner jeg. Får vondt jeg også av å lese at du har det så vondt. Kan forstå at du blir fortvilet og forbanna. At du holder ut. Godt du ikke er alene hvertfall. At du bor og er sammen med en som elsker deg over alt på jord. Men det med lungene dine, går det over etterhvert? Håper legene finner ut alt snart. SÅ du kan bli frisk en gang for alle. Mine tanker går til deg og jeg ber om at du må bli bedre. Lover å skrive mere senere vennen min. Solstrålen min :D Goklem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. mai 2003 #284 Del Skrevet 29. mai 2003 :o :o :o *LAAAAAAANG GOOOOOD VARM KLEM* Gla i dæ! Hilsen veldig bekymra Midnattsol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. mai 2003 #285 Del Skrevet 30. mai 2003 Kjære, kjære Skusla! Så forferdelig å høre om det som skjedde med deg! Jeg ble skikkelig urolig inni meg da jeg leste det.. Jeg håper virkelig det går bedre med deg, kjære deg! Du har det tydeligvis ikke lett om dagen. Det er godt du har en snill mann som bor sammen med deg, så du iallfall slipper å sitte alene. Få ut tankene dine og det du trenger her, det gjør det iallfall litt bedre enn å holde alt inni seg. Det med lungene dine..Var det veldig farlig? Eller er det noe som ikke skjer igjen? Jeg ble oppriktig redd for deg da jeg leste det! :cry: Håper det går litt bedre iallfall... Sender deg en lang og varm cyberklem, jeg, og masse varme tanker! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #286 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei hei igjen alle sammen! Så koselige meldinger jeg har fått av dere.. Sitter her med tårer i øynene jeg... Har ikke orka å skrive noe her de siste dagene.. Har vært innom KG å svart på litt innlegg i ny og ne. Humøret går i bølgedaler.. Ene timen kan jeg være blid og glad, for så å være skikkelig trist. Jeg håper det stabiliserer seg snart. Reiser til Oslo på Mandag, å gruer meg veldig for nå er det så nært liksom.. Å jeg aner jo ikke hva de vil finne, eller hva de vil gjøre. Blir spennende. Jeg har ikke gjort mye de siste dagene... Vært hjemme, sovet mye og slappa av. I går gikk jeg på kamp sammen med sambo og noen venner av oss. Det var godt å komme seg ut litt, i frisk luft. Å så blir jeg så engasjert der jeg sitter på tribuna at det fikk opp humøret litt også. Jeg er fryktelig tung for tiden ja, ingen tvil. Men det var værst første dagene.. Da forsto jeg ikke hvorfor sambo var sammen med meg, å klaga om at jeg var verdens værste kjæreste... ( noe jeg SELVFØLGELIG IKKE er da... ) Uansett, er litt bedre nå... Å det hjelper på å ha dere også da vet dere. Dere er nå så utrolig søte også! Jeg må få unnskylde at jeg ikke skriver i dagbøkene deres, men jeg følger da litt med, å ser hvordan dere har det, å hva dere gjør på.. Jeg skal skrive til dere en annen dag.. Det lover jeg! Håper alle har en fiiiinfin Fredagskveld og at dere har det fint ellers. Stoor klem fra litt-gladere Skusla. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 30. mai 2003 #287 Del Skrevet 30. mai 2003 Prøv å tenke positivt på oslo-turen du. Du skal jo ikke dit for at de skal skade deg, men for at de skal prøve å finne ut hva de kan gjøre GODT for deg, ikke sant? Det ordner seg nok. (og du, jeg har perioder omtrent en gang i måneden (ikke alltid pms altså, bare rett og slett "deppedager") hvor jeg lurer på hvorfor min samboer i det hele tatt gidder være sammen med meg, hvorfor han ikke har funnet ei anna, jeg er jo ikke noe å samle på.... Men, gutter er greie sånn, de holder ut med oss likevel....) Kos deg i helga. Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #288 Del Skrevet 30. mai 2003 Hi hi, takk Fredagsbarn... Der fikk du meg til å smile bredt. Det er bra det ikke bare er meg som lurer på slik da... :D De holder ut de gutta våre, og bra er det! Takk for oppmuntrende hilsen. Jeg vet jeg bør tenke positivt, men er redd likevel.. Ikke for hva de skal gjøre, men for hva de skal finne.. Å at de bare tar noen få prøver, sender meg opp igjen, å jeg må gå å vente på å komme ned igjen i mange mnd'er slik som jeg har gjort... Men men; POSITIVE TANKER SKUSLA! Skal si det til meg selv, å jeg gjør egentlig det også... Natta da .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2003 #289 Del Skrevet 31. mai 2003 God morgen,kjære solstrålen min! :D Jeg har vært oppe og sett på solformørkelse - og klarte å la være å gå og legg meg igjen...Hmmm...jeg lå liiitt på sofaen, men nå er jeg oppe altså. Tidlig på en lørdag... Kanskje jeg får lest litt i dag - hvem vet... Jeg skjønner så godt at du har tanker omkring dette sykhus-besøket. Du har jo ikke akkurat så god erfaring med helsevesenet at det gjør noe...Men du - husk at det nå endelig skjer noe! Og uansett hva som måtte skje i Oslo så får du jo nå hjelp! Etter så lang ventetid... Dette kommer til å gå bra, vennen - men det er jo naturlig at du gruer deg litt da...Men som du selv sier - du må tenke positive tanker - og DET vet jeg at du er mester i, Skusla! :D Her på bruket er det masse tanker om dagen. Dette med flyttinga midt oppi eksamenslesing og jobbing. Det ser ut til at det ikke kommer til å skje noe før etter ferien vår (uke 30), og det kan vel kanskje være greit...Men jeg håper virkelig at svigers kan begynne å rydde litt snart...Kommer jo til å ta en evighet. Jeg vet ikke når jeg selv skal begynne å pakke sammen - men jeg får vel vente til de er ferdige - skal jo tross alt bo her ei stund til, selv etter at de har flytta. Det diskuteres oppussing og møbler til den store gullmedalje nå...Håper ikke det blir stående igjen altfor mye fra svigers... Nei, nå må jeg surfe videre, vennen! Ha en flott lørdag! :D Stooor klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #290 Del Skrevet 31. mai 2003 Hei hei igjen. Takk for kooos hilsen Kverula-vennen. Hmmm.. Hva har jeg gjort i dag da.. Jo, jeg har vært å handlet babyklær til bestevenninnen min som er gravid.. Kjøpte en dress, bukse og jakke, hvit. Jakken hadde hette med brune ører, øyne og nese.. Veldig søt. Så kjøpte jeg en hel dress i tykk velour ( må huske babyen kommer i november, jada jada, jeg er tidlig ute.. ) som var grå.. DEN søte. Ett par pittesmå sokker.. En Ole Brumm body og en liten lue. En rangle og en stor bamse med sløyfe på. Å til slutt en liten babybok.. Sånn minibok vet dere, som det finnes alle mulige av. Så kjøpte jeg en vennskapsbok med fine dikt til venninnen min, og så har jeg brent to cd'er til henne, som jeg vet hun ønsker seg. Hun har det litt tungt for tiden, så dette vil forhåpentligvis muntre henne opp. Fant meg en KJEMPE fin lammullsjakke på Benetton også, som sambo gav meg.. :D Da ble jeg så glad at... ( å så kjøpte vi ny sprettball til Pusen min, Tøffen, så han har to for han mister alltid den ene han har og blir gående å lete og lete.. En . Lekre er de! Dro inn til mamsen min å fikk kaffe og prata litt med henne.. Men da var Skusla helt skutt, så vi dro hjem.. La meg på sofaen å har lagt der siden ( nesten, for jeg var innom KG såvidt når jeg kom hjem ja... ) Nå har jeg sittet å fyllt ut masse papirer som jeg har fått sendt fra Rikshospitalet, som jeg skal ha med meg.. Så det må jeg IKKE GLEMME. Skal legge meg om ikke så lenge, å lese Marie Claire som er så stort som en bok nå.. Så da har jeg mye å lese om... Ellers er det vel ikke så mye å skrive om tenker jeg.. Ikke så mye som foregår oppi huet på meg i dag. Humøret er som de andre dagene, i bølgedaler.. Ene øyeblikket gliser jeg og ler, andre griner jeg eller sitter å stirrer ut i lufta... Solen har skint her i dag, men det har ikke vært særlig varmt dessverre.. Vil ha SOMMER.. SKIKKELIG SOMMER. Hvordan er det i Oslo tro??? Noen som vet?? Miiiiddiiiiiiiiiiiiiissss, Haaallloooo, MIIIIDDDDIIIIIIIS???? ( Hun vet det!!!!!! ) I morra skal vi ut å spise med pappa TROR jeg.. Han sa da det da jeg snakka med han på Onsdag.. Men jeg vet ikke enda.. Han ringer vel.. Må ut dit en tur å si hadet hvertfall.. Jeg tror de gruer seg mer enn meg.. Det virker sånn! :-? Lurer på hva jeg skal ha med meg.. Om jeg blir innlagt, noe jeg HELT sikkert ikke blir da men, så må jeg jo ha med mer enn en overnattingsbag... Men om ikke så er det så trist å gå å slepe rundt på liksom.. Jaja, finner vel ut av det tenker jeg. Nå blir det bare pissprat på meg, så jeg tror jeg trykker ok her jeg, før dere som evt leser sovner! Håper dere har kost dere i kveld da! Natta da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #291 Del Skrevet 31. mai 2003 Åhh :D Tusen takk for gratulasjonen :D :D Skjønner at du gruer deg til å dra på rikshospitalet,men det er jo som de andre sier her, de er der for å hjelpe deg. Men det er jo ikke noe rart i om du er redd for hva de kan finne. Det virker som du klarer å tenke positivt oppi alt dette, og DET kommer du langt med. På et eller annet vis ordner det seg for deg, og jeg håper virkelig at de kan finne ut av dette og hjelpe deg nå. Det høres så uutholdelig vondt ut det du har. Hehe, det er "bra" det er flere av oss som sliter litt med sånne tanker. Jeg også er plaget med pms, og blir sinna for alt og ingenting, og tenker alle mulige tanker som har med samboeren og gjøre, og hvorfor han gidder være sammen med meg osv osv.. Nå kjenner han meg så godt at han bare ler hver gang jeg kommer i det humøret og spør om jeg får mensen snart Men jeg skal tenke på deg på mandag. Håper de finner ut av dette. Nattaklemmer fra Angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. juni 2003 #292 Del Skrevet 1. juni 2003 Vil bare si en ting... jeg skjønner godt at du er redd for hva de skal finne. Det er nemlig derfor, *skamme seg* :oops: , at jeg ikke nevner for legen mine vondter rundomkring i armer og ben, det er fordi jeg er redd for hva de kan finne ut at det er (siden min mamma har leddgikt liksom...) Men, det er bra om de finner ut hva det er med deg vet du, så kan de finne ut hva de kan gjøre for å gjøre det bedre. Nemlig. Det er bra om de finner ut hva det er. Lykke til, jeg skal krysse fingrene for deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. juni 2003 #293 Del Skrevet 1. juni 2003 JJAAAAAaaaaaajjjjAAAA!!!!! KOMMEeeeeeEEEeeeeR!! Åjah...været ja. Det er SOMMER!!!! Har vært skikkelig fint hele helga så vi få håpe det fortsetter. Hørte noe sa at "på søndag, DA kommer sommeren." Så da satser vi på det da. Jeg merker i alle fall at nå er det fram med Zyrtec`en, for nå er det pollen i lufta. *atsjoooo* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. juni 2003 #294 Del Skrevet 1. juni 2003 Ja her er det sommer Blir nesten så jeg klager på varmen. Men nå er vi ikke vant til denne varmen heller. Håper denne sommern blir bra. Skjønner godt at du gruer deg til hva de kan finne på Rikshospitalet. Du tenker kansje at det kan være noe alvorlig. Men det er dumt å bekymre seg på forhånd. Vanligvis tror du det værste selv. Også er det gudskjelov ikke så ille.. Flott at du prøver å tenke positivt, fortsett med det Skusla Jeg kjenner meg også igjen i dette PMS greiene Tror det er vanlig for oss jenter jeg. Nå vet du at du ikke er alene så. Vit at jeg tenker på deg og jeg håper at du klarer å kose deg så mye som mulig. Så snill du er som kjøper så masse flotte baby-klær til venninden din. Du kommer til å bli en flott mamma du, når den tid kommer, det er jeg sikker på ! :D Nyt sommervarmen 8) Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. juni 2003 #295 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei! Uff, du har det jo ikke så greit om dagen , vet ikke hva jeg skal si, jeg skjønner at du er redd, samtidig som det er fint å få klarhet i ting også, hvis noe plager deg.. Jeg tror du er et vakkert menneske som tar vare på sine kjære også når du har det vanskelig selv... Ønsker deg lykke til i Oslo (været er nydelig her ). Stor klem fra embla s. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juni 2003 #296 Del Skrevet 1. juni 2003 Heisann vennen! Takk for kos melding i dagboka mi. Så du reiser til Oslo i morgen du? Skjønner godt at du gruer deg, men se det positive i det og så får vi håpe de kan gjøre noe for deg. Kanskje de klarer å gjøre deg bedre, og da er det vel ikke så farlig? Men selvfølgelig kan det jo komme skuffelser og da, så det er flott å prøve å være realistisk Uansett skal man ikke svartmale situasjonen, så jeg krysser alt jeg kan krysse (uten at det hindrer meg i dagliglivet eller gjør meg trafikkfarlig, eller...... :o ) for at de finner positive ting jeg. God tur og lykke til vennen min :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. juni 2003 #297 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei vennen!! :D Tusen takk for kjempekoselige hilsner i dagbøkene mine! Du skal se at det kommer til å gå bra imorgen, skal krysse fingre og tær for deg!! Skal tenke på deg i hele morgen...Håper du slipper å bli innlagt, men hvis det er nødvendig, så er det jo til det beste for deg vet du vennen. De er flinke disse legene, så de hjelper deg som best de kan. Og du skal se at du blir frisk snart!!! *gir Skusla en stoooor bukett med sommerblomster med et lite kort hvor det står "lykke til imorgen"* :blunke: . Jeg leser og leser til eksamen, ser fram til å bli ferdig nå, er temmelig lei....lei av å lese, lei av å gå rundt å være nervøs, lei av skolen..Nå vil jeg ha sommerferie!! Håper du har hatt en fin dag idag Skusla. Lykke til imorgen! Stor klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. juni 2003 #298 Del Skrevet 1. juni 2003 LYKKE TIL I MORGEN, VENNEN!!! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. juni 2003 Forfatter #299 Del Skrevet 1. juni 2003 SÅ UTROLIG SØTE DERE ER ALLE SAMMEN!!!!!!!! Her logger jeg på å aner fred og ingen fare.. Sitter her med svære hårruller i håret og ser ut som Bestemor Duck, å hva finner jeg når jeg entrer dagboken min??? JO, masse koselige, lykke-til hilsner fra dere. Jeg har plassert de i venstre hjørnet av hjertet mitt, så dere blir med meg på min ferd! Alle hilsner ligger lagret der nå.... Saved under: Venner! Anyway; I dag har jeg vært ute hos pappa'n min å grilla. Det er det beste jeg vet å gjøre ute med han.. For han er så utrolig flink.. Grillmester Paps. Det var koselig.. Så vi satt der, drakk iste og nøy solen. Lillebror ville ha oss med å fiske, men vi får ta det igjen senere. Halve slekta ropte og ønsket meg lykke til. ( Alle bor rundt huset til pappa, i en liten familie-klynge.. :D ) Så suste vi hjem for å se fotballkampen ( Lillestrøm- Aafk 1-1) på webtv. Var en ok kamp, og laget vårt gjorde det bra, mye bedre enn de andre kampene hvertfall.. Jeg har fått meg JOBB også.. Hehe, så lur har vi nå vært at Sambo har funnet litt småting jeg kan gjøre hos de, for å hjelpe han da.. Å jeg får lønn for det. En meeeeget GOD lønn også might I add... Kan jobbe her hjemme, når jeg vil, og jeg har god tid på meg. Det blir bare littegrann.. Arkivering, opptelling av penger og hjelpe han med lønna hver mnd. Så det er ikke så mye, men jeg orker heller ikke så mye, å får ikke lov å jobbe noe særlig av legene heller. Så jeg får tjent meg litt penger i sommer.. JIPPIIIII..... Jeg er kjempe glad for det. Har ikke begynt å pakke heller.. Kanskje på tide, siden vi reiser i morra klokka halv 8, å klokka nå er OVER 01.00.. Meeeen, det er ikke mye jeg skal ha med meg. Skal gå å handle litt i morra også.. Gleder meg.. Skal på Oasis og Mango. De første butikkene jeg går til når jeg er i Oslo. Så skal sambo få seg ny bukse og så må vi se om vi finner noe fint til han. På kvelden skal vi på Fridays å spise.. *Slurp* I morges ble jeg vekket av verdens FINESTE melding på telefonen min. Det var fra bestevenninna mi, som var på vei til jobb å der sto: Hei min venn! Sitte i sola, å kom til å tenke på deg. Vil bare si at jeg er glad i deg og at jeg gleder meg til å se deg igjen. Ha en god dag da bestisen min. Klem. :D Snakka med henne nå for ett par timer siden, å vi skal møtes i morgen ettermiddag. Så fikk vi STRENG beskjed om at vi måtte stå opp TIDLIG på Tirsdag for vi måtte ta en kaffe med henne og samboeren hennes før han dro på jobb. Har jo ikke fått hilse på han enda, å i morra skal han jobbe, så det må vi Han virker som DEN kjekke mannen.. Behandler henne som en prinsesse og de er så lykkelig i sammen... Så må hun jo få pakkene fra oss vet du.. Hehe, hun er så nysgjerrig hun klarte nesten ikke vente. MEN, det er hemmelig til i morgen.. Nå har de fleste nervene gitt seg litt.. Kanskje fordi jeg er full av medisiner?? Neida, men de kommer nok i morra kveld. Jeg skal ikke opp på Riksen før Tirsdag.. Så det er DA dere må krysse fingre for meg!!!!! Vel, da tar jeg to dager kg "fri" å snakker ikke med dere før Tirsdagskveld.. Da skal jeg fortelle hvordan det er gått der nede.. Tusen takk igjen for alle koselige hilsner jenter. You are the best! Gla i dere Stoor klem fra Skusla! :smilejenta: PS. OM DET ER NOEN AV DERE SOM HAR EKSAMEN NÅR JEG ER BORTE; EOWYN? DIVA, vet jeg, KVERULA????? SÅ LYKKE LYKKE TIL ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 2. juni 2003 #300 Del Skrevet 2. juni 2003 Ville båre ønske deg all lykke!!!!! Håper ting ordner seg for deg, etter å ha lest noen sider i dagboken din(phuh) synes jeg du fortjener at ting går din vei...:o) XXXXXXXer fingrene hardt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå