Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

BÆÆKK IN BISNIIISS...

JOHOOOOO, så godt det var å komme hjem! Dere aner ikke..

Sto opp klokka kvart på fem i dag for å rekke flyet. kom på flyplassen, og sjekka inn. Trøtt som ett uvær. Stilte meg i DEN køa for å få meg noe mat, der kom ett gammelt par og snek seg foran meg, Skusla ble forbanna. Klokka var for pokker ikke 06.00 engang og da har jeg LOV å bli sinna .. :ler:

Gikk derfra, og fikk meg mat en annen plass. Kikka på tv'en der tidene sto, der var flyet forsinka med 35 minutter, som gjorde at vi da ikke hadde rukket flyet videre til Ålesund.. ENDA mer gretten!

Kom inn i flyet og det hadde vært noe galt med spanair sitt fly, så vi måtte ha ett annet fly med gamle skinnseter.. i seks timer.

:frustrert:

MEEEEEEEEEN, vi tok inn en hel time, i tollen sto ikke ett menneske og jeg smugla endel, og alt var bare fryyyyd og gammen.

Suste på Ålesunds flyet, freste opp til venninna mi og henta "barna" og rett hjem.

Nå har jeg pakka ut, spist og kost masse med kattene..

Å her sitter jeg..

Ferien har vært DEILIG! Leide bil to dager, var i vecindario to dager ( dog tre ganger, :sjarmor::sjarmor: )

Å den som tipsa meg om GUANTANOMO skal ha en MEGET STOR KLEM OG TAKK.. Var der tre ganger.. Fytti KATTA så god mat der var..

Hadde en dag med overskyet, som jeg skrev og ellers litt skyer nå og da, men de gikk fort vekk.

Spist godt, lagt på meg ( å DET trengte jeg), blitt bruuuun :sjarmor:, handla MAAAAAASSE.. ( ble pokker ta meg 7 par sko, 6 vesker, 17 topper, 4 skjørt, 5 kjoler, en skjorte, ett slips og masse sminke og kremer.. :o ), slappa av og bare nytt dagene.

De siste to dagene var jeg klar for å reise hjem..

Smertene mine har vært betydelig bedre og det har føltes helt SINNSYKT. For første gang på 16 mnd'er så har de ikke vært så intense hele tiden.. Noen dager har det vært like ille som vanlig, men stort sett bedre.

Å ikke nok med det; mamma ringte gledesstrålende og fortalte at jeg har fått time PÅ RIKSHOSPITALET 3. JUNI'

Jeg får ENDELIG komme.. O'lykke.. Så glad jeg ble. ett par dager før hadde jeg fått brev om at det nesten var umulig å få komme inn før og at de ikke kunne engang love meg time i september og om noe skjedde så skulle de gi beskjed ( avbestilling eller lignende), å brevet om time den 3. juni var datert dagen etter det første brevet!

Trooo jeg er glad da, endelig skjer det noe, endelig skal de undersøke meg skikkelig, endelig skal de finne ut hva som feiler meg, endelig blir jeg tatt på alvor, endelig skal jeg kanskje få tilbake livet mitt, slik det engang var...

:hoppe::hoppe:HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hoppe::hoppe:

Vel vel, nå kommer pusen min for å få litt kos så jeg føler meg berettiget til å gjøre som han vil....... :ler:

Uansett, TUSEN TUSEN TAKK FOR KOSELIGE HILSENER I BOKEN MIN NÅR JEG HAR VÆRT BORTE. DERE ER SÅ UTROLIG GODE ALLE SAMMEN. HAR SAVNET DERE OGSÅ, OG DET ER GODT Å VÆRE TILBAKE.

BLE VELDIG GLAD FOR HILSENENE DERES, SATT BARE HER OG SMILTE FOR MEG SELV NÅR JEG LESTE OG BLE RENT RØRT HER JEG SATT..

Sender dere ALLE en goood klem og så håper jeg vi snakkes snaaart...

Stoooor klem fra meg. :kysse:

( ps, morsomme nye smilefjes som har ankommet.. :ler: )

:blaruss: :eeeh::gape: :kissfan: :klovn: :pippi: :pirat::bigfoot: :rodruss: :sinnatagg: :skjegg: :sminkedokke::tronderbart: :yy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem snuppa!!!! :D

Så deilig at du er hjemme igjen. Høres ut som om du har hatt en skikkelig flott ferie sammen med snuppen din :D , men det er moro å ha deg tilbake her også da. Har savna deg masse jeg :wink:

Jøss, har ikke du shoppa da eller?!? Kvalifisert til svart belte du nå da? Men det er jo herlig å ha noe ikke "alle" har da. Det synes iallefall jeg :lol:

Så fint at du har fått time på riksen da. Håper de endelig finner ut noe der, og at du får hjelp der. Gleder meg på dine vegne......Vi får krysse fingrene for at du får masse hjelp der :P

Regner med at du har masse å ta igjen på KG, så det får være nok for idag.

Stor klem til deg vennen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hei SKusla :)

Nå ble jeg glad når jeg så at du var tilbake Skusla. Det har ikke vært det samme her uten deg. Nå kan jeg slappe av nå som du er tilbake :)

Nå har du sikkert fått en del energi etter ferien.

Skal skrive mer til deg senere, fant ut først nå at du hadde dagbok du å :)

Håper du får en fiiin helg Skusla, det fortjener du min venn :D

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

VELKOMMEN HJEM

Høres ut som at du har storkosa deg. Det er flott å høre! Shoppa masse og greier. Din heldignøffe!

Nå har du nok maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange innlegg og dure igjennom og kose deg med. :D

Bra og høre at du har fått time på rikshospitalet. :hoppe:

*STOR KLEM*

Godt å ha deg helskinnet tilbake. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeeelkommen tilbakeeee :hoppe::hoppe:

Så godt å "se" deg igjen :)

Tusen takk for hyggelig nå-er-jeg-tilbake-hilsen i dagboka mi :) Setter jeg STOR pris på :D

Sender deg en lengre pm imorra :D

Go nattaklemmer fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!!

Velkommen tilbake fra Puerto Rico! Godt å høre at du har hatt det fint der da. :blunke: Godt å ha deg tilbake!!! :D

Jada, sambo er på øvelse i tyskland, blir borte til 23. mai. Det er leeenge! :cry: Og så er hun bitcha også med dit da, så da sitter jeg her da og er småengstelig...Uten grunn selvsagt, sambo hater henne like mye som meg. Men hun er veldig manipulerende og dominerende, og sikkert veldig utspekulert også! Så hun kan jo finne på å gjøre hva som helst. Men hun holder seg vel på matta, for kjæresten hennes er jo også med, hcis hun bryr seg om det da. :roll: Det skal ikke være enkelt nei!!

Men ellers har jeg det bra, skal ha 3 dagers hjemmeeksamen fra imorgen av, blir himmelsk å bli ferdig med den.

Skal ut på en liten trimmertur, få ut litt frustrasjon osv. :wink:

Skriver mere senere jeg!!!

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

SÅ herlig at du er tilbake igjen, Skusla!!!

Har gleda meg så mye til å logge på KG for å se om du er tilbake idag - kom hjem fra hytta nå - og hva ser jeg? JOOOOO, DU ER TILBAKE!

HÅPER VI SNAKKES SNART, VENNNEN!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, Snuppa!

Tusen takk for koselig prat igår! Søstera mi ble her helt til 01.00, og da orka jeg ikke logge på, så da ble det ikke no' mer KG eller chat på meg igår! Håper vi snakkes snart igjen! :D

Ellers har jeg en del planer idag, så jeg må vel nesten bare sette igang. Må klippe plenen, og så skal jeg leke frisør idag. Søstera mi vil gjerne ha klippet håret, så da må jeg trå til. Hun ville gjerne ha det klippa opp litt også, så dette kommer til å bli en utfordring! :ler: :o

Været er slett ikke verst idag (med tanke på at det var meldt regn) så det blir nok litt hagearbeid idag, samt en liten gåtur + en halvtime i solarium. Det skal bli godt!

Håper du får en fin mandag, vennen min, og at vi snakkes i løpet av dagen!

Stoooor klem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp oppdatering her før jeg suser videre.... :D

Stressende å komme hjem gitt...

Herreguuud, så godt jeg sov natt til søndag.. I seeeengen min igjen. Sambo hadde rota bort videospilleren ( han hadde RYDDET DEN VEKK, og husket IKKE hvor den lå... :roll: ) så det ble ikke video på meg..

Tvang meg opp på søndagen, trøtt som bare det. Tok meg ett bad, med pusen i helene. Han har ikke forlatt min side ENDA. Liiivredd for at jeg skal forsvinne igjen.

Reiste inn til mamma med det jeg hadde kjøpt til henne, så møtte jeg en venninne på cafe og så opp til en annen, hvor jeg ble sittende i ett par timer. Hjem til fotballkamp, som jeg ble så forbanna over at jeg nekta å se resten.

HVA I ALLE VERDENS DAGER er det det laget "mitt" driver med??? Faen meg leda i fire kamper nå, men LIKEVEL klarer de å tape stort alle gangene.. :kjempesinna:

Begynte å støvsuge her og vaske litt.. Her så ikke UT.. Så reiv jeg ut alt jeg hadde i skapet mitt og begynte å organisere og brette sammen på nytt...

Fant ut, JEG MÅ HA MER SKAPPLASS.. IKke fordi jeg har kjøpt så mye, men generelt.. Her er for LITE SKAP.

Har sittet å fyllt ut MASSE spm som fulgte med brevet fra Riksen også... Voldsomt så de spør og graver da.. :wink:

Men men, de trenger det nok!

Må ringe skolen idag også.. Det GRUER jeg meg til.... :cry:

Har ikke snakka med de på KJEMPE LENGE, så jeg håper ikke den rådgiver dama er sur på meg eller noe..

Regner med at eksamen min går rett vest, nå som jeg skal nedover til Oslo. Det er sannsynlig at jeg blir der nede en stund og eksamen er i midten av Juni...

Men men, jeg kan ta den igjen jeg.. NOOOOO PROBLEMOOOS.... :)

Det klarer jeg fiiint.

I morra skal jeg på min første legetime hos min nye fastlege også.. Jeg skiftet jo før jeg reiste, så dette blir spennende.

Han er visst sånn at han skal under huden på deg.. Så ei jeg vet om som skifta til han for ikke så lenge siden, hadde kommet på sin første time der, da hadde han bare satt seg ned å stirra på henne, leeenge..

Creepy.... :ler:

Jeg HATER når folk sitter å stirrer på meg... Blir helt satt ut jeg da...

Men men, det går nok fint tenker jeg!

Nå er jeg på farten bort til en venninne for å hente klorebrettet til kattene ( før sofaen min ser ut som en eneste stor NUPP) og børstene deres.

Rart, men jentepusen min, som vanligvis er sær og rar, har lagt på seg masse, ser skikkelig godt ut og tilpasset seg KJEMPE godt å være borte. Guttepusen min, som er fullstendig avhengig av meg, men "utadvent" og kosete med alle, har blitt pjuskete i pelsen, tatt av og lå mye av tiden å stura..

Så jeg må få han inn i dusjen i dag å få pelsen hans til å SKINNE SOM EN SOOOOL. :briller:

Vel vel, da stikker jeg... SÅ snakkes vi senere

Tuuusen takk for koselige hilsener alle dere....

Stor klem fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, nå er det natta og jeg skal hoppe til sengs i hvert øyeblikk.....

Koselig å være tilbake på KG, selv om det tar opp MYE av tiden min.. :ler:

Fått lest meg gjennom en good del av de nye innleggene nå og svart og skrevet litt her og der.

Jøss, så morsomt å prøve å fikse til ett KG treff da... DET hadde jeg likt...

Forstår at mange er skeptiske, men det hadde sikkert blitt utrolig morsomt...

Jeg er liiitt skeptisk selv også da, men jeg har ingenting å skjule og jeg bryr meg ikke om folk vet hvem jeg er.. Så.... :D

Jeg er jo der nede sikkert likevel da, for jeg skal jo som sagt på Riksen den 03. juni.

I dag har jeg vært super flink... Tørket støv i hele leiligheta, vasket alle gulvene og vasket fire maskiner med klær-

Besøkt pappa og farmor ..

Ringt venninnen min og skolen.. MEN selvfølgelig var ikke den dama jeg skal snakke med på skolen der, hun er der jo for pokker aldri.. Lurer på hva hun GJØR jeg.. Halv stilling som rådgiver, og hemmelig agent resten, kanskje??? Neeeh, hun ser ikke ut som noe hemmelig agent..

Hmmm... kick boksings instruktør??? Neeeh.. HUn ser ikke ut som det heller.. Hun ser faktisk bare ut som en nitrist rådgiver som lesper... :roll::ler:

Nei, nå må jeg legge meg her.. Trøtt som en alke..

Snakkes i morgen alle vennene mine

Gla i dere

Stooor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på Riksen den 3.juni ?

SÅ BRA!

ENDELIG!

Håper virkelig de finner mer ut av ting enn sykehuset du har vært på tidligere, har gjort....

*spent*

Håper du får en knakende fin dag og koser deg med kattene og din kjære i dag:) Nå skal jeg shine meg opp litt og prøve å se litt mindre trøtt ut, for jeg skal prøve kjolen som tanta til sambo syr for meg.

Den er ferdig :hoppe: Blir spennende :D

Skriver mer senere jeg :)

Gooood dag, vennen :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle sammen...

Tusen takk for koselig hilsen Diva-vennen! Nei de har enda ikke tatt dette... Men jeg skal la min nye lege få journalen min , og så skal jeg til han den 30. Mai igjen... Da skal jeg få han til å ta de da.. Om ikke det blir gjort på Riksen da kanskje???? Vet ikke jeg... :)

Monja: Tusen takk for hjelpen idag.. Jeg strevet litt, men fikk det til til slutt.. Så takk for god veiledning vennen.. Det satt jeg pris på.... :Nikke:

Vel vel, skal begynne fra begynnelsen idag.. Våkna i kvart på seks tiden i dag, lyyyys våken ( våknet i fire tiden også, men det var vel litt tidlig å stå opp DAAA tenkte jeg... :ler: ).. Koste litt med puselusken min, og sto opp.. Betalte regninger, tømde kattedoen ( noe jeg hater..) og leste avisen..

Så kjørte jeg sambo inn på Møller for å levere bilen..

Hjem å vente på å dra på legen... Må si jeg var veldig spent på hvordan han var og hva som ville vente meg.

Noe bare bygde seg opp i meg, uten at jeg egentlig merket det.. Vet ikke HVA akkurat, men det var vel en frykt for at han ikke skulle være bedre enn min forrige.

Jeg ble sittende her å tenke.. Tenke på hvordan han gamle var. Hvor lite engasjert han er i pasientene sine, hvor utrooolig uhøffelige de legesektretærene der er, hvor der ALDRI er kø f.eks, fordi han ikke bruker mer enn ett par min på hver pasient, uansett. Hvor han ikke har lettet ett øyenbryn på at jeg har blitt så tynn og om jeg begynner å gråte på kontoret hans ( noe som bare har skjedd to ganger da men dog), eller sier jeg er fryktelig lei meg, at han da bare ser dumt på meg, hvor han har lovet å gjøre ting og ikke holdt det han lovet, og sier ting som han ikke mener. Hvor han får MEG til å ta viktige telefoner for å få tak i ting HAN skal ha, telefoner som det er en del av JOBBEN hans å ta...

Vel, klokka nærma seg 11 og sambo kom å hentet meg. Vi kjørte opp, og jeg ble sittende å vente.. Ventet og ventet, til slutt trodde jeg han hadde glemt meg for klokka ble kvart på 12. Akkurat da jeg skulle gå å spørre, ble jeg ropt opp.

Tuslet inn, og satt meg ned. Han så så snill og sympatisk ut. "Så, sier han, hva kan jeg hjelpe deg med da??

Jeg begynte å fortelle, begynte fra begynnelsen, januar i fjor.. Ordene hadde såvidt begynt å renne ut av meg, før jeg plutselig satt der å stooor tuta.. :grine:

Klarte ikke stoppe heller.. For han satt der å så på meg med verdens mest snille øyne, med sympati og så pilte han bort å ga meg ett papirlommetørkle-

Til slutt klarte jeg å ta meg sammen, å fortelle..

Han ble helt stille en god stund, bare så på meg.

Så sa han " Først må vi stadfeste at du har kroniske smerter, og så må jeg ha journalen din. "

Så satt vi å pratet lenge, han sa det var ettt lyspunkt at jeg hadde fått time ved Rikshospitalet osv.

Så spurte han meg hvilke medisiner jeg hadde prøvd og gikk på nå, hvordan smertene føltes, og hvem legen min på sykehuset var.

Så sa han at jeg skulle få en medisin, som er "byggesteinen" for kronisk smerte pasienter. Den skulle jeg begynne på hver dag. Det er et antideppresiva som fungerer på smerte og på sentralnervesystemet, og som i tillegg skal få meg til å sove godt.. Så skulle jeg få depot tabeletter, i stedet for vanlige tabeletter ( eller jeg skulle få vanlige i tillegg da men) så jeg slapp å ha den berg og dalbanen med smerte, smertelindring, smerte osv. Depottabeletter varer i 24 timer.. Han ville gjerne hjelpe meg sa han, men vi måtte prøve å feile litt nå, å se hva det beste for meg var, og hva som gjorde at jeg hadde det mest mulig godt.

Så nevnte han journalen min igjen, og jeg lurte på om jeg kunne få denne tilsendt. " De er så vanvittig sure der nede" sa jeg.. ( da hadde jeg allerede nevnt noe av hva min forrige lege hadde gjort osv) og han sa: Hvilket legekontor er det du har gått til du??

Da jeg sa det sa han bare at han hadde HØRT de var sur der nede ja, og at om noen av legesekretærene var det her, så ville han GJERNE ha beskjed om det, for det skulle han ikke ha noe av, og jeg skulle bli behandlet fint og med respekt.

Jeg satt bare slik---> :o

Haka hang på knærne.. Er det MULIG?? tenkte jeg.. En så himmelstor forskjell mellom to stykker har jeg sjelden vært med på.

Så jeg fikk en time den 30.mai og når jeg skulle til å gå sa han: Om det er noe, så bare ring.. Uansett hva du lurer på, og om du trenger mer medisin så ring.. Vi er her for deg! :D

Ok, sa jeg.. Tusen takk!

Jeg gikk ut på gata. Satt meg på en murkant, og først da kjente jeg hvor spent jeg hadde vært ang denne nye legen. Å han var alt jeg kunne tenke meg og litt til.. Skuldrene sank en meter, å jeg pustet letta ut.

Sambo kom å hentet meg, han var ett eneste stort glis etter jeg hadde fortalt han om legen.

Kjørte å hentet bilen, og rett hjem. Tok en depot tabelett, som avtalt med legen, å la meg på sengen. Sovna og sov i tre timer... :oops:

Tenk så heldig jeg var med han da.. Jeg kan nesten ikke TROOO det.

Så nå må jeg bare skrive ett brev til legen min og si at jeg skal ha tilsendt journalen min så jeg får levert den til han... Jippiiiiiiiiiii, jeg er så glad dere aner det ikke.... :hoppe:

Nå skal jeg gå å snakke litt med sambo, som akkruat kom hjem fra jobb. Stakkar, han har MAAASSE å gjøre nå etter ferien ja...

Ha en flott kveld da alle sammen, for DEEET skal jeg ha

Stooor klem fra happy-skusla :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hei Skusla :)

DU er tapper du. Har forstått at du ikke har det så greit. Forsto det som at du har en sykdom av noe slag. Uansett, det var godt å lese at legen din virket snill og dyktig og ikke minst ordentlig. Synd du har vært så uheldig med din forrige lege. Skjønner godt du var redd da for at denne legen også skulle være forferdelig. Det er ikke alle dessverre som passer til å jobbe med mennesker.

Lyst å gi deg en klem siden du gråt hos legen i stad. DU hadde nok godt av å få ut litt. Kan så godt forestille deg hvor fortvilet du har vært.

Du er sterk du Skusla som må tåle smerter. Hvor har du vondt hen? Godt at du nå skal få depottabletter. Håper du får det bedre etterhvert. Det unner jeg deg. Du skal ikke måtte gå unødvendig med masse smerter. Høres jo alvorlig ut siden du sa du er så tynn også.

Du får kose deg masse med samboern din og kose masse med hverandre. La han ta godt vare på deg, det fortjener du Skusla :enig:

DU er snill og go du, ble så glad for hilsenen din i dagboka mi i dag :) :kysse:

Sove godt da og ha en fortsatt fin kveld :)

Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Hei på deg, GO'ingen!

Som jeg sa til deg tidligere i kveld - jeg er så glad for at du har fått en lege du føler deg komfortabel med - og som har skjønt hva det vil si å være lege! Og det var kjempebra at du fikk ut frusterasjonen og følelsene dine! Jeg håper så inderlig at dette betyr starten på at du får den hjelpen du trenger - og har RETT på! Det har du fortjent!

Jeg er fortsatt i forumet jeg da...skulle jo lagt meg for lenge siden, men det er maaaange sider med innlegg jeg ikke har fått sett på enda, og jeg måå følge med...Lurer på hvordan det skal gå når jeg starter å jobbe...(PÅ MANDAG ALLEREDE!! :o Gleder meg jo - men da er det definitivt slutt på den deilige student-tilværelsen... :lol: ) Det kommer definitivt til å bli mindre KG på meg framover... :cry:

Som du vet har det skjedd ting på leilighetsfronten idag, og jeg er såååå spent - jeg vet hva jeg kommer til å ligge å gruble på i natt, ja... :wink:

Det er vel på tide å komme seg i seng nå...

Håper vi snakkes i morgen!

God natt, vennen min! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine
HVA I ALLE VERDENS DAGER er det det laget "mitt" driver med??? Faen meg leda i fire kamper nå, men LIKEVEL klarer de å tape stort alle gangene..

Det er ikke helt sant vet du... For de leda godt mot "mitt" lag også, men de kan umulig ha tapt stort, for "mitt" lag har ikke vunent en eneste kamp... (Den kampen endte jo som jeg heia på, uavgjort...)

Ellers godt å høre om den nye flotte legen din. (Nesten så jeg er frista til å spørre om hvem det er, for mamma har en lege som slett ikke tar henne alvorlig (Men mamma liker nå ikke tanken åp å bytte hun da, men når HUN opplyser HAM om ting om sykdommen og medisiner, da synes jeg det er litt feil....)

Men flott å høre at du hadde en sånn fin opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: ......

Ble helt på gråten selv nå jeg... :lol:

DET var godt å høre at du endelig fikk en ordentlig lege!!!

For de vokser visst ikke på trær fortiden akkurat :evil:

De helsesekretærene hos din gamle lege, skulle jeg gladelig tatt i øra og fortalt dem hvordan de virkelig skal gjøre jobben sin. For det høres det ikke ut som om de har gjort :roll:

Såå godt at du fikk noen medikamenter, så du kan få avspent litt og ikke sliti med smerter konstant. Så bra at han gikk an å snakke med.

Jeg er overveldet jeg.

Gir deg en stoor klem og, delvis for å trøste da du var hos legen, og delvis for at alt skal gå så mye bedre nå!

Tipper de tar tumormarkørene på Riksen. Det de!

Skulle ønske jeg jobba på Riksen når du kommer dit, jeg, så kunne jeg passet på at du ble behandlet ordentlig og var trygg :D Men skal tenke på deg i allefall og sende mange gode vibber.

De er i allefall proffe til de grader på Rikshospitalet og jeg er sikker på at de kommer mye lengre i utredningen enn den gamle sokken av en lege du hadde før. Han høres ut som en skikkelig dum gjøk :evil:

Slike fortjener en tupp i r### og en på tygga :frustrert:

Skulle du ringe / skrive etter journalen din selv ? Bare husk at i flere tilfeller koster det ca 30-50 kroner (kopipenger eller noe...) å få den tilsendt fra flere legekontorer, vet ikke åssen det er der du var, men hør isåfall om det nye legekontoret kan gjøre det for det hvis mulig ? For da betaler de ingenting. Sånn har det pleid å være i allefall. For det er hele journalen du skal ha kopi av, ikke sant ? Uansett, hvis du bestiller den selv,- så har du jo den selv til odel og eie,- dvs. ditt nye legekontor får den jo, men du kan vel scanne eller ta kopier selv. Det skal jeg fra diverse steder jeg har blitt behandlet ang noe tull med øyet. Vil granske nærmere :lol:

Vel, du får bare si ifra hvis det er noe kontor-teknisk-medisinsk jeg kan gjøre for deg i allefall :D

Håper du får en kjempefin og minst mulig smertefull dag :)

Såå glad for at det går framover nå :D :D

:hoppe:

Gratulerer med ny og ordentlig lege, og time til utredning på Riksen :)

OG husk : ring legen din om det er noe ! Ikke nøl! De er der for deg :D

Stooor klem fra meg :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers godt å høre om den nye flotte legen din. (Nesten så jeg er frista til å spørre om hvem det er, for mamma har en lege som slett ikke tar henne alvorlig (Men mamma liker nå ikke tanken åp å bytte hun da, men når HUN opplyser HAM om ting om sykdommen og medisiner, da synes jeg det er litt feil....)

Men flott å høre at du hadde en sånn fin opplevelse :)

Jeg har også vært slik som mamman din.. Likte ikke tanken på å bytte.. Det er derfor det har tatt meg ett år å endelig få ut finger'n. Å nå hadde jeg intet valg, jeg MÅTTE bare. '

Å jeg er så glad så glad for at jeg gjorde det. Som mamma'n din, så var det JEG som opplyste legen min om ting, og JEG som måtte gjøre ting som var HANS jobb.

Dessuten fikk jeg ikke hjelp av han, og han EIER ikke empati for pasientene sine. Det er å tjene mest mulig, og forholde seg mest mulig passiv og følelsesmessig utenfor så mulig.

Nei, dere aner ikke hvor glad jeg var..

Jo, AAFK klarte jo uavgjort mot Brann, men det var som trener Ivar Morten Nordmark kalte sine spillere etter den kampen: En gjeng hodeløse kyllinger.

Det burde ikke gååå an... :evil:

Men men, vi får håpe at de klarer Vikiing på hjemmebane 16. Mai... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...