Gå til innhold

Husker noen sesong 1 av lost?


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Håh. Jeg satte meg til å se sesong 1 på nytt (gøy å se ting de har snakket om i de nyere episodene som jeg ikke har fått med meg/sovnet fra) og fy så spennende den første episoden var! Satt og ble skremt faktisk! Hadde de bare holdt det samme kjøret hele tiden istedenfor kjærlighetskliss, hadde jeg aldri følt det var et tiltak å se på. Ja, det var kjedelig til tider i sesong 2/begynnelsen av sesong 3, men en må jo følge med, har en begynt.

Jeg gleder meg til de andre episodene er nedlastet, dette går seeent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Advena

Mm, husker at når Lost først begynte på TVskjermen, var det utrolig spennende, og et must å få med seg.

Jeg har det forsatt slik, jeg. :ler: Men selvsagt, jeg føler av og til at de drar ut tia med unødvendig pjatt, og gårsdagens episode synes jeg ikke var noe bra. Men, sist ukes episode var spennende!! "Noo, they found the plane.. *sigh* They were all dead..." Mohaha! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Hoho hva skjedde sist i norge da? Jeg har bare lastet ned, aner ikke hvor langt foran jeg er...

øy, var det den hvor

bare muligens spoiler, den hvor sawyer dreper pappan til locke?

jeg synes den var spennende!

Sawyer har jo bare blitt mer og mer redneck jo lengre han er på øya :ler: Han så jo riktig snaisen ut her, men vi er da ikke overfladiske heller :)

Og jeg hadde helt glemt john lockes fine appelsinsmil! :D

http://www.losthatch.com/images%5Cscreen_c...range_Smile.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Mye vits i spoiler når det ikke står noe om, men det handler om sawyer, locke og pappan hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena

:ler: Jeg bare: "Fy fan, hva er det svarte midt i her?!" Men ja, var den episoden. Synes synd på Sawyer da, og nå kommer han til å slite med det og ikke ville si det til Kate og blabla, og Kate som bare bruker stakkar Sawyer, og falske Juliet og blablaaa! :ler: Elsker Lost! :hoppe:

Var spennende å oppdage hvem faren til Locke _egentlig_ var, men hadde forventa å få litt mer utav hu der helikopterjenta, jeg.. ;)

Herlige Locke! Selv om han har begynt å bli litt vel rar, sikkert vært for mye med The Others. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Å, du får mye ut av henne! Sesongavslutningen = grøss! Men jeg må jo ikke spole det :D

Det jeg har lagt merke til med lost-folka er at alle unntatt JACK har så pene øyne. De har fine farger, og absolutt alle har en sort ring rundt fargen! Men ikke jack, sikkert fordi han er en selvopptatt lege som bare bryr seg om faren sin :engel:

(aldri likt jack nei, han kommer bare turende inn og er sjef hele dagen lang)

Og kate kan ikke bestemme seg vel! Hun tåler ikke å se noen av de to sammen med ei annen dame. Hotel cæsar det her, hoho jeg savner monster og felling av trær! Gleder meg til episoden hvor locke doper ned boone og han tripper med monsteret, det var den skumleste episoden jeg husker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Advena

Åh, nå savner jeg gamle Lost! Og ja, enig, alle har flotte øyne! Igår presenterte han ene fra The Others seg, Richard, tror jeg, skal finne bilde.. Her! Han har kjempekule øyne, ser jo sminka ut! :sjarmor:

Du måkke spole, jeg får angst! Alle vet mer enn meg, men jeg nekter å laste ned! Nekter!

Jack leker sjef hele tia, og er så frikin opptatt av Juliet, og hu er jo falsk! Gleder meg til han finner det ut, høhø! In his face!

Synes Kate burde holde seg med Sawyer, jeg, men neeeida!

Husker den episoden hvor alle står på stranda, og alle palmene bare fyker i bakken! Trodde jeg skulle dævve! :hoppe:

Endret av Advena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ja, du legger merke til det på introen på gamle episodene hvor det begynte med close-up av øyet på alle.. jack var første episoden og han hadde bare kjedelige, og dette har jeg lov å si, for jack er et høl. Matthew Fox og hans øyne vet jeg intet om, men jack.. jodu!

Jeg vil ikke svare på det andre nesten, for det er bare spoilers da ;D

Richard trodde jeg forresten brukte sminke ja.. har Ben sin episode vært ennå? Han er superkreftemann jo!

Trist det er så lenge til shannon dør, to sesonger med lakkering av negler og sminking og jadija!

Jeg skriver som en 15åring nå, men jeg er jo så gira må vite! Episode to bør være lastet til jeg kommer hjem igjen, ellers blir det bøll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena

:ler: Jah, fan, Shannon og Boone dør, jo. Gjorde meg ikkeno at hu dævva, egentlig, men syntes synd på Sayid, coole fyren. Men Boone var cool da, men self litt for opphengt i stesøstera si enn normalt er. ;)

No, jeg trukke han bruker sminke. Tror bare øyenvippene hans er så tettitett at det sånn ut.. Vil ha sånne øyne! Hakke vært noen episode av Ben enda, tror jeg, men han liker jeg IKKE! Skumle, skumle mannen med skumle øynene som stikker ut, aai!

Håper monsteret kommer tilbake snart! Ekke Lost uten monster!

Lenge leve 15åringene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Men vi har jo sett monsteret i levende live nå, selv om vi ikke vet hva det er.. den svarte røyken, monsteret i skogen som velter trær lager akkurat samme lyd som den jo! Jeg skulle heller ønske det var en dinosaur :P

Da tror jeg Ben kommer neste gang, da er richard hippie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...