Skusla Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 17. mars 2003 Hei hei mandag kveld.... jeg sitter her og tenker på bestemora mi som ligger på sykehuset..... Håper alt går bra med henne..... Vært og kjøpt ting idag også.. Var og så etter nattbord, men fant ingen så vi får ta det igjen en annen dag... Fikk kjøpt oss ett supert teppe til gangen, gardiner til soverommet.. Sambo insisterte på mørke gardiner så vi kjøpte mørkblå ensfargede, med noe mønster i samme farge. Kjøpte puter i samme til sengen.. Så det blir fint Kjøpte også to Tiffany vegglamper.. De var blå og hvite.. Jeg har ikke fått hengt de opp enda da, men jeg er veldig skeptisk om de passer... HÅÅÅÅÅPER, for jeg likte de utrolig godt. Mamma ble kontaktet av ei venninne på stortinget idag også. Hun har hørt om meg gjennom noen andre venner, og er veldig bekymret og sterkt opprørt over måten jeg er behandlet på av sykehuset her inne... De har jo fraskrevet seg alt ansvar, så jeg kommer meg jo ingen vei jo.... :evil: Hvertfall hadde dette blitt sendt til helsedepartementet ... Så jeg fikk mail derfra idag. Så nå skjer det noe ... Vi skal skrive brev til sykehuset her nå å KREVE at de får meg satt på en prioritert liste ved Rikshospitalet, og om de ikke gjør dette kommer det til å bli innblandinger fra helseministeren selv... :o Moro.... Problemet her er jo at flere leger sier at jeg lider av noe annet enn bare endometriose, og er det kreft som noen har antydet pga celleforandringene i fjor, så er det litt farlig å la meg gå i nesten ett år å vente på behandling.. Dette ble jo sagt i oktober i fjor, og jeg skal få time innen september på Rikshopsitalet, så det er litt lenge. Men men.... Jeg håper jeg ikke har kreft! :cry: Så nå skjer tydeligvis noe snart, så jeg får finne ut hvaaa som feiler meg, og HVORFOR jeg har så fryktelig vondt... Så jeg krysser fingre og tær, å håper på det beste. Det er godt å ha noe annet og tenke på disse dagene .. Nå har jeg så masse og gjøre her i leiligheta, + å få restene som står borte hos meg hit at jeg har nesten ikke tid å tenke på annet.... I morra skal jeg sta og shoppe.... Skal ha meg ny mascara, ny øyenskygge, lipgloss, en topp og ei bukse.... Å så har jeg sett noen RÅkule sko på Bianco som jeg tror nesten jeg bare MÅ ha........ Vi får se vi får se..... Men nå får jeg gå å lage meg en kopp te, og håpe at det kommer noen på chatten snart... Tjobing alle Kgbrukere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2003 #22 Del Skrevet 18. mars 2003 Hei, hei! En liten nattaklem fra meg til deg! Takk for idag! Skal skrive litt mer i dagboka di i morgen! (hvis jeg rekker pga all lesinga ) Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2003 #23 Del Skrevet 18. mars 2003 HEI! Jeg er i forumet fortsatt, jeg...Du er kanskje på chatten enda? Jeg klarer ikke å slutte, jeg...Mååå bare se på innlegg og svare litt her og der...Men nå kjenner jeg at natta igår kommer sigende over meg, og jeg må nok kapitulere... Ha en god natt, på KG eller i den nyinnflyttede senga di! Kommer vel til å ta meg litt tid her imorgen også, men jeg har egentlig ikke tid og lov, altså... VI TREFFES! God natt til deg, vennen min! Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 19. mars 2003 Ja visste jeg det ikke KVERULA....... You are addicted...... Takk for hilsen forresten.. Skusla blir sååå glad. :D Jøss da, jeg skrev jo ikke her igår jeg.... Vel, jeg var avgårde og hentet sengen min fra leiligheten min, så inatt har jeg endelig sovet som en prinsesse..... Sambos seng er smal og for myk. Jeg har jo fri jeg, så dagene går litt tregt.... Så idag skal jeg rydde her.. Huff, lillestua ser ut som ett bomba horehus, om det går an å skrive..... :oops: Møbler, bøker, ledninger, dill dall, skuffer, klær.. ja alt mulig ligger strødd.... Her er faktis så masse rot at vi har begynt å stable i høyden... dette gjelder også ved ene veggen på soverommet.... Hvem skulle trodd man hadde så masse ting og tang liggende??? Å atpåtil når vi har vært på bosshaugen å HEVET en svær tilhenger full med ting????????? BLIR DET DA ALRDI TOOOMT ?????????? :o Tydeligvis ikke! MEEEEN, jeg skal nok rydde her idag ja..... Skulle det igår også jeg, men IDAG skal jeg...... jada, jeg lover!!! Skal bare........ sitte her litt først. Man kan ikke leve i ett sabla rot....... :fy: Så snaaaart skal jeg gå og sette igang. Til helgen skal jeg i bursdagselskap til en venninne... Hun blir 25 år idag faktisk... Så gratulerer med dagen min kjære venn Det er LEEENGE siden jeg har vært ute på byen nå, så jeg håper det blir morsomt. Å pappan min har dag i morgen... Huff, jeg må ut og handle gaver i morra jeg..... Ikke glemme. I morgen skal jeg avsted og klippe meg også.... Jeg har lyst på en stor forandring, men sambo nekter. Å siden det er han som skal klippe meg så......... :-? Det er morsomt å gå å klippe seg for meg.. Da sitter jeg der da, å det står fem frisører rundt meg å kommer med forslag, og styrer på... Så jeg har aldri noe jeg skulle sagt EN klipper, en holder, en farger, en rydder og jeg sitter der med store øyne og krysser firngrene under kappa jeg har på, å håper på det beste. Jeg har vært misfornøyd bare en gang ( og en av 10-15 er vel ok??).. Da klipte de opp håret mitt noe sinnsykt og jeg fikk helt panikk.. Dessuten hadde jeg de rareste farger .... Men imorgen må jeg nesten bli fin, ettersom jeg skal på fest mener jeg....... Huff, jeg får vel gå å rydde da... Min indre stemme skriiiiker til meg, at jeg skal komme meg bort fra PC'en å gå å gjøre noe fornuftig...... Så jeg får vel gjøre det da....... Hadet på badet...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 19. mars 2003 #25 Del Skrevet 19. mars 2003 Heisan Schnuppa! Bare si atte jeg har oppdatert meg - ja, ang. dagboka di allså!! Er sjuk i dag jeg stakkar - har nemlig bomull mellom øra! Dett både her og der! Men kan jo eg. ikke kalle det sjuk da - når en ser hva du har å stri med. Du MÅ mase på helsevesenet - DU BARE MÅ! Sånn er det dessverre blitt Snakkes! Klem fra Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 19. mars 2003 Så koslig Takk for hilsen Usikker.... Ønsker deg maaaasse masse god bedring!!!!!!!!! Må bare si en ting. Å være syk, er vondt i seg selv. Enten det er forkjølelse eller noe mer alvorlig, så om jeg strir med mine problemer, så betyr det ikke at andre ikke har det vondt, sliter og lignende. Det er ikke så lett å beskrive hva jeg mener her. Jeg føler like mye med dere som ligger med øreverk, influensa, tett nese, eller hva det enn skal være som de som lider av noe alvorlig. Uansett, når man er syk er man sårbar og ikke helt seg selv uansett hva det er. Å alle fortjener litt trøst og noen oppmuntrende ord. Jeg takker så masse Usikker, du er en fantastisk person! Den skal du ha, så håper jeg du blir frisk snart... :D Sender deg litt kleenex, en klem og en bukett med oppfriskende markblomster..... Å jeg maser jeg vettu... MASER sånn at overlegen på en avd på sykehuset er dritt lei av meg.... Men det er da hans problem... thi hi..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2003 #27 Del Skrevet 20. mars 2003 HEISANN, HOPPSANN! Synd vi ikke fikk snakka ikveld...Tar det igjen en annen dag, vi! Er veldig spent på om du har fått rydda det du skulle idag? Vet med meg selv at det å rydde kan ta litt tid...Det er alltid så mye annet man skulle ha gjort FØR man rydder...Som å se litt på tv, lese litt, lage litt mat...Rydding er så kjedelig! Men det er veldig deilig etterpå, da. Kanskje du er mer strukturert enn meg, og får fart på sakene når du setter igang!? Takker for gratulasjoner i dagboka mi! Det var faktisk litt stort da jeg oppdaget at jeg hadde fått nok en "krøll"(?) tilført erfaringa mi idag! Men jeg ser at det er langt fram til "full pott" - da er vi gaaamle, da, Skusla! Selvom du er jo erfaren alt, du da...Henger litt etter jeg. Nå er det 2 timer over sengetid, og jeg gjesper og gjesper...Sandpapir i øynene også. Men er litt spent på hva som skjer kl 02.00 inatt mht krigen i Irak, så jeg er frista til å sitt opp litt til...Men, nei. GOD NATT til deg, Skusla! DU ER TOPPEN! Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei igjen Snart helg jo......... Fikk rydda liiiiitt igår da, men det var ikke mye. Hengte opp de Tiffany lampettene og de ble sånn passe... Vi rynket litt på nesen begge to, men bestemte oss for at de får henge der til vi finner noen bedre. Problemet er at vi har murvegger, så vi må borre store hull til alt vi henger opp, og da må vi evt finne noen andre som DEKKER de hullene fra de som henger der nå.... Hmmmmmm......... :-? Rydding av soverommet begynte kl ett i natt... Bedre sent enn aldri.. Hehe. Fikk hengt opp to bilder og lampettene over senga.. Det ble kjempe fint.... I dag har jeg vasket gulv og støvsugd. * Skusla klapper seg selv på skuldra* Idag har pappan min bursdag også.. Så jeg tenkte at jeg skulle bake gulrotkake til han.. Så ringer han, å sier at om vi kommer ut om vi kunne tatt med en kake fra baker'n, for han hadde ikke tid til å dra til byen.... Å DA ØDELA HAN HELE OVERASKELSEN MIN.......... Så da måtte jeg bare si det da, at jeg hadde tenkt å bake kake og fy til han... Så han flirte og sa sorry, sorry men ble veldig glad! Skal egentlig klippe meg idag også, men jeg får se om jeg heller tar det igjen i morgen. Vet ikke om jeg orker ..... Katten min er syk også.... Han har skikkelig diare... Bare renner og renner... Appetittelig jeg da, men jeg syntes synd på stakkars barnet mitt.... :cry: Så jeg får vel stikke til dyrelegen med han om han ikke blir bedre. Når han blir syk, skal han ligge oppå meg hele tiden. jeg blir fotfulgt uansett hvor jeg går, og han jamrer seg om jeg ikke bærer han med meg fra rom til rom.. biter meg i foten, og løper i bena mine. Ikke SÅ hyggelig å bære en katt det renner fra..... Stakkar puuus.... Nei, jeg får vel stikke ned i byen tenker jeg.. Kjøpe litt gaver, handle litt og få meg litt frisk luft. Skal bare slappe av litt først... Hadet på badet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2003 #29 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei på deg, Skusla! Åh! Surt med overraskelser som blir avslørt, da! Men det er jo uansett koselig å kunne bake en kake til ham på bursdagen hans, ikke sant! Har som deg sett myyye på tv idag. Jeg kan ikke no' for det, men jeg blir så innmari provosert når jeg ser Bush! Sååå du den talen hans, da? Det uskyldige trynet på den dritten! Saddam var ikke det spøtt bedre, men det er en annen sak...Er så spent på hvor langvarig denne krigen blir. Blir spennende å høre hva som skjer utover dagen, og i morgen, ikke minst. Så du fikk rydda litt i går da! Du er jammen flink du - det er ikke alltid jeg får gjennomført det jeg setter meg fore, forstår du... Sånn som nå. Skulle bare sitte til halv 5 - og nå er klokka fem på fem... :oops: Det er håpløst. Takker for koselig innlegg i dagboka mi...Det hender tankene tar litt overhånd, men så går det litt over igjen, heldigvis! NÅ skal jeg sjekke siste innlegg, og så skal jeg skrive litt i dagboka mi. Kanskje jeg stikker innom chatten ikveld, men jeg er sinnsykt trøtt, så jeg vet ærlig talt ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg våken... Håper du har hatt en fin handletur! Klem til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 20. mars 2003 Puuuh... Hjemme igjen, etter en koselig kveld hos papsen min.... :D Gulrotkaka ble veldig god den....... MEN, jeg skulle liksom ha på slike tall-lys da... Pappa ble 56 år, så jeg skulle ha de to tallene. Selvfølgelig var de UTSOLGT for 6-tall.. Så jeg tenkte da kunne jeg ta to 5 tall +1- Men så hadde de ikke + heller.... Så da var gode råd dyre.......... Så jeg gav blaffen, og lot kaka være som den var!!!!!!!!!!!!!!!!! Sambo hadde vært å kjøpt en dyr, goood cognac som paps straks måtte smake på... Å så fikk han en kjempe stilig bukett blomster. Så han var en glad laks. Begynte å diskutere krigen med min stemor. Så jeg ble lettere irritert.... Hvorfor? La oss bare si; Hun er ikke den skarpeste blyanten i Guds penal..... Ellers så kom jeg meg til byen idag, men ble der i nøyaktig 15 min før jeg måtte hjem pga smerter! Så da banna og kjefta jeg litt for meg selv.. La meg i badekaret i nesten en time, å ble litt bedre. Pusen min lå på badekarkanten hele timen, med to poter på hver side av kanten.. Så lå han der da, å lekte med vannet og malte... Han er heldigvis litt bedre. Så nå ligger begge pusene i stolen bak meg og HOLDER RUNDT HVERANDRE....... Nei, jeg får vel gå å se på nyhetene tenker jeg.. Sambo sitter og kikker på CNN, så jeg får vel oppdatere meg litt tenker jeg... Ha en fortsatt fin kveld da alle KG brukere...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 20. mars 2003 Puuuh... Hjemme igjen, etter en koselig kveld hos papsen min.... :D Gulrotkaka ble veldig god den....... MEN, jeg skulle liksom ha på slike tall-lys da... Pappa ble 56 år, så jeg skulle ha de to tallene. Selvfølgelig var de UTSOLGT for 6-tall.. Så jeg tenkte da kunne jeg ta to 5 tall +1- Men så hadde de ikke + heller.... Så da var gode råd dyre.......... Så jeg gav blaffen, og lot kaka være som den var!!!!!!!!!!!!!!!!! Sambo hadde vært å kjøpt en dyr, goood cognac som paps straks måtte smake på... Å så fikk han en kjempe stilig bukett blomster. Så han var en glad laks. Begynte å diskutere krigen med min stemor. Så jeg ble lettere irritert.... Hvorfor? La oss bare si; Hun er ikke den skarpeste blyanten i Guds penal..... Ellers så kom jeg meg til byen idag, men ble der i nøyaktig 15 min før jeg måtte hjem pga smerter! Så da banna og kjefta jeg litt for meg selv.. La meg i badekaret i nesten en time, å ble litt bedre. Pusen min lå på badekarkanten hele timen, med to poter på hver side av kanten.. Så lå han der da, å lekte med vannet og malte... Han er heldigvis litt bedre. Så nå ligger begge pusene i stolen bak meg og HOLDER RUNDT HVERANDRE....... Nei, jeg får vel gå å se på nyhetene tenker jeg.. Sambo sitter og kikker på CNN, så jeg får vel oppdatere meg litt tenker jeg... Ha en fortsatt fin kveld da alle KG brukere...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2003 #32 Del Skrevet 21. mars 2003 HeIsAnN! "Ikke den skarpeste blyanten i Guds penal"!!! Så bra sagt, Skusla!!! Ha en fin dag! :D Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 21. mars 2003 Hi hi....... Takk for den Kverula...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 22. mars 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 22. mars 2003 Lørdagsformiddag..... Å så deilig det er...... :D Satt på KG liiiitt lenge i natt så jeg er litt trøtt, men sov til 11.30- Noen har knebba avisen min, så jeg går, utålmodig å venter på å få en ny.. Lørdagsavisen og en kaffe er det beste jeg vet. Huff, har maaasse og gjøre idag. Skal rydde ut av diverse sekker, kasser osv som står nedi boden. Det er ikke plass å gå inn der lenger, og det er stort sett min feil, ettersom det er mine ting som ligger der. Så jeg får vel gjøre noe med det. Jeg som skulle på fest i dag også, men så har bursdagsbarnet fått LUNGEBETENNELSE.... :cry: Stakkars. Men jeg hadde gledet meg sååånn.. Men men, vi skal ta det igjen neste helg. Så idag blir det å jobbe litt rundt i leiligheten. Skal gå en tur i fjøra også idag.. Det blåser ute, ganske mye også, å da er det deilig å gå tur ved havet. Men skal vi rekke alt dette så må vi nok henge i her tenker jeg... Hepp hepp, opp og stå. So looong. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 22. mars 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg sjekka NETTOPP eksamensresultatet og....... JEG STO PÅ EKSAMEN, JEG STO, JEG STO, JEG STO, JEG STO, JEG STO........... HVEM SKULLE TRODD DEEEEEEEEET DA????? JEG FIKK JO IKKE LEST NOE.... HURRAAAAAAA SÅ GLAD JEG ER NÅ!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #36 Del Skrevet 23. mars 2003 Det ble en liten tur ut igår da.... Måtte jo feire eksamen da må vite. Var så utrolig lenge siden jeg hadde vært ute, og jeg møtte masse folk, som lurte på hvor jeg hadde vært. Ble sittende sammen med tremenningen min og noen fotballspillere, hehe, koste meg jeg... Men vi var hjemme litt før ett, for da var jeg trøtt og hadde vondt. Koselig så lenge det varte. Men når det blir så lenge mellom hver gang jeg drikker, så tåler man ikke så mye. Jeg drakk tre øl og en cider, å ble ganske brisen.... Men men, det var morsomt å komme seg ut litt.... Laga sånne gode pannestekte sandwitcher, som de reklamerer for på matprat.no... Å de var super gode....... Anbefales!!!!! Hadde besøk i sted også, men de ble heldigvis ikke så lenge,... :oops: Det er koselig å få besøk altså, ikke noe med det, men vi er vel litt redusert begge to tenkr jeg..... Fikk en telefon fra ei dame på Fredag. Hun er akupunktør, og jeg gikk til henne noen ganger for å se om hun kunne hjelpe meg, uten resultat. Hun jobber som fysioterap. på smerteavd ved sykehuset, og fortalte at legene der inne hadde anbefalt meg å søke meg til trondheim, de har visst en veldig god smerteavdeling de også.. Så jeg får se .... Om jeg ikke får prioritert plass ved Riksen, gjør jeg det. Tok graviditetstest igår også.... Ikke at jeg hadde de helt store forventningene, men mensen er jo ikke kommet, og det KUNNE da være, ikke sant?? Vel den var negativ. Å jeg ble så skuffet. Kjæresten har grudd seg til å kjøpe fordi han vet jeg blir så lei meg. Fatter ikke hvorfor egentlig. Jeg VISSTE jo nesten at jeg ikke var det da, men likevel.. Den streken som kom opp gjorde meg så trist. Ingen baby enda... :cry: Jeg skal snakke med legen denne uken å høre hva han sier.... Nei, jeg får gå å klippe klumper av pusen min..... Han har så masse floker, så da må saksen til pers tenker jeg... Ha en fin dag da alle sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. mars 2003 #37 Del Skrevet 23. mars 2003 Ha en fin dag du også. Vel, en fin kveld blir det vel nå Grattis med at du sto på eksamen. Det er en deeeeilig følelse, det vet jeg. Du skal også ha for at det virker som at du er glad og positiv og har et godt humør, tross smertene som kommer. Beundringsverdig! *klems* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2003 #38 Del Skrevet 23. mars 2003 HEI PÅ DEG VENNEN! Back in business! GRATULERER med bestått eksamen, Skusla!! SÅ moro! - en deilig følelse, tenker jeg... Jeg ble så spent da jeg leste om testen din - og så skuffa da den var negativ... Vel, vel...dere får fortsette å prøve. Snart er det deres tur skal du se! Leser nye innlegg til den store gullmedalje. Må få med meg hva som har skjedd her i helga, vettu. Skal du på chatten ikveld, så snakkes vi der! KLEM, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2003 #39 Del Skrevet 23. mars 2003 PS. Kjente deg ikke igjen, jeg...Nya avatar og greier! Men den var tøff, da! Så fra nå av kjenner jeg deg igjen, igjen, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #40 Del Skrevet 23. mars 2003 Skal si fra om jeg forandrer avatar igjen jeg, Kverula... Kan ikke ha noe av at du ikke kjenner meg igjen da vet du.... Snakkes på chatten vennen. Koslig å ha deg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå