Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Ekstremt tung dag for Skusla idag dessverre.... :cry:

Lagt på gulvet halve natten og sjelvt ( heter det det??? :ler: )

Kastet opp, svettet og frøse om hverandre.

Prøve å få tak i legen i morges men jeg fikk ikke snakke med han, å han har heller ikke ringt på igjen- å nå er han vel gått hjem¨

Jeg er så DRITTLEEEEI av å gå slik. Jeg vil ha TILBAKE LIVET MITT!!!!!!! :(

Hvorfor tar det så lang tiiiid??????

Har fått i meg litt mat nå, har nesten ikke spist siden Søndag. Men Sambo lovet å komme hjem med kinamat.. nam nam. :)

Jeg er så utrolig takknemmelig for at jeg har han. Det er ikke mange som hadde stilt så mye opp for en som er syk hele tiden. Jeg ble jo syk FØR jeg møtte han, så han har ikke kjent meg som "frisk" enda.. Jeg gleder meg til den dagen.

Da kan vi gjøre ting, og planlegge litt mer. ¨

Han klager ALDRI han... Bare det, gjør meg så utrolig glad i han. Han ville ikke gå på jobb idag, og så ville han komme hjem. Hn ville ikke at jeg skulle være her alene.. Men det går bra. Jeg ligger da bare her da, så det er ikke noe fare.

Kom meg opp og MÅTTE ut med kattene.. Den ene sto i to timer å skrapa på døra og ville ut

De var ute for første gang i går, og det gikk bra, men de ville ikke at jeg skulle gå. Så jeg tok på meg caps, og satt meg på fortauskanten. Der ble jeg sittende. Kattene sprang rundt omkring, men holdt seg nær meg. Å når jeg røyste meg for å gå inn etter en halvtime, kom de springende. :)

HVORFOR RINGER DEN FORBANNA, ELENDIGE LEGEN IKKE PÅ IGJEN????????????

Er ikke det normal høffelighet å gjøre da? :roll: :evil: :evil: :evil:

Vel, nå ligger jeg nesten å skriver, så jeg får vel avslutte tenker jeg.. Gå tilbake til sengen.

Jeg som tilbringer SÅ mye tid i den, burde egentlig fått meg en sånn med fjernkontroll... :ler:

Det hadde vært tøft å ha... Forandre ryggstøtte og benstøtte og hva som helst... hi hi....

Hadde lagt som en dronning og litt til.. :sjarmor:

Skriver mer senere ejg, om jeg klarer... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skusla!

Nå har jeg lest litt i dagboken di, og først må jeg si at det er trist at du har så mye vondt. Håper at de finner ut noe snart, og at du slipper så mye mer av all ventingen HelseNorge bringer med seg :x

Dagboka di er kjempekoselig å lese, så her må jeg bare stikke innom av og til :D

Gratulerer masse med bestått eksamen!!!!

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kjære Skusla!

Stakkar, har du det så vondt idag, vennen... og liggi våken hele natta... :( Skulle ønske jeg bodde litt nærmere deg, jeg, så kunne jeg kommet på sykebesøk og varta deg opp litt. Men det hjelper jo ikke akkurat mot smertene,da...

Og samtidig som jeg syns fryktelig synd på deg, blir jeg så EITRENDE FORBANNA! Hva er det for slags helseopplegg dere har på den kanten av landet da?? :sinna: Det er bare ikke holdbart! Jeg håper inderlig denne legen din har ringt deg i ettermiddag, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør! :evil: Hvis du ikke blir bedre, ring eller reis på legevakta. Da blir de jo nødt til å ta deg imot.

Stakkars Skusla...Jeg tenker på deg!

Klemmer fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk Monja og Kverula... Dere er så snille.... :) Blir helt rørt her jeg sitter jeg.....

Han RINGTE IKKE PÅ IGJEN..... :veldigsur:

Den faens-fyren... Ja det tillater jeg meg å kalle han!! For tenk...... :evil:

Skulle hoppa opp og bitt han i foten skulle jeg...... :ler:

Men jeg har fått anbefalt en ny lege nå, en som jeg tror er ledig også.. Han er visst flink, og følger opp mye. Så kan han bare ha det så godt han jeg har nå...... :Nikke:

Har peisa innpå ett par smertestillende nå så jeg klarer å sitte oppreist, og så har jeg varmeflaske OG en langhårete pusekatt oppå der igjen, og det varmer og lindrer litt.... :sjarmor:

Å jeg ble så glad på Eowyns vegne idag.. Tenk da, to blååååå..... :hoppe:

Jeg ble nesten misunnelig jeg.... :ler:

Men det blir nok min tur snart, håper jeg!!!!! Å jeg gleder meg VIRKELIG på alle gravides vegne nå... Det må være så fantastisk.

De vet de har en liten skapning som vokser inni seg, og som vil berike livet deres..

Vel vel, jeg er så glad for at jeg har KG og ikke minst deg Kverula... Du hjelper meg bare ved å være her du.... :D

Så igjen, tusen takk til dere...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her enda jeg... Å jeg som hadde inngått avtale med Kverula om å logge av kl 00.30

Den gang ei....

Har ikke skjedd så mye mer idag da... Fikk besøk av foreldrene til sambo, så de satt her vel en times tid. Koselig det.

De har ikke vært her siden vi ble ferdig og de ble kjempe imponert over hvor anerledes og fint her var blitt...

Jippiii, har jo BARE fått positive kommentarer jo.. :ler:

Snakka med stemoren min også, å jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: hun er LANGT fra den skarpeste kniven i skuffen.

Hun har sånne meninger at man kan bli helt matt.... :roll:

Katten min var en millimeter fra å falle i badekaret idag også.. Jeg lå der nervøs som bare det.

Han på kanten som vanlig, bare at idag var han skikkelig interessert i boblene.. Så han lente seg lenger og lenger over badekaret og hadde ikke jeg dyttet han ned hadde jeg vel sett ut som en klorepinne kan jeg tenke jeg..

Så det føltes ut som hjerte skulle hoppe ut av nesa på meg .... :ler:

Vel vel, jeg får vel gå å rope på Jon Blund, se om han er her i nærheten...

Kanskje kommer han også denne gangen?? Hvem vet..

Jeg syntes det er ganske dårlig av han å komme innom til sambo, men glemme meg hver eneste natt... Eller kanskje sambo STJELER alt sovestøvet han gir oss.. Vil ha alt selv... Hmmm.. der er kanskje fler sider ved sambo som jeg ikke vet.....

*lurer fælt nå ja*

Sove godt da alle sammen...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:hoho:

Vi er skikkelig dårlige til å gjøre avtaler, Skusla! :ler:

Nå sier jeg NATTA for siste gang i natt, altså! :wink:

Klem til deg - og Jon Blund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja DET er vi hvertfall når det gjelder slike ting... :ler:

Vel, har ikke sovet ETT MINUTT I NATT... :evil: Er liiiitt sinna på Jon Blund som tydeligvis har boikottet meg fullstendig!

Hvem er Jon Blunds overordna tro?? Skulle gjerne klaga litt til han... :Nikke:

Har sittet her myyye idag... Skrevet innlegg, lest og kost meg ( irritert meg litt idag igjen men.... )

Har fått ryddet i skolebøkene mine, satt de i bokhyllen og fått ordna og hengt opp litt klær.

Så har jeg også fått vaska sengeteppet mitt.. Håper det ikke var for stort for vaskemaskinen... :-?

Vært ute med kattene også.. Skulle egentlig slippe de ut for seg selv i dag, men gikk det da tro??? Neeeeeppe.... De holdt seg i føttene på meg hele tiden. Så jeg gikk litt frem og tilbake på fortauet og de etter.. To gamle damer stoppet og holdt på å flire seg i hjel. De syntes det så SÅÅÅ SØTT ut. Jeg derimot, syntes ikke det var FULLT så søtt, da jeg gjerne vil at de skal venne seg til å være ute UTEN meg... Som de alltid har gjort før...

Hmmm..... må nok spekulerere ut en plan...

Nei, nå skal jeg gå å ta meg en dusj å så ringe BROREN MIIIN i USA.. Gleder meg til å høre hva han har og si !!!!!!!!

Tjobing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobang! :)

Måtte le litt nå. Synes jeg ser for meg de kattene dine. :ler2:

Håper du får en bedre natt i natt. Skal sende Jon Blund over til deg hvis han dukker opp her i kveld. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn er oppskrytt..

Trøst deg med det du!

Jon Blund prøver å besøke meg flere ganger i døgnet, men blir overbemannet av Natt-Nissen. Så hvis jeg skal sove, så må jeg bestemme meg for å sove. Ikke alltid at det går bra, men pyttsan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da.... :ler:

SØVN ER FOR PYSER....... :sjarmor:

Baaare så dere vet det-- Dermed er jeg den største TØFFINGEN her..... :kgblunk:

*Skusla folder hendene og vifter de over hodet* :hoho:

Takk for hilsen Lea og Midnattsol.. Kjempe koselig av dere..... :Nikke:

Vel, da går jeg å tar på meg boksehanskene mine, og løper en mil eller tre ..... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA HA HA HA HA.... :hoho:

Sambo har jammen vært å kjøpt SNORKEPLASTER idag... Jeg tror jeg dauer....

Det er jo ikke pga HAN at jeg ikke får sove da, men det hjelper ikke at han ligger å høres ut som han kommer til å suge inn alle løse gjenstander i rommet..... :ler:

SÅ søt han er.... Og ikke nok med deeet nei: ØREPROPPER til meg........ jeg tror jeg ler meg hjel!!!!

Så var han så INDERLIG fornøyd også da... "SEEE hva jeg har kjøpt daaaa....."

:hoho:

Vel vel, har satt meg i en god stol nå, for magen er skikkelig au nå.

Får strekke meg ut litt, med varmeflaska mi.... :sjarmor:

I dag har vel sykehuset fått brevet jeg sendte de også, så jeg venter spent på om det kommer en reasksjon.. Det var RIMELIG krasst, så jeg håper det.

Men JEG er kampklar til fingerspissene, selv om jeg ikke helt vet hvor jeg skal ta kreftene fra da men...

( atter en gang i dag tar jeg på meg boksehanskene men denne gangen blir det en mil eller tre på sykkel, baklengs i motvind...... )[/ :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:hoho: Fikk meg en goood latter nå!

Mangel på omsorg det har du i allefall ikke, det er jo helt sikkert! :wink: Du må til med propper i øra du nå da? Men du slipper jo forresten det hvis plasteret virker...Morsomt å se samboer med plaster da!? Du får jo underholdning med på kjøpet du! Samtidig som det blir stillt i huset...Må være ideelt!

(og Skusla, jeg så deg for meg, syklende med boksehansker, baklengs, i motvind... :hoho: ) Du er TØFF!

Klemmer fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaah.. du gjorde det ja??? :sjarmor:

Å jeg skal si deg en ting; det er JAMMEN ikke lett å sykle med boksehansker..... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Synes jeg så deg med boksehansker og sykkel. Motvind kunne du fått av meg igår, men idag er den borte.... :forvirra: Ikke at jeg klager nei.

Tusen takk for at du stakk innom i dagboka mi. Var så koselig med besøk synes jeg. Jeg gleder meg masse til å bli bedre kjent med deg, for du er jo så gøyal..... :ler:

Og det høres ut som om samboeren din er det også. Snorkeplaster, og ørepropper......Det er vel både stillhet og underholdning det :ler: Sambo skulle også hatt snorkeplaster, for når han ligger der og gaper er det bare så gardinene blafrer....he he. Og så sier han at jeg ikke er et spor bedre? Nei, det skjønner jeg ikke altså - jeg er jo forkjøla :) Men det er ikke så ille at det er noen søvnmangel her i gården nei. Bare jeg får sovna før han - og det er normalt ikke noe problem, så funker det helt greit :D

Hm, jeg må skynde meg å gjøre meg i ordning til å dra til byen, men jeg håper da virkelig du får en flott dag.....

He he....ser liksom for meg deg med pusene på tur.....er de "mammadalter" eller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Heisann!

Bare en ørliten tur innom...Ønsker deg en fin dag!

Mange klemmer små, Skusla nå skal få...HaHa! Poeten har talt! :ler:

C ya! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjallabais godtfolk......

Tuuuuusen takk for innlegg i boken min ... Strålte opp som en SOL jeg....

I natt sovnte jeg klokka seks.. Da stakk jeg ut og hentet Jon Blund selv.. Tok han i nakkekragen, og slepte han med meg .. Han hoya og skrek om kidnapping men JEG slapp ikke!!!!!

Så plasserte jeg han deretter på en stol og ba han forklare HVORFOR ikke jeg fikk sovestøv.

Så etter mye om og men, tårer og snørr så gav han meg litt, og lovet å komme innom til kvelden igjen.

Etter dette, slapp jeg han og la meg igjen.. SÅ sov jeg til klokka TO... :o

Liiitt dårlig samvittighet over å ha sovet bort dagen, MEEEEN jeg har da endelig fått sovet litt...

I tillegg hadde jeg på øreproppene mine og det var stillhet rundt meg.. Så jeg har bare lagt og nytt tilværelsen

Sambo måtte ta av seg snorkeplasteret, da jeg ikke fikk sove når han hadde det på seg.

Han så så rar ut, at han igjen og igjen måtte sette på lyset for at jeg skulle se han EN GANG til, å så knakk jeg sammen i latter... :hoho::hoho::hoho:

Vel vel, nå kommer snekkeren snart.. Han skal sette inn de nye dørene som kom igår.. Jippiii.. så da blir det såå fint her.. Så da mangler vi vel bare å få satt på listene og få gardinene..

De måtte bestilles fra England så de tok visst en uke lenger.... :(

Har ventet snart fire uker nå, og NÅ VIL JEG HA DEEE...... :roll:

Sambo var ute med katten i sted.. Da hadde det IGJEN stoppet en dame, og lurt på om katten var hans.. Ja sa han.. ( selv om han bare er reservefar da..... :wink: )

Så sa hun at KATTEN MIN SÅ UT SOM EN HUND... :o

Den var så svær sa hun.. Ja den ER jo stor da men en HUND?????? :roll:

Vel vel.... Fikk brev fra skolen også, så nå har jeg fri til 19.August.... Men jeg skal jo ta eksamen likevel da.

Håper det går bra. :Nikke:

Noen som har gått ut i permisjon tidligere har IKKE fått tatt eksamen.. Men jeg SKAL!!! :evil:

Å nå som jeg er blitt så tøff, så skal nok det gå FIIIIN FINT tenker jeg... :ler:

Vel, idag tar jeg på meg boksehanskene og klatrer opp på STYLTRENE mine og går meg en mil eller tre.... :sjarmor:

Så vi snakkes kanskje senere, om jeg ikke har gått meg bort på styltrene, eller noen har dytta meg over ende på pur faenskap. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...