Skusla Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #261 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei hei alle sammen Så koselig med mange hilsener til meg.... :D Takk for det Chica og MzFire, jeg begynner å bli fornøyd med den selv også nå.. :D Men jeg har jammen holdt på en stund.. Ja, det FINESTE ville vært to stoler.. Men det mest PRAKTISKE er en sovesofa.. Var å så på begge i dag. Sofaen var fin den.. Litt hard å sitte i kanskje, men det ordnes med ett par ekstra puter.. Bestilte stol, de får inn igjen om to uker. Så jeg trooor vi går for sofa og en stol... Var byen rundt etter en billig tuner i dag, brukt og ny, men de hadde igenting.. Bare rååådyre. Å vi bruker IKKE 3-4000 kroner på en tuner altså. Det er bare for å kunne se parabol på lillestua også, så den må være billig. Skal sjekke på nettet og så hadde KAAANSKJE faren til sambo en. Men får vi ingen billige, så kjøper vi bare en antenne.. Så får vi holde oss til NRK, TVN og TV2 på den lille. Var å kjøpte rammer i dag også.. Åpnet alle, og fant fram bildene.. JODA TROR DERE IKKE DE VAR FOR SMÅ DA???? Typisk, når jeg har åpnet de.. Men men, de var ikke dyre så.. Får alltids bruk for de. Kjøpte katteseng i dag også. Så håper jeg at kattene begynner å bruke den i stedet for alle andre plasser. Jeg GJØR ikke annet enn å dra fram den støvsugeren .. Å sofaen må støvsuges daglig( vi har sånn teppebanker, renser lignende på støvsugeren, som tar opp alle hår og sånn).. Å jeg er såå lei av det! Svææære hårdotter flyr omkring. Shira har kastet opp i dag også.. Mange ganger. Å 3 av 4 ganger har hun gått fra den stygge stolen hvor hun har lagt, og bort til mitt fine, lyse, beige salongbord-teppe og kastet opp på det.. Hvorfoooor gjør hun det????? :-? Vel vel, fikk da alt vekk... Katter er rare... Sambo har endelig fått tak i sånne kurvhyller til skapet også. Så nå har jeg plass til klærne mine.. Hadde 1 1/2 dobbelhylle før.. Til ALT. Å deeet går ikke... Så nå skal jeg gå å plassere det jeg har hivd ut på sengen, så det går an å ligge der. MZFIRE: Om jeg har ett godt forhold til mamsen?? Tja, jo jeg har da det... Vi går hverandre på nervene ganske ofte, og er veldig like. Å av en eller annen grunn er vi på vakt overfor hverandre, så vi har en lei tendens til å ta alt den andre sier i værste mening. Men bortsett fra det, så er vi gode venner. Vi spøker masse, å jeg kan fortelle henne ALT. Så det skal bli veldig koselig på Lørdag. Jeg er såå glad på Kverulas vegne her i dag. Tenk at svigersene fikk leiligheten.. Hun har gledd seg sååånn til denne dagen, å nesten gitt opp håpet ett par ganger, men nååå skjer det. Så det skal bli spennende å følge med framover. Vi satt å så på kjøkken sammen i dag.. ( sammen og sammen, over MSN, sendte linker så det sto etter.. hehe) Skulle ønske vi bodde nærmere, for da skulle vi ha gått på shopping sammen.. :D Men men, jeg får vel makke meg inn på soverommet tenker jeg.. Sambo sitter å gjesper hele tiden, så han vil vel legge seg. Ha en good natt da alle sammen. Stooor klem fra meg til alle dere... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 22. mai 2003 #262 Del Skrevet 22. mai 2003 Hei Skusla. Etter den koselige PMen tenkte jeg at jeg skulle skrive litt i dagboken din også. Høres ut som om kroppen din motarbeider deg litt, og jeg beundrer deg for at du klarer og holde humøret oppe. Det er det ikke alltid jeg kan nemlig når smertene er som værst. Nå har dere sikkert pusset opp ferdig, og det er vel en lettelse kan jeg tro. Selv har vi akkurat malt stuen vår, og nå føles den mer som oss. Vi har bodd her i 2,5år, og jeg har syntes stue var så upersonlig med sine hvite vegger. Men nå er de lysegrønne så nå er alt mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2003 #263 Del Skrevet 22. mai 2003 Goood morgen, vennen min! Morgen og morgen, men det føles sånn... SÅÅ fine ord du har skrevet i dagboka di - er så koselig at andre gleder seg med en! Som du vet har jeg vært sååå spent lenge, og endelig gikk det i orden...Det er nesten ikke til å tro! OG JEG SOM IKKE HAR TID TIL Å SETTE IGANG MED FLYTTING OG PLANLEGGING ENDA - må vel gjøre ferdig eksamen først. EKSAMEN FØRST JA, sa Kverulanten. Og så må jo svigers få hjelp til å flytte ut først da...Det kommer til å ta laaang tid...Såå mye ting og tang som de har. Kverulanten har snakka om at han skal sette inn peisen etter ferien vår - det er 2 mnd til det! :o Og vi kunne ikke gjøre noe i stua før den var satt inn - fornuftig, men SUUUURT! Men, men - det er nok av annet å gjøre der da... Jeg kunne så inderlig ønske at vi bodde nærmere hverandre, Skusla - som sagt: vi hadde blitt et RADARPAR hva shopping angår! :D Jeg tror faktisk jeg skal investere i et digitalkamera, jeg! Er så moro å se bilder fra leiligheten deres og andre bilder - kunne vært moro å ha noe å sende tilbake! Har et par timer på meg til butikkene stenger! Nå må jeg spise litt frokostmiddag, Kverulanten skal stikke innom etter jobb, så jeg får shine opp her! Ikke snakk om at jeg får flytte inn i huset hans hvis han ser hvilket rotehue jeg er! Ha en strålende fin dag, vennen min! Jeg setter så utrolig stor pris på deg! (Tusen takk for kjempekoselig mail - de sakene du hadde kjøpt var skikkelig fine! Stilig, ble det! - Rekker nok ikke skrive no'n mail før i kveld, i tilfelle...Skal på speidermøte og så på jobb igjen...) Gla' i dæ! Stooor klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #264 Del Skrevet 22. mai 2003 Vært en meget hard natt og dag i dag.. Når jeg la meg i går, fikk jeg en fryktelig hodepine og kvalme, sikkert bivirkninger av tabelettene.. Å om ikke det var nok, så hadde jeg noen sykt sterke smerter i magen. Så jeg ble liggende å vri meg hele natta, å selv om jeg var så trøtt jeg kunne stupt, så fikk jeg ikke sove. Sovna utpå morgenkvisten, å sov til 11. Hadde bestilt time for å fikse to av neglene mine som har brukket, å jeg var IKKE i form til det. Men jeg måtte. Ellers måtte jeg ha betalt masse, + at jeg måtte ned i byen å kjøpe den fordømrades toppen til svigerinna mi ( skulle gjort det for lenge siden, men har ikke orket) Jeg sto omtrent i 90 grades vinkel på badet og stelte meg.. Sambo kom å hentet meg, men jeg sa ingenting til han om hvor vondt jeg hadde det. Fikk ordna det jeg skulle, kjøpt meg selv en topp og en veske ( oppmuntring :D ), og var hjemme igjen etter en time. Da bar det rett i badekaret. Å der ble jeg liggende! Vi dro å tok sol senere, det hjelper som regel litt med varme. Ble bedre utover kvelden heldigvis..... Så nå lager jeg aniskringler, av alle ting! Å, så glad jeg er for at jeg skal nedover til Riksen snart. Klarer nesten ikke vente selv om jeg gruer meg noe veldig! Jeg vil bli friiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk.... Gjøre maaasse morsomt. Ikke være avhengig av å ta masse medisin for å kunne gå ut for huset, å føle hvordan det er å være smertefri igjen. Det er jo ikke sikkert jeg BLIR smertefri da, men da må jeg bare lære meg å leve med det.. Det er det som skremmer meg mest. Mamma sier at jeg har verdens snilleste samboer. Ikke alle som hadde holdt ut så lenge, med en som har så mye vondt. De fleste hadde vel blitt skremt bort for lengst tenker jeg.. Neeei, setter pris på han ja! Men, nå får jeg vel gå å ta baksten min ut av ovnen, så jeg får legge meg.. Trøtt nå.. Tusen takk for koooselige meldinger, Kverula og Padmee.. Kjempe koselig å høre fra dere. Stooor klem til dere alle... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2003 #265 Del Skrevet 23. mai 2003 Goood morgen, kjære Skusla! Er jeg en morgenfugl OR WHAT??!! Jeg er så fornøyd her jeg sitter - vi fikk fri tidlig fra jobben i natt - det er jo faktisk mørkt ute enda, så det blir ikke vanskelig å legge seg, nei! Da skal jeg stå opp tidlig i morgen (om noen timer) og stikke på shopping! Det skal bli så gøy! Hvis det er pent vær blir det nok litt hagearbeid også...Plenen når meg snart til kne'a! Du...jeg blir så trist når jeg leser om smertehelvetet ditt...Det er så lett å glemme at du sliter med sykdommen din fordi du er så glad og positiv bestandig - jeg er så imponert over ditt gode humør og gledesspredende vesen at jeg blir målløs, Skusla! DU ER ENESTÅENDE! Jeg håper så inderlig at du får hjelp nå - er jo ikke lenge igjen til du skal på riksen nå! Det blir godt for deg og sambo! Det er så flott at du har han, virker som dere har det kjempebra sammen - og det er sikkert ekstra viktig når dere må leve med den belastningen en sykdom er... Jeg må si jeg beundrer dere begge for måten dere takler det vonde i hverdagen på... Nå er det kveld for en gammel Kverula...Øya går rundt i hodet på meg! Håper du sover bedre i natt enn forrige natt, vennen! Og så håper jeg vi snakkes i morgen! Hadde en så koselig prat i stad - som ALLTID! Goood natt, kjære Skusla! GLAD I DEG! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 23. mai 2003 #266 Del Skrevet 23. mai 2003 Heia! Høres ut som du har en super kjæreste! (og det skal jo kjærester være!) Var innom på Snikk-snakk og leste hvordan du så for deg folk her inne. Du har rett i at jeg smiler mye , men bomma litt på håret... Husker ikke hva du skrev, men jeg har langt rødt hår :brunette: Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #267 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei hei I dag har jeg hatt det litt bedre, men fremdeles har jeg mer enn sterke smerter.. I tillegg kommer de helsikes krampe smertene, som om noen stikker en kniv inn og vrir rundt.. Å det gjør vooooondt... :cry: Har sett Idol finale, og min favoritt KURT vant!! Sambo stemte mange ganger... Helt oppi det han. Hadde meg en lang prat med bestevenninna mi også. Hun har det ikke så lett. Hun er gravid, og bor langt borte fra familien og meg. De vennene hun har der nede er folk hun har kjent i mange mange år, å nå svikter de henne totalt, kaller henne kjedelig og sur for hun ikke orker å gå ut sammen med de. HALLO, hun er gravid. Særlig hun ene, som kaller seg bestevenninna hennes, har vært skikkelig stygg med henne. Jeg satt bare å gapte og ble skikkelig sint når jeg hørte alt hun har gjort. Så jeg har lovet å komme ned MINST tre ganger før hun føder i November... Hormonene flyr, å hun bare gråter og gråter.. Å så har hun de som ikke er snille i tillegg + at hun har problemer med moren sin, som er meget sær og rar.. Så jeg forstår godt at hun har det vondt nå. Heldigvis har hun en fantastisk kjæreste som behandler henne kjempe fint... Vel, over til meg.. Takk for koselige og snille ord Kverula. Du vet alltid hvordan du skal få meg til å smile du. Jeg setter sånn pris på deg, å vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg nå.. Chica: hehe, hadde jeg rett???? ja, jeg ser for meg deg som en smilende, glad person.. Men med rødt hår... :D Du er sikkert en solstråle.. Setter hvertfall kjempe stor pris på de koselige innleggene i boka mi.... Bestilte sofaen i dag også. Den kommer på Mandag.. Så fort da gitt. Stolen må jeg vente i ett par uker før den kommer, men det klarer jeg fint. Å jeg gleder meg så innmari til å hiiive ut de styyygge gamle, møllspiste stolene at.... Så nå blir det fint her... :D Har ikke så mye annet å fortelle i dag jeg.. Den var morsom den tråden om hvordan vi ser ut forresten.. Bortsett fra at jeg så ut som en grå mus, og var anonym da.... Hmmm... :-? hehe, neida.. Jeg FØLER meg som en i ny og ne så.... Ha en fortsatt flott kveld da alle sammen.. Stooooor klem fra Skusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. mai 2003 #268 Del Skrevet 23. mai 2003 Heiaaa Skuslavennen min. Grå mus? Hmm...neeeei, det synes jeg ikke da. *riste på hodet* Tulliball! hehe Har sett Idol-finale vi også. Kurt er absolutt en verdig vinner, men Gaute er jo skikkelig søt da. Men Kurt er jo et lite sjarmtroll han og. Synes det er så kult at de ikke har lagt seg på sånn typisk søtsuppe-kliss-pop-musikk. Det er litt mer kul og rocka musikk, og det er bra. Leste akkurat at Kurt har 2 barn på 3 og 6 år, og selv er han bare 24. :o Hadde ikke helt fått med meg den. Håper du har det bra og at du ikke har så kraftige smerter nå. Synes det er fryktelig trist og skulle så gjerne ønsket det var noe man kunne gjøre. Bare si ifra så kommer jeg ilende med varmeflaske og sovepulver, altså!! Heldigvis har du en super kjæreste som tar vare på deg, og det er et lys i tunellen tross alt nå. Ta vare på deg selv! Gla i dæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. mai 2003 #269 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei igjen. Ville bare si tusen takk for mail, og at jeg skal skrive tilbake til deg i morgen. Akkurat nå går øynene mine litt i kryss og jeg mååå finne senga mi snart kjenner jeg. Nattinatti. :D *klems* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 24. mai 2003 #270 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei Skusla Du er ei nydelig jente du. Samboern din er heldig han. Takk for koselig PM. Det setter jeg stor pris på , du aner ikke. Ser på deg og Kverula som like snille og gode jeg. Det ble en veldig kort hilsen her i natt. Men lover å komme sterkere tilbake :D Sov godt da Skusla-mor Nattaklem Fra Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 24. mai 2003 #271 Del Skrevet 24. mai 2003 Heisann vennen Tusen hjertelig takk for hyggelige mailer og flotte bilder :D :D Lenge siden jeg har vært her nå, og jeg har vært svært lat med dagboksosialiseringen min Du får unnskylde det.... Jeg er fremdeles sjokkert av beskjeden fra Riksen, men vi får bare håpe at de tar fatt i det som trengs og håpe at dere får en fin Oslotur samtidig. Dette MÅ løses på en eller annen måte! Håper de tar tumormarkørprøvene også. Du får sove godt og drømme søtt :D Kommer sterkere tilbake i morgen med ny hilsen og en laang mail Stor nattaklem fra meg : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. mai 2003 #272 Del Skrevet 24. mai 2003 Håper du har det litt bedre i dag da. Dumt at du må ha så mye smerter. Du er heldig som har en sånn snill kjæreste ja *klippe bort et langt avsitt som jeg hadde skrever* Dette er di dagbok, ikke min klageplass. God bedring, vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2003 #273 Del Skrevet 24. mai 2003 God morgen, vennen min! Jeg krysser fingrene for at du har hatt en bedre natt i natt... Jeg takker for oppmuntrende mail - har sendt deg en liten en nå - jeg håper dine synske evner er så store at du har rett nå! Det hadde jeg satt veldig stor pris på! Nå står jeg på farten til å dra på Sangerstevne, og der blir jeg hele dagen! Ikke mye KG på meg da nei... Håper du får en fin helg, vennen, og at vi snakkes i morgen igjen! :D Stoooor klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #274 Del Skrevet 24. mai 2003 Takk for utrolig oppmuntrende og hyggelig hilsener dere.... :D Gledet meg stort. Fredagsbarn; Bare klag her så MYE DU VIL. Bare godt å se at andre har det litt tungt av og til også.. Ikke at jeg ønsker det, men det får tankene litt vekk fra mine plager, å jeg ser at andre også har det tøft av og til. Så du er HJERTELIG velkommen... :D Liker deg godt jeg vennen! Vel, jeg sov godt i natt Kverula.. Men det ble sent før vi sovnet begge to.. Så jeg var super trøtt når jeg våknet i morges. Fikk det kjempe travelt plutselig, skulle jo møte mamma. Å når jeg endelig kom meg ned i bilen, så var SELVFØLGELIG batteriene i alarmen/billås-åpner-tingen utgått, så jeg fikk ikke opp bilen. Ble ett helsike med å lete etter min egen bilnøkkel.. Men jeg kom meg avgårde. ( Å der fikk Norge 12 poeng i kveldens første avstemning i Grand Prix gitt.. JØSS, ikke værst! Selv om sangen var litt små trist! ) Uansett, jeg handlet masse planter og koste meg sammen med mamma. Kom hjem å begynte å plante og stå i.. Så jeg var en skikkelig gartner utpå altanen, en stund... Det ble hvertfall koselig der ute nå.. Frisker opp med litt blomster ja. Så ringte noen venner av oss, så vi dro å møtte de på cafe. Koste oss med de noen timer.. Sambo stakk bort til en kompis tidligere. Så i dag er alle jentene hjemme og slapper av og gutta ut på halvfylla... Koselig det! Det er ikke så ofte han er ute, så .. SYntes det er koslig å være alene litt også jeg (JØSS, der fikk Norge 12 poeng IGJEN gitt.. Hva skjer??? :o ) Ellers har jeg ikke gjort så mye mer i dag.. Ryddet og slappet av. Hva ER DET MED MENN Å RYDDING FORRESTEN? Nå kjøpte vi tørketrommel forrige uke. Sambo syntes dette er topp han. Så han har vasket klær og tørket i lange baner. Etter han var gått ut i sted gikk jeg inn på soverommet. Der ligger det DEN haugen med klær på sengen.. Noe tørt og noe halvtørt. Så jeg sukker å begynner å brette sammen håndklær. Jaja, tenker jeg.. Så skal jeg legge de inn i skapet å hva finner jeg, bak hånddukene, innerst i skapet??? JO en HAUG MED MINE KLÆR. Bla. ALLE kosebuksene mine, som jeg har lett sånn etter. Yndlingsgenseren min, noen andre topper og gensere, to bukser... Så jeg sender han en SMS å spør. Svaret var at han ikke visste hvor han skulle legge de, å ikke ville ødelegge systemet mitt.. PØH, system du lliksom. Er fysisk UMULIG å ha ett system når man har en og en halv hylle for alle mine klær... Så på mandag skal jeg rive ut alle klærne våre å lage system! Dessuten, så ligger sokker strødd etter han.. Å den ene katten min har lagt sin elsk på sokker nå, så jeg finner SURE sokker OVERALT. Er det sååå vanskelig å ta de av, å legge de i skittentøyskurven???? Mannfolk, kan ikke leve med de, kan ikke skyte de! Tøffen, guttepusen min lå faktisk med ett par sokker mellom labbene i natt, under sengen, å knurra noe SYKT.. Han tror visst han er en hund ja.. Det har jeg sagt lenge... ¨ Bestilte meg høstjakke i dag også. Gikk i hele fjor å lette etter en vindtett og vannavstøtende jakke. Siden her blåser og regner LIIITT her i Ålesund mener jeg... Å siden vi går på hver hjemmekamp til AAFK så må jeg ha en god jakke. Fryser HVER gang jeg er der. Så jeg fant en relativt rimelig, kjempe fin jakke på Sportmann i dag. Lyseblå, tre i ett jakke.. Med fleece jakke inni.. Så jeg er kjempe fornøyd over å endelig ha funnet meg en... :D Nei, nå skal jeg gå å lage meg en kopp te, å se om det er noe spennende å se på på TV. Å så må jeg vel svitshe innom GP i ny og ne for å se hvordan det går med gode gamle Norge.... Takk for koselige hilsener ja, å skriv masse igjen! Ha en fortsatt hyggelig kveld alle sammen... Stor klem fra meg som setter sånn pris på dere! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mai 2003 #275 Del Skrevet 25. mai 2003 Heia vennen! Long time no see, men nå har jeg bevillget meg tid i dagbøkene. Sambo er på fisketur, så det er litt fred og ro akkurat nå Så du har prøvd ut dine grønne fingre du? Har ligget og svettet ute i hegen i mange timer idag jeg, for vi fant plutselig et blomsterbedd som den forrige eieren ikke hadde gjort noe med på de fem årene han bodde her. Så der lå jeg da. Luka ugress, banna over røtter, planta frø og løker og flytta allerede eksisterende planter. Så nå blir det forhåpentligvis fint igjen. Og når jeg får ånden over meg skal jeg ta fatt på det siste som er igjen også. I morgen kommer ett lass med jord, så da skal vi lage plen også gitt. Det eer egentlig nok som det er, men jeg synes gårdsplassen ble for stor jeg Og det er jo koselig når det er grønt utenfor huset. Neste uke skal jeg forhåpentligvis jobbe mindre, så jeg skal nok komme på besøk i dagboka di oftere fra nå av. Iallefall inntill feriene starter. Har blitt satt opp på ferievikar pluss at jeg skal ha tre timer utenom hver dag, så det ligger an til 8 - 10 timers dager Håper du får en god natt da vennen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2003 #276 Del Skrevet 25. mai 2003 DER ER DU JOOO! PÅ AVATAREN!!! Venta på det - så du grubla over å gjøre det i den tråden til Mzfire, tror jeg det var! MORO DET DA! :D Jeg har jo sverget til at min Kverula-avatar skal være der for ever, men jeg blir så frista til å bytte innimellom jeg også - det er en sånn "bytte-raid" på KG nå igjen, ser jeg - og da blir Kverula også litt fristet til å finne på noe nytt, da vettu... Men jeg får vel være meg selv ei stund til vel. Sendte deg en mail tidligere idag. Vet litt mer om dette med klagen på salget av leiligheten nå - høres helt feil ut, syns jeg, men vi får vente til i morgen for å høre hva som skjer...Det er så forbaska irriterende! Møkk! Nå må jeg faktisk legge meg...Har lova meg selv og Kverulanten at jeg skal opp tidlig og lese til eksamen i morgen...Den nærmer seg med stormskritt! :o Ha en fortsatt fin kveld, vennen min! Snakkes! Klem til deg fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #277 Del Skrevet 25. mai 2003 OOooohhh.. What a day... Den har vært ekstrem lang syntes jeg.. Å likevel sitter jeg her, klokka fem over halv to om natta å skriver... De som fikk med seg innlegget mitt ang toskete naboer forstår at Skusla var oppe TIDLIG i dag.. Eller oppe var jeg ikke, men VÅKEN tidlig. Pga de over og bankinga deres. Dumme naboer. Fyy.... :fy: Ellers har jeg ENDELIG fått hengt opp en good del bilder. Printa ut bilder, klippet og lagt i rammer. Sambo har borret hull, og jeg har hengt opp. Så nå er det endelig litt mer på veggene på lillestua. Dessuten har jeg hengt opp noen veggstaker også. Å på gangen ett nydelig nøkkelskap som har stått på bordet i gangen i to mnd'er- ( å det ble plutselig så tomt på bordet nå.. :-? ) Så har jeg satt stolene midt på gulvet, så de er klare til Å BLI KASTA i morra.. Jippiii....... Endelig blir jeg kvitt de.. Å sofaen kommer i tolv tiden! Skulle egentlig ha lest litt i dag da, men ettersom sjansen er kjempe stor for at jeg ikke skal ta eksamen nå, men vente til konteeksamen som kommer opp i September, så er ikke leselysten så stor. Dessuten er jeg en sånn lese i siste minutt student. Leser siste to ukene, eller uka om den ikke er så stor. :oops: Men det har gått strålende til nå, å jeg har tross alt gått på skole i snart 16 år så.... :D Huff, det er mange år det! Å jeg har enda ett år igjen.. Eller ett år å to mnd'er ettersom jeg er i permisjon nå.... Men men, det føles ikke ut som det er to år siden jeg begynte på sykepleien.. Føles ut som det var i fjor.. Så det går så fort så- Grønne fingre???? gren igjen.. Resten måtte jeg ta av i dag, fordi de var døde.. Huff! :oops: ) Men du, Monja, er flink i hagen du da! Syns jeg ser meg selv, ligge med rumpa i været å luke bedd.. Men men, jeg må nok det også en dag. Er enig med deg at dere får dere plen. Nå vet jeg jo ikke hvordan det ser ut med dere da , men en plen er KOSELIG. Å jeg ønsker meg sånn en hage, at jeg er grønn av missunnelse på alle som har en- Jeg håper det ordner seg Kverula, og det er jeg sikker på at det gjør også. Det KAN bare ikke gå galt nå. Å du som er så lykkelig å glad, nei det går bra! I morra vet du, så da får vi høre! Er spent jeg også. Du har pratet så mye, å planlagt så mye og lenge at jeg ønsker deg dette, virkelig! Avataren ja; men jeg har gjort den litt uklar før jeg la den ut her, så dere ser meg ikke så godt. DU vet jo hvordan jeg ser ut, men det vet ikke de andre. Dessuten, så er det så mange som har lagt ut bilde av seg selv nå. Tror Mzfire starta en liten trend der ja.. Koslig det. Å se hvordan de forskjellige ser ut! I går kveld/ natt skjedde det UTROLIGSTE. Når vi var på vei til sengs, sto ene katten ved døren å ville UT. Så vi slapp han ut. Å to sekund etterpå sto ANDRE KATTEN Å VILLE UT. Å BEGGE GIKK UT, FRIVILLIG, Å VAR UTE HELT TIL KLOKKA NI... :o Helt utrolig, de har jo NEKTET plent å være ute i det hele tatt.. Så jeg er super glad. Dog de har lagt å sovet i sengen vår i hele dag, å knapt vært oppe for å spise engang, TOTALT utmattet, så har de hvertfall vært UTE. Å det er ikke værst bare det. Nei nå er det sengetid.. Kjenner øynene blir tyngre og tyngre, og jeg har 30 sider jeg MÅ lese ferdig i boken min. Den har blitt kjempe spennende nå, så jeg klarer NESTEN ikke legge den fra meg. Har lest i hele kveld.. Natta alle sammen, å tusen takk for koselige hilsener. Stor klem til dere alle sammen! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 27. mai 2003 #278 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei vennen!! Sorry at jeg har vært litt lat med dsgbok-skriving i det siste!! :cry: Lover å bli flinkere. Når jeg er ferdig med eksamen, så skal jeg ihvertfall bli flinkere. :blunke: Hihi, ser at du og jeg bruker samme lesemetode til eksamen da . Populært kalt "skippermannstak". Men det funker det, så jeg satser på den strategien nå også. Har eksamen på tirsdag, skal bli så deilig å få den unnagjort!!! Åh, det er så irriterende med naboer som bråker!!! :evil: Er selv plaget med at de over oss er oppe til langt ut på natta, har tv'n på full guffe og vaskemaskinen på.... Plagsomt, plagsomt, plagsomt....Og det nytter jo ikke si ifra heller, for da blir de bare sur! Vel, neste gang tror jeg at jeg sier ifra til ledelsen i borettslaget, jeg trenger nattesøvnen min. Men hvordan går det med deg da vennen? Forstår det slik at du har hatt det tøft.. Hvis det er noen trøst, så sies det at "det er i motbakke det går oppover"....Så vi får håper på at det ligger noe i det!! Skal iallefall støtte deg, og trøste deg når du er nedfor og ikke har det så bra. Det var så godt å få sambo hjem igjen, ble litt for lenge å gå rudt å savne han i 2 uker, når vi i tillegg nesten ikke kunne prates over telefon! :o Så nå er jeg bare en glad laks ja Blir godt å få ha han for seg selv en liten stund nå....Vel, er jo fremdeles litt plaget av den kjerringa i klassen hans som tydeligvis vil ødelegge for oss... Men det ordner seg nok det også. Du får ha en fin dag videre vennen, ta godt vare på deg selv. Stor solskinnsklem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 27. mai 2003 #279 Del Skrevet 27. mai 2003 Å den ene katten min har lagt sin elsk på sokker nå, så jeg finner SURE sokker OVERALT. Er det sååå vanskelig å ta de av, å legge de i skittentøyskurven???? Mannfolk, kan ikke leve med de, kan ikke skyte de! Tøffen, guttepusen min lå faktisk med ett par sokker mellom labbene i natt, under sengen, å knurra noe SYKT.. Han tror visst han er en hund ja.. Det har jeg sagt lenge... ¨ HVA er det med katter og sokker ? Spesielt de som er brukte ? Pusefrøkna vår rapper sokker med en gang hun ser dem og drar gjerne hele poser med klær under senga Spesielt midt på natta.... Håper ellers det går bra med deg og at du får sagt ifra til dustenaboene dine... Så irriterende Så gøy det høres ut å innrede og styre som du gjør :D Gleder meg til det selv, men tror bare det vil bli kaso Det gjør seg utrolig bra å henge opp litt bilder i leiligheten Det skal vi benytte oss av også. Forstørre og printe ut Nå sender vi oppsigelsen *haaade bra til huseier* :D Vi får løpe ut og handle før de stenger og lage oss tortillas med kjøttdeig til middag Kos deg i kveld og ha det bra så lenge :D Skriver en laang mail til deg imorra :kgsmil: Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #280 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei hei godjentene mine. Dette blir ikke langt.. Jeg har hatt to fryktelige dager! :cry: I går, fikk vi sofaen. Så vi dro for å handle to puter. Greit det. Jeg følte meg litt smårar. Dro på Kid, handla puter, sengetøy og en duk. Å så gikk vi på Ica for å handle. Når vi var ferdig der å på vei ned i bilen, får jeg ikke puste. Jeg sliter skikkelig.. Klarer ikke trekke pusten, å det blir korte støt, som hyperventilering. Dette har skjedd før, men ikke så ille. Jeg gjesper mye, og får sånne gjespe anfall.. Ok, satt oss i bilen å suste hjem. Gikk litt bedre. Legger meg ned på sofaen, skal se ungkarskvinnen, må på do først å går rett i gulvet på gangen. På legevakta. Der sier han at nederste delene av lungene mine er "kolapsa" pga jeg har gått så lenge uten smertelindring. Jeg har merket selv at jeg ikke puster med magen, men bare med øverste delen av brystet. Ok, hjem. Ringer legen idag. Inn dit kl halv elleve. Han påstår at jeg i tillegg får panikkangst, å at dette er vanlig med mennesker med kronisk smerte. Dette kan stemme på en måte, men JEG??? det er liksom sånn som skjer andre, ikke meg vel? Å joda, for jeg har merket det. Hver gang jeg er ute blandt folk, så er jeg utrolig sliten etterpå. Jeg får også de typiske gjespeanfallene mine, hvor jeg sitter å gjesper i ett sett. Men jeg er ikke redd eller noe. Jeg har ikke problemer med å møte folk. Det er bare at jeg sjelden orker. Så nå går tankene på høygir. ER det fordi jeg ikke vil??? Nå har jeg begynt på nye to typer tabeletter + at han høynet dosen av depottabelettene til 50 mg mer Å herregud.. Jeg kan åpne mitt eget apotek snart`! :cry: Jeg er så fortvilet. Så utrolig lei meg, å så fed up av alt dette... I går tenkte jeg, tar det ALDRI slutt? Skal de finne mer og mer og mer og mer.. Å så kommer det FAEN med dette i tillegg i dag.. Pusten er bedre i dag da.. Jeg har ikke hatt vondt for å puste. men jeg må minne meg selv om å puste med magen.. Ta dype åndedrag, selv om dette er ubehagelig. Jeg er sint også. Rasende sint faktisk! :evil: Hvorfor har de ikke funnet ut av dette før? Det er snart 17 mnd'er siden jeg ble syk. SYTTEN MÅNEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er pokker meg lenge det.. Nei, jeg avslutter her jeg tror jeg.. Leste nettopp gjennom innlegget mitt... :oops: Sorry altså. Men jeg er bare så utrolig sliten.. Å lei! :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå