Gjest koozejiinta Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Heisann!! Skal ha tre uker fri i sommer:) til en forandring fra da jeg har jobbet hele sommeren:) Jeg og kjæresten (samboeren) har lyst til å dra på en ferietur!Har vært sammen i vel 4 år, men har ikke vært på ferietur alene sammen. Eller dvs, har jo vært på ferietur da!!hehe..... sammen med familie:) .... men hadde vært koselig å dratt på en liten tur bare oss to!.... vi er forresten 23 år begge to:) noen som har forslag til hvor vi kan dra?!?!... Gjerne her i norge! Har faktisk reist veldig lite her i landet!Kanskje på tide:) Tenkte jo på kristiansand og dyreparken da!For har faktisk aldri vært der:).....
Sympatia Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hva med bil og telttur til Nordvestlandet, og da tenker jeg på Loen, Geiranger, Trollstigen, Tafjord, Ålesund og Giske. Masse fine turmuligheter, koselige campingplasser og fantastiske naturopplevelser. Sjekk ut denne siden for mer informasjon. Her opplever man Norge på sitt aller vakreste. Hilsen fra Sympatia også 23 år.
gard Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Hei Kanskje dere kan legge opp til en festivalsommer? Hvis du kommer til Stavanger i juli kan du f.eks. få med deg Glatmat festivalen...masse god mat og hele byen er i sentrum føles det ut som. Så kan du benytte sjansen til å stikke innom attraksjonen i byen...Preikestolen, Kjerag, ta en tur til Flor & Fjære etc. Ellers har det blitt greitt å komme seg til utlandet ettersom Norwegian og SAS har flere og flere ruter. Hva med en tur til Paris, Roma, Berlin etc?
Hobgoblin Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Tja, i Norge ville jeg kanskje dratt til Ålesund eller Bergen? Kommer jo an på hvor du bor, da... Til storbyferie vil jeg anbefale Lisboa! Fantastisk by. Ellers er jo alltid Roma og Paris fint.
Kveita Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Festival sommer ville jeg valgt! http://www.abcnyheter.no/node/39401 (festival oversikt) Denne skal være en opplevelse utenom det vanlige. www.trena.net Ei lita øy med 460 innbyggere som gjester over 2000 tilreisende ei helg i juli, det høres jo helt usansynelig ut!!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Italia..! Ingenting er verken over eller ved siden
Grønt blad Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Vestlandet med Trollstigen, Atlanterhavsveien og kanskje gå en tur i fjellet. Turistforeningen har mange hytter og turforslag. Skal dere på en lang ferie kan dere også dra nordover til Lofoten, Nordkapp m.m. Hvis dere har råd til en tur med Hurtigruten så anbefaler jeg virkelig det. Det går f.eks. an å starte i Bergen og ta den så langt nord som dere ønsker, for deretter å kjøre tilbake... God tur! Endret 31. mai 2007 av Grønt blad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå