Gå til innhold

Jeg har "sletta meg" fra facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg er lei av facebook, har hatt profil der i halvannen mnd og jeg gidder ikke mer. Det går ikke ann å slette seg, og facebook har rettigheter til alt du legger inn av info om deg selv og bilder for alltid.. Men uansett så er jeg lei og jeg syntes det er teit å samle på venner. For det er faktisk det de aller fleste gjørt, de legger til folk som de aldri snakker meg, tragisk.

Uansett, her er hva du kan gjøre for å slette deg selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dessverre er det ingen garanti for at man sletter informasjonen fra serverne, om man legger inn dummy-data og sletter "venner", heller.

Skrevet

Nei de beholder fader i meg alt de sleipingene der.

Jeg har slettet bilder fra min profil - likevel vises de på andre steder hvor jeg har brukt tags og URL'en jeg kopierte fra bildene før jeg slettet dem.

Og svarer noen på en privat melding hvor jeg har slettet de tidligere er det bare å klikke på "se slettete meldinger" så spretter hele samtalen opp igjen. Utrolig irriterende.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja.. slik går det når man hører altfor lite på Eagles..

Last thing I remember, I was

Running for the door

I had to find the passage back

To the place I was before

relax, said the night man,

We are programmed to receive.

You can checkout any time you like,

But you can never leave!

Gjest Peachbud
Skrevet
Som er så godt som identisk med oppskriften i første linken. Problemet er at ingen av oss har kontroll over hva Facebook har arkivert av data.

Ok, jeg så ikke på den første linken.

Blæ! Jeg vet at dette ikke er en løsning på problemet. Men tenkte det kunne være greit å dele linken likevel.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Jeg er lei av facebook, har hatt profil der i halvannen mnd og jeg gidder ikke mer. Det går ikke ann å slette seg, og facebook har rettigheter til alt du legger inn av info om deg selv og bilder for alltid.. Men uansett så er jeg lei og jeg syntes det er teit å samle på venner. For det er faktisk det de aller fleste gjørt, de legger til folk som de aldri snakker meg, tragisk.

Uansett, her er hva du kan gjøre for å slette deg selv.

Takk, jeg har slettet meg! :skravle:

Skrevet

Gjett hvorfor jeg aldri har skaffa meg noen Facebook-profil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...