Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2003 #101 Del Skrevet 2. april 2003 HALLO??? *ekko* Neeeih...her var det tomt, her... Du, jeg savner deg her idag jeg...Faktisk litt bekymra for deg. Kan ikke huske om du skulle noe spesielt idag, heller. Hele dagen har gått uten at du har vært innom forumet... Håper du er frisk og rask, og at du kommer tilbake i løpet av kvelden, vennen min! Stor, bekymret klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. april 2003 Forfatter #102 Del Skrevet 2. april 2003 HEI OG HOPP UTEN STOPP...................... Do not worry about me. Jeg HAR LAGT idag, men jeg kom meg opp, kledde på meg, dro i banken og inn å kjøpte en pen kurvstol ( de er dyrere enn jeg trodde de...) og en hylle i stål som skal stå på badet.- Innom en blomster handler, kjøpe en glasskål, og noen fjuskeroser og noen greiner og blader, så nå har jeg laga en pen dekorasjon til nyskatollet/bordet vårt.... Hepp hepp, effektiv ja.... Her har det faktisk snøøøødd i dag.... :o Av alle ting.. MIDNATTSOOOOOOL???Kan du komme å skinne litt her??? Vil ha soool, og ikke snø skjønner du..... Tusen takk for gode ord Monja.. Jeg KAN ikke gi opp.. Det har jeg ikke lov til.. Å selv om jeg er litt gretten av og til ( meget sjelden faktisk) så har det bare med smerter å gjøre .. Det går som regel ikke ut over andre enn meg selv, og av og til samboeren min..... :-? Skal skifte fastlege så snart den jeg vil ha er ledig.. Må bare ordne litt først... Helsevesenet er helt på trynet.. den er hvertfall sikker!!!!!!! :evil: Sta har jeg alltid vært.... Så det er vel bare en del av meg tenker jeg.... :oops: Har det bedre idag ja... Som dere vet, så har jeg jo smerter hele tiden, hver dag, meeen det er til å leve med i dag.. Jeg har da fått gjort masse ikke sant???? Vel vel, må gå å spise middag jeg nå..... sulten som en ulv Du er så god du Kverula vennen som bekymrer deg for meg..... :kysse: Jeg har det fint jeg så.... :D Men tusen takk vennen min See ya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2003 #103 Del Skrevet 2. april 2003 Weeee! Go' jenta er tilbake!!! Ble så glad når jeg så du var logga på! Godt å høre at du har en god dag idag! Du har virkelig vært på shopping idag du! DEN lista med nyinnkjøp, vettu... Det er MORO med shopping! Sitter her og venter til du er ferdig med middagen, jeg... Venter på å skravle litt igjen, jeg, vettu... Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. april 2003 #104 Del Skrevet 2. april 2003 Jøss, har ikke du vært på shopping da? Jeg og vil.....men det var de der penga da.... :x Har bare vært forvirra hele ettermiddagen jeg, men ikke så ille at jeg glemmer å komme inn her og si: Håper du har hatt en flott dag, og at du får en strålende kveld.... :D Klem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 2. april 2003 #105 Del Skrevet 2. april 2003 hei hei :D stikker innom dagboka di jeg med en liten hilsen til deg :D må bare si at du virker som ei skikkelig tøff jente, så stå på videre :D :D godt å lese at du føler deg litt bedre i dag :kgsmil: håper du får en fortsatt fin kveld :D :kgsmil: sola :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. april 2003 #106 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg IIIIIILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer, kommer, kommeeeeeer!!!!!!!! *skinne på søen så den forsvinner* Nå har jo sola vært her også, og hun er vel MINST like effektiv (om ikke mer, jeg skinner best ved midnatt u know ) så nå skal vi vel klare å få bort den kalde snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. april 2003 #107 Del Skrevet 2. april 2003 Kommer, kommer, kommeeeeeer!!!!!!!! *kremt* Ehhhm... Våryr? eller vårkåt på godt norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. april 2003 #108 Del Skrevet 2. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. april 2003 Forfatter #109 Del Skrevet 2. april 2003 TJOBIIIING ALLE SAMMEN........ Her kommer JEG susende inn i boka mi og lander med ett Jippiii.... Der forsvant SNØEN jaggu meg også... Så SNIIIILLL du er som gjør dette for meg, for jeg liker ikke slaps..... :D Takk for kjempe koselig hilsen i boka mi Sola, så nå har jeg to soler som kan skinne litt her inne.... :D Det er godt! Idag har jeg funnet ut, etter en samtale med Kverula, at det er på tide å begynne å samle på servise og bestikk og sånn.. Herregud, er 25 år og har ingenting. Alle venninnene mine har samla i ÅREVIS og jeg har ingenting....... *rister på hodet* Jeg har jo sett på mange ganger men har aldri begynt liksom.. Så nå har jeg funnet hvilket jeg skal ha.... http://www.wedgwood.com/portfolio/pattern....tern=Cornucopia Syntes dette er pent jeg.. Har enda ikke bestemt meg for bestikk, men Kverula sier at det ikke må være for spinkelt, å da stoler jeg på henne.. Så i morgen skal jeg på Glassmagasinet å holde kniver.... Har lagt halve kvelden å sett på Sex og singelliv jeg, så jeg er en fornøyd leopard i dag, eller var det glad laks?? Samma det, jeg er fornøyd i alle fall.. Svitsja innom BB idag også, har ikke sett på lenge, for ett rot.... Krangler og baksnakking og jegvetikkehva....' Er det noen som følger med å kan informere meg om hva som skjer?? Hater alle hu Henriette nå da eller? Hun virker alltid så suur og grinete.. Hver gang jeg svitsjer innom så er det ett eller annet sureri... Sureri??? Er det et ord??? NÅ er det det ... Skusla's surerier??? Nei nei, det passa ikke... Vel vel, NÅ sitter jeg her, og har sittet her en stund... Suser innom innlegg, prater med Kverula på MSN, prøver å få kattene til å slutte å slosse, små prater med sambo... PUUUUUH, blir rett sliten her jeg.... Har egentlig være en effektiv dag syntes jeg.. Å en god dag.. Å da blir jeg såååå glad må vite... Sambo har vært å sett fotballkamp med gutta, og jeg har lagt her, tent stearinlys, dempa andre lysene, spist ost og kjeks og sett S og SL... Koooooselig.. Var innom kampen en del da, men den var så irriterende at..... Nei det er ikke samme som da vi slo Brasil nei...... Langt derifra........ Fikk ikke klipt meg idag heller jeg....... Vet ikke om jeg skrev det i sted men.. Jeg var faktisk på VEI... Å akkurat da sambo skulle parkere, så sa jeg: vi drar å kjøper stol i stedet.. Å vips var vi på vei.... :evil: Jeg FATTER ikke hvorfor jeg er så treig altså, jeg ser ut som ett fugleskremsel på hodet, jeg har en samboer som eier ni ( eller ti) slaonger, fem i denne byen her OG som er frisør selv, men klarer jeg å makke meg dit? NEIDAAAA. I begynnelsen var jeg der ofte.. Kosa meg, men nå er det pokker meg over to mnd siden jeg var der sist..... Så jeg sa til han i MORRA SKAAAAL JEG OM DET ER DET SISTE JEG GJØR PÅ DENNE JORD... ( får håpe ikke det da men......... ) Så slik blir det!!!!" Sta-geita har bestemt seg..... Får se om jeg gjør det på dagen eller kvelden.. Liker best å gjøre det etter stengetid, men det er koselig på dagen også... Så i morgen har jeg ny sveis.... :D JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII............ Vel vel, snart på tide å hoppe til køys tenker jeg... Jeg har jo Jon Blund i bur her jeg så.... Da blir det zzzzzzzzzzzzzzøvn på Skusla også... Takker igjen for fangsten Midnattsol.... Natta alle koselige folk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. april 2003 #110 Del Skrevet 2. april 2003 Din heldignøffe som har frisørsambo!! Baaare hyggelig og fange Jon Blund til deg. Nattaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. april 2003 Forfatter #111 Del Skrevet 2. april 2003 Erru VÅRYR I BOKA MI?????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. april 2003 #112 Del Skrevet 2. april 2003 Er det sååå rart da, sånn som jeg skinner rundt omkring om dagen?? Hmmmm..... *rope på sambooooo* (som forresten tusler rundt i en sommershorts ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. april 2003 Forfatter #113 Del Skrevet 2. april 2003 NIKS... Ikke rart i det hele tatt,.... Du skinner jo både her og der du så...... Have an interesting evening.... Klem til morsomme du...... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2003 #114 Del Skrevet 3. april 2003 Juhuu! ...her kommer nattevakta for å sørge for kveldsro og å slokke alle lys. Jeg sovna borti et hjørne hos meg selv, men kom til liv igjen heldigvis...Må jo gå ferdig runden min før jeg tar kvelden! Jeg skulle stikke innom deg til sist da, Skusla, fordi jeg skulle skrive en lengre hilsen til deg inatt...Men det som skjedde, var at på turen hit ble jeg så innmari trøtt, at jeg nok må kapitulere, og kaste inn håndkleet og si at jeg heller kommer sterkere igjen i morra... :oops: Men jeg vil i allefall si at etter samtalen vår ikveld, har jeg fått bevis for at du er den supre jenta jeg har trodd du har vært hele tiden! Om verden hadde bestått av bare sånne som deg, så hadde paradis vært overflødig, Skusla! Glad i deg vennen min! :kysse: Klem fra nattevakta...(som baserer seg på å gå hjem i søvne...Zzzz...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. april 2003 #115 Del Skrevet 3. april 2003 Enig med Midnattsol - heldignøffe.....frisørsambo og greier :D Trodde det var bare jeg som var våryr her inne jeg Kanskje det er derfor jeg er en smule trøtt idag?? Hihi, eller er jeg ikke trøttere enn vanlig Jeg våkna iallefall nå, for jeg har laga meg nudler til frokost - med Bacon Peppersmak.....Så nå vikarierer jeg glatt for dragen Elliot en stund Flammene står ut av kjeften på meg. Men godt ja...nam nam. Det var skikkelig fint servise det der. Samler ikke på servise jeg da. Har ikke bruk for det mener jeg.....brems nå.....jeg samler på et juleservise gjør jeg, men jeg orker ikke "vanlig" servise også. Bestikk derimot. Der er det Hardangerbestikk for alle penga, og det anbefales virkelig det. Tidløst og klassisk, tåler en trøkk og er utrolig dekorativt. Har Ramona serien vi..... Regner med at du kommer tilbake helt nystrigla idag da? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. april 2003 #116 Del Skrevet 3. april 2003 Servise?? Bestikk?? Er det liksom kanskje på tide at jeg begynner og tenke på det?? Gidder jeg det? Hmmm...... Jo, det var kanskje ikke så dumt det. Da vet jeg jo hva jeg kan ønske meg i bursdagsgave/julegave fra slekt og sånn. Menneh...når får jeg bruk for det da? Om noen år, kanskje. Hmmm....tjaa..kanskje jeg må titte litt på servise og bestikk jeg også. Hmf...tar jo så mye skapplass. Jeg har endel sølvbestikk i rose forresten, men det ligger trygt hos foreldrene mine for øyeblikket. Hehe Gleder meg til og få høre hvordan sveisen ble. Fornøyd? Jeg synes det er kjempedeilig når jeg har vært hos frisøren. Av og til er det ikke mer enn en liten stuss som skal til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 3. april 2003 Forfatter #117 Del Skrevet 3. april 2003 Har ikke kommet meg dit enda da men.... Skal om noen timer.. Avtalte med sambo at jeg skulle komme i fem-seks tiden.. Da er det rolig der å litt bedre. Velvel, var oppe tidlig idag jeg.. TVANG meg opp av sengen .. Kan ikke sove bort dagen bestandig vet dere.... Har ikke gjort så veldig mye da.. Sittet her en stund, bada, rydda på kjøkkenet, skrevet flyttelapper, lest avisen, spist frokost, slept ut kattene... hmmmm... thats it. :D Nattevakt og greier Kverula, det er ikke værst. Er dette en bytteordning som er innført nå eller har du denne fast? Kjenner jeg deg rett tar du på deg jobben mer enn vi andre... hi hi :blunke: Joda, bestikk og servise er vel og bra det.. Men jeg har ikke tenkt på skapplass jeg... :o Har da ikke plass jo......... HVOR skal jeg plassere dette da??? Hmmmm... *tenker så det knaker* Jaja, jeg finner vel en plass tenker jeg.... Sterke nudler til FROKOST Monja???? Går deeet an daaa???? Jeg kjenner forresten lukta som sitter igjen i veggene her i boka mi... En sterk dunst... Men det er ok det altså, spennende med forskjellige lukter. Fant ut at det er TRE UKER OG TO DAGER TIL VI STIKKER AVGÅRDE TIL SYYYYYDEEEEEENS VARME LAND.... Jeg gleder meg såååånn det er ikke gøy engang.. har ikke vært utenlands siden USA turen for 2 1/2 år siden..... Så det skal bli meget godt å komme bort.. Å ikke minst fra denne byen her. MEEEN, jeg kommer til å savne pusene mine veldig..... :cry: Å ikke minst DERE.. Hvordan skal jeg klare meg TO hele uker uten KG????? kommer til å få abstinenser totalt jeg da. Men de har vel INTERNET CAFEER i Puerto Rico også vel??? Hehe, Skusla sitter på internet cafe halve ferien??¨ Nei da blir sambo tror jeg.... Men jeg kan da stikke innom en gang eller sju å si hei........ Ok, nå skal jeg lese litt innlegg her jeg, før jeg stikker avgårde. snakkes..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. april 2003 #118 Del Skrevet 3. april 2003 *sprut sprut sprut* (xeyes, ikke misforstå denne OG da!! ) *spraye litt med X-it* Har du merka at det bestandig er monja som kommer og lager diverse lukter her?? *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 3. april 2003 #119 Del Skrevet 3. april 2003 De har garantert internettkafeer i Puerto Rico:-) Iallfall er resten av øya full av det, så da må det jo være noen der også! Så ingen unnskyldning det nei! Jeg og skal kanskje nedover en tur, men kommer hjem før du reiser sikkert da. Havner vi i PR kan jeg sjekke internettkafene for deg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. april 2003 #120 Del Skrevet 3. april 2003 Lukt-expressen i farta........er det min skyld at god mat er sterk mat? I morgen blir det tacopizza...*forbereder med skikkelige pusteøvelser...* Åh, du skal til sydenland du heldiggrisen....eh, heldignøffe Ikke at jeg noen gang kommer til å gidde å dra dit, men det hadde vært skjønt å komme seg litt vekk en tur. Jeg er ikke noe sydenmenneske jeg sjuh. Da reiser jeg heller til London eller noe sånt. Der koser jeg meg der :D Men det får bli siden. Er bare på en sånn snarvisitt jeg nå. Er så grusomt trøtt.....jada, jada, jeg er litt pinglete der Håper du har en fin kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå