Gjest bente85 Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hvis man er overvektig, er det normalt å kunne få vondt, eller føle ubehag i underlivet om man sitter mye en dag? Dette gjelder også korsryggen, ned mot rompa. Har hatt veldig mye vondt der i siste, men vet ikke om det kommer av vekta eller det at jeg har vært plaget med infisert tvilling..
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg var sykelig overvektig (bmi 40) tidligere, men kan ikke huske noen slike smerter. Har du vært hos legen med tvillingen og fått renset ut og antibiotikakur?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg veide 110kg og er 1.65 høy, men hadde aldri sånne plager. Men det har jeg nå og veier 40kg mindre....
Gjest lillebøll Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Slik du beskriver det høres det ut som meg når jeg var gravid og hadde bekkenløsning.
-Simba- Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Beklager om jeg sporer av, men hva er en infisert tvilling?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Beklager om jeg sporer av, men hva er en infisert tvilling? Byll. Starter i en hårsekk eller kjertel, og er mest vanlig blandt menn.
Gjest bente85 Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Jeg var sykelig overvektig (bmi 40) tidligere, men kan ikke huske noen slike smerter. Har du vært hos legen med tvillingen og fått renset ut og antibiotikakur? Ja, har det. Men virker ikke som såret gror igjen, så har fått ny time på sykehuset 8.juni.
Gjest bente85 Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Beklager om jeg sporer av, men hva er en infisert tvilling? http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=333416
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Har hatt veldig mye vondt der i siste, men vet ikke om det kommer av vekta eller det at jeg har vært plaget med infisert tvilling.. Vekten har gitt deg diabetes, diabetes gir deg større risiko for infisert tvilling! Hvis du går ned i vekt så vil det meste ordne seg.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Vekten har gitt deg diabetes, diabetes gir deg større risiko for infisert tvilling! Hvis du går ned i vekt så vil det meste ordne seg. Intressant at det nå går an å stille diabetesdiagnose via nett.
Gjest bente85 Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Vekten har gitt deg diabetes, diabetes gir deg større risiko for infisert tvilling! Hvis du går ned i vekt så vil det meste ordne seg. Er det mulig? Hvordan kan du stille en diagnose slik? Hehe, hadde jeg hatt diabetes kjære gjest, så hadde jeg merket det for lengst!
Gjest bente85 Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Ikke lett og stille slik diagnose over nettet nei. Hehe, jeg må le.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Intressant at det nå går an å stille diabetesdiagnose via nett. Ja, den var interessant. Hvordan i all verden klarer du det, gjest? Er du klarsynt?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 Vekten har gitt deg diabetes, diabetes gir deg større risiko for infisert tvilling! Hvis du går ned i vekt så vil det meste ordne seg. Man tar en blodprøve for å teste for diabetes, du kan umulig stille diagnosen over nett. (Hehe, hadde jeg hatt diabetes kjære gjest, så hadde jeg merket det for lengst! Man kan gjerne ha diabetes uten å merke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå