Gå til innhold

Opprette facebook profil for barna

Fremhevede innlegg

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg satt og titta på venners venner i dag, og oppdaget at noen hadde laget profil for sitt 1 år gamle barn :overrasket:

Er ikke dette litt vel drøyt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke alle kniver som er like skarpe, nei... Noe så idiotisk. :roll:

Gjest Dallandra
Skrevet
:overrasket: Jøss. Jeg legger jo ikke ut bilder av mine engang annet enn på lukket space.
Gjest Gjest
Skrevet

Facebook er vel litt drøyt uansett.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har også sett det. Hvordan kommer de unna denne regelen da?

Membership in the Service is void where prohibited. This Site is intended solely for users who are thirteen (13) years of age or older, and users of the Site under 18 who are currently in high school or college. Any registration by, use of or access to the Site by anyone under 13, or by anyone who is under 18 and not in high school or college, is unauthorized, unlicensed and in violation of these Terms of Use. By using the Service or the Site, you represent and warrant that you are 13 or older and in high school or college, or else that you are 18 or older, and that you agree to and to abide by all of the terms and conditions of this Agreement.

Faker de et årstall på fødeselsdatoen og faker skoler da? Eller driter Facebook i å følge opp om folk registrerer seg uten å være gamle nok? :klø:

Gjest Bodillen
Skrevet

I alle dager, hva skal være vitsen med det, da? :klø:

Jeg vet det er umulig å overholde/kontrollere, men er det ikke 18-årsgrense for å registrere seg i facebook...?

Gjest Bellatrix
Skrevet
I alle dager, hva skal være vitsen med det, da? :klø:

Jeg vet det er umulig å overholde/kontrollere, men er det ikke 18-årsgrense for å registrere seg i facebook...?

13. Men er du under 18 må du minst gå på vgs.

Skrevet

Det er jo ikke så veldig vanskelig å fake en profil, eller lage en profil til barnet sitt hvis man absolutt vil det da.

Det finnes jo opptil flere Kong Harald der inne, og jeg tviler på at selveste Hans kongelige høyhet er så veldig inn i facebook ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Det er jo ikke så veldig vanskelig å fake en profil, eller lage en profil til barnet sitt hvis man absolutt vil det da.

Det finnes jo opptil flere Kong Harald der inne, og jeg tviler på at selveste Hans kongelige høyhet er så veldig inn i facebook ;)

Nei, jeg regner jo med at det fint går hvis man vil. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man vil det.

Skrevet

Noen som har alt for mye fritid tydeligvis :)

Skrevet
:overrasket: Jøss. Jeg legger jo ikke ut bilder av mine engang annet enn på lukket space.

Samme her!

Gjest Frysepulver
Skrevet

Nå er ikke Harald en kongelig høyhet da, men det er flisespikkeri... ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Nå er ikke Harald en kongelig høyhet da, men det er flisespikkeri... ;)

Nop. Korrekt blir det: Hans majestet kong Harald :popcorn: Men det var jo dette flisespikkeriet da. Kunne ikke dy meg :ler:

Gjest gloria
Skrevet

Haha, jaja... vi laget facebook profil for hunden vår- for moroskyld så klart. Hadde jeg hatt barn, ville jeg aldri hjulpet dem med å laget en profil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...