Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #21 Skrevet 4. juni 2007 Gull knull: I starten av forholdet er det nok vanlig fra alt mellom 0 til 10 ganger om dagen. Dette dabber av etter en stund for de fleste. Vil tro dette kommer an på alder også. For å svare på spørsmålet ditt så er du verken unormal, teit eller dårlig i senga bare fordi du ikke gidder/klarer 7 ganger om dagen. Om man tenker på hva penis er laget av så er det faktisk begrenset hvor ofte og lenge den kan gjennomgå en slik påkjenning som sex faktisk er. Man må også ta i betraktning at folk har forskjellig seksualdrift. Noen har rett og slett større behov en andre.
Gjest Gjest GUTT! Skrevet 21. april 2008 #22 Skrevet 21. april 2008 Hei, jeg og samboern min har vært sammen i 2 år snart og vi har ikke mer sex en hver 3 månde ca, vis ikke det går lengere tid i mellom, og vi er ikke eldre en 22 og 21 år gamle.... Så jeg vet faktisk ikke hva som er normalt!
Rotehøna_21 Skrevet 21. april 2008 #23 Skrevet 21. april 2008 Samboeren min og jeg har vært sammen i 4 år, og vi har sex ca annenhver dag. Hadde det vært opp til han hadde vi liggi i bingen 24 timer i døgnet... Jeg har ikke et stort behov for sex rett og slett. Er ikke så kåt av meg. Hehe.. Kunne godt tenkt meg en gang i uka. Hmm, noe galt med meg tro? Syns sex er bedre en sjelden gang, da jeg får bygget opp kåtheten, om jeg kan si det sånn..
Fun Light Skrevet 21. april 2008 #24 Skrevet 21. april 2008 Vi har vært sammen i 3,5 år og har sex ca en til to gnger i måneden.. Sånn har det vært stort sett de siste par åra, og vi har liksom "landa" på det.. Koser meg selvsagt litt alene innimellom også, når ikke lysten klaffer for begge samtidig!
kospia Skrevet 21. april 2008 #25 Skrevet 21. april 2008 (endret) Hver dag hadde vært noe ja.....men nok innse at den tiden er forbi. Vi har vel sex 2-3 ganger i uka, noen uker mere, andre mindre. Vi har vært sammen i snart 6 år nå (samboere i 2 år). Fortsatt "tenner" vi på hverandre og har masse deilig sex. Endret 21. april 2008 av kospia
Olive Skrevet 21. april 2008 #26 Skrevet 21. april 2008 Har vært sammen med min samboer i nesten 4år og har sex ca. 4 ganger i uka.. Syns det er ofte jeg! Ellers prøver man vi på å ha litt seksualitet i hverdagen med berøring osv, trenger ikke alltid ende i samleie for at det skal telle
LilleSiri Skrevet 21. april 2008 #27 Skrevet 21. april 2008 blir vel omtrent 1 gang om dagen, noen ganger 2 Har vært sammen i 3 år, samboere i 1 år Deilige kjæresten min :rødme:
Gjest ylvia Skrevet 21. april 2008 #28 Skrevet 21. april 2008 Vi bor ikke sammen, men har sex omtrent hver gang vi møtes, som er alt fra 1 til 5 dager i uka, men det er sjelden mer enn 1 gang når vi møtes. For min del kunne vi godt møttes oftere, og gjerne hatt enda mer sex
Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #31 Skrevet 21. april 2008 Fire ganger om dagen - akkurat som antall måltider. Et til frokost, et til lunsj, et til middag og et til kvelds.
Gjest Vimsevas Skrevet 21. april 2008 #32 Skrevet 21. april 2008 Jeg og kjæresten min har vært sammen i to år og har sex noen ganger 2 ganger i uka og andre ganger kan vi ha 4-5. Varierer. Det første halvåret kunne vi ha sex opptil 4 ganger daglig! Det var digg det!!
Ce'Nedra Skrevet 21. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 21. april 2008 Hehe.. Gamle innlegget mitt som er hentet opp jo.. :rødme: Men har jammen samme problemet enda, synes det bare blir sjeldnere og sjeldnere. Har mye å gjøre begge to, men det trenger jo ikke å ta så av hver gang.. Håper det ikke blir en gang i året til slutt liksom..
Gjest Gjest1 Skrevet 22. april 2008 #34 Skrevet 22. april 2008 Når jeg og kjæresten møttes i starten hadde vi sex 2-3 ganger dagen. Og jeg vil jo egentlig ha det enda, men vi har det ca 1 gang hver gang vi møtes, kommer litt ann på om det er en uke eller eller noen få dager siden vi møttes sist.. Men jeg syns at 1 gang om dagen er et greit tall, noen ganger mer.. andre ganger mindre..
Erwen Skrevet 22. april 2008 #35 Skrevet 22. april 2008 Har vært sammen med typen min i 1 1/2 år. Vi har som regel sex 4-6 ganger i uka.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #36 Skrevet 22. april 2008 Hvis TS er en dame på 35 - 40, så har hun nok lyst på sex hver dag, og i den alderen så har nok ikke han det. Så jenta på 16 passer bedre med den typen og TS burde få seg ham på 18, sånn rent fysisk sett.
Ce'Nedra Skrevet 22. april 2008 Forfatter #37 Skrevet 22. april 2008 Hvis TS er en dame på 35 - 40, så har hun nok lyst på sex hver dag, og i den alderen så har nok ikke han det. Så jenta på 16 passer bedre med den typen og TS burde få seg ham på 18, sånn rent fysisk sett. Vi er i 20-årene begge to... I slutten riktignok.. I tillegg er han yngre enn meg.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #38 Skrevet 24. april 2008 Typen og jeg har vært sammen i nærmere 3 år, samboere noen måneder. I lange tider har jeg hatt lyst på han every day, all day. Nå er jeg sliten, lei og deppa av å bli avvist hele tida, og jeg kjenner at lysten svinner hen. Jeg er typisk enten veldig høyt eller veldig lavt, så nå er jeg litt bekymra for hvor det bærer... Uansett. Svar på spørsmålet ditt fra way back when, ts, er at en gjennomsnittsuke byr på sex 2-3 ganger. Temmlig gjennomsnittelig, altså. Men så mye jeg må kjempe for å holde det på det nivået, vet jeg ikke om det er helt verdt det. (og hva var dette med at det er noe man skryter på seg? noen jenter har lyst mye, ofte, intenst, altfor mange har behov for å redusere frekvensen de må "'være med på leken" - hva med å akseptere at vi er forskjellige og ikke anklage hverandre?)
LekeHusmor Skrevet 24. april 2008 #39 Skrevet 24. april 2008 Dere som er i faste forhold, hvor ofte har dere sex? Jeg vil gjerne ha sex hver dag, og mener dette er vanlig. Samboer mener det ikke er vanlig å ha sex så ofte. Han synes også det blir for mye å ha sex hver dag, og blir lei seg fordi han føler han ikke strekker til. Jeg prøver å si at sexen er god, jeg ønsker bare å ha det litt oftere.. Andre som har samme problem? åå ja.. absolutt! er i et forhold som har vart i over 2 år, vi har det veldig bra og jeg har ingenting vesentlig å utsette på som helst. når vi først har sex er det superdupert, men det blir veldig ofte til at det kun blir lørdag eller søndag.. av en eller annen grunn blir typen meget stressa når han vet han skal på jobb dagen etter, og får derfor lite lyst på sex, for han føler det tar tid og at det kommer til å gjøre at han blir trøtt dagen etter. forstår han jo, men finner det vanskelig å ikke føle at dette har noe med meg å gjøre. vi har absolutt et "rikt" sexliv, jeg er ikke en sånn som ligger på rygg og ser i veggen.. så jeg klarer ikke helt å finne ut hva jeg skal gjøre! har liksom prøvd alle de typiske triksene.. pluss at vi har snakket om det. så fort vi er på ferie eller har fridager så er det absolutt som å være et nyforelsket par igjen, så det er vel igrunn dette "hverdagslivet" som tar knekken på han.. frustrerende er det uansett
LekeHusmor Skrevet 24. april 2008 #40 Skrevet 24. april 2008 Fire ganger om dagen - akkurat som antall måltider. Et til frokost, et til lunsj, et til middag og et til kvelds. seriøst?? misunnelig :gråte: kjipt å være i et forhold som er så bra på alle måter, og vite at sexen også er knaaallbra men så kan man ikke få det hver dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå