Skusla Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #81 Del Skrevet 30. mars 2003 Hihi... Hyperaktiv ble jeg igår etter å ha drukket sprit-.. Da dingler jeg nesten fra lysekrona... Men den velkomstdrinken var RÅGOD. En turkisfarga rusbrus og litt sprite, og mye sprit og melonbiter... Nammetinam.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. mars 2003 #82 Del Skrevet 30. mars 2003 Åh, den høres dritgod ut - bare ikke idag kanskje Kjenner jeg får brekninger bare jeg tenker på alkohol idag. Greide ikke å ta med meg resten av spriten min hjem heller idag. Den får bare stå der den står. Vet ikke om jeg vil se den igjen noensinne Kos å høre at du kosa deg masse, men jeg hadde likt å se deg dingle i lysekrona Blir sånn liten apekatt du da? Ser nesten edru ut uansett hvor mye jeg tyller i meg jeg Iallefall så edru at jeg blir spurt om jeg kjører??? Hallo??? Det er neppe meg det er noe feil med ettersom de som spør har spandert øl på meg opptil flere ganger den kvelden *stor klem - og litt fylleånde * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. mars 2003 #83 Del Skrevet 30. mars 2003 Blææh... :o *vifte vekk litt monja-fylleånde fra dagboka di og spraye med X-IT* *sprute sprute sprute* SÅH...*sniff*..der ble alt så meget bedre. :blunke: Dere to altså. :fy: Gamle flammer i hytt og gevær. Hmmm..ok..skal kanskje ikke si så masse siden jeg traff min da jeg var hjemme forrige helg. Jah..men jeg var snill pike jeg også. Så det så.. GRATULERER som superaktiv bruker!!! Velkommen i klubben. Ha en fortsatt fin kveld og en goood natt. *kleeeem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 31. mars 2003 Ingen fylleånde i boken min Monja...... :fy: Hehe, neida.. men det var bra Midnattsol tok fram X-iten sin, for mellom min og din ånde så begynte boka mi å råtne i kantene.... Å jeg har tross alt skrevet så mye her at det vil jeg HELST ikke at den skal.... Vel, nå er klokka SNAART HALV TRE :o , og snekkeren kommer klokka 08.00 i morgen KOmmer til å være zombie.. Dessuten har jeg så masse å gjøre i morgen.. Huff, kommer til å bli en TUNG dag ja... Natta da alle koselige vennene mine..... :D Sooove godt, og drømme søtt- MS, sender du over Jon Blund snart eller??? Han kommer ALLTID så sent her til meg.. Lurer på om jeg er meget nedprioritert av han. Begynner å føle at han ikke LIKER meg jeg.... :cry: Men det er kanskje ikke så rart når jeg tok så hardt ned i han den dagen at han begynte å grine Skal kanskje prøve en ny taktikk å bli SNILL med han, så kanskje han kommer litt før... Eller er det KG's feil at jeg ikke kommer meg i seng, og Jon Blund VET jeg sitter her???? *spekulerer fælt nå* *tenker så det knaker, rynker ( ops skrev u i stedet for y, fikk heldivis retta det... haha) brynene og biter meg på innsiden av munnen* Kooos til dere fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2003 #85 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg ser han, jeg seeeeeeeeer han!!!! Går og svimer i gangen her. *løpe ut i gangen og ta et alvorsord med Jon Blund* Sånn...sier at han er på tur til deg nå, så jeg håper han kommer snart og ikke somler sånn på veien. *nattaklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 31. mars 2003 HAN KOM IKKE....... :cry: Sovna ikke før seks jeg.... :-? Å opp halv åtte...... Men av en eller annen merkelig grunn finnes jeg ikke trøtt. Har fått gjort KJEMPE masse i dag.. Men bare fordi jeg MÅTTE, og fordi jeg ikke orket å være her når snekkeren bråker sånn Så jeg har tømt siste rest fra gamle leiligheten, støvsugd og vasket litt der. Satt på to klesvasker, vært på cafe og spist frokost med min kjære, å nååå er jeg hjemme igjen.. Snekkeren er her fremdeles, å han har både altandør og utgangsdør åpen for å sage litt. Så jeg fryser... Brrrrrr... bare 4,5 grader her oppe på nordvestlandet i dag..... Gleder meg til å legge meg ned på sofaen å slappe av... Ikke så mye jeg tåler før det går galt her merker jeg. Men men, må vel bare leve med dette.... :-? Snakkes... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2003 #87 Del Skrevet 31. mars 2003 Ojda...da somla han seg bort. Han er som en liten unge vet du..ALT i grøftekanter må granskes nøøye og lenge. Du har jammen meg vært effektiv i dag du. *få litt dårlig samvittighet* Jeg er så superflink til å slumre, og slumre og sluuuumre på klokka, og siden jeg ikke MÅ opp og og er SÅ trøtt..ja...da kan jeg vel bare ligge biittelitt til da?! Sånn er jeg. :fy: FY Midnattsol! Får prøve og stå opp tidligere i morgen da. Kan tenke meg det blir godt å slenge seg litt ned på sofaen når snekkeren har forsvunnet. Blir det bra det han holder på med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2003 #88 Del Skrevet 31. mars 2003 HELLUUUU!!!!!!!!! Er det liv i deg ja? Her går jeg og er rimelig redusert idag også. Våkna med samme hodepinen jeg la meg med, men den holder på å lette litt nå da Jøss, så aktiv frøkena har vært idag da?!? Får rent dårlig samvittighet jeg. Skulle ha vaska over gulvet og tørka litt støv, men så er det denne KG avhengigheta igjen da. Klarer liksom ikke å slite meg løs jeg. Huff, det er ikke noe koselig når ex'en turer på sånn som din gjorde. Bare sammen med sambo for penger?!? Hallo!!! Er det det det dreier seg om da? Det er sånn som her det. Kompisene til sambo, og iblant jeg, pleier å kødde med at han er sammen med meg for pengene jeg kommer til å arve en eller annen gang laaaang fram i tid. Nå er jeg blakk som en kirkerotte, så her er ikke mye å hente Men det er jo en viss forskjell når det blir sagt på kødd, og når man mener det dah......Fy til ex'en :fy: Brrr....det er kaldt i trøndelagen og idag - bare 6 grader eller noe sånt. Gleder meg til sommeren jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2003 #89 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei, hei kjære venn! Så du fikk ikke sove inatt heller, nei...Jon Blund er søren ikke sann, altså! Den sniken! :fy: Men det er tydelig at du har stått på idag selv uten søvn! Kjempeflink jente, har du vært! Det er mer enn man kan si om meg...Jeg satt oppe til halv 4 jeg...Det var IKKE BRA! :x Skulle jo tidlig opp for å gjøre masse nyttige ting. Det ble ikke noe av, gitt. Og når jeg først kom igang, ringte de fra "ekstrajobben" min og lurte på om jeg kunne jobbe ikveld...Så jeg kommer ikke til å få gjort noe idag, heller... Bruker tiden før jeg skal på jobb til å titte innom KG! Lenge siden jeg har vært i dagbøker nå... Ha en fortsatt fin dag, da Skusla! Håper snekker'n er kjapp, sånn at du får litt fred snart! :D Klemmer fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #90 Del Skrevet 31. mars 2003 Jepp jepp, jeg er aktiv som en puma..... Freser rundt så fort at det er ild bakom meg nesten..... Neida, nå sitter jeg pal, stille og rører meg ikke mer.... Gått til streik. Blir bra her nå ja, snekkeren er her å fester på alle listene igjen.. Å herreguuuuuuuuud, som her SER UT. Sagmugg og trebiter OVERALT. Så går de å trakker det nedi MITT NYE TEPPE og over hele leiligheten.... Så jeg må tørke støv, støvsuge og vaske HELE leiligheten når han er ferdig.. IGJEN!!!!! Fy skam til snekkeren ( og samboeren min for han er ikke bedre..) :fy: Nå kan han bli ferdig snart syns jeg... Tar vel ikke SÅ lang tid å sette på lister som nettopp er tatt ned vel? Å dessuten så måtte han flytte de inn litt pga dørene, så nå er det PLUTSELIG MASSE PIRKARBEID .. Må rive av og legge på tyyyyynne tynne striper tapet ved ALLE listene og male den ... Å så OPPGITT JEG BLIIIIR. Jeg som trodde vi var ferdig snart... Pokker Hva er det med Jon Blund og grøftekanter da Midnattsol??? Går han der å lusker blandt søppel og jord i hver eneste grøft han finner??? Jeg tror han gjør ALT for å SLIPPE å komme til meg, han er REDD for å få kjeft så han håper jeg sovner uten at han trenger å komme! Skal lage en felle skal jeg..... Sette han i bur her, å tvinge han til å være her tilgjengelig når jeg trenger han.. Men på den annen side, så vil da ikke DERE få sove om jeg gjør det, så ...... Dilemma..... Jeg er også MESTER på slumreknapper.. Meget inntrent slumreknapp-finger har jeg faktisk. Men i dag MÅTTE vi jo opp da, ettersom man IKKE kan ligge å sove når vi får folk i hus.. Så når snekkern kom, en halvtime for sent, hadde jeg allerede vært oppe i trekvarter... Blir nok ikke en sen kveld på meg nei.. Men men.. dere er SÅÅÅ koselige som skriver i boken min altså... Tusen takk alle sammen.... :kysse: Hei og hopp for nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #91 Del Skrevet 31. mars 2003 Å fytterakkern for en dag. Jeg er DØD.... :cry: Etter jeg logga meg av her tidligere, så satt/lå jeg i sofaen og irriterte meg over alt bråket og rotet. Var rett og slett lei. Å var fryktelig sliten.... Snekkern gikk når kl var over fire og da så HELE LEILIGHETEN UT SOM ETT BOMBA HOREHUS... DERE ANER IKKE. Rom for rom: Gangen: fagflis OVERALT OG MASSE BOSS Storstua: putene i sofaen lå hulter i bulter og FULL AV STØV, bordet og ALLE andre flater var dekket av sagstøv, der lå trebiter overalt, søppelsekker, fotspor i gulvet for det var også DEKKET av støv.Kanon rotete, for alt var flyttet på, ting hadde falt ned og lå overalt. Lillestua: gulvet likedan som resten av leiligheten, ALT var dekket med støv, her har stått to bossposer med klær de + 4 store kasser sto midt på gulvet, stolene var flytta på. Soverommet: der sto noen kasser, en koffert ol. ALT var slengt oppi sengen og hadde falt ut. Gulv og alt fullt av støv Badet: sluken gikk tett, så der var dritt fra den overalt. Der var OGSÅ støv og rot Kjøkkenet: støv OVER HELE KJØKKENET TIL OG MED INNI OVNEN. Å der sto malingsspann, verktøy ol. Sambo begynte å rydde og støvsuge, men han er jo helt på TRYNET, så jeg måtte gå bak han.. Han løftet ikke på ledninger som lå på gulvet, ikke på teppe og tok ikke UNDER ting. Så jeg støvsugde hele leiligheten ( han var ute og hentet noe da vasket jeg kjøkken og gang gulv og SA fra om det) så jeg lå på alle fire overalt å vaska. Da sto han Å VASKA GULVET PÅ KJØKKENET SOM JEG NETTOPP HADDE VASKA :evil: Han er helt håpløs. Så jeg har da vasket ned HELE leiligheten, han har bært ned kassene. Nå er her gullende rent og ryddig, og jeg måtte ligge på badet og kaste opp i to timer etterpå. Ringe legevakten å få kjeft for hva jeg hadde gjort ( å da fortalte jeg bare halvparten av hva jeg faktisk HADDE gjort) å ba meg komme inn. Men jeg avventer .. Tok to smertestillende så får jeg se. La meg i badekaret og sovna tvert.. Våkna med nesen full av vann... Det er lenge siden jeg har hatt det SÅ vondt som nå. Sitter å spenner meg som faen, skuldrene oppunder ørene, biter tennene sammen, tårene triller, jeg skjelver som ett aspeløv, kaster opp tre ganger i timen, svimmel.. ja alt..... Skulle ALDRI ha gjort alt dette på en dag.. Men jeg ORKET ikke gå å se på dette rotet. Fikk fnatt, å når jeg så hvor DÅRLIG samboeren min er til å vaske ble jeg bare oppgitt... og sint.. kjefta som faen. Dårlig gjort av meg, han gjorde så godt han kunne da men.... Jeg er ikke til å leve med når jeg har så vondt som nå.. Freser til alle.... :cry: Så jeg sendte han ned til en kompis.. Like greit å være alene, å om ikke tabelettene virker snart så ringer jeg inn på legevakten igjen... Er LIVREDD for å bli innlagt for det truer de med HVER gang, å jeg er fast kunde der inne, så det er ikke få ganger. Huff, jeg er så lei meg nååå.... Jeg er 25 år og skal da for pokker tåle såpass.. Men neida, jeg blir ett vrak. Jeg får ikke gjøre NOE før jeg blir liggende å vri meg... Kan noen finne livet mitt, å sende det tilbake til meg?? Kanskje be Jon Blund om å ta det med seg når/om han kommer i kveld????? Dusør utloves..... :D Vel dette tok litt for mye krefter å sitte her, så jeg går å legger meg under teppet på sofaen, med varmeflaska mi og pusen min...... Kose dere da vennene mine....... Sorry dette ble så destruktivt men jeg har det bare så ulidelig vondt nå....... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2003 #92 Del Skrevet 31. mars 2003 Huffe... Blir trist jeg. Ikke noe gøy og vite at du har så vondt. Akkurat nå tror jeg bare at jeg vil gi deg en *GOOOD LAAAANG KLEM* og jeg HÅPER du blir bedre snart! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 31. mars 2003 #93 Del Skrevet 31. mars 2003 Heisann Dakar deg da.. Skulle ønske du ikke hadde så vondt. Håper det snart går bedre med deg. Trist å høre at du har det slik Føler med deg og gir deg en stooor klem :kysse: Leste de to siste sidene i dagboka di, og har nesten krampelatter! Du skriver så mye herlig! Som f.eks : "Han har ikke klatra høyest i visdommens tre" Du får virkelig sagt det, Skusla! Det er flott at du har en så herlig humor, til tross for det du gjennomgår til stadighet. Det er gull verdt, tror jeg. Høres ut som om du hadde en fin fest her om dagen Håper du har fått ordnet i leiligheten og at dere kommer dere og får det hyggelig i den nye. Stoor nattaklem fra Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 31. mars 2003 #94 Del Skrevet 31. mars 2003 Uffa får så vondt i meg når jeg leser hvordan du har det lille venn... Du må passe godt på deg selv, og du... kanskje du kan ta heller litt og litt om gangen, istenfor å gjøre alt, jeg vet hvordan det er når man får rydde kick (for min del var det lenge siden jeg fikk noe sånt) Men ta litt og litt og slapp av masse innimellom! Pass på deg selv og ikke gjør slik... jeg får såå vondt inni meg av at du har det så vondt :cry: *Klemmer deg forsiktig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2003 #95 Del Skrevet 1. april 2003 Hei på deg, vennen min! Nå håper jeg så inderlig at du sover...du var ikke i særlig god form i stad, tror jeg... Sender deg en godbedring-klem, jeg... Nå har jeg endelig fått tid til å ta meg en dagbok-runde igjen. Har venta sååå lenge på å få tid til det. Syns jeg bruker forferdelig mye tid på KG, men likevel rekker jeg ikke skrive halvparten av de innleggene jeg har lyst til, og får besøkt bare en brøkdel av de dagbøkene jeg kunne tenke meg...Hvordan skal jeg få tiden til å strekke til? Vel, bruker jo mye tid på å skravle med deg, da, Skusla, men det vil jeg ikke være foruten! Syns det er så givende og inspirerende å snakke med deg. Så får heller innleggene vente...Skolearbeidet også. Regner med at du er der for meg når examensresultatene kommer, altså... Har som du vet vært på jobb ikveld, og det var egentlig veldig moro. Gøy å snakke med folka der igjen. Ei stund siden sist nå. Men jeg har bestemt meg for ikke å si ja mer før etter examen...Nå må jeg bare prioritere. Skulle jo ta seg ut om jeg stryker siste året? Nei. Nå får jeg vel legge meg, syns du ikke? Klokka er faktisk snart kvart over 4...to timer til Kverulanten skal stå opp...Han skulle bare visst at jeg sitter oppe nå...Hah! Da hadde jeg fått så ørene flagret! Vi snakkes i morgen, Skusla! Håper du har det bedre da! STOOOOOR KLEM FRA EI SOM SETTER PRIS PÅ DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. april 2003 Forfatter #96 Del Skrevet 1. april 2003 DERE altsåååå......... :oops: Er dere de skjønneste i verden eller???? Jaa... Satt nesten med tårer i øynene jeg når jeg leser de snille innleggene deres.... Varmer ett sunnmørshjerte ja.... Vel, er litt bedre i dag, men som du skrev Kverula, jeg var IKKE mye futt i i går... Gikk tom for smertestillende også SELVFØLGELIG.. Det er jo typisk. Fikk tatt to, men det hjelper LITE når jeg har det så vondt som i går. Skulle liksom opp å ringe legen kl 8 i morges ogås.. Det er eneste måten å få enten snakke med han eller noe.. Meeen, jeg våkna kl 11.30. med en katt i hver armkrok og sambo på jobb.... Så jeg ber til høyere makter om at jeg ikke får så vondt resten av dagen. Har det sånn passe i dag... Men om jeg IKKE stresser, IKKE gjør noe og bare tar livet med knusende ro, så går det sikkert bra....... Hater disse opp og ned periodene: OPP SOM EN HJORT OG NED SOM EN LORT... Det er meg.. Svingninger til TUUUSEN. At jeg ble så dårlig i går var helt og holdent MIN egen feil og dummskap, så jeg får ta det på min kappe og forhåpentligvis LÆRE denne gangen.... Sambo kalte meg ei Staheks.... STAHEKS.. Sta og drit sur var jeg, så beskrivelsen var vel relativt passende.. Nei, nå må jeg få i meg litt frokost her... Midnattsol snakka om scones i går... så KANSKJE jeg skulle laga DET kanskje kanskje???? Nam nam, tror det ja. Snakkes da alle dere.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. april 2003 #97 Del Skrevet 1. april 2003 .....kommer labbende inn i Skusla`s dagbok med Jon Blund på slep - i BUR! Tok han jeg, synes han har vært MEGET uberegnelig i det siste, så nå får han pinadø skjerpe seg. :fy: Nå parkerer jeg han her, ok? Så kan du bare bruke han når du vil. Ikke tenk på meg, jeg fikk nok søvnpulver til egenbruk, så jeg klarer meg. Om andre ikke får sove, så kan de få litt av meg. Setter ut noen poser på bordet i hjørnet i dagboka mi. Selvbetjening! Ikke la deg lure av valpeøynene hans, det er rent skuespill! Og fy fy til deg også! :fy: Tror du er et lite stabeist du. Det er vel bedre nå? Kan godt få låne varmeflaska mi altså, det går fint det. Nå skal jeg straks drysse en liten dose søvnpulver over meg, skulle bare innom her en tur med han karen med sekk og lue på. Ja..også varmeflaska. :D Nattattaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. april 2003 Forfatter #98 Del Skrevet 1. april 2003 Veeeel, jeg havna da på legevakten idag... Fikk jo ikke komme til på legen som vanlig så .. Fikk medisiner, og ett råd om å skifte lege av legen på legevakta... :o Han er visst ikke ukjent den godeste fastlegen min.. Vel vel, nå er jeg snurrete i hodet, og smertene er betydelig mindre så nå har jeg det supert.... Jeg takker så MYYYYE Midnattsol.. For J.B i BUR og varmeflaske.... Som jeg skrev i boka di, så sitter han å sutrer litt, men det gav seg når han fikk en porsjon kjøttkaker fra fjordland... Vel vel, det er nok natta for små Skusler nå tenker jeg... Så alle får SOVE så godt så godt...... Så "snakkes" vi i morra.... Stooor klem til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2003 #99 Del Skrevet 1. april 2003 Hei på deg! puh...godt å komme inn hit...Har vært så utrivelig på forumet ikveld. :veldigsur: Begynner å bli lei...Ikke lei KG, for det er et kjempefint forum, men lei av all hetsanklagene som kastes fra den ene til den andre...Nei, håper det blir bedre snart... Her var det fint å være... :D Som jeg har sagt tidligere: det helsevesenet du har med å gjøre må være et "helsevesen from HELL", altså...Håper virkelig at du kan få en ny lege som tar deg litt mer seriøst. Nå skal jeg snart legge meg - du er nok allerede i seng og ligger i armkroken til sambo, du... Han er vel skikkelig overraska han nå, at du faktisk kom og la deg da han ropte...sikkert ikke hver kveld det skjer... God natt til deg, vennen, og takk for idag! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. april 2003 #100 Del Skrevet 2. april 2003 Kjære kjære Skusla! Det gjør meg fryktelig vondt å lese om dette smertehelvete du går gjennom. Ja, for jeg kan neppe finne et mer passende ord på beskrivelsene dine. Jeg blir så forbanna på det det helvetes norske helsevesenet (regner med at sensurmonsteret tar seg en tur her.... ) og at det skal være nødvendig å krangle seg til litt forståelse og omtanke :fy: :evil: Men jeg skal si deg, Skusla, at jeg synes du er kjempetapper som går gjennom dette og likevel er like blid og glad (stort sett). Det er absolutt beundringsverdig, og du er et flott menneske..... :D Det skal du iallefall ha. Så får vi lære oss til å leve med at du er sta og kjefter og smeller innimellom..... Og det er ikke sikkert det er så dumt å skifte fastlege. Jeg gjorde det på grunn av smertene i armen. Da ble det jammen slutt på 10 dagers pillekurer og en uke sykmelding ja. Nå har det vært to mnd sykmelding, snart, og sprøyter og det som verre er :x Men jammen har jeg blitt bra. Mye bedre vil jeg påstå. Finn en lege du vet tar tak i ting, og nøl ikke med å bytte. Det kan absolutt lønne seg skal du se.... Håper du føler deg bedre idag da, vennen. Ha en flott dag :D STOR KLEM KOMMER DIN VEI!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå