lost Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg hadde date nummer to i går med en hyggelig fyr. Han har ikke prøvd seg på meg i det hele tatt gjennom vårt bekjentskap som egentlig kun er basert på "vennskap". I går kom han til meg for og overnatte. Det var hans forslag og jeg takket ja..jeg er single og en mann i sengen fra tid til annen er ikke og forakte Han prøvde seg veldig da lyset gikk av og vi skulle sove, men jeg vil holde litt igjen med han har jeg funnet ut..vi hadde derfor ikke sex eller kysset, men lå og gned oss inntil hverandre hele natten og klådde osv.. Så egentlig kunne jeg ha hatt sex med han, for han jokket på meg utenpå klærne! Hehe.. Jeg har lyst til og ha sex med han, og etter neste date kommer jeg nok til og ha det.. Etter mine opplevelser ble jeg bare litt nyskjerrig på deres.. F.eks. Hvor lenge venter dere med sex, kyssing osv., med en dere dater litt her og der, tenker ikke på one-night-stands.. Er bare nyskjerrig jeg Endret 31. mai 2007 av lost
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Ventet ikke for å gjøre inntrykk el, men kun pga at jeg ikke ville havne i en situasjon hvor jeg ble gravid med noen jeg ikke kunne se for meg et greit samarbeid med om det ble brudd. Var heller ikke i fysisk eller psykisk særlig god stand til å takle et svangerskap på den tiden. Hadde kjent hverandre på nett i flere måneder, og var mer eller mindre "sammen" før vi møtte hverandre. Kysset vel første kvelden vi møtte hverandre, og om jeg ikke husker feil ble det ganske voldsom klining eller hva jeg nå kan kalle det første helgen. Oralsex vet jeg ikke helt, men kanskje et par måneder, og samleie godt over et halvår.
lost Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 Ventet ikke for å gjøre inntrykk el, men kun pga at jeg ikke ville havne i en situasjon hvor jeg ble gravid med noen jeg ikke kunne se for meg et greit samarbeid med om det ble brudd. Var heller ikke i fysisk eller psykisk særlig god stand til å takle et svangerskap på den tiden. Hadde kjent hverandre på nett i flere måneder, og var mer eller mindre "sammen" før vi møtte hverandre. Kysset vel første kvelden vi møtte hverandre, og om jeg ikke husker feil ble det ganske voldsom klining eller hva jeg nå kan kalle det første helgen. Oralsex vet jeg ikke helt, men kanskje et par måneder, og samleie godt over et halvår. Såpass ja, hehe.. Godt jeg bruker p piller og kondom
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hehe, er vant til å få reaksjoner på den Men kan ikke bruke hormonprevensjon, og ingen av oss stolte 100 % på et enkelt prevensjonsmiddel alene med tanke på konsekvensene så da ble det nodvendig å vente til jeg fikk tilstrekkelig oversikt over mine nor ustabile sykluser til at vi kunne unngå de verste periodene (brukte kondom i tillegg)
Gjest Bellatrix Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Kysse gjorde vi første kvelden. Sex ventet vi noen dager med.
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Vil jeg ha sex og har lyst, så venter jeg ikke..
Gjest Eir Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Jeg venter til vi begge gir uttrykk for at vi har lyst på hverandre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå