Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Hei på deg, sjokkedarisei!! :ler:

Fy faen for en behandling du fikk!!!! AAAARGHH, jeg hadde mildt sagt blitt forbanna jeg også. Enig i det du sier om at man er da ikke ute etter å ta de, men når de kommer med en sånn sur og arrogant tone da er det IKKE lett og skal være smørblid og superhøflig tilbake. Når jeg tenker over det, så har jeg bare møtt drittsure kjærringer på de legekontorene jeg har vært på. Både i Bodø og i Oslo!!! :sinna:

*puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh* *roe seg litt ned*

Sånn.. :D

Håper du har en flott og smertefri dag, vennen. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skusla!

Har sittet og lest litt i dagboka di og ville gjerne sende deg en oppmuntring. :Nikke:

Jeg ser du har katter, så jeg sender deg en kjempemoro hjemmeside som jeg har funnet. Sett deg og les litt der når du er sint og jeg lover deg at du blir i godt humør igjen kjempefort. :ler:

http://home.online.no/~cgarf/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, Snuppa!

Godt at du fikk satt den dama på plass, ja! Skjønner godt at du ble hissig - for ikke å si forbanna! :wink: Men jeg syns det hadde vært moro om du hadde sendt med et et lite "takk for sist" i brevet du har sendt til sykhuset... :ler:

I dag har jeg mala stua mi. Verken mer eller mindre. Den ble Gul Sandsten - sånn som din... :wink: Jeg har ikke knabba'n fra deg, altså...Mamma sin stue er også sånn, og ei jeg kjenner har den på kjøkkenet! ¨

Det ble SÅÅ lyst her, vettu...Kan tenke deg overgangen fra mørk mosegrønn til gul sandsten...DEN MERKES, JA!

Nå venter jeg bare på at det skal tørke, og så kan jeg sette tingene på plass igjen... Tipper Kverulanten blir rimelig overraska over hvor KJAPP jeg er til å få unna ting jeg har bestemt meg for...Håper han blir positivt påvirket! :wink:

Nei, nå får jeg surfe videre! Håper det står bra til med deg i dag, go'ingen!

Stooor klem fra Kverula, som har fri fra studenttilværelsen - i dag igjen... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken!

Snakker meg om temperament her da..... :o Men det er absolutt forståelig. Hadde jeg blitt behandla sånn hadde jeg og blitt rasende forbanna :kjempesinna: Det er noen som bare ikke skulle hatt en slik servicerettet jobb..... :roll:

Men som jeg har sagt før - stå på kravene!!!

Jeg har også dabba av litt på KG i det siste, men det kommer nok av at jeg har begynt å jobbe litt igjen denne uka, sola skinner og idag.....idag har sambo vært hjemme og vi måtte til dyrlegen med ett av barna :lol: Da har det ikke blitt mye tid og overskudd igjen :-?

Men jeg titter nå innom av og til da, og jeg skal komme sterkere tilbake når jeg kan kanalisere all energien til en annen del av hjernen enn den som kun tenker "husarbeid".

Håper du får en fin kveld, Skusla!

Klem, klem..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei til alle dere..... :D

Ja, i går var jeg litt sint, men sinnet var lagt seg når jeg skrev da.. Det er bare det at når jeg de siste 14 mnd'ene har måttet sloss med sykehus og fastlege hver bidige mnd, og jeg aldri kommer noen vei, og må kjempe for å få den behandling jeg har krav på , så smeller det til slutt.. Jeg har vært meget tålmodig med de, jeg har aldri blitt sint før, heller vært uvanlig passiv og stille, for meg og være.

Jeg orker ikke mer dritt fra de. Å når hun var så inni hampens frekk mot meg, da rant plutselig begeret fullstendig over.

Uansett, så fikk jeg sendt brevet idag, så de har det i morgen.. Så da blir det spennende å se hvor lang tid det tar, og om jeg må skrive flere brev, før jeg får tilsendt journalen min. Å etter alt styret der, så regner jeg ikke med at det blir enkelt.

Vel dagen i dag har vært ok. Jeg spaserte til byen å møtte to venninner som jeg går på skole med. Det har vært super fint vær her idag, så vi spaserte litt rundt, så gikk vi på cafe. Satt der å prata og koste oss. Så gikk vi på shopping.. Jippi, min favoritt syssel nr. 1

Endte opp med, to gensere, en rød- litt tunika aktig, men ikke så lang, knall rød, kjempe fin. En hvit/offwhite. Den var også litt lang, og så var den litt vid nede.. også fin. Å en rosa t-skjorte. Med hvite kanter. Kjempe søt. Dette var på HM

Så fant jeg en lakserød/ aprikosfarget genser- litt vid i halsen.. og en Lee dongeri bukse på Bik Bok.. Har leita og leita etter en fin dongeribukse lenge, å denne satt som ett skudd.

Så til slutt kjøpte jeg ett par brune, semskede sko, sånne du bare trakker nedi.. vet ikke hva de heter... med en tynn men ganske lav hel.. Spisse fremme.. Kjempe fine de også.. Så jeg er meeeget fornøyd idag..

Så koselig å få seg noe nytt av og til.

Kom hjem og var totalt utmattet, som jeg alltid blir etter å ha gjort noe mer enn å gå ti meter.. :roll: Skalv og var rastløs, men klarte nesten ikke bevege meg. Så jeg måtte ta to smertestillende. Så dro vi ut til pappa og hentet en sekk ved, snakka litt med min skjønne lillebror, som ser sånn opp til storesøstra si... :Hehe:

Så ringte jeg tanten min, som jeg ikke har sett på leeenge, enda hun bor i huset ved siden av min far ( :fy: Jeg er håpløst dårlig å besøke familien altså.. helt ille... ), uansett inviterte jeg henne på kaffe i morgen.. Hun har ikke vært her før, å det skal bli koselig å prate med henne og vise henne leiligheten.. :D

Fikk igjen på skatten også.. :hoppe::hoppe::hoppe: Det ble ett par tusenlapper.. Å det var IKKE FORVENTET.. Trodde jeg kom til å få igjen ett par hundre jeg, så dette blir gode penger i juni.

Ellers så har det ikke skjedd så mye.. Jeg har lagt på sofaen med varmeflaska mi, sett på sex og singelliv, lest se og hør og drukket iste.

Er ikke så mye på KG for tiden, har vel fått litt slik som Kverula fikk, en liten downperiode.. Men jeg lover å komme sterkere tilbake.... :Nikke: '

Tusen takk for koselige meldinger i boken min alle sammen.. Det settter jeg stor pris på.. Har sagt det mange ganger før, men man kan vel ikke si slikt for ofte kan man?????? Neeeeh, ikke når det stemmer og er sant... :wink:

PUMA; så søt avatar du har.... Å jeg var inne på den siden. Den var super... Tusen takk skal du ha...

Koselig hilsen fra deg.

Kom gjerne innom igjen snart! :Nikke:

Vel da tar skusla snart kvelden tenker jeg......

Sender alle og enhver en stor klem.... :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta da vennen min, håper du får sove riktig så godt.

Synes det er kjempegøy å ha blitt kjent på deg, og ser frem til å bli bedre kjent med deg!

Setter stor pris på all støtten du har gitt meg og alle de oppløftende og fine pm'ene. Du er ei snill jente du Skusla!!

Sove godt da, så "ses" vi imorgen!

Stor nattaklem fra tante Eowyn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅ for en koselig hilsen Eowyn... Tusen takk skal du ha.. Den varmet godt kjenner jeg..... :D

Samme tilbake til deg.. Kjempe kjekt å ha blitt kjent med deg også.. Vi skal nok få det kjekt i tiden framover vi ja..... :wink:

Natta da til deg også vennen... Stoooor klem til den nybakte tanta.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei og hopp!

Hm...jeg lurer på om denne KG-down-perioden er noe som går her for tiden jeg...Forstod det som om både Monja, du og jeg har blitt ramma...Jeg begynner å komme meg i form igjen, men det er ikke mange innleggene som postes om dagen...

Idag har jeg vært minimalt på KG. Har som sagt mala stua mi, og nå er den ferdig innredet igjen! Det var kjapt gjort, vel? :wink: Jeg kan hvis jeg vil! (Sikter til skolearbeidet som går heller tråååååått... :lol: )

Har ikke snakka med deg i dag, Skusla, men det høres ut som om du har hatt en FORMIDABEL dag, med venninnetreff, cafe-besøk, strålende sol og SHOPPING ikke minst! :ler: Skulle gjerne vært i dine sko nå (bokstavelig talt... :wink: )

Nå får jeg ta en liten tur innom dagboka mi, og referere dagen! Idag har det skjedd MYYYE!

Nattaklem til deg, Skusla! Snakkes forhåpentligvis imorgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

HEI PÅ DEG!

Trodde nesten ikke du hadde vært her idag, jeg...Men jo...fikk øye på noen innlegg av deg etterhvert...

Håper det er bra med deg! :wink:

Stor nattaklem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis!

Har vi alle blitt ramma av dette KG-dårlig-form-viruset? Er helt daff når det gjelder å skrive meldinger, men jeg er nå her og leser da :-? Kan ikke kutte ut helt liksom.

Idag har det ikke skjedd så masse egentlig. Var på besøk til "aprilspøken" - var over en uke siden sist :ler: - og det var så koselig. Og så fikk jeg vite at jeg får fri tirsdag og onsdag neste uke....ble ikke jeg lei meg eller?!? Hehe.... :sjarmor:

Skal du på påsketur? Vi skal være hjemme, så jeg håper ikke alle reiser vekk nå da. Det blir så tamt....

Håper du får en flott helg vennen! (Kommer sikkert til å titte innom iløpet av den kjenner jeg meg selv rett :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Har ikke skrevet på noen dager nå ser jeg, men jeg er innom likevel... I går brukte jeg tiden til å rydde altanen for rusk etter vi pussa opp. Rydda vekk parkettbiter og planker, støvsugde vekk masse spon osv.

Fikk først besøk av tanta mi, så jeg var tidelig oppe å rydda og støvsugde..

Så vi satt her å drakk kaffe, spiste wienerbrød og prata. Var veldig koselig, og hun var helt overveldet ( hennes ord... hehe) over hvor fint her var blitt...

Da var jeg fornøyd...

Så rydda jeg som sagt altanen, dro med meg en godstol ut og satt der i solen å leste... Deilig!

I dag har jeg vært i begravelse til venninnen min sin mamma. Det var forferdelig trist, å vi gråt mye alle sammen.. Da de begynte med Amazing Grace, var det intet tørt øye og se. Å en av venninnene hennes sang Eg ser, så stor tuta vi alle i hop.

Begravelsen var nydelig. Det var laget til så fint. Hun spilte mye gitar når hun var frisk, og det var laget en gitar av blomster som sto lent opp mot kista... Veldig fint.

Venninna mi sa noen ord og det rørte alle.

Så bar hun og andre kista ut.. Å da likbilen kjørte med kisten brøt hun helt sammen. Det var fryktelig. :cry:

Jeg har så forferdelig vondt for henne nå jeg har ikke ord... :grine:

Så fulgte alle opp til der hun skal ligge. Der ble det lagt ned blomster, å vi fikk kondolere familie... Det var godt å få sagt noe, klemme de og kondolere, men det gikk veldig inn på meg....

Jeg og en venninne gikk opp igjen til meg ( bor rett ved kirken) å satt her bare i stillhet. Tok oss en røyk og et glass brus å fikk prata litt.. Men vi hadde ikke så mye å si.. Så vi satt her bare.. Deilig det også...

I dag får jeg besøk av noen venninner.. Sambo skal på gutteklubben sin, så han kommer vel hjem i to tiden brisen som ett juletre tenker jeg :ler:

Vel vel, der kom Kverula seilende inn på MSN, så jeg får vel snakke litt med DEG tenker jeg.. Lenge siden sist.

Ha det fint alle sammen..

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OY, vi posta innlegg samtidig vi Monja, så jeg så ikke innlegget ditt før nå.

Så kost at du skrev en hilsen til meg.. Nå ble jeg veldig glad.

Vel jeg har ikke helt KG-Ånden for tiden nei, å så er det så mye som skjer rundt meg for tiden at jeg er helt utmattet om kveldene, nå tåler ikke jeg mye heller da så... :ler:

Vi skal vel ikke noe særlig i påsken tenker jeg.. Vi drar jo til Puerto Rico om to uker, så da blir det å ta det rolig til vi drar.

Pappa har en stor gård to timers kjøretur utenfor her.. ( han bor ikke der da, og der er ikke dyr, men låve, stabbur, sagbruk, og stort hovedhus) De reiser vel dit i løpet av påsken tenker jeg, så jeg og sambo snakka om å dra dit en dag eller to.

Det er så deilig der oppe.. Skikkelig landlig, langt fra nærmeste nabo, å veldig idyllisk.. Så man får virkelig ro der oppe... Å det er godt.. Avslappende.

Ingenting er vel bedre for ett bymenneske som bor midt i sentrum å komme seg på landet i ny og ne??? :ler:

Ellers kommer noen venninner hjem, så jeg har lovet å møte de.. Så om jeg er i form, så blir det nok noen cafebesøk og sånn. Kanskje en tur ut påskeaften... Who knows.

Gleder meg hvertfall til å se alle igjen.

SÅÅÅÅ du møtte aprilspøken din du ja rampejenta....??? :ler:

Neida, du er ikke rampete så lenge du holder deg i skinnet Å DET GJØR DU JO.... :Nikke:

Det er ikke galt med en liten flørt i ny og ne, er det det da?????? :Hehe:

Vel vel, ha en flott videre lørdag alle.. Å en goood påske.

Stooor påskeklem til alle og enhver som vil ha en.. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Heia Aafk!

Skulsa er vel på plass på myra nå hun.. (kråmyra da, for dere utenforstående, hjemmestadion for Aafk, enn så lenge) vi får håpe dette går den veien vi alle håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

En liten hilsen til deg, vennen min! Takk for praten! :D

"ET LIV UTEN EN VENN ER ET LIV UTEN SOL!"

Klem til deg fra Kverula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DET var den største møkka kampen jeg har sett av AAFK på lange lange tider.. De, som min onkel skrev i avisen, så ut som alle hadde kleshengere under drakten, for skuldrene kunne ikke vært høyere. De var rånervøse i første del av 1.omgang.. Kom seg litt i andre, men dette var ille.. Dårlige pasninger, BOMMING PÅ BALLEN ( ikke mulig :o ), sleivspark osv... Huff, jeg gremmes..... :x

Nærmere 9000 stk var der å så dette.. Huff.......

ELLERS, så er jeg lykkelig.. :hjerte::hjerte: Jeg er forelska!!! :hjerte::hjerte::hjerter:

Min kjære er verdens beste i hele verden... :ler:

Nå er det 12 dager igjen til syden så vi må gå å ta soool, så vi får litt underlag på våre hvit-blå kropper... :ler:

Har ( bortsett fra de to timene med ergrelse på myra igår) hatt en super helg.. Den har gått så fort at.

Kost meg skikkelig har jeg.... :Nikke:

Håper ALLE andre også har gjort det samme.

Idag må jeg på dyrelegen med pusekatten min også.. Jeg sjekka klørne hans i dag og de var opprevet og fulle av blod. Så jeg skulle klippe de sa Dr.Dyregod.. Meeeeen, det er ikke så lett som det høres ut... Så jeg må ha hjelp.

Å da bærer det dit innover. Men de så fryktelig ut... 6 av klørne var opprevet, tre av de skikkelig, så det så ikke ut som klør lenger.. Bare masse hakkete biter og deler som lå å slang. Å to v klørne var fulle av blod.. Stakkar pusen miiin... :(

Men men, det går vel bra skal man se..... :D

Sender alle en strålende klem fra Skusla.... :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. På vei til sengs nå.. Å det skal bli deeeeilig.

Har hatt besøk av bestevenninna mi i dag og det var kjempe kost.

Var på dyrlegen med kattepusen min ja.. Å han sa at pus hadde fått skikkelig bank. Så hadde han prøvd å stikke av og derfor var bakklørne også kvesset opp

Så de er nok ikke tatt så godt i mot av katteklanen her som jeg trodde.. :ler:

Stakkar puuusen... :-?

( litt komisk da, at han har prøvd å stikke av så kraftig at han har ødelagt bak klørne....)'

Så de ble klippet å nå har han nesten ikke klør i det hele tatt....

Vel vel alle får ha en goood natt....

Stor klem fra meg..

Sorry, jeg ikke har skrevet i noen bøker, men det kommer det kommer... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Her kommer jeg med en STOR klem til deg! :D

Det er så deilig med vår,sol og påskeferie Skusla! Endelig har jeg fått tilbake humøret mitt, og føler at alt er HERLIG! :ler:

Håper at du har fått ordna på pusekatten din idag. Hørtes ikke barebare ut de klørne der...

Eller har jo en liten fugl hviska meg i øret at du har vært shopping idag...Er spent på hva du har handla jeg nå!! :wink:

Kunne godt tenke meg å ta en shoppingrunde selv jeg nå, men tror jeg må spare penger til strømregninga...Den GRUER jeg meg til...Takk og lov at det går mot sommer, slik at strømforbruket kan være minimalt.

Når deg gjelder hus/leilighet/flytting/kaos så er hver dag en ny prøvelse! En dag: HUS, neste dag: LEILIGHET, neste dag der igjen: HUS osv, osv...Idag er det HUS-dag, og jeg er helt i hundre. Men i morgen er det vel LEILIGHET igjen tenker jeg... :roll: Men, men...Jeg koser meg med all planlegginga da... :wink:

Nå får jeg vel straks krype under dyna...Begynner å bli sent.

God natt til deg, vennen min! Gla' i dæ!

Stor klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ooops...vi skrev visst innlegg samtidig vi...Godt at det ordna seg med pusen din da, selvom han har fått juling...

God natt til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...