Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei på deg, vennen min!

Jeg ville bare stikke innom å si hei og god natt, jeg...

Tenk så deilig du skal få det på ferie!!! Og så moro med pakking og planlegging...halve moroa for meg, det! :ler: Det begynner vel å bli litt trangt i kofferten din, nå, men hvis det blir noe ledig, så si ifra da...Kan ta et par uker fri, jeg, altså...

Håper på å snakke med deg før lørdag, så jeg venter litt med å ønske god tur...

Nei, nå får jeg stikke å sjekke om det er noe action i forumet - er litt rastløs i dag jeg, og trenger litt utløp for energien min! :hoppe:

God natt til deg, Skusla! Setter STOOOOR pris på deg og samtalene våre! DU ER EI SKIKKELIG TOPPERS JENTE! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk for koooselige hilsner.... :D :D :D :D :D

Bøker ja... Kjøpte:

Den tredje boken om Shopoholiker-Rebecca, av Sophie Kinsella- Shopaholic ties the knot.. Disse bøkene BØR dere lese, de er hysterisk morsom, å lider dere av litt shoppemani, som meg, så er de perfekt.. :D

Den andre boken jeg kjøpte var De desperates Cafe, av Marian Keys.. Har lest to bøker av henne før og de også er utolig morsomme.. ( sånn Bridget Jones morsom) Vannmelonen, er hennes beste syntes jeg... Så jeg er spent på denne..

Den tredje jeg kjøpte heter Cruel and Unusual, av Patricia Cornwell.. Noen som sa hun skrev så godt, og jeg måtte jo ha litt krim med meg også vet dere... :)

Den siste het: Den verdensberømte Mayo- Klinikken om Kronisk Smerter... Dette er vel en slags selvhjelpsbok, selv om jeg ikke helt har troen på slike selvhjelpsbøker. Men denne har visst en del interessante ting som de tar opp.. Kanskje jeg kan lære ett og annet om meg selv og hvordan jeg takler å leve med smerte??? Syntes forsåvidt jeg har taklet det ganske bra jeg da, men det er alltids noe man kan lære... :oops:

Å så har jeg en bok til som jeg har lånt av en venninne, også av Marian Keyes som heter Sushi for beginners...

Fem bøker på to uker?? Ikke værst.. Skal hvertfall ikke gå tom for lesestoff tenker jeg.. :ler:

OOOOPS, er sent ute.. Skal avgårde å støpe på negler.. De forrige mistet jeg når vi pusset opp.. Å jeg er SERIØST sent ute her.... :o

Skriver mer senere jeg....

See you..

Stor klem til alle dere kosejentene.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg litt boktips. Det er alltid bra. Den første Shopoholiker-boka har jeg og har lest den. Skal nok skaffe meg de andre også, men det får bli når jeg får bedre råd eller kan ønske meg det i gave fra noen.

Har du lest noen av bøkene til Lisa Jewell? Hvis ikke, så bør du det. Litt i samme stilen og kjempemorsomme bøker.

:D

*klems*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ville bare ønske vennen min en GOOOOD TUR til Puerto Rico jeg!

Håper du og sambo får en kjempefin tur - og at dere får kosa dere masssse!

Kommer til å savne deg de to ukene, men det blir kjempegøy å snakke med deg igjen når du kommer tilbake!

Glad i deg, Skusla!!! :kysse:

Kjempeklem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen snuppa! Håper du og samboeren din får en flott ferie i Puerto Rico!!! God tur nedover og kos dere masse.... :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOOOOOOOOOOOOOD TUR, VENNEN!!!!!!!!!!!

Send gjerne et kort:

Til:

Midnattsol

Kvinneguiden - generell dagbok

Internet

Ha en flott og deilig ferie sammen med din kjære.

*BIG HUG*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅå så KOSELIGE HILSENER FRA DERE!!!!!!!!!!!!!!

Blir rent rørt her jeg sitter jeg...

Har hatt en MEGA stressende dag.. I horoskopet mitt, som jeg leste i morges sto det at jeg kom til å få masse besøk idag og at jeg ikke var heeelt glad for dette, og at jeg ikke akkurat kom til å si i mot folk når de gikk..

PØH.. tenkte jeg..

Å ja??? sa sjebnen.. blåser du av dette?? Ja da skal jeg jammen vise deg...

Altså, sto opp, leste avisen. tlf ringer. Venninna mi, problemer med noe jobb greier som jeg måtte hjelpe henne med.. Hun har blitt permitert og masse tull med jobben, arbeidspenger osv. Sender henne ned til advokaten min, samtidig som JEG måtte begynne å skrive en søknad for henne til en annen jobb.. OK, gjorde det.

Får tak i bilen, steller meg, kjører sambo på jobb igjen, og venninna mi inn for å levere søknad.

Mamma ringer, jeg kommer opp til deg en tur.. Har du noe mat?

Kjører hjemover, venninna mi vil bli med opp igjen for hun har så lite å gjøre.. har ikke hjerte til å si nei.

Hun går og ti min etterpå kommer mamma.

OK, lager boller og drikker kaffe med henne.

Hun går og sambo kommer hjem.. Han vil ha meg med å kjøpe badeshorts.. ORKER ikke sier jeg, skal ta sol og ta meg ett varmt bad.

Sitter foran datan.. Blir oppkalt på MSN av broren min.. har ikke snakka med han på leeeenge, snakker med han ett kvarter. Han driver å gjør noe greier for sambos firma internetsiden deres, sambo kommer å skal sende han masse dill og må ha FPT konto. Har bror dette? Joda, men bror har forlatt MSN, må ringe.. Bror pratesjuk.. Ønsker meg god tur og bla bla bla.. KOSELIG

Skusla har det travelt.. Klokka er kvart på sju.. Det ringer på, venninne kommer.. Skal ønske oss god tur, har vært i spania og kom hjem i går.. BARE dritvær der... ( nerver på Skusla, men det er da et stykke unna så... )

Jeg begynner å pakke når hun er her.. Dårlig gjort kanskje, men klokka er mye..

Hun går.. Jeg skal bort til en veninne å hente en bikini ( hun bestilte den og den var for liten, jeg skal få den)

Gjør meg klar til å gå.. Ding dong, ringer på .. ENDA en venninne.. OK, glem å ta sol.. Prater ti min før jeg MÅ gå..

Suser bort til venninna mi og henter bikinien, må sitte å prate litt for det er hun som skal ha kattene..

Suser hjem, hopper i badet.. Rooooer ned..

Så nå ringte pappa, god tur , kjøp med det og det.. Ok, heida..

PUUUUUUUUUUUH, så nå sitter jeg her.. Nesten ferdig å pakke.. Bare få ting igjen heldivis..

Skal se den tredje vakten nå om ti min å kose meg...

Skal sende dere masse tanker når jeg er der.. Skal også prøve å komme meg på en internet cafe så jeg får sagt hei..

Kommer til å SAVNE DERE ALLE SAMMEN.. BARE SÅ DERE VET DET!! :Nikke: Ha det fiiiiint da dere.

Stoooor klem fra meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stille her allerede uten deg Skusla! :ler:

Tusen takk for hilsenen du sendte med Kverula, fikk litt dårlig samvittighet fordi jegi kke fikk sagt hadet før du reiste... :cry:

Men uansett, håper du har en strålende fin ferie, du fortjener det!!!! Høres ut som du hadde en temmelig stressende dag da...Men nå kan du bare slappe av og kose deg med samboeren din. Er det ikke deilig?!!?

Ha en fin ferie!!!!

Stoooor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, vennen min!

Hehe...du aner ikke hvor mange ganger jeg har tenkt på deg igår og idag! Har tenkt sånn at: "ååå, nå er sikkert Skusla kommet fram, nå er de sikkert ute og spiser, gjett om de ligger på stranda og soler seg og slapper av nå da..." - og masse andre tanker...Skulle gitt mye for å være der du er nå - her regner det og er minusgrader...Tror jammen du tok med deg sommern da du dro, jeg. :roll: Det var ikke pent - men om du lover å ta den med tilbake, så skal jeg glemme det, altså! :wink

Vet du, det har ikke vært det samme på KG siden du dro...Nå vet jeg jo at det ikke er mulighet for å treffe på deg og skravle litt, og det gjør det litt kjedligere...Selvom det ikke er lenge vi har kjent hverandre, og bare samtidig bare på nettet, så syns jeg at jeg kjenner deg og anser deg som ei god venninne allerede, jeg. Og derfor syns jeg det er dumt at du ikke er her for tiden. Skal bli gøy å snakkes når du kommer tilbake!

Nå får jeg logge av for ikveld! Håper du har det bra der du er, og at dere koser dere masse!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

En liten hilsen til vennen min!

Nå har jeg lest reisebrevet ditt, og det er tydelig at du og sambo koser dere masse - godt å høre! Sier igjen takk for koselig hilsen i dagboka mi - satte STOR pris på det!

Nå skal jeg snart logge av KG. Har vært flink idag, jeg. Lest det jeg hadde tenkt til og med... :sjarmor:

Ute regner og blåser det som bara den...Sommern har fortsatt ikke kommet tilbake! :roll: SEND DEN HIT IGJEN ASAP!

Savner deg, jeg! Er så morsomt å snakke med deg - blir innmari moro å få deg hjem igjen. Men før det skal dere koooose dere så godt dere bare kan i PR! Som sagt: det er VEL fortjent! :D

Hils til sambo fra KG-Kverula da - og til slutt en stooor klem til deg fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Heldige deg da, ferie.... Håper du koser "vettet av deg" (ikke bokstavelig, seff..)

Klem, Embla s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Skusla-snuppa, tusen takk for hyggelig reisebrev og hilsen i dagboka mi:)

Det er superdupert hyggelig at du fikk tid til oss : - )

Håper du og din kjære koser dere masse i sol-land og lader opp batteriene :D

Gleder meg til du kommer hjem tilbake til oss, men ønsker dere en god og lang ferie først.

Stoor klem fra Diva :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Heisann, Snuppa!

1.mai-feiringa er over - hjemme fra hytta igjen! Har hatt det deilig, selvom været har vært sånn "opp og ned" - har vært regnbyger hele dagen...Når regnet pøste ned som verst, tenkte jeg på deg, og på at du antakelig lå på stranda, i sola, med ei av bøkene dine og bare kooosa deg...Det er forskjell på folk, gitt! :wink:

Tipper du har det like bra nå som tidligere i uka jeg - venter spent på reisebrev igjen!

Nå har jeg 12 sider med nye innlegg å sjekke i forumet...Det straffer seg å være borte en dag! :roll:

DU MÅ LOVE AT DU MED ETT DU LOGGER PÅ KG NESTE GANG, SJEKKER HVOR MANGE SIDER MED NYE INNLEGG DU HAR DA!! :ler: Tipper det er et tresifra tall! :sjarmor:

Ha det forstatt fint begge to - det er leeeenge igjen!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heideg, Vennen MiN!!!

NÅ er det en uke siden jeg snakka med deg sist, og da var du reiseklar og venta på å bli henta og kjørt til flyplassen! Tida går - men jeg syns det er litt stille her uten deg, altså...Gleder meg til du kommer tilbake!

Jeg gjetter at det været du har ikke kan sammelignes med det jeg har idag. Her snør det tett som bare det, og blåser alle veier!

Skikkelig mai-vær?!! :o

Det nærmer seg eksamen med stormskritt - jeg har litt småkalde føtter fortsatt, jeg...MÅ komme meg vekk fra KG sånn at jeg får lest litt snart... :roll:

Ønsker dere nok en herlig uke jeg, Skusla! :D

En klem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg godt kunne tenkt meg litt sol og varme akkurat nå. *titte ut av vinduet og ser regn og sludd*

Nei, jeg skal IKKE klage. Jeg er da nordfra og tåler dette. Dette er jo egentlig ingenting. Er fast bestemt på at jeg ikke skal bli en værsytende østlending. Så det såh! mhm BASTA!!......men det hadde jo vært fint med sol da..... :roll:

Håper du STORKOSER deg sammen med sambisen din og nyyyyter dagene og blir knallbrun og fin. :D

God helg og *STOOR KLEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Hei og hå, vennen min!

Jeg leeeengter meg dit du er...Her øser regnet ned og taket blåser nesten av... :(

Hadde håpa på å få sola meg litt før 17.mai jeg, men det virker håpløst...Må nok ty til den unaturlige sorten i tilfelle...

Kommer til å bli en plage uten like å se bilder fra turen deres - sol og deilige strender, dere brune som sjokolade og bare velstand! :wink: JEPP - jeg er liiiiitt misunnerlig her jeg sitter nå... :lol:

Men misunnelsen til tross - jeg håper dere har det stålende! :D

Stooor klem til go'jenta mi! - og en liten en til sambo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, Snuppa!

Siden sist har jeg hatt eksamen, og regner med at den er bestått. I tillegg er oppgava mi ferdig og ligger klar til levering i morgen formiddag. GJETT OM JEG ER GLAD NÅ DA!

Ellers har det skjedd litt på hus/leilighetsfronten siden sist, og jeg regner med at jeg vet hvordan det har gått neste gang jeg snakker med deg! Spørs hva utfallet blir da... :roll: Jeg krysssssser fingrene!

Vi reiser på hytta i morgen vi, så da får jeg ikke snakka no' med deg før på søndag - du er hjemme på lørdag igjen du eller???

Håper det står bra til med dere fortsatt - eller begynner dere å bli lei hele ferieringa, sola, varmen, paraplydrinkene og all shoppinga? :wink:

Gleder meg som sagt til at du kommer tilbake igjen - skal bli moro å snakke med deg!

Du, forresten! Hvordan har det gått med pusene dine i ferien? Har du bekymra deg for dem? De har sikkert hatt det bra de, vettu! Kanskje du har snakka med dem på telefonen, du! :lol: Pusemamman var skikkelig bekymra før hun dro merka jeg...Tipper du blir glad for å komme hjem til dem igjen jeg! :ler:

Jeg ønsker dere en god tur hjem igjen jeg, når den tid kommer, og så håper jeg vi snakkes over helga, vennen!

Sender tanker og klemmer til PR!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skusla-vennen!

Nå håper jeg at det ikke er lenge til du er tilbake! SAVNER DEG!!!!!!!!!!!

Du har det vel helt topp på ferie, misunner deg! :blunke: Spesielt når det er så trasig vær her hjemme....

Men uansett, det skal bli kjempegodt å få deg tilbake på KG igjen!!!! :P

Mange klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Heisann! Regner med det er idag du kommer hjem sånn ca? Hadde dere mye bra vær? Har ei venninne som kom hjem forrige uke, og de hadde bare 5 dager med finvær. (Men hun hadde fått med seg en ny garderobe hjem da!)

Ble det til at dere leide bil? Isåfall, hvor kjørte dere? Oppdaget dere noen spennende plasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...