Skusla Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #241 Del Skrevet 14. mai 2003 Vel vel... Tusen takk for koselige meldinger Kverula, Fredagsbarn og Diva.. Diva; jeg kommer nok til å trenge litt opplysninger ja.. Men jeg kommer nok på de etterhvert... Tusen takk ! :D Jeg også skulle ønske du var der.. Hadde vært koselig og betryggende det...... Depot tab. virket sånn passe.. Måtte ta to vanlige ekstra, men det sa legen at jeg skulle gjøre. Hvertfall i begynnelsen, for det tar litt tid før de begynner å virke skikkelig De andre, som jeg skulle ta en time før leggetid; OY OYYYY, slukna en halvtime etter jeg la meg og sov kontinuerlig til klokka var kvart på to.. :o Så den var sterk gitt... :-? Ellers så har jeg ikke så mye å skrive om enda.. Jeg skal gå å ta meg et LAAANGT bad nå, så jeg føler meg litt bedre. Skal ha med meg Elle, en kopp te og en pose haribo lakris og ligge der til kroppen min ser ut som en rosiiiiiiiiiiiiiiin... Snakkes senere go'jentene. Tusen takk igjen, for koselige ord og vennlige tanker.. Dere betyr så mye for meg... Stooor klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2003 #242 Del Skrevet 15. mai 2003 :D Goooood morgen, vennen! :D Du har fått til animert avatar, joooo!!! ENDELIG! Tipper du var fornøyd da det ordna seg! Antakelig ligger du og sover du nå - etter hva den sterke dosen du fikk i går gjorde med deg, så kan det nok hende at en halv tablett også gir "laaaange"resultater - men det er godt at du sover om natta, i allefall! Jeg har akkurat kommet inn fra hagen. Har ordna litt i blomsterbeddene i dag også - måtte ta det jeg ikke gadd her om dagen... Nå skal jeg til med husarbeid - riste/lufte tepper, vaske gulv og pusse sølv. (De 6 skjeene jeg har... ) Tror jeg dropper å pusse vinduer - det regner jo hver eneste dag nå, bygevær som pisker på rutene mine flere ganger i løpet av dagen... :-? Jeg lurer så veldig på om jeg må bake den ene kaka i kveld - jeg er så redd for at den skal mislykkes, og da har jeg jo mulighet til å bake den en gang til i morgen... Vet ikke helt, enda... Jeg har roa meg ned litt hva leilighetene angår. Jeg har på følelsen at svigers ikke får den. (Det er flere grunner til det - tar det evt. på msn). Men om de ikke får den, så starter jo ny budrunde neste torsdag på den andre leiligheten, så da er det bare å hååååååååpe at det går bra i tilfelle. Dette er nesten mer enn et Kverula-hjerte tåler dette...Blir jo så spent, atte! Nå får jeg sette igang med dagens oppgaver, vel... Håper du får en fin torsdag, Skusla! Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 15. mai 2003 #243 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei Skusla! Tusen takk for koselige meldinger i dagboken! Sorry at jeg ikke har vært innom å skrevet i dagboken din, men det har vært sinnsykt mye stress med eksamen, så jeg har ikke rukket å dra innom KG. Leverte eksamen idag klokken 10, var så deilig å få den ut av verden! Krysser fingrene for at jeg står nå da, så gruppa slipper å ta den på nytt... :-? Har du det bra da vennen? Håper det! Var så godt å se at du fikk deg en snill lege å gå til, det har så utrolig mye å si...Man føler seg så utrolig mye tryggere! Selv skal jeg til en ny lege på fredag, er kjempespent på hvordan han er....Var kjempefornøyd med den forrige legen min, men jeg måtte bytte fastlege siden jeg flytta så langt hjemmefra. Håper han er like flink da, blir spennende å se! :blunke: Nå skal jeg tasse på kjøkkenet å lage meg litt mat, har nesten ikke spist siden søndag, eksamen har satt meg helt ut av den daglige rutinen min, og mat har nesten ikke vært på tankene mine! Så nå skal jeg lage meg grønnsakssuppe og brød. Tror jammen det skal bli godt Skriver mer senere jeg, skulle bare stikke innom og si hei og at jeg håper det går bra med deg!! Stor klem fra meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #244 Del Skrevet 15. mai 2003 Heeeeeeeeei...... Har JEG HATT EN CRAPPY DAG ELLER??????? :x :evil: :veldigsur: :fy: Jaaaa!!! Jeg HAR det ja........ Føøørst, våkna jeg opp av at skolebandet til barneskolen ( som er min nærmeste nabo) øvde til 17.Mai.. Ok det, hadde de ikke vært så utroolig dårlig! Å spilt etter klokka ti om morgenen.. Klarte, med mine effektive ørepropper, å sovne igjen, å våknet i 11 tiden.. Skulle ringe skolen, ringte å dama var... tipp da... tamtatataaaaa: BORTEEEE. Som, faens, vanlig!!! Hun er der ALDRI! Ok, ringte Rikshospitalet, for å høre litt ang timen min. FIkk der snakke med ei på sentralbordet som fortalte meg at jeg skulle på en 3kvarters konsultasjon, poliklinisk, og så HJEM! :o JAHAAAA, SA JEG. SÅ jeg ringte inn på sykehuset her.. Sura på sentralbordet på Gyn tok tlf. Jetg spurte etter legen min. Har du avtale da? sa hun suuurt. NEI SA JEG MEN JEG HAR FÅTT BESKJED OM Å RINGE OM DET ER NOE, Å NÅ ER DET NOE! Hva er navnet da? sa hun like surt. Da jeg sa det, BLE TONEN SKIKKELIG hyggelig. ÅÅ ja, vent ett liiiite øyeblikk er du søt. pippiiiip, pippiiiiip.. "Er du der??". "Ja" sa jeg. "ÅÅÅÅ jeg var redd jeg hadde mistet deg, ett liiite øyeblikk frøken S******, så skal du få snakke med henne så fort som mulig! " JØSS, tenkte jeg.. Her har det skjedd en seriøs attitude forandring.. Vel, legen syntes OGSÅ det var rart at jeg skulle bare inn så fort, og irriterte seg llitt over at de ikke tenkte på folks avstander osv. Meen at det kunne tenkes at de la meg inn.. Vel vel, vi skulle avvente. Så, skal jeg bare opp og ned på dagen??? Å så er det ATTER vente og vente og vente.. ???? NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI.. DET NEKTER JEG.. JEG VIIIIL IKKE VENTE MER!!!!!!!!!!!!!!! Uansett, så sa pappan til sambo at vi bare kunne booke fly og hotell på firmaet, så vi bestemte oss for å reise ned dagen før, bo på det fineste hotellet vi kan finne, besøke bestevenninna mi, og så gå på timen dagen etter å fly opp igjen i fem tiden. Ringte på igjen på skolen i ett tiden, og tror dere hun var der DA DAAA??? NEEEEEEH, da var hun i møte! Når hun kom tilbake? nei det visste hun ikke, kanskje i tre tiden.. Når hun gikk for dagen?? Nei det visste hun heller ikke, det kom an på når hun kom på morgenen osv. River snart av meg sveisen i frustrasjon over den skolen. I morra, skal jeg til byen å kjøpe ett par topper til svigerinna mi, og få sendt den pakken til USA. Så skal jeg se om jeg finner røde strømper til bunaden. Så skal jeg inn til mamma å hente skjorta mi, og så PÅ FOTBALLKAAAMP. Billettene er utsolgt så det blir nok KJEMPE moro. Var å tok sol i dag også.. Utrolig så fort fargen forsvinner altså.. Bare noen dager å den er betraktelig borte... Så jeg vil bevare den LIIIITT lenger da, å derfor soooolarium here I come... Vel, nå er jeg glad igjen.. Har sett BB finale, og det var en verdig vinner som vant syntes jeg. Skal legge meg tidlig idag De tabelettene jeg har fått slår meg fullstendig ut. Sovner som en stein og for første gang på ett år har jeg nå, to dager på rad, sovnet FØR sambo, så jeg har sluppet å hørt snorkinga hans... :D Nå er det han som må ligge å høre på MIN... Fuuullt fortjent! De andre tab. Depot tab. virker ikke noe særlig. Har liten effekt, hvertfall enda. Jeg vet ikke hvor lang tid det skal ta før man begynner å merke effekt jeg men.. Vel vel, jeg skal gå å tørke håret mitt jeg nå, å spise opp en mør-snabb som har lagt å fristet meg i kjøleskapet.. Snakkes da vennene mine Tusen takk for koselige hilsener Eowyn og Kverula.. Dere er så gode så gode .... :D Gla i dere alle!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 15. mai 2003 #245 Del Skrevet 15. mai 2003 Før jeg går å legger meg skulle jeg bare liste meg innom her å ønske deg en god natt vennen, og si at jeg er kjempeglad i deg!!! Sove godt og drømme søtt da, snakkes imorgen! Stoooor nattaklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2003 #246 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei på deg, vennen! Tuuuuusen takk for innmari koselig bursdagshilsen...Jeg setter så stor pris på deg, at du aner ikke! :D Jeg har det så innmari travelt idag, at jeg måå haste videre - bunadplagget ligger klar til styking... Men DU!!! HVA ER DET JEG LESER????? 3 KVARTER PÅ RIKSEN????? DET ER DET VERSTE JEG HAR HØRT???!!!! HVOR H****** VANSKELIG SKAL DET VÆRE Å FÅ HJELP HER I DETTE LANDET????? Jeg blir så forbanna, Skusla! Og lei meg... Håper virkelig at STORE ting skjer der når du kommer dit da, så du ikke reiser så langt for en bomtur... Nå må jeg stikke - skriver deg en mail senere idag (hvis jeg rekker... :oops: ) Men du...det ble ingen leilighet på svigers... :cry: Så de var på ny visning i går. HA EN FINFIN DAG, VENNEN! Stoooor klem til go'jenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. mai 2003 #247 Del Skrevet 17. mai 2003 Tjohei vennen. Er bare en snartur innom før jeg slokker lyset og legger meg. Håper du har hatt en fin 17. Mai. Ha en fortsatt god helg. *BIG HUG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2003 #248 Del Skrevet 18. mai 2003 GOood søndag, vennen! Bare innom for å si hei - det ligger en mail og venter på deg! Klem til go'jenta mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. mai 2003 #249 Del Skrevet 19. mai 2003 God morgen snuppa! Går det bra med deg? Håper det! :blunke: Jeg driver på å skal rydde i leiligheten nå, begynner å nærme seg hjemkomst for sambo, så da må det jo se fint ut her. :D Har jo ikke rotet så mye da... Hadde du en fin 17.mai feiring da? Du får ha en fin dag vennen. Klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #250 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei mine små snapsenusker!!!!!! :D Vel vel, ett par dager siden sist nå ja, grunn til det, tro du meg! OK, 16. Mai- Skusla og sambo dro på kamp å så en goood kamp. Synd at dommeren var PÅ TRYNET og burde få seg MEGET STERKE BRILLER, da han ikke dømte på hvertfall 2 KLARE straffer! Kom hjem, å hadde avtalt å møte venner på Teaterfabrikken. Tradisjon. Ett band spiller ( samme bandet, samme sangene HVERT EEENESTE ÅR) Hverken jeg eller sambo hadde lyst ut, men vi ordna oss til slutt og tusla nedover. Satt der ett par timer. Jeg drakk ikke ( eller jeg drakk to øl så da tells det ikke). Stappfullt av folk og ekstremt røykfyllt ( å jeg røyker selv, og JEG plagdes :o ) Så vi tusla hjem igjen.. Vi bor RETT over der vi var. Men, det går ikke vei dit, så vi måtte gå helt rundt ( som i og for seg ikke er langt, tar fem min) men SKusla bestemte seg for at hun skulle gå opp gjennom skogen/krattet/fjellet.. fooor der var noen trapper i skue. Som sagt så gjort. Jeg med ti cm høye syltynne heler... MEN, midt oppi skauen/fjellet/krattet SLUTTET trappene. Ikke kom vi oss ned, for det var for bratt og glatt... Hmmm, så vi gikk litt på skrå, gjennom en svær busk. Å DER utav det blå, var der ett par trappetrinn til, å da var vi nesten oppe. For å klatre opp til trinnet måtte jeg ta hendene nedi bakken, å Skusla la BEGGE HENDENE BOMS, RETT I EN STOOOR OG GOD BRENNESLE... Pokker.... Vel vel, hjemme så la vi oss og sto opp til STRÅÅÅLENDE sol og korps utenfor vinduet mitt... Så vi fikk på oss finstasen og ruslet bort til bestekompisen min og dama hans for der skulle vi stå å se toget. Etterpå gikk vi bort på en uteplass. De andre tok seg ett par pils i godværet, jeg drakk cola ( skulle jo kjøre biiil må vite) og spiste en ciabatta. Så gikk alle til sitt i tre tiden. Kjørte ut til pappa, men de var hos tante i huset ved siden av. Opp dit, å der ble vi foret med buffet og kaker. ( en time etter vi hadde spist) så vi var LIIITT mett.. Ok , ut på skolen for å se lillebror tale.. Han var veeeldig flink. Suste videre til sambos foreldre, og der var OGSÅ mat. De hadde grillet å vi MÅTTE smake litt.. Til slutt innom mamma for å hilse på.. Der var HELDIGVIS ikke mat! Så kom vi hjem, tok meg ett kjapt bad og så kom folk til oss.. Utpå kvelden bestemte vi oss for å ikke gå ut, så vi ble sittende her til klokka var FEM... :o Ikke vanlig for å være meg akkurat, men vi hadde det utrolig koselig! DERFOR, hadde det seg at jeg lå på sofaen uten å bevege annet enn tyggemusklene heeele dagen og kvelden i går.. Jeg var FULLSTENDIG utkjørt og heeelt skutt. Men det var verd det, for vi hadde en suuuper 17.Mai. I dag har vi gjort fint lite. SKrevet brev til banken, tatt sol og lest litt ( skooolebøker faktisk).. Så ryddet vi hele leiligheten og skiftet på sengen. Det er vår vaskedag i dag, så vi har endelig fått satt på noen maskiner med klær. Vel, det var MINE dager... Nå må jeg stikke å handle her, før sambo blir SINT ( noe som er helt utrolig i så fall, for det blir han ALDRI ) Han er lei av å vente på meg nå. Sorry at jeg ikke har vært flink å stikke innom dagbøkene deres i det siste.. Jeg looover å komme sterkere tilbake, og jeg skal prøve alt jeg har å skrive noen ord i dem senere. Tusen takk for koselige hilsener alle dere. Jeg er SÅ GLAD I DERE AT....... Stooor klem til alle go'jentene mine her på KG, som gjør dagen min så mye, mye bedre bare ved at dere er til.... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 19. mai 2003 #251 Del Skrevet 19. mai 2003 Fint at du hadde en sånn flott 17. mai da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2003 #252 Del Skrevet 19. mai 2003 En stooooor klem til go'jenta mi! :D Håper på å få snakka med deg snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #253 Del Skrevet 19. mai 2003 Heisann! Så koselig å få en hilsen fra deg i dagboka mi :D Tusen takk! :D Jo jeg har hatt en fin mandag. Fikk endelig ordna med klær til det 80- års laget jeg skal på. Var litt bekymra for akkurat det. Ikke så lett å finne noe pent med en tom pengpung.. Jammen meg bra du byttet lege. Herregud. Desverre virker det som det er så mange av de også, men nå har det ihvertfall ordnet seg for deg. Hva slags undersøkelser er det du skal ta på Riksen da, om jeg får spørre? Håper det går bra med deg, og ha en god natt :D Klemmer fra Angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #254 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei hei Vel, jeg vet ikke enda hva som skjer når jeg kommer nedover til Oslo. Jeg ble henvist videre dit fra St.Olavs hospital i Januar, og har ventet og ventet på å få komme ned .. Opprinnelig skulle jeg ikke få time før tidligst i September, men pga at jeg har vært og er så syk så fikk jeg prioritert plass der nede i begynnelsen av juni I første omgang er det dessverre bare en tre kvarters konsultasjon.. LItt langt å reise helt fra Ålesund til Oslo for tre kvarter da men... Det KAN hende jeg blir lagt inn der. Det de skal undersøke er HVA smertene mine kommer av. Så det er ikke noe behandling i første omgang, men en utredning så de får stilt en diagnose. Her har de ikke kunnet gjøre noe for meg på mange måneder. Jeg har i tillegg noe som heter Endometriose ( http://diane_10.tripod.com/hva_er2.html ) men det er umulig at smertene mine kommer utelukkende av dette, da de er så intense og konstante! Jeg har levd med dette siden Januar i fjor, og går på mye og sterke medisiner for å dempe de. ( ingen medisiner kan ta bort smerten, bare dempe de relativt så jeg klarer å stå opp.) Så opplegget ved Rikshospitalet blir ( jeg vet ikke om det blir denne gangen eller neste gang jeg skal nedover) på smerteavdelingen, hvor de har ett spesielt opplegg.. Lege, fysioterapaut og psykologer samarbeider, og man må innom alle disse. Så det blir spennende å se HVA og OM de finner ut noe, og eventuelt HVA de kan gjøre for meg. De har hintet om mye rart... Kreft pga at jeg har så store celleforandringer, men de har enda ikke tatt noen prøver for å eliminere dette... Det kan være nerver som er skadet etter den første operasjonen min ( det var etter den at smertene begynte i januar i fjor) og masse annet. Så vi får bare se.. Det blir spennende, men jeg gruer meg noe fryktelig. Heldigvis skal samboeren min være med meg, så vi reiser ned dagen før, bor på hotell og koser oss. :D Glemte å si tidligere i dag: SKUSLA OG SKUSLIUS HADDE ETT ÅRS JUBILEUM PÅ LØRDAG... HURRA FOR OSS. HÅPER DET VAR ETT AV MAAAAANGE VI FÅR SAMMEN. ELSKER HAN OVER ALT PÅ JORD. Å vet dere hva?? Jeg har verdens BESTE samboer i hele verden... Natta da alle sammen Takk for hilsener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #255 Del Skrevet 20. mai 2003 Herregud så dagene flyr.. Selv om jeg holder på å gå på veggene av å ikke klare eller ha noe å gjøre, så suser de avgårde i lynets hastighet. Sambo og jeg har diskutert Lillestua i dag. Jeg holder på å gå gaaaaal av hvordan den ser ut. Vi har nesten ikke gjort noe med den heller. Den er liiitt rektangelformet... ( 5m x3,5 m) med vindu på ene kortveggen og dør på andre, og en dobbeldør på ene langveggen. Databordet står i en bue foran vinduet og ene langveggen og ved siden av det står to stoler med ett bord mellom. De er råstygge og kattene har klort de opp, så jeg prøvde å legge ett lyst teppe over, men nå er de FULL av katte hår.. Forresten dere kan se selv: http://no.photos.yahoo.com/bc/skusla/lst?&....src=ph&.view=t De to første bildene er av lillestua. Uansett, jeg MÅ gjøre noe med den nå. 1, fordi den er stygg som juling. 2. fordi sambo og jeg ofte vil se på forskjellig tvprogram, og vi skal se om vi finner en billig tuner til TV'en på lillestua, så vi får kobla den opp også, så vi kan sitte hver for oss å se hva vi vil når det hender! :D ( Genialt... selv om jeg stort sett får viljen min ang hva vi skal se... ) Det jeg vil er å hive ut de gamle fillete stolene. Opprinnelig var det meningen jeg skulle kjøpe to godstoler, men nå vet jeg ikke. Siden vi bare har ett soverom, tenkte jeg kanskje at det var en ide å kjøpe en stol og en sovesofa... Siden veggene er lyse og gardinene går i samme sjatering som veggen, tenkte jeg noe med litt farge på, å siden sofaen min på storstua er blå, tenkte jeg blått ville blitt fint. Her er stolen jeg har sett: http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...&Type=0&Search= Den er RÅGOD å sitte i, tror knapt jeg har sittet i bedre stol jeg.. :D Så da er spørsmålet om jeg skal kjøpe TO slike eller en og en sovesofa.. Her er sovesofaen jeg har sett ( men bare på internet, skal inn å se skikkelig på den i morra) : http://www.bohus.no/default.asp?menu=0&pag...e=0&product=836 Så kunne det vært fint å ha to ekstra puter i den som er i samme stoff som gardinene... SÅ, hva syntes dere??? to stoler eller en sofa og en stol??? Å syntes dere de var fine??? Usikker nå ja.... :-? Ellers skal jeg henge opp litt bilder, to smijerns lysestaker osv på veggene. De har lagt her nå i to mnd'er.... Sløv ja??? Vel, ikke ellers så mye nytt fra i går. Prøvde å få tak i hun dama på skolen I DAG IGJEN. MEEEEN, tror dere hun var der da??? Nå begynner jeg å bli DRITTLEI. Nå var hun på tjenestereise til fredag. Hva pokker er tjenestereise???? Så jeg skrev en litt sur mail til henne, og ba henne ringe meg ASAP. Så har jeg skrevet brev til banken, sendt masse mailer, snakka med ei god venninne i telefonen leeeenge ( hun har nettopp begynt å få igjen stemmen etter den har vært heelt borte i 4 dager så jeg holdt på å le meg hjel.. Små erta henne, for hun hørtes ut som en kråke... ), snakka litt med Middis på MSN, hentet mamma som var ute å spiste med jobben og kost med kattene mine. That's it! Ikke mye og skryte av da men.. Kjøpte oss tørketrommel i går også.. ENDELIG! Er så lei av å ha leiligheten FULL av tørkestativ hver mandag. ( vi har vaskedager her i huset, pga strømtilførselen så kan det ikke vaskes mer enn en maskin i gangen og så har vi tre dager hvor det er først til mølla, men da okkuperer småbarnsfamiliene maskinene hele dagen) så NÅ blir det andre boller... Skal bli deeeilig! På Lørdag skal jeg og mamma inn på Plantasjen å kjøpe BLOMSTERKASSE. Skuslas første blomsterkasse!! :D Så nå skal altanen bli pen.. Gleder meg til å tilbringe tid sammen med mamma. Hun har skikkelig peiling på slikt ( å jeg INGEN peiling what so ever :oops: ) så det skal bli kjekt å ha med en ekspert. Så skal vi på cafe og kose oss. Håper bare at magen er snill med meg, å at jeg ikke blir liggende den dagen.. X- fingrene ja. Ops, nå er klokka jammen blitt mye igjen ja.. Jeg får vel gå å legge meg tenker jeg... Bestemt meg for at jeg skal opp klokka 07.30 i morra, å få noe ut av dagen.. :D ( spørs om jeg klarer det da... ) So long alle sammen Stooor klem fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. mai 2003 #256 Del Skrevet 20. mai 2003 Tjenestereise betyr kort og godt at hun er på jobb et annet sted, eks seminar el. Men ikke ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2003 #257 Del Skrevet 21. mai 2003 Goood morning, Sunshine! :D Nå er jeg tilbake fra jobb, og snek meg inn på KG en liten stund før jeg skal gå å legge meg! Jeg har titta på linkene du har lagt ut, og både stolen og sovesofaen var fine. Jeg tror jeg hadde satsa på sovesofaen - kan være veldig greit å ha en sånn - og i tillegg syns jeg den du hadde sett på var skikkelig stilig! Gjør seg helt sikkert i stua di med puter oppi! Og så kan du jo kjøpe en stol som du foreslår! Syns også det var lurt å satse på blått i den lille stua også, siden du har det i den største stua som du sier... Hadde du bodd litt nærmere meg nå - eller omvendt - så kunne vi tatt oss en skikkelig shoppingrunde (eller i alle fall en titte-runde) i dag! Jeg er helt sjuuuuk etter å se på møbler for tiden... Vet du, Kverulanten fortalte meg i går kveld at det er mulig dette med leiligheten til svigers blir avgjort i dag!!! Jiiiiippiiiii! TENK OM DET DA!!! (Gjett om du kommer til å få beskjed når jeg får vite noe mer da, vennen - jeg er sååå spent!!! -igjen... ) Nå skal jeg skrive noen ord i dagboka mi, så har jeg planer om å skrive en mail til deg! Jeg måtte le i stad da jeg leste mailen din! Jooo, det er faktisk mulig å ikke like nøtter, frøken! Fullt mulig! Men du...den Nuts-isen var faktisk skikkelig god... Ser på klokka at du skal opp om halv annen time ca - da sover nok jeg min skjønneste søvn... Håper vi kan få snakket sammen snart igjen - det går altfor lenge mellom hver gang nå - er så dumt at dagene er så travle... Men det bedrer seg snart for min del i allefall - så da gleder jeg meg til å skravle litt igjen, vennen! Ha en fortsatt god "natt"! Og ha det fint på shopping! :D Soooov godt, snuppa! Kleeems... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 21. mai 2003 #258 Del Skrevet 21. mai 2003 KLART det er mulig å ikke like nøtter. Jeg spiser ikke nøtter, og ikke mandler, og det har jeg aldri gjort. Ikke min bror heller. Forøvrig: sovesofa er kjempesmart. Synes i alle fall vi som bor en halv dags kjøring fra våre familier. Kommer de på besøk, så kommer de for å overnatte. Vel, vi har ikke plass til mer enn to på den, kommer hans familie er jo de 4, så det kan bli et lite problem, men sånne småbesøk har vi plass til. Da min bror tok en perm i Bergen, når mine foreldre kommer en tur bare de to, og dersom hans eldste søster (13 år) kommer en tur alene til Bergen. (Det har seg slik at min samboer dro alene med tog og buss til Sunnmøre (fra gjøvik) da han var 13 år, så nå som hun er 13 år synes faren at det e på tide at hun gjør noe tilsvarende, men tilbyr henne en langt enklere reise, fly til Bergen. Hun synes det også er litt skummelt, men sambo frister med et pc-spill han har her som hun vil ha. Hun skal få det av ham dersom hun kommer og henter det, sa han. Vi får nå se...) Ha en fin dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 21. mai 2003 #259 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei! Jeg ville valgt å ha en sovesofa jeg, utrolig kjekt å ha om man får overnattingsbesøk...Når vi har overnattingsgjester må de sove på sofaen på stua... Heldigvis er den stor, og god å sove i! PS - Leiligheten deres er skikkelig lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #260 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei Skusla Så på bildene du la ut og jeg syns du har det veldig fint og koselig hos deg. Det må jeg si.. Jeg så også på de linkene du la ut og min første tanke er at det hadde vært deilig å valgt de stolene da. Har sittet i sånne stoler før og de er gode å sitte i ja. Så her må du nesten tenke på hvilke behov du har. Om du hadde hatt godt av å sitte i en god lenestol som den. Ellers likte jeg også veldig godt den sovesofan, og som flere har nevnt så er det jo praktisk å ha om du kommer til å få overnattingsgjester. Så jeg skjønner deg godt at du er usikker Hva sier samboern da? Så koselig å være sammene med mamma da, dere har et godt og nært forhold? Da er du heldig, ikke alle har som har det dessverre. Men godt at hun kan hjelpe deg med blomsterkasser :D Kommer sikkert til å bli kjempe fint hos deg etterhvert skal du se Håper du har det bedre om dagen da, ja skal krysse fingrene så du ikke får vondt i magen... Får så vondt av deg, kan ikke tenke meg hvor vondt du har det. Håper du ellers får en fin dag, kos deg masse som best du kan vennen min Klem fra Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå