Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2004 #781 Del Skrevet 4. juni 2004 Takk for msn-praten i går! ENDELIG har vi avtalt et treff alle 4, det skal bli veldig hyggelig, Skusla! Krysser fingre for varmt og pent vær, og god tid til skravling og avslapning! Ellers ville jeg bare ønske deg ei god helg! Glad i deg! :klem2: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. juni 2004 #782 Del Skrevet 4. juni 2004 Jaaa, det kommer til å bli så bra. Det MÅ bare bli fint vær. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. juni 2004 #783 Del Skrevet 5. juni 2004 Gleder meg masse til å møte deg, Kverula og Midnattsol Var veldig hyggelig å snakkes på msn forleden :D Håper været blir knall og at vi får en flott tur ute : - ) Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #784 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kommer det en natt hilsen til deg. Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2004 #785 Del Skrevet 13. juni 2004 *henter dagboka til Skusla opp fra side 2* Håper du har det bra om dagen, vennen min! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2004 #786 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg må titte innom dagboken din innimellom, Skusla - holder litt liv i den, så den ikke forsvinner helt! God helg! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2004 #787 Del Skrevet 1. juli 2004 *henter fram dagboka til Skusla igjen* I tilfelle du skulle stikke innom Kg en dag, så legger jeg dagboka di her, jeg! Kan jo ikke ha den langt nede på side 2, da kan det jo hende du ikke finner den da! Og DET kan vi ikke ha noe av! Glad i deg, jeg! :klem2: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2004 #788 Del Skrevet 25. august 2004 *sørger for at dagboka kommer fram på side 1 igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. september 2004 #789 Del Skrevet 17. september 2004 oooo.............. (.... )......Oooo. . (........ (.... ) .._).........) / .............(_/ Tråkket ned på side to og hentet opp dagboken din igjen jeg!!! Håper du og din kjære har det bare bra! Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2004 #790 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei på deg! Hadde vært koselig å høre fra deg snart igjen! Håper du har det bra! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 22. oktober 2004 #791 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei på deg, Skusla! Lenge siden du har skrevet her.. Er alt vel? Jeg har ikke vært noe flink til å sende mail selv, så jeg skal slettes ikke klage på at jeg ikke har fått mail fra deg heller. Men det hadde vært veldig hyggelig å høre fra deg igjen snart... Håper virkelig du har det bra! Klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. oktober 2004 #792 Del Skrevet 30. oktober 2004 Gratulerer med dagen, vennen. (det var i dag ja?) *KLEM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2004 #793 Del Skrevet 31. oktober 2004 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, KJÆRE SKUSLA! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 31. oktober 2004 #794 Del Skrevet 31. oktober 2004 Slenger meg på her og gratulerer med dagen!!! Håper du kommer innom her snart igjen!!! Klem fra Smurfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2005 #795 Del Skrevet 11. mars 2005 Måtte bare forsikre meg om at dagboka di fortsatt var her, Skusla! Og så måtte jeg sjekke om du hadde vært innom uten at jeg hadde fått det med meg, men nei... Håper du har det bra, da! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #796 Del Skrevet 1. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 3. mai 2005 #797 Del Skrevet 3. mai 2005 Åhh, nå trodde jeg først at Skusla hadde vært her, men så var det "bare" Kverula. (Ikke bare det altså, men hadde håpet det var Skusla!) Håper det står bra til med deg, savner deg her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #798 Del Skrevet 3. mai 2005 Å nå trodde jeg kanskje at Skusla hadde vært innom! Ja, ja - vi får holde hverandre med selskap vi da, Chica! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. mai 2005 #799 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei vennen! Long time no see. Håper du har det bare bra. Ønsker deg og din kjære en kjempefin 17.mai. Stor klem fra meg og Emil :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #800 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja, tenk så er jeg tilbake. År og dag siden sist... Jeg kan ikke huske sist jeg var innom her gitt.. Å skam til meg, for det er JAMMEN for dårlig. Masse masse har jo skjedd siden sist. Skal ikke kjede dere med alt da men noe kan jeg jo fortelle.. Vi har flyttet siden sist. Kjøpte oss hus i fjor, ett kjempe fint og deilig hus hvor vi trives som fisken i vannet. Jeg sliter fremdeles med store smerter og har vært innlagt ett par ganger siden sist, men jeg lever i beste velgående. Klarer å takle livet som det kommer, selv om dagene går opp og ned. Men hvem har ikke slike dager??? Den aller STØRSTE nyheten må vel kanskje være at jeg er GRAVID.. Joda, du leste riktig; jeg er det! Er snart 15 uker på vei og gleder meg veldig til den store begivenheten i April. Mannen min er i hundre han også selvklart, nesten mer enn meg.. Om ett par uker er det ultralyd, å da håper jeg at vi får vite kjønnet- for det vil vi gjerne vite. Det var vel ikke akkurat planlagt, selv om vi har pratet om det lenge. Legene sa senest i Mai at jeg måtte regne med det ville ta 1 1/5- 2 år. Vips, 2 mnd senere var jeg gravid gitt... Pga at det gikk så fort var jeg i en slagt sjokktilstand første måneden. Kunne ikke HELT tro at dette var virkelig. Jeg satt stort sett å kikka på magen min og lurte på hva som skjedde. Nå har det såklart sunket inn, magen vokser selv om jeg har gått litt ned i vekt og jeg er i veldig god form. Har såkaldt risikosvangerskap, så jeg blir fulgt opp nøye med mange legetimer og maaaange ultralyder. Har hatt 4 til nå, skal ha en med jordmor og en med lege om noen uker + 2-3 til senere. Jeg aaaaaner nå ikke HVEM som fortsatt er her av mine kjente venninner, men jeg håper dere har det bra alle som en- + alle som er her på KG selvklart. Stikk bare innom for å si hei om dere ønsker. Skal prøve bli flinkere til å besøke denne plassen for jeg har VIRKELIG savnet det. Ha en fortreffelig kveld Stoor klem fra Skusla- I'm baaaack.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå