Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som jeg skrev i en annen tråd har håndtverkere laget 2 dype hakk på 1-2 cm + en ripe på 30 cm i parketten vår. Vi skal nå kreve prisavslag, men hvor mye?

Har sendt mail til noen parkettreparasjonsfirmaer, men de svarer ikke. Vil jo ikke være uimelig heller. Er 3-5000 for mye å kreve i avslag på tjenesten? (De har gjort noen andre mindre skader i huset også, men de har sagt at dette skal de fikse)

Videoannonse
Annonse
Gjest Aprilgirl
Skrevet

Ta en telefon til en takstmann?

Skrevet
Ta en telefon til en takstmann?

Vil ikke disse kreve penger for å uttale seg?

Gjest Aprilgirl
Skrevet

Mulig det, men sjekk ut om du har en takstmann som vennersvenn=)

Gjest Blondie65
Skrevet
Som jeg skrev i en annen tråd har håndtverkere laget 2 dype hakk på 1-2 cm + en ripe på 30 cm i parketten vår. Vi skal nå kreve prisavslag, men hvor mye?

Har sendt mail til noen parkettreparasjonsfirmaer, men de svarer ikke. Vil jo ikke være uimelig heller. Er 3-5000 for mye å kreve i avslag på tjenesten? (De har gjort noen andre mindre skader i huset også, men de har sagt at dette skal de fikse)

Jeg ville tatt kostnaden det er for å legge helt nytt gulv i hele det rommet det gjelder - altså både materiale og timer for å få jobben gjort. Det er tross alt det som er den reelle kostnaden for et gulv som kanskje er ubrukelig.

Og så ville jeg ringt til de du har mailet og spurt om det ikke er vanlig høflighet der i firmaet å svare på epost. De skal ha det men de har ingen rutiner for å sjekke det ... :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...