anyvold Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #61 Del Skrevet 8. mai 2005 Er det lov til å bli lei av bryllupet? Jeg er nemlig drita lei av alt maset fra familie og all planleggingen nå....! Gleder meg noe helt forferdelig til vi er gift og kan reise bort fra alt!!! Måtte bare få det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 21. mai 2005 #62 Del Skrevet 21. mai 2005 Det må være lov å bli litt lei, er jo skrekkelig mye som skal ordnes da! Har vært rimelig lei sjøl innimellom, så jeg har hatt noen ukers pause fra bryllupsforumet her nå. Trøster meg med at vi ganske snart er ferdige med alt. Tenk, om en uke på denne tida er vi begge gift! Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #63 Del Skrevet 22. mai 2005 Takk takk! Ting går bedre nå! Bare små detaljer igjen! Deilig!!! Tenkte jeg kunne fortelle litt om utdrikningslaget mitt, som jeg hadde i går! :D DAMN!!! FOR et kult utdrikningslag!!!!! Dagen min startet på spa! Jeg kom dit uten bil og uten sminke, med en sekk på ryggen. Der fikk jeg full body-peeling og massasje med aromaterapi! Og så ble jeg koppet! Utrolig deilig! Og jeg trengte det! Fikk beskjed om at jeg var veldig stiv og at hovedproblemene mine satt rundt skulderbladene, i nakken, ene rumpeballen, leggene og underarmene.. Hmm.. stort sett nesten overalt.. Fikk beskjed om å ta meg råd til å trene.. :oops: Etter dette fikk jeg på meg blindfold og musikk på full guffe. Og så ble jeg satt i en bil. Når den stoppet ble jeg ført ut og rundt om kring og plutselig stod vi hjemme i stua mi. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde 25 minutter på å skifte klær og sminke meg. Og så bar det videre. På med blindfold og musikk, inn i bil. Og så ble jeg ført ut igjen og lange veier, før jeg fikk se og høre igjen. Det første jeg så var en mann med en diger Dumerils Boa på armen! (i Oslo Reptilpark) Jentene hadde på forhånd bestemt slangen. Og hadde tatt den største av boaene. Den så nesten slik ut: http://www.hanleysherps.com/photogal/gal_m...mages/2dum3.jpg Og så skulle de ha meg til å holde den! (JIPPI!) Utrolige dyr disse slangene! Flotte! Jeg fikk den over meg og den var skit-tung! Sterk var den også, noen ganger klemte den meg drithardt rundt halsen. Deilig å ta på og utrolig pen slange! Jeg fikk suss på armen også! Jeg poserte for kamera og jeg håper vi fikk mange bra bilder Men siden jeg ikke ble redd for denne slangen så MÅTTE jeg jo bare holde den største i parken! (Jeg tror de håpet at jeg skulle bli litt skremt.. ) Denne slangen, en DIGER Albino Tigerpyton, 3 meter lang, var bare helt utrolig! Sinnsykt tung og forferdelig sterk! Den flasset på meg... http://www.reptilpark.no/images/147-4754_IMG.jpg (Dette er faktisk SLANGEN) Jeg fikk nok noen bilder av den også Da de skulle ta den av, etter at jeg var rimelig sliten av tyngden, så slapp den ikke taket i benet mitt. Den hadde snurret halen rundt leggen min og ville ikke slippe. Tøffe dyr! Etterpå kikket vi på alle de andre dyrene. De kuleste må jo være pilgift-froskene i neonfarger...! Ser ut som små leke-figurer, jo! De så nesten sånn ut: http://www.nol.edu.stockholm.se/biologi/ND...ur/pilgift1.jpg http://www.tropicarium.se/images/1pilgift.gif Når dette var gjort bar det videre! Med blindfold! Men jeg slapp musikk denne gangen! Jeg satt meg inn i en utrolig lav bil! Nissan 200SX med dumpventil selvfølgelig... De vet at jeg synes psssch-lyden er morsom... Og så stoppet vi på en bensinstasjon hvor jeg fikk se igjen og vi spiste noe lett mat. FØR det bar videre IGJEN! Men siden jeg var helt desorientert så slapp jeg bind for øynene denne gangen.. Deilig! Vi kom til et privat hus og jeg måtte gå inn først. Der gikk jeg rett inn til et hjemme-fotostudio! Og to fotografer! SJOKK! "Hæ? Hva skal vi nå da???" :shock: "Vi skal bare ta et søtt lite gruppebilde" sa de! Kult tenkte jeg! Men så plutselig fikk jeg gaver! To sett med sexy undertøy! Og trur dere ikke at de lurte meg igjen! Gruppebilde du liksom! Neida! Der skulle jeg stå i sexy undertøy foran to mannlige fotografer og 5 venninner. Jeg tror vi holdt på i tre timer! Tok vel 600 bilder av meg i undertøy.. :oops: Planen er at det skal lages et album til min kjære, som han skal få i morgengave!!! Jeg har så søte venninner!!! Noe sånt hadde jeg ikke gått og gjort alene. Igjen var de redd for at jeg skulle feige ut.. men jeg har ikke vett på sånt! Og når man får en sånn sjanse så må man jo ta den!! Jentene lurte på hva i all verden de måtte gjøre for å sette meg ut av spill og konkluderte med at jeg er en slik person som heller sier "what the heck, la oss prøve dette også!" Det stemmer ganske bra. Så får vi se hvordan bildene blir! Etter shootet drakk vi masse! Og SÅ tok vi gruppebildet!!! :D Og så fikk jeg to bilder i ramme av den ene venninna mi. Selvfølgelig med et erotisk tema! Etter et bra vorspiel dro vi videre igjen, jeg måtte ha på meg en prinsessekrone.... Vi dro til en restaurant i oslo som heter Sahara. Der fikk jeg virkelig prinsesse-service! Vi fikk kjempegod mat og drikke og jeg fikk opplæring av ei skikkelig mage-danserinne! Ja, jeg måtte ut på gulvet i en full restaurant og danse mage-dans! Etter masse latter og moro, og mange bilder, så ble jeg tatt til side av kokken, som akkurat da jobbet som jakke-opphenger, og han fortalte meg at jeg var "the most beautiful girl in Norway and if you don`t get married I would live forever my life with you!" Og så kledde han meg opp i en arabisk kjole og knøt et arabisk skjerf rundt hodet mitt og så måtte jeg danse med ham! Etterhvert var halve restauranten på gulvet og vi hadde det kjempegøy! Han ba meg tilbake sånn at han kan gi meg en bryllupsgave fra hans land. Vi møtte Mia Gundersen der også. Moro... Etter mange shots (mine inneholdt bare vann for det meste. Jeg lurte de andre litt.. De var fornøyde med at de sjenka meg, jeg var fornøyd med å holde formen og ikke spy!) så fikk jeg masse gaver igjen! En g-streng av godteri, en sminke-kost med penis-skaft, en penis-kakeform, et blått strømpebånd og et Love-kupong-hefte. G-strengen måtte jeg selvfølgelig ta på og så fikk gjestene som ville smake smake.. Når vi var passe fulle og mette dro vi til Queens Pub i Oslo hvor vi festet videre. Moro... Det har vært verdens beste dag! Kjempemoro og spennende!! Dere får nok se noen bilder etterhvert! I love my friends! :smt060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2005 #64 Del Skrevet 27. mai 2005 Høres ut som ett morsomt utdrikningslag. Jeg var også på resptilsenteret samme lørdag som deg med utdrikningslaget mitt men turte ikke holde noen av slangene :oops: Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 28. mai 2005 #65 Del Skrevet 28. mai 2005 Gratulerer med dagen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. juni 2005 #66 Del Skrevet 1. juni 2005 Er litt flau jeg, for at jeg helt glemte å gratulere dere med den store, store dagen på lørdag som var! Så, på etterskudd ønsker jeg dere aller hjertligst TIL LYKKE! Håper dere hadde en helt fantastisk dag!!! P.S. Sender du en PM når du vet noe ang. styling den 20. august? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå