Skusla Skrevet 6. april 2003 Forfatter #141 Del Skrevet 6. april 2003 ÅÅÅ så koselig.. Tusen takk for hilsen Eowyb og Lillian... Kom gjerne innom snart igjen..... Ja, jeg kan starte mitt eget vaskebyrå.. Kan vaske og holde rent i dagbøkene deres i ny og ne.... -- Skusla's Vaskeservice -- Vel, jeg liker søndager... Sambo driver å maler litt.. Har jo fått satt på listene igjen, å de måtte kuttes litt, så da måtte vi male . Har fått hengt gardinene høyere også, å det ble ikke så værst faktisk... *Puster lettet ut* Hadde en SNÅL drøm inatt, om en jeg var sammen med meget kort for mange år siden. Jeg drev å leita etter han over hele byen fordi han hadde noe som jeg skulle ha.. Drev å suste rundt i pappas bil, og hver gang jeg tråkka på gassen snurra bilen rundt... Hmmm.... noen drømmetydere i nærheten? Eller psykologistudenter????? Har bakt scones idag også.. Fikk så lyst på etter MdnSol bakte den dagen, så jeg miksa sammen en sånn ferdigpose.. Så vi hadde en kooos frokost.. Klokka to... Litt sent da men. Bedre sent enn aldri eller hur? KVERULAAAAAAAA??? Hvor er du??? Lurer bare på hvordan det står til med BLÅVEISEN.... Hihi, sammenstøt i en mørk dagbok frarådes.. Fra nå av er alle påbudt å ha med seg lommelykt om de entrer en mørk og natteslukket dagbok.... Straff følger de som IKKE følger disse påbud! ( hmm.. ettersom JEG gjorde første skade bør da ikke JEG få min straff først??? Pokker..... :-? ) Ser det er flere som ville være med på pengetreet.. Var ute å så til det i sted, å jeg ser det kommer til å vokse seg ENORMT. Det blir SMEKKFULLT med tusenlapper.. Så da kan de som vil være med.. Eneste kriteriet jeg har er at de som skal være med må være snille og hyggelige.... Allerede nå var det en 20-30 halvvokste tusenlapper som hang så fredfullt fra øverste grein..Så det er ikke lenge igjen nå-. Å alle må være med på synde/planleggingstur til Karibien..... Jippiiii, så morsomt vi skal få det! Slye oss på stranden, med grønne/rosa/ blå og gule drinker.. korallblått hav, nakne menn som serverer oss melon, drinker, ananas.. ja HVA VI VIL.... Hvite strender, palmer.. å ikke minst GODE VENNER OG MASSE LATTER OG MORO... HURRA FOR PENGETREET!!!!!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: Vel, nå må jeg stikke... Skal ut å gå en tuuuur ... Enda ikke kommet meg så langt.... Klaps på lanken Skusla. :fy: Treigere vesen skal dere lete lenge etter... Ha det kooost da alle sammen... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. april 2003 #142 Del Skrevet 6. april 2003 Jippiiii, så morsomt vi skal få det! Slye oss på stranden, med grønne/rosa/ blå og gule drinker.. korallblått hav, nakne menn som serverer oss melon, drinker, ananas.. ja HVA VI VIL.... Hvite strender, palmer.. å ikke minst GODE VENNER OG MASSE LATTER OG MORO... HURRA FOR PENGETREET!!!!!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HURRAAAA!!!!!!!! *stråler litt ekstra på pengetreet så tusenlappknoppene får litt fart på seg* Nakne menn?? :o I`m IN!!! Er innom en liten tur og vil ønske deg en flott søndag! Nå skal jeg strakt på kino med sambo og se Chicago. Det blir kos. *suss&klem* :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 6. april 2003 Forfatter #143 Del Skrevet 6. april 2003 Å så kost da Midnattsol... Den har jeg også lyst å se.... Du må fortelle meg hvordan den var..... At du stråler EKSTRA på treet er super bra, for det får fart på sakene.. Å om SOLA også kommer innom å stråler på det, så skal du se vi har det utsprunget på null komma niks.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 6. april 2003 Forfatter #144 Del Skrevet 6. april 2003 ops, den kom to ganger den gitt..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. april 2003 #145 Del Skrevet 6. april 2003 Tuuusen takk for at jeg får være med på penge-treet. Planleggingstur til Karibien høres også topp ut. Nakne menn med fargerike paraplydrinker og frukt.... *mmmmmm* Siden så mange allerede har strålt på treet for å få det til å vokse fortere, kan jeg kanskje bidra med vanning? Har god erfaring med vannflasker grunnet mye tur-gåing i det siste (må jo spreke seg opp til disse nakne mennene der nede....). Ellers så ville jeg bare takke for koselig hilsen i dagboka mi. Du har et koselig og 'livat' "hjem" du også. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2003 #146 Del Skrevet 6. april 2003 Hei på deg, vennen min! Nå er jeg innom for å si natta og takke for idag! Det er alltid like koselig å snakke med deg, Skusla! Jeg blir i godt humør av deg! :D Kjempefint å ha noen å snakke med når ting er vanskelig - og vite at man har noen som bare er noen tastetrykk unna...Det betyr mye for meg! Som jeg sa til deg...sliter litt for tiden, og føler at jeg ikke er i stemning til å skrive så mange innlegg på KG nå. Regner med å komme sterkere tilbake, bare jeg kommer litt "ovenpå" igjen! (Akkurat nå er jeg litt hu'gærn, og det skal bli bælgodt å legge seg til å sove... ) Oppdater meg på pengetre og syndeturen da, hvis det er noe nytt! Godnattaklem til deg fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. april 2003 #147 Del Skrevet 6. april 2003 .....Midnattsol lister seg inn og sjekker om alt er i orden. Jepp, her er det nattero. *slukker lyset og lister seg ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. april 2003 #148 Del Skrevet 7. april 2003 Hei du! tusen takk for hilsen i dagboken min, det var veldig hyggelig! - kokosboller er en alvorlig sak, det er ikke en ting man tar lett på eller som kan løses på en tilfeldig måte Ha en strålende dag! (hos meg er det solskinn, så jeg ser slik ut i dag: ) Klem, Embla s. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. april 2003 #149 Del Skrevet 7. april 2003 Hei vennen, og god morgen! *Tar med en kopp te og setter meg i KG sofaen din og slår av en liten prat* Sto opp med det rette benet idag, tror jammen solen har god innvirkning på meg! Er i kjempegodt humør idag, selv om skolearbeidet ligger foran meg på skrivepulten som en glefsende bikkje...Men er vel bare å få gjort det unna slik at jeg kan gå ut i solen å bli bruuuuun . Så film igårkveld sammen med sambo, "gone in 60 seconds", den var tøff! Digger både N.Cage og A.Jolie, de er så flinke atte. Nei, jeg får vel starte opp med skolearbeidet, ingen vits i å utsette det noe lengre...Skal komme en tur innom dagboken din litt senere jeg å sende en hilsen! Mange solskinnsklemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2003 #150 Del Skrevet 7. april 2003 Heeeey Skusla! Du er jammen tidlig på'n! Men så flott at du er i så godt humør :D Det er jeg og....uten at jeg helt vet hvorfor.....men det er sooool ute, jeg har fått begynne å jobbe et par timer (trodde aldri jeg skulle bli glad for å komme tilbake på jobb) og akkurat nå er livet bare deilig....Var ute på verandaen og hengte opp meiseboller og fuglepeanøtter i et "tre" vi har satt opp der til det formålet. Er så koselig med alle småfuglene Nå skal jeg slappe av litt og se på TV. Har et snev av hodepine, så det er vel på tide å få tak i nye linser.... Ha en strålende dag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. april 2003 Forfatter #151 Del Skrevet 7. april 2003 Hallo og hei og alt det der.. Tusen takk for koselige hilsner fra dere alle... Hvem skulle trodd at jeg kunne møte SÅ MANGE kjempe flotte mennesker på ett og samme sted?????? Hurra for dere........ Vel, som sagt i de fleste dagbøkene så er jeg i ett STRÅLENDE humør idag. Ingen spes grunn, ingenting som har skjedd, ikke har jeg mindre vondt eller sovet mer, ikke har jeg sett at pengetreet er ferdig, ingenting, bare STRÅLENDE HUMØR. Ja, sant vel den stolen har en god humør effekt Diva?? Jeg importerte den fra ett firma som het : VANVITTIG GLAD & CO. Hørt om de eller? De har kontorer i Hardanger og nedi øst Tyskland en plass.. De jeg ringte inn min bestilling fikk jeg tilbud om jobb på flekken.. Ser man det ser man det, sa jeg da... Men jeg måtte takke nei. Har hverken lyst å flytte til Øst Tyskland eller Hardanger.... Så da så. :D Skusla skal ned å sette B12 sprøyte idag... Stumpen blir nok sår og rød da ja... Å dere skulle sett hu som gjør det. Ser ut som Cruella Deville med mørkt hår... Hun halter, er sikkert 219 år og ser skikkelig skummel ut . Å når hun setter sprøyter eller tar prøver på meg ( noe hun dessverre har gjort mange ganger) så ser det ut som hun NYTER å kline den nåla så hardt og fort inn i rumpa på meg som mulig. Sist jeg var der sa hun bare: Av med buksa!!!! :o Jammen hellandussan da, sa jeg, hva er dette for behandling. Må si jeg skalv litt på mine små hender når buksa sank og sado gliset hennes åpenbarte seg og lyste opp rommet i en grell farge.... Svelga ekstra hardt, og kneip igjen øynene.... ( hadde jeg hatt adamseple er jeg sikker på jeg kunne plukket det ut av nesen.... Scary lady!!!!! Så moralen her er, JEG GRUER MEG TIL SENERE I DAG.... Vel , har vært super effektiv idag.. Sto opp kvart på 8, og har siden ringt hit og dit, ordnet ditt og datt og vært ganske så flink ja. Så nå skal jeg ENDELIG sette meg ned med kaffen min, avisen min og pleddet mitt og kooose meg. Har vel vært innom de fleste bøkene også.. Har jeg glemt noen så kommer jeg sterkere tilbake senere.. That's a deal and a promise. Så kost for deg på jobb da Monja.... Det er vel deilig å få jobbe litt igjen tenker jeg, selv om det var gruelig tidelig du måtte opp da... Diva, om du liker akutten og Chicago Hope så kommer du til å elske Den Tredje Vakten.... SKal minne deg på den på fredag jeg... Ha en fortsatt god dag da alle dere....... Stor klem fra meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. april 2003 #152 Del Skrevet 7. april 2003 Hei vennen! :D Åssen gikk det idag da?Med B12-sprøyta tenke jeg . Hun hørtes ikke noe særlig ut hun som skulle sette den, hihi . Tror jeg hadde blitt ganske skremt jeg også! Nå venter jeg bare på telefon hjemmefra, søster har rie hvert 5.minutt nå, og har begynt å få åpning. Er så spennende,kommer ikke til å få sove inatt. Stakkars, hun hadde visst veldig vondt mens riene pågikk...Kan jeg nesten tenke meg at det ikke er noe særlig! Var visst 10 ganger verre enn menssmerter... Så de regna med at jenta kommer enten i løpet av natten eller morgendagen. JIPPIIII, nå blir jeg tante snart!! Skal gå å kose litt med min kjære som skal på øvelse imorgen. Må klare meg uten han i hele 3 dager huff og huff. Men skal i mellomtiden treffe en god venn hjemmefra som jobber her i Moss. Det blir jo koselig da. Ha en fortsatt fin kveld Skusla, sender mange store klemmer over til deg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. april 2003 #153 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg lurer også på hvordan det gikk?? Hun hørtes SKUMMEL ut hun der. :o :o Håper ikke humøret slokna etter besøket hos Cruella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. april 2003 Forfatter #154 Del Skrevet 7. april 2003 Heisann .. Takk for kooooselige meldinger til meg.. Det var super snilt.. ÅÅÅ så koselig Eowyn.. Snart tante.. Forstår GODT du ikke kommer til å sove særlig mye i natt da nei.... SÅ spennendeeeeeeeeeeeee...... Vel Cruella var som vanlig... Idag sa hun INGENTING bare så og pekte på buksa mi, å jeg måtte dra den ned FORAN VINDUET.. Å kontorene ligger i andre etasje MIDT i byen, på andre siden av utgangen til ett kjøpesenter... :o Så bare gliste hun svakt, og <<<BOOOOM>>> stakk hun.. Det svei.. i ca fem min etterpå, men så gikk det fint.. Nå er det bare litt ømt.. Det er ikke så vondt da, det er bare det blikket hennes og den HELSIKES nytelsen i øynene hennes som skremmer vannet av meg... Idag døde moren til en venninne av meg også.. Så jeg har vært litt satt ut de siste timene.. Visste ikke at det sto såå dårlig til.. Har så vondt av venninna mi nå.. Det er så ufattelig trist! :cry: Hun var ganske så ung også da.. Så det er urettferdig.. Fredag blir det begravelse, det kommer til å bli utrolig tungt.... Det kommer til å være stappfullt, å det blir hardt å se venninna mi og familien hennes.... Skal å kjøpe blomster på Onsdag.. Så får vi se.... Men men, dyster ble jeg... Men det er da ikke meningen! Har ikke så mye mer å fortelle heller da så... Ha en flott kveld videre da alle sammen og sov godt.. Stor klem fra meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2003 #155 Del Skrevet 7. april 2003 HELLO SUNSHINE! Nå er det sengetid for en gammel kverulant, så jeg stikker bare innom for å si takk for sovestøvet jeg fikk av deg i stad, og takk for at du hørte på "utblåsningen" min...DET ER SÅ GODT Å SNAKKE MED NOEN! Noen som er på "min side" liksom... Ditt gode humør har smittet over på meg i løpet av dagen, etterhvert som jeg har lest innleggene dine...DU gjør omgivelsene lysere og lettere, du, Skusla! :D Fortsett med det! Nå avslutter jeg dagen med en STOR klem til deg, og en snartur innom dagboka mi... Håper vi snakkes i morgen! GOD NATT TIL DEG, VENNEN MIN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2003 #156 Del Skrevet 8. april 2003 TjoHooo! Jeg har funnet oppskriften på å kvitte meg med mitt dårlige humør! Den står i dagboka mi... Har ikke tid til å skrive så mye her nå - for jeg må igang med skolearbeidet! Vårsola skinner her idag, Skusla, og jeg begynner å bli meg selv igjen! Nå glemmer jeg alt om mannfolk og flytting, og gjør heller noe koselig for meg selv! Så nå skal jeg male stua mi!! Litt usikker på farge enda, men det blir noe lyyyyst! GLEDER MEG! Nå må jeg en tur på biblioteket...må betale bot...for at jeg har lånt altfor lenge... :oops: ØNSKER DEG EN DEILIG DAG, Skuslavennen min! Nyyyyt vårsola! Stoooor klem til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. april 2003 #157 Del Skrevet 8. april 2003 Heia vennen! Er bare innom en snartur jeg, for jeg har lovt sambo en time eller to foran skjermen og :-? Var litt spent på det der med sprøyta, men det virker da som om det gikk bra det...Grusomt hvordan noen nyter å påføre andre smerter :-? Så trist med mora til venninna di :cry: Håper det kommer til å gå bra med henne da til tross for omstendighetene. Nei, huff, begravelser er ikke noe særlig det. Jeg gruer meg like mye til alle, men det er jo verre om det er unge folk synes jeg..... :cry: Håper du får en god natt da vennen :D Klems.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 8. april 2003 #158 Del Skrevet 8. april 2003 Hei på du Så trist å høre om moren til venninnen din, er så leit når noen dør, spesielt i ens nære krets!Men det er godt å se at du ikke er så dyster Skusla! Har nettopp vært på kino med kompisen min, så the ring...Og hordan jeg skal få sove inatt lurer jeg fryktelig på Den var bråskummel!!! Men som jeg bruker å si, det er jo bare en film! Sov godt da vennen, håper "Cruella de Ville" ikke var så altfor slem med deg. :-? Litt kjipt å stå å blotte rompa i vinduet da! Men imorgen er du kommet over det. Mange nattaklemmer fra Eowyn, som enda ikke har blitt tante... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 8. april 2003 Forfatter #159 Del Skrevet 8. april 2003 ENDA ikke tante????? å så spent du må være........ :o Bare gled deg.,..... :D Vel, jeg er øm på skinka... det er jeg enda.... men, jeg har kommet over det. I dag har det skjedd en del..... Sov IKKE i natt, så når jeg endelig sovna var klokka passert ni og sambo sto opp... Sov til halv tolv, å fikk dratt meg ut av sengen.. Det var stålende sol ute.. Jeg hadde vondt i dag.. skikkelig VONDT. Så jeg måtte ta en smertestillende allerede da... Gikk i posten for å se om selvangivelsen var kommet, men nei. Så om brev fra sykehuset var kommet, men nei. Litt små gretten, trasket jeg opp igjen. Siden jeg hørte en meget stygg historie om noens journal igår, så har jeg bestemt meg for at jeg skal ha min, og jeg skal lese hva de har skrevet om meg. Jeg har tross alt vært på den avdelingen mange ganger det siste året, og jeg er meget nysgjerrig på om der står noe som jeg vil reagere på. SÅ, jeg manna meg opp fra i går til i dag og ringte. Ble møtt av, som vanlig , en meget sur og uhøfflig dame. Presenterte meg, og sa at : jeg vil be deg om en tjeneste. "ja, hva da" sa dama.. jo sa jeg, du skal sende meg journalen min.. SÅ begynte hun å hånle, å sa at det måtte jeg skrive brev om i en krassere og litt mer hånlig tone tilbake sa jeg: ja men det er da HELT ok... så gjør jeg det. men du kan kanskje bare finne den frem du da, ettersom DET BREVET KOMMER TIL Å VÆRE DEG I HENDE INNEN TO DAGER- SÅ forbredte jeg meg på å legge på .. så sa hun: eh, hva var navnet ditt? Jeg gjentok, hvorpå NY hånlig latter: er du klar over hvor stor journalen din ER DU?? JA, sa jeg og jeg vil ha den. Hvilken bit vil du ha da, fra hvilken innleggelse... fra alle sa jeg.. ALLLE????? sa hun, NY HÅNLATTER Å DA var jeg blitt sint, da hadde dama hånledd meg i øret opptil flere ganger, vært meget uhøffelig og hatt en tone som gjorde at jeg omtrent freste da jeg sa: JEG SKAL HA HELE DRITEN... ÅÅÅ, du skal ha hele driiten duuu.. Ja sa jeg. så sa hun: du må bare vite det at om du skal ha journalen din fra flere avdelinger så har du å sende brev til de også, for om du tror at du får journalen din fra alle avd ved å skrive ett brev HIT tar du feil JA, DET BRYR MEG MIDT BAK SA JEG, OM JEG SÅ MÅ SKRIVE ETT FORBANNA BREV TIL HVER ENESTE FORBANNA AVDELING PÅ HELE DETTE FORBANNA SYKEHUSET SÅ GJØR JEG MEEEER ENN GJEEEERNE DET... Å så sa jeg ett par ting til som jeg heller kanskje ikke burde, og sa hadet og la på. Jeg er så opptrekt av den tonen de har på den avdelingen.. Man er da for pokker ikke ute etter å ta de.. men det virker sånn på de, for makan til oppførsel har jeg ikke vært borte for.. Å jeg, som vanligvis klarer å holde meg saklig og rolig ( selv om jeg var ISKALD i stemmen) klarte bare ikke det med henne. Jeg var så sint jeg trodde jeg skulle eksplodere... Møkka dame.... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Vel vel, ti min etterpå ringte legen til min MOR, å sa at hun hadde sendt brev til riksen og hadde sendt kopi til HENNE. :o OK, ER JEG FEM ÅR???????? TRENGER JEG VERGE???? ER JEG MENTALT TILBAKESTÅENDE ELLER HJERNESKADET PÅ NOE OMRÅDE?? ER JEG SENIL ( av og til kanskje ), alkoholisert???? NEI!!! SÅ hvorfor blir da MIN MOR kontaktet og brevet sendt til HENNE??? Er HUN pasienten??? Nei.... Så jeg har vært LIIIIITT sint idag..... Huff, dette ble da ett meget SINT innlegg... Men jeg er ikke sint NÅ lenger da.... Nå er jeg blid som en lama.... :D Takk for hilsner alle dere... Dere er så kos at..... Nå er jeg snaart på vei i seng. Skal bli deilig. Sambo har lovet meg OLJEMASSASJE også... Han regna med jeg hadde spent meg litt idag etter all den suringa, såå...... Hehe, wish me luck..... Skal ta en eggløsningstest også.. Å om jeg ikke får den eggløsninga snart, begynner jeg å luuuuure... Så X fingrene for meg alle sammen om dere gidder. Håper alle får sove godt, å sorry jeg ikke har vært innom bøkene deres i dag.. Skal si hei i morgen jeg.... :D Stor klem til alle dere supre jentene her.. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 9. april 2003 #160 Del Skrevet 9. april 2003 åååå dæven døtte - fri meg for å ikke være i nærheten av Skusla når hun er på slikt humør :o :o Neida - det er lov å bli sint. Og i din situasjon hadde jeg blitt minst like sint...Godt du bare pratet med den stygge dama på tlf. da - og ikke ansikt til ansikt. Behøver vel kanskje ikke ymte frempå om at du må ha en god dag fortsatt - for den er kanskje ikke så god Men prøver meg allikevel jeg da... *lærer aldri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå