Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Ble ikke sydentur på oss, skal på fjellet i påska isteden. Så jeg får ikke sjekka internettkafeene for deg. Men er 99% sikker på det det er internettcafeer der! sikkert pc'er i resepsjonen på de store hotellene også, som regel med saaaaakte oppkobling.

Du må ha ei god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia vennen!

Fotballkampen ble en stor skuffelse høres det ut som? Har aldri vært på særlig mange fotballkamper jeg - selv om jeg spilte 11 sesonger selv :D - så tippeliga og eliteserie får bare være for min del :roll:

Det er så deilig med vår. Vi var ute i hagen igår og bare kosa oss. Vaska til og med vinduer på utsiden :o Nå ser vi jo faktisk veien utenfor her og :ler: Det er ikke så fint idag da, men det er nærmere 8 grader og litt overskya. Det er vår likevel :D

Håper du og sambo får en flott påske!

*stor kos*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Dakar pusekatten dah :( Jeg er livredd for at det skal skje mine små nøster, så jeg har dem inne.... Kanskje litt slemt av meg men,- de er ikke vant til annet.

Vingler bare innom for å si god påske og kos dere med godter, påskekrim og pent vær :D Tror det blir det i allefall : - )

Har sendt deg en pm :)

Vi snakkes:)

Stor klem fra Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen..

Tusen takk for koselige hilsner i boka mi.. Jeg har ikke skrevet på lenge ser jeg... DET må jeg gjøre noe med.... :ler:

Vel vi har entret påsken.. Deilig. Jeg har kjøpt VERDENS MEST ENROME påskeegg til min kjære- Det er mye større enn en basketball.. :ler:

Å han sliter, fordi uansett hvor masse han spiser, så minker det ikke...

Har sikkert ti kg snop inni det. :hoho:

Vel, hva har skjedd siden sist tro??? Ikke så masse.. Venninner er kommet hjem. Noen har jeg rukket å se, noen ikke.. I dag var vi på båttur med foreldrene til sambo.. Å det var faktisk over 20 grader her.. :o

Skulle jammen ikke trodd det.. Ålesund?? I April???? Stemmer liksom ikke.... :forvirra:

Men men, det var det da.. Å etterpå var planen at vi skulle inn til svigers å spise steik ..

Så sier plutselig svigerfar: NÅ hadde det vært deilig å grille, så vi suser innom Statoil. Handler engangsgrill, pølser og brød, koteletter osv

Freser til en idyllisk holme.. Spiser, soler oss og har det helt topp.

Så sitter sambo og jeg på flybrigden innover fjorden.. Vi har samme fart som vinden ( var nesten vindstille) slik at det ikke ble kaldt.. Det var NYDELIG.. Fikk litt farge også... :D

MEN, så kommer vi i land, å da er visst middagsplanene gjeldende enda.. PUH, to middager på samme dag, med få timer mellomrom..

Så jeg var stappmett..

Skulle egentlig ut å møte to venninner men orket ikke. 1. pga metthet. 2. pga den helsikes magen min....

( dessuten fikk den ene spysjuka, så hun heller orket ikke...)

I morra drar vi oppover til gården vår.. Pappa og de er der nå , å han ringte meg tidligere i dag ang fergeruter. "Det går en klokka 11 og en klokka 13.30" sa han.. Å videre: " Jeg håper helst dere kommer på den klokka 11, for da kan dere bli med på setra... " :o

SETRA???? Jaho ti tudeli tu...

Jo, vi får prøve det sa jeg.. :-?

Vi tar ferga kl 13.30!

Vi har ikke lyst på setra vi, men vi har lyst å sitte i solveggen med en kald øl og kose oss.. Så det skal vi! :D

Blir der ikke lenger enn til Lørdag da, for lillebroren min har med seg to kompiser, så det kommer til å bli travelt å være der bare den korte tiden vi skal.

De har som favoritt hobby å plage meg, det er det gøyeste de gjør.. Å jeg LAR meg plage også, fordi jeg ikke er særlig tålmodig av meg.... ( kom DET som en bombe, kjære lesere????? :ler: )

SÅ da kan det bli litt kjefting og banking.. hehe

Følger dere med på påskekrimmen på TV2?? Den er snål.. Avslutter annenhver dag.. Skal ikke påskekrimmen liksom vare hele påska da?? Være nifs og irriterende lang??????

Hmmm.. Uansett, syntes den er god og ganske spennende, men særlig nifs er den ikke.

VG skrev at den var grusomt nifs og man burde ha pute og greier, men pøh.. ikke jeg nei.

Den må du lenger ut på landet med... ( Sier jeg nå ja, så kommer det noe skrekkelig i morra nå da... :ler: )

Vel vel, jeg skal hoppe til køys jeg nå.. Lovet sambo å stå tidlig opp i morra..

Å da må jeg sove litt...

Sorry jeg ikke har vært innom dagbøkene deres på en stund, men jeg kommer sterkt tilbake som lovd...

Sender alle en STOR PÅSKEKLEM herfra.. Å håper alle har det fint.... :D

Stor klem fra meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skusla.

Ønsker deg en flott påske og en fin tur til gården. Høres deilig ut!

Slapp av, nyt sola og kooooos deg.

*påskeklems*

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, Skusla! :D

Lenge sia sist nå!

Dere hadde en deilig båttur igår forstod jeg! Tenk at vi har så flott påskevær i store deler av landet - fantastisk!

Så fint at det ble tur til gården likevel! Tipper dere sitter i solveggen på dette tidspunkt, jeg, og nyter en kald øl hver, slik som du planla...Håper dere koser dere masse og får slappa av litt!! Det har dere ærlig fortjent!

Jeg nyter også påska! Slapper av de lux...Har vært på biltur idag, vi - "østfold rundt"... :wink: Ble litt lengre enn vi hadde trodd... :ler: Men, men...Nå er vi hjemme igjen, og Kverulanten sitter og leser en kriminalroman, og jeg fikk snike meg til litt tid her på KG... :lol:

Som sagt - vi reiser på hytta i morgen, så da blir det jo lenge til vi snakkes igjen!

Ha en flott helg, vennen min! :kysse:

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Skjedd en del her siden sist jeg var innom. Påskeferie medfører slikt...

Ja, jeg har hørt at den kampen ikke var helt bra nei, men "tapa dem" er alt jeg har sagt om saken. Vel, var jo på en annen fotballkamp jeg, og uansett hvordan kampen var, det var en opplevelse. Dette skal jeg ikke legeg ut om her, men det dukker opp i dagboka mi tenker jeg, men muligens blir det i morgen, jeg har mye å ta igjen...

Ha det fint da, på påsketuren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

HEI SNUPPA!

Nåharjegværtpådagbokrundeogsjekkahvordandetstårtilbortover...Jegskulleværtisengforleeeengesidensåjegsierenkeltoggreit: KOSELIG Å SNAKKE LITT MED DEG IGJEN IKVELD! :D

Nattaklem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei igjen

Lenge siden sist nå... Påsken er over men det er HELDIGVIS ikke fineværet.. Så deilig det har vært med så bra vær ... Solen har skint fra skyfri himmel hele tiden.

Jeg har ikke vært innom her på lenge nå, er lei som de fleste vet, å jeg vurderer STERKT å trekke meg fra hele forumet. Jeg er lei av div. folk som oppfører seg så totalt bak mål og så til de grader utidig at jeg har ikke ord for det.

Når man er innom her og blir mer irritert og sint enn man koser seg, så er litt av vitsen borte.

Syntes det blir vist urettferdighet og for mye sutring. Når enkelte presterer å hakke på HVORDAN en person formulerer seg, for denne personen KUNNE tolke det som om den andre hakket på denne, så blir det for dumt. Man må visst passe seg for formuleringen også.. Passe på at den ABSOLUTT IKKE KAN MISFORSTÅS...

Nei, det blir for dumt.... :evil:

Vel, hva har skjedd siden sist da??? Vi var på gården vår.. Å herregud, det var så deilig. Skuldrene sank og roen var total.

Koste oss med soling, yatzy, drinker, påskekrim osv. dagen etter sto vi opp. Tok med oss hver sin kaffekopp ut på trappen å satte oss.. Alle de andre hadde vært oppe ett par timer allerede ( vanvittig til morgenfugler man... :roll: ) Satt der og nøt utsikten, solen, stedet og hverandre.. Det var nydelig.

Gikk tur ved sjøen. Det som er så fint med den plassen der er at der er alt. Langt fra naboer, privat, fjell bak huset og sjøen ett par hundre meter foran huset. Fant noen supre badeplasser, så vi skal opp igjen i sommer å ligge der å grille kroppen... :D

Dro hjem i tre tiden, å rett hjem for å lage til til selskap. Å det kom LITT mer folk enn forventet, så vi hadde litt problemer med å få stoler til alle.. MEEEN, det gikk da..

Jeg kom meg som vanlig ikke ut da, men det var koselig å snakke med alle igjen... Ble hjemme å fikk rydda opp jeg... :D

I går DATT JEG FAKTISK NED TRAPPA OGSÅ.. :o Er det muulig???? :oops: Vi skulle avgårde å ta sol. Sambo var allerede gått ut, å jeg gikk med ene pusen i armene for å sleppe henne ut litt.. Vet ikke hva som skjedde jeg, men jeg raste hvertfall ned hele trappa, fra øverst til nederst.. <<<Bom bom bom bom boooooom>>>Å der lå jeg.. Det gjorde SYKT vondt.. Slo albuen min, så den er blå, og rumpa mi.. Har liiitt problemer med å sitte.. men den er ikke blå, bare øm og vond.. :ler:

Kunne ikke ta meg for heller, for jeg holdt den katta.... :roll:

Vimsekråke er det jeg er.... :hoho:

Nå er det bare fire dager til vi reiser til Puerto Rico også.. Jeg gleder meg noe enormt. Det skal bli så utrolig deilig å komme seg vekk.....

Så nå er det planlegging og prøving av sommerklær for alle penga her.. Blir vanskelig å reise fra "barna" mine da, men de kommer til å ha det så godt så... :Nikke:

Vel, jeg står på farten inn til mamman min jeg nå.. Skal inn å legge meg på altanen hennes, for den er kjempe stor og luuun.. Må få litt farge til vi reiser.

So long alle sammen....

Stor klem til alle dere kjekke jenter som er her...... :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vimsekråka :D

Godt å høre at det ikke er bare meg som faller ned trapper..... :ler: Kan skrive under på at det gjør sinnsykt vondt ja. Da jeg falt ned vred jeg kneet mitt skikkelig i tillegg, og det er fortsatt ikke bra.... :o Håper du kommer deg rask da, så du kan sitte skikkelig igjen snart :lol:

HÆH???!??!?!? Skal du trekke deg fra forumet? Så kjedelig da :( :cry: :( Men jeg er enig i det både du og Kverula skriver om hvordan det er på forumet for tiden. Det er utrolig provoserende at noen skal ta alt personlig, selv om det ikke i det hele tatt er ment sånn. Men noen er vel mer paranoide enn andre kanskje?!? Jeg styrer som regel unna de verste "kranglene", men nå virker det nesten som om det er vanskelig å komme rundt dem. Og en ting til da, med det samme jeg er i farta, det er at jeg synes det er utrolig teit av diverse gjester og mest nye brukere at de går inn for å provosere.....Se bare på alle trådene på "personlig....." :roll: Det er minst like treigt....

Over til noe annet - høres ut som om dere hadde det skikkelig flott på fjellet i påska. Deilig at dere har fått lada batteriene til dere drar til det O'store utland :ler: *kryper inn i kofferten for å prøve å bli med bagasjen deres*

Skal svisje meg en tur til byen jeg. Må levere noen invitasjoner til bryllupet på posten. Endelig er de ferdige alle som en.....puh :D

1000 varme klemmer fra meg, vennen! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-heeey!!

Sjekk det da....begge posta innlegg i hverandres dagbøker klokka 13.04. Hva sier du til det da snuppa? Er vi gode eller er vi gode? :ler:

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JØSS, på samme tid og greier????? Hehe, morsomt... :D

Vel jeg har ikke bestemt meg for å forlate forumet enda, men jeg VURDERER det.

Etter diverse irriterende og upassende ting som har skjedd her i det siste så er det ikke noe moro her lenger syntes jeg.

Det som er moro er jo dere det..

Skal jo være vekke i to uker nå da, så da får jeg se når jeg kommer tilbake...

NÅ MÅÅÅ JEG UUUT HEEER... :ler:

Har prøvd å komme meg ut i lengre tid nå, så nååå går jeg!!! :D

Snakkes senere alle sammen...

Tusen takk for kooos hilsen Monja vennen.

* skal se om der er plass til å trykke Monja ned i kofferten..* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

En liiiiten tur innom igjen, jeg... :wink:

Hysj...ikke si det til noen - har egentlig KG-forbud fram til kl 16 jeg...Må jobbe med oppgava mi...

Jeg så du hadde skrevet om det samme som meg idag...Jeg er glad jeg ikke er alene om å føle det sånn, men som jeg sa til deg igår, så må vi bare prøve å heve oss over det. Vi har det jo veldig kos her i dagbøkene, og så får vi heller rømme inn her hvis det blir for drøyt i forumet...

Ønsker deg en fin dag på altanen hos mamma!

Kleeem...

PS. Og du...Takk for innmari koselig hilsen og oppmuntring i dagboka mi...U MADE MY DAY, vennen! :D Gla' i deg, og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* skal se om der er plass til å trykke Monja ned i kofferten..* :ler:

Det er ikke plass til flere vel ?? Jeg vil også :briller: , årets påske ga meg en mersmak på sommer og sol.

Håper ikke du blir helt borte fra KG da, morsomt å følge med i dagboka di :wink: Men skjønner godt at du føler det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke trekke deg fra forumet, vel!!!! :o Men jeg skjønner deg godt, det er ikke det. Jeg har styrt unna diverse i det siste, for hadde jeg skrevet noe hadde det nok garantert blitt sletta uansett.

Jeg er litt "smålei" selv. Det blir nok knallgodt med ferie og bare glemme KG og alle teite...jah..du vet :evil: ..for en stund også. (Ikke glem oss, da :wink: ) Jeg er litt sånn minsunneliiiiiiiiiiiig, altså!!! Tror jeg sniker meg med i kofferten jeg også. :ler:

STOR KLEM til deg! *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann hoppsann! vil bare ønske deg god tur! Ingen fare om du er bleik når du reiser nedover, alltids masse engelske familier som er 100 ganger hvitere enn deg, de har jo blåskjær hele gjengen...

Håper du får en super tur, er ikke misunnelig jeg sjø, neida, ikke i det hele tatt!!! Åhh, skulle ønske det var meg! Har jo ikke vært nedover på 7 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, og takk for koselige hilsener dere.... :D

Nå har jeg skrevet pakkeliste og det ser ut som om jeg får plass til deg også Midnattsol, og jeg legger deg dobbelt og setter igjen ett par sko eller tre skal det gå fiiint...... :ler:

Der det er hjerterom er det husrom.. eller hva det nå heter ( var det omvendt eller??? :oops: ).. Så vær så god. Kommer til Gardermoen på Lørdag i tolvtiden , så vær klar! :ler:

GLEMME DERE NEI?????? :o ERRU GAAAAAAAL???? Aldri!!!!!!!!! Glemmer ikke folk jeg bryr meg om og som jeg liker.. De setter jeg så stor pris på at!!!!! :enig::Nikke::enig::Nikke:

Vel, i dag har jeg vært effektiv! Sto opp klokka ni.. Strååålende godt humør.. Prata hull i hodet på min små morragretne sambo ( :ler: ), ringte ligningskontoret. Sendte inn selvangivelsen min på internet ( endelig er DET gjort), hadde time hos legen kl 10.30. Jeg har jo skiftet lege jeg da, men dette var en kontrolltime, og en siste time liksom. Vel, jeg var litt nervøs for å komme ned dit å de skulle viiite at jeg hadde skiftet, for DET hadde jo blitt LIIIITT pinlig syntes jeg ( ja, slik er jeg og sånn syns jeg er flaut... :oops: hehe)

SÅ jeg tok noen telefoner, til trygdekontoret og til kontordama hos min nye lege, og fant ut at han sikkert IKKE visste noe.. Om han gjorde det, skjulte han det godt.

Fikk mine medisiner, og hentet ett sånn ark jeg må ha med om jeg skal få med meg disse til utlandet uten å bli tatt for narkosmugling.... :-? ( godt jeg husket på DET DA HVERTFALL....)

Gikk på apoteket, møtte sambo, handla litt klær, shorts til begge to, noen boxere til han og en topp til meg.

Gikk på cafe og spiste frokost.. Egg og bacon.. nam nam.....

Så rusla jeg bort på en bokhandel og kjøpte MASSE bøker jeg skal ha med meg.. Å jeg gleder meg.. Klarer NESTEN ikke vente med å begynne å lese de.. :D

Nå har jeg skrevet pakkeliste som sagt, og funnet fram litt av tingene..

Bare TRE dager igjen..... :hoppe::hoppe::hoppe: weeeeeeeeeeeeeeeeh....... :hoppe::hoppe::hoppe:

På vei hjem kjøpte jeg meg årets FØRSTE SOFTIS.. Å det var godt.. Softis med jordbærstrø er noe av det beste jeg får... Så jeg tuslet glad og fornøyd opp igjen.. Å hva ventet meg?? ET INKASSOVARSEL!! :sjokk:

Heldigvis har jeg betalt den regningen før påske, så jeg trenger ikke uroe meg.. Men jeg liker IKKE slike jeg.... :sur:

Nå skal jeg gå å legge meg på sofaen med plommer.. Har kjøpt noen nyyydelige plommer på Mega.. Å se på dårlige serier...

So long alle sammen

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!!

Håper du har hatt en fin påskeferie! Jeg har hatt det topp, var så gøy å se mitt lille tantebarn for første gang...Hun var så fin! Så nå kan jeg nesten ikke vente til sommeren så jeg får se henne igjen. :ler:

Skulle bare titte innom dagboka di og si hei, skal skrive mer senere. Skal ut å nye de siste solstrålene jeg, før solen går ned. 8)

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...