Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Hadde vært kjekt om dere var der når VI kom da Chica.... :D

Men om ikke, så sjekk gjerne ut... Da blir jeg veldig glad og beroliget... hehehehe :ler:

Vel vel, nyfrisert og lekker.... Her sitter jeg... Vel det første er sant.. :ler:

Har klipt meg ja... Eller tynnet det ut, klipt det opp og tatt ett par cm av lengden

Farga etterveksten..... Å GJETT OM DET TRENGTES... :oops: Var rett pinlig å sitte der å se hvor lenge det var siden sist jeg var der..... :oops:

Skal vente med stripene til det nærmer seg sydentur.....

Da skal jeg stripe opp igjen mine sedvanlige røde, som er kjempe stilige og ha noen mørke innimellom... det blir masse spill og KJEMPE fint på mitt hår..... :Nikke:

Liker å eksprimentere jeg... Men ikke sånn at det blir FOR frika da...... :ler:

Vel, nå ser det kanskje ut til at det ENTEN blir St.Olavs ELLER rikshospitalet.. Jeg skal visst stå på liste begge plassene nå... Så jeg håper det ikke går ut over ferien min..

Fyyyy.... :fy: Det har jeg ikke lov å si.. Jeg skal være glaaad når jeg får meg en time på en av stedene..

Avlyser ferien da i så fall..... :-?

Var på shopping idag også.. Kjøpte meg en fin linbukse, en dresslignende bukse, en tunika/topp... noe sminke... ja, det var vel alt... For jeg ble kasta ut av butikken, for de stengte å jeg sto inni prøverommet enda.... Å butikkdama skulle rekke bussen..... :oops:

Dere må gå for nå stenger vi.. Å jeg hadde enda masse klær å prøve... Å hun rakk aldir i verden den bussen likevel..... :ler:

Like greit, så slapp jeg å blakke meg mer ( blakke sambo mer...... :oops: )

Skal vel hoppe til køys snart tenker jeg.. Skal bare gå innom noen dagbøker å si natta til dere. Så det begynte å minke med sovestøv i Midnattsols bok, så jeg har fått masse nye doser fra Jon Blund som ENDA sitter her hos meg i bur... Så jeg må innom der å legge fra meg noen, så dere vennene mine også får sove... :Nikke:

Vet dere, jeg er så glad for å bli kjent med alle dere.. Dere er noen supre mennesker.. Her er stort sett så trivelig å være, og jeg gleder meg til å sette meg foran pc'en, selv om jeg kanskje bruker LITT for mye tid her som regel :ler:

Koser meg masse jeg.........

Så nå sender jeg ALLE en stor klem og sier natta til dere.. Å takk for i dag..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt at du følger med og får nye doser av J.Blund. :Nikke:

Fint at du står på liste på begge plassene, det er flott. Får bare håpe at det ikke ødelegger ferien. Det hadde vel vært typsik det, eller hva?

Krysser fingrene for at det ikke skjer.

Også må jeg bare si at du virker som ei superduper jente du også ut ifra det jeg leser her og sånn som jeg "kjenner" deg nå via KG.

*stor nattaklem til deg*

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god aften :D

Flott at du står på ventelister ved begge sykehusene da. Håper det bedrer sjansene dine :D

Slenger over en Jonblund jeg og... Du kan få min,- for jeg har sovet så mye i det site. Den karen er bare irriterende overskudd for meg nå altså!

Takker for særdeles hyggelig hilsen i dagboka mi:D

U make my day : - )

Håper vi tar en chattetur snart eller noe. Hadde vært gøy :D

Stor nattaklem fra Diva:)

P.S : Gleder meg til syndeturen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det var så vidt det...

...at du rakk å poste det innlegget, Diva! Nå er nattevakta her for å slokke for natta, begynner å bli sent...

Takk for vårens første BLÅVEIS, da Skusla! Og flatd dese...Så du ikke at jeg lå på gulvet og plukket opp restene av sovepulveret til Midnattsol, eller? Ja, ja...det gikk jo bra da. Men det var liiite frekt da, og insinuere at jeg SOV på post! :fy:

Men du får en klem likevel, fordi du er så GO'! :kyss:

*sniff, sniff*...hva er det som stinker??? Lukter jo skikkelig parfyme her jo??? Nei, her må det luftes! Kommer tilbake senere når det har lufta seg ut litt, jeg. Kan ikke gå til nattero med denne stanken! *rister oppgitt på hodet*

*Kverula nattevakt lukker opp for lufting, og går videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

*snuse, snuse...* Jah, da var den verste parfymelukta borte og det er på tide og slokke og lukke. :Gjesp: Det var sannelig på tide...For nå er jeg så trøtt at jeg ikke kunne sett forskjell på BLÅVEIS og hestehov, engang...

Ja, ja! Takk for nok en fin dag sammen med deg på KG da, Skusla!

-er så innmari gøy å ha blitt kjent med deg... :D

Nattinatti, vennen min - SOV GODT!

*Kverula nattevakt snuser litt rundt seg, lukker vinduet, slokker og går...*

*Kverula nattevakt kommer inn igjen, stille...legger fra seg en twist, trekker seg stille tilbake igjen...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho: Du er prima Kverula...... :hoho::hoho:

Vel, for dere som ikke vet hva parfymelukta kom av, så fikk jeg en prøve på estetique idag.. Spraya en liten sprut på handa mi, å den STINKA SÅ GRØNNJÆ**** at jeg satt her med hodepine og ble småuggen.

Den var så sterk at dere aner ikke... Fysj. Måtte skrubbe handa mi med en tannbørste med sminkefjerner, såpe alt mulig før den endelig gikk bort......

Takler ikke så sterke parfymer, å hvertfall ikke om de lukter bestemor.... :ler::ler:

Tusen takk for koselig hilsen Diva, Midnattsol og Kverula... Det varmet ett sunnmørshjerte.... :blunke:

Anyway, jaaaaa vil GJERNE ta en chattetur snart... Det er kjempe lenge siden sist.. La oss planlegge når det passer for oss alle... For meg spiller det liten rolle, for jeg er her nesten hele tiden uansett... :ler:

Men nå skal jeg innom noen andre bøker her også, før jeg stikker avgårde å går amokk på Ica Maxi... :lol:

Der har de sååå masse nam....

Snakkes nok senere

Tjobing.. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra når det blir chattetur da! Jeg og vil, men jeg klarer ALLTID å gå glipp av sånt. Må vite det lenge før jeg. Iallefall dagen før....Treg i oppfattelsa :D

Så bra at du står på liste på begge sykehusene. Tror du det ødelegger ferien din? Trodde det var sånn 6 mnd ventelistegaranti på sånt jeg. Får egentlig håpe du får med deg ferien din likevel da....Blir sikkert godt til deg det :D

Det er alltid så koselig at du er innom dagboka mi. Er liksom blitt kjent med de som er fast innom dagboka, og det er så gøy. Og så er du så innmari morsom.....Jeg må bare le jeg :ler:

Men å sparke Kverula sånn? Fy, fy.... :fy:

Skal stå i kø på IKEA i morgen jeg :evil: Blir Trondheimstur på oss da. Håper bare været blir mer stabilt. Hah, som om det er aktuelt....Nå veksler det mellom sol og snøstorm med bare minutters mellomrom - vel ikke nå da, for nå er det mørkt, men...... :ler:

Lover iallefall å stikke innom i løpet av helga. Kos deg i kveld da.

Go'klem fra meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid så koselig at du er innom dagboka mi. Er liksom blitt kjent med de som er fast innom dagboka, og det er så gøy. Og så er du så innmari morsom.....Jeg må bare le jeg :ler:

Eniiig!!!

Gøy og bli kjent med så hyggelige jenter. :Nikke:

Er innom for og sjekke ståa og tempen. Eeeh... :ler: Ja, i dagboka ja. Og her var det jo varmt og koselig, så da er det på tide og ta en sjekk hos Kverula tenker jeg.

Ha en fiiinfin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselige dere er altså... :D Blir utrolig glad når dere stikker innom, å enda mer når dere skriver så fint som dere gjør.....

OK, dagen i dag fra begynnelse til slutt.. altså nå....

1. Sto opp ganske sent.. Sovna ikke før seeent i natt, å sov som en stein til klokka var nesten halv tolv.. :o

2. Koste med kattene en halvtime, og forunderer meg FREMDELES over gleden og interessen av den rosa sprettballen de elsker .. å som de legger foran bena mine som en hund, å venter på at jeg skal kaste ( i natt måtte jeg stå opp for den ene katten holdt på å grave seg gjennom gulvet. Ballen var havna under sofaen, og han tror at ved å skrape å grave VED sofaen så kommer den ut. VEL, har ALDRI påstått han der den skarpeste blyanten i guds penal.. UUUansett, så satt JEG fast hånda mi UNDER sofaen, så sambo måtte komme å løfte den opp for at jeg skulle få ut hånden, så vi ser da hvor KATTEN HAR SIN MANGEL PÅ INTELLIGENS FRAAA... :oops: , ER NÅ BLÅ RETT NEDENFOR SKULDEREN.)

3. Satt på KG en stund, svarte på noen PM'er , skrev i dagbøkene, lo godt å koste meg.

4. Ringte sambo å ba han gå innom den butikken som skulle LEVERT gardinene mine for to uker siden og som skulle ringe når de kom.

Joda, de var kommet men hun hadde GLEMT å ringe... :evil: :evil:

5. Dro å kjøpte gardinstenger å alt tilbehør der, dro på Ica Maxi å handla masse mat for hele uka og koste oss..

6. Kom hjem å gleeedet meg til å henge opp gardinene... De var såå fine.. Jeg strålte som en sol. Solformørkelsen kom da gardinene var ti cm for LANGE OG LIGGER I EN BALL V GULVET. Å DA DE IKKE HAR SENDT MED BÅNDENE DE SKULLE SY SÅ JEG FÅR GARDINENE TIL SIDE... :kjempesinna::kjempesinna:

Om jeg ble sint???? vel..... eh....... JA! :frustrert::frustrert:

For da må jeg levere de inn igjen, så de får legge de opp, + at de må sy bånd og det er DEN køa der, og det tar vel to uker det også tenker jeg... å vi skal ha innflytnings/påskefest neste helg med ALLE vennene våre... :cry:

7. Ble beordret i badekaret, med ett nytt se og hør i hendene. Lå der å koooste meg, å sambo kom inn med Strawberry Daquari til meg, som han hadde laga med ekte jordbær og alt. Han hadde virkelig stått på å laget den til meg... :hjerte:

Når jeg sto opp hadde naboen vært her, å jeg gikk bort å hun hadde vært på Bianco å kjøpt 4 par sko og 1 par støveletter for 800 kr til sammen. De skal legge ned ene butikken så de solgte alt for 100/250 kr.... :o Fine sko... Så dit må jeg!!!!!!!! :Nikke::hoppe::Nikke::hoppe:

8. Sambo laga biff og fløtegratinerte poteter til meg.. Å det var nammis.....

Så idag har jeg hatt det stort sett super bra, bortsett fra gardin episoden... Skrevet brev til Mormoren min har jeg også.. Hun begynner å bli dement, å det går noe sinnsykt fort også... Bare på noen mnd'er så har hun blitt så gale at hun står på venteliste på å få seg omsorgsbolig.. Så de må selge huset og alt... :cry:

Det er utrolig trist.. Huset som jeg har vært i sååå mange ganger siden jeg var liten. Hun bor på Lillehammer og jeg var der mange ganger i året før.. Verdens koseligste hus og verdens fineste hage........

Vel, vel.. Føler meg litt bedre etter å ha skrevet brev til henne og sendt med masse bilder.

Det er så rart. Hun glemmer ALT mulig, men er ekstremt opptatt av meg sier mamma.. Lurer så fælt på hvordan det går med meg osv.. Så det gjør meg litt rørt da vet dere.... :)

Men, nå skal jeg gå å legge meg litt på sofaen sammens med min kjære tenker jeg.. Han er LIIITT lei av at jeg sitter her nesten hver kveld i mange timer.... :ler:

He doesn't understand the power of KG.... :hoho:

Snakkes alle dere...

Stor klem til alle som leser...... :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei Snuppa!

Nå er jeg innom en liiiten tur (du vet hvordan de små turene på KG er du? :wink: ) for å sjekke "ståa" her!

Du hadde en prima kveld igår skjønte jeg...men ikke no' frieri??? :wink:

Jeg skal snart gjøre rent huset, noe jeg sa for en time siden også... :lol: Og jeg skal bake moccakaka som Minnie tipsa om - den virka bare såå nydelig, da! Jeg elsker kaker med sjokolade...mmmmm...

Jeg var skogsarbeider igår, sammen med Kverulanten og svigrinna mi og hennes mann. Vi fikk gjort såå mye - vi har ved i lange tider framover! Slappa av på sofaen med pizza resten av kvelden.

Jeg prøvde å snakke litt om leilighet/ hus - men det er som å snakke til en vegg!!! :murvegg: Får så lyst til å banke orda ut av han innimellom! :x Han er en mann av få ord - men det får jo være grenser. Så nå tar jeg saken i egne hender, og sjekker avisene for annonser. Hmm...blir litt trist å flytte fra det koslige huset mitt og i en liten leilighet... :( Som jeg har sagt til deg før, Skusla...Leilighet dekker ikke akkurat mine behov...Så jeg kommer til å være DØNN kritisk når jeg nå skal på visninger framover...JEG VIL HA HUUUUUUS!!! :cry: :frustrert:

Ja, ja. Nå venter hybelkaninene på meg. Får ta meg av dem litt. De lider av vanskjøtsel for tiden.

Ønsker deg en strålende helg, vennen! Snakkes på søndag?! :D

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på deg :kgsmil:

stikker innom en liten tur for å ønske deg en riktig koselig kveld :kgsmil: er noe spesielt med lørdagskvelder, bare kose seg og slappe av :enig_animasjon:

håper du får en flott kveld :kgsmil:

klem fra sola :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ...

Takk for besøk og koselige ord Perser og Sola...

( Ja og ikke minst du da Kverula....)

Lørdager er ok .... Har rydda masse idag, vaska og vært kjempe flink.. Vi har sånn teppebanker på støvsugeren, så jeg for over hele sofaen, pute for pute med den, så svetten rant. FULL av kattehår... :-?

Så vaska jeg gulv, tørka støv, skifta på senga, vaska badet, satt på en maskin med klær, rydda og vaska i skapet under vasken, gredde kattene og såååå tok jeg meg ett langt bad.

Var å besøkte venninna mi en liten tur, hun som tok over leiligheten min.. Hun hadde begynt å flytte inn da, men de strevde sånn med å montere den nye senga hennes at jeg bare gikk... Hehe, hvor vanskelig kan det være da???? :ler::roll:

Har neeesten ikke vært innom KG idag heller.... :o

Uvanlig for å være meg.. Har spist taco med min kjære, lasta ned litt musikk, og sett på tv i stedet..

Bestevenninna mi ringte så vi hadde oss en koselig prat.. Hun kommer hjem på Torsdag så det gleder jeg meg masse til.. Blir koselig å se henne igjen... :Nikke:

Vel vel, jeg får vel stikke innom noen dagbøker før jeg logger av tenker jeg.. Har gleda meg til å gå å legge meg i hele kveld.. Kjenner jeg er trøtt, og så er det INGENTING som er bedre enn å legge seg i nytt sengetøy.... mmmmmmm :Hehe:

Takk for i dag alle sammen.... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...du var nettopp inne hos meg du. Trodde du hadde sovet i flere timer alt?

Vel, nå er det snart leggetid her i gården.

God natt, sov godt og drøm søtt. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nattafeen sier gonatta og mange søte drømmer til Skusla og ønsker henne en superduperfin og hyggelig søndag :D

Nattagoddrømønsker og klemmer deles ut til alle i nærheten:)

Håper vi snakkes imorgen Skusla :D

Kjempeklem fra Diva (lettere trøtt....) :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Skusla!

Høres ut som om du hadde en variert lørdag kan man si.

Du har jammen stått på med husarbeidet du. Ble jo helt svett jeg.....Vaska gulv og tørka støv på torsdagskvelden, vaska toalettet (har det adskilt fra badet) på fredag, var på IKEA igår og skal vaske soverom, bad og stua og kjøkkenet igjen idag....har voffser jeg vet du, og da blir det innmari masse sand og hår og dritt etter dem. Men er det noe problem når man har mopper å hjelpe seg med? Etter at jeg begynte med dem kasta jeg ut støvsugeren. Nå er den degradert til garasjen hvor vi støvsuger bilen bare :ler:

Sambo har vært flink idag da, og satt sengeklærne på vasking :D

Jepp, jeg overlevde en lørdag på IKEA! Det er bare lørdager vi har tid til å dra dit, så det var bare å bite tenna sammen. Men det gikk bra det, og det var en anseelig liste jeg fikk med meg hjem får man si. Men utrolig nok bare sånne supenyttige ting da. Får jo se hva man har plass til og :ler:

Idag skal vi på bursdag igjen - tredje denne uka. Ikke rart jeg har lagt på meg 3 kilo siden jeg ble sykmeldt :ler:

Og i morgen skal jeg på jobben igjen..... :hoppe: Visstnok bare to timer, men det er nå på jabb iallefall :D

Håper du får en flott søndag sammen med sambo'n og at dere bare nyyyyter det som er igjen av helga masse!

Stor klem til deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skusla!! Her kommer jammen en liten hilsen fra meg også! :heiajente:

Er litt koselig med en dagbok litt utenfor forumet. :P Må bare få si tusen takk for de koselige pm'ene, du vet å få en nedbrutt, trist jente i godt humør igjen! Setter kjempestor pris på det.

Du virker som en kjempesnill, ærlig, glad og klok jente. Ser fram til å bli bedre kjent med deg!!

Ha en fortsatt fin dag. 8)

Stoooor klem fra Eowyn :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Skusla!

Er på min lille dagbokrunde, jeg, så jeg tenkte jeg fikk legge igjen et lite fotspor her også! :blunke:

Jeg må si jeg er dødsens imponert over alt du fikk til i går!! Huset ditt må jo bare skinne nå, eller hur??? :o Du vil vel ikke komme og ta en s¨nn sjau her hos meg også, vel??? Eller......det vil si...Hjelpe meg å pakke mener jeg?? :lol: Neida, du skal slippe, ingen fare...

Vil egentlig bare ønske deg en kjempefin søndag, jeg!!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...