Gå til innhold

Hindre nedlasting på Kazaa ?

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess
Skrevet

Kan jeg sperre andre fra å laste ned mine filer på Kazaa ?

Det tar jo en liten evighet å laste ned noe når andre stjeler kapasiteten min.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du trenger vel ikke å dele noen filer, og da kan jo ingen laste ned fra deg heller.

Skrevet

Gå inn på Tools - Options - Traffic - Og hak av ved Disable sharing of files with other kazaa media desktop users

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Hvis du ikke deler filer, så går share-levelen din ned - ergo får du dårligere hastighet.

Kazaa er basert på at brukerne skal dele filer, de som ikke gjør det ødelegger jo hele greien. Ergo får ikke de god hastighet fra kazaa

WildThing - Supreme Being i Kazaa

"what you give is what you get"

Skrevet

Du kan også bare flytte sangene du ikke vil dele fra den delte folderen, så kan ikke noen laste ned det du ikke vil de skal laste ned. Dvs hvis folderen er tom, blir det ikke noe for andre å laste ned, det går også ann å ha helt uinterresange filer der, så det virker som du deler, men det ikke er noen som laster ned fra deg! :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan jeg sperre andre fra å laste ned mine filer på Kazaa ?

Det tar jo en liten evighet å laste ned noe når andre stjeler kapasiteten min.

Opp- og nedlasting er ulike prosesser både i PC'n og på nettet.

Dvs: Så framt PC'n din tåler opp- og nedlasting samtidig har normalt ikke opplastinga (at andre henter dine filer) særlig innvirkning på nedlastingshastigheten din. Det som først og fremst begrenser nedlastingshastigheten er opplastingshastigheten på maskinen/nettverket du laster fra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Der tar du nok feil hvis du uploader(noen laster ned fra deg) så går downloads hastigheten din ned(dette er fordi når du mottar en pakke så må du sende en pakke tilbake som bekrefter at du har fått den). dette gjelder ikke hvis du sitter på en full duplex linje da, men det tviler jeg på at du gjør.

Skrevet

Opp- og nedlasting er ulike prosesser både i PC'n og på nettet.

Dvs: Så framt PC'n din tåler opp- og nedlasting samtidig har normalt ikke opplastinga (at andre henter dine filer) særlig innvirkning på nedlastingshastigheten din. Det som først og fremst begrenser nedlastingshastigheten er opplastingshastigheten på maskinen/nettverket du laster fra.

det er vel linjen som bør tenkes på kanskje? Ikke maskin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...