Gjest bente85 Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Har dere hørt at disse stikkpillene skal brukes i 4-6 uker for å få best mulig effekt? Dem sa det på apoteket til min mamma i dag. Faktisk, det er det dummeste jeg har hørt. Ingen bruker vel det så lenge?
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Har ingen erfaring med disse - men hvis de sier det - eller dte står i pakningsvedlegget, er det vel ikke dumt? Har du leste pakingsvedlegget? Synes også det høres logisk ut - hemorroider forsvinner ved å si "BØ!" til dem...
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Her har du pakningsvedlegget: http://www.felleskatalogen.no/pasientutgav...html%26thin%3D0 Noe alle forøvrig burde ta seg tid til å pakke ut og lese når de kjøper og skal bruke medisiner. Der kan det faktisk stå endel lure ting. Hvis du går på www.felleskatalogen.no og søker opp pillene så står det også der at de skal brukes 4-6 uker. Det var nok ikke apoteket som var så dumme likevel.
Gjest bente85 Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Det høres jo dumt ut. Folk var vel ikke hemoroider så lenge. Men men. Man skulle bruke de til de er borte.
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Det høres jo dumt ut. Folk var vel ikke hemoroider så lenge. Men men. Man skulle bruke de til de er borte. Jeg kan forsikre deg det, snuppa mi - at joda, så lenge kan man ha det. Og enda lenger enn det også. For det finnes mange sterke medikamenter mot dette og man kan risikere at ingenting hjelper. Jeg synes du må slutte å si at dette høres dumt ut - for du vet nok ikke hva du snakker om.
Gjest bente85 Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Teit av deg å si det, syns jeg. Vet mer om hemoroider enn det du tror i hvert fall. Dessuten folk må da få synes det dem vil.
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Teit av deg å si det, syns jeg. Vet mer om hemoroider enn det du tror i hvert fall. Dessuten folk må da få synes det dem vil. Hvis du virkelig er plaget og virkelig vil ha råd, virker det svært useriøst å si at de på apoteket, samt Felleskatalogen og medisinprodusenten sier, er dumt. Hvis du samtidig fastslår at "ingen har vel hemorroider så lenge" så vet du lite. Men værsågod for hjelpen - jeg trodde du faktisk ville vite. Min feil.
Gjest bente85 Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Hvis du virkelig er plaget og virkelig vil ha råd, virker det svært useriøst å si at de på apoteket, samt Felleskatalogen og medisinprodusenten sier, er dumt. Hvis du samtidig fastslår at "ingen har vel hemorroider så lenge" så vet du lite. Men værsågod for hjelpen - jeg trodde du faktisk ville vite. Min feil. Er det akkurat det? Vel trodde at folk kunne komme med sine egne meninger om det som faktisk var sant! Det at ingen har hemorider så lenge, vil det si at jeg kanskje mente det? Det kunne bare være en tanke, ikke noe jeg mente 110 prosent.
Gjest bente85 Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 For det andre vet jeg at det kan være mye styr med hemoroider osv. Heldigvis har ikke jeg ligget i den gruppa hvor de som har vært mest plaget. Foreløpig har det vart 5 dager.
Helen Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Jeg kan garantere deg, bente85 at hemorider kan man ha leeenge. Jeg har hatt det siden siste fødsel og det er snart 7 år siden. Jeg har prøvd det meste som er er å prøve men helt borte blir de ikke. Det eneste som gjenstår er operasjon, men siden de ikke plager meg noe særlig vil jeg ikke gjøre det.
Kayli Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Jeg kan garantere deg, bente85 at hemorider kan man ha leeenge. Jeg har hatt det siden siste fødsel og det er snart 7 år siden. Jeg har prøvd det meste som er er å prøve men helt borte blir de ikke. Det eneste som gjenstår er operasjon, men siden de ikke plager meg noe særlig vil jeg ikke gjøre det. Jeg har samme erfaring som deg, bare at jeg har hatt dem siden min første fødsel for 7 1/2 år siden....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå