Gå til innhold

Levere selvangivelse i Bærum

Fremhevede innlegg

Gjest Skattebetaler
Skrevet

Jeg skal levere en papirselvangivelse for en eldre slektning i Bærum. Hun har fått utsatt frist til i morgen, men jeg vet ikke hvor jeg kan levere den. Jeg kan komme meg til Sandvika.

Noen bæringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville postet den. Er ikke deg mulig? Hvis ikke ville jeg ringt ligningskontoret og spurt.

Skrevet
Jeg ville postet den. Er ikke deg mulig? Hvis ikke ville jeg ringt ligningskontoret og spurt.

Jeg var nr. 13 i køen og la på. Prøvde igjen, men da var klokken over tre. Får vel prøve igjen i morgne. Men vet du om det holder hvis man postlegger den innen fristen?

Skrevet
Men vet du om det holder hvis man postlegger den innen fristen?

Det gikk fint for min del. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Du leverer den på Ligningskontoret som er rett utenfor togstasjonen. 2 min gange ca....

Skrevet

Jeg antar at fristen er kl. 24.00 31. mai og hvis du poster den i morgen som A-post, vil ligningskontoret ha den i hende 1. juni. Skatteetaten har riktignok en del rart for seg, men de sitter ikke oppe med stoppeklokke om nettene! ;) Det skjer ingen verdens ting selv om de ikke har den før den 2. juni heller.

Skrevet
Jeg antar at fristen er kl. 24.00 31. mai og hvis du poster den i morgen som A-post, vil ligningskontoret ha den i hende 1. juni. Skatteetaten har riktignok en del rart for seg, men de sitter ikke oppe med stoppeklokke om nettene! ;) Det skjer ingen verdens ting selv om de ikke har den før den 2. juni heller.

Du kan få posten til å stemple den og skrive datoen den ble sendt...

Skrevet

Takk for alle svar. :) Det endte med at jeg leverte den i postkassen på adressen Frysepulver la ut.

Gjest Preben
Skrevet
Takk for alle svar. :) Det endte med at jeg leverte den i postkassen på adressen Frysepulver la ut.

Hvorfor lar du ikke bare regnskapsføreren din sende den?

Gjest Elastica
Skrevet
Hvorfor lar du ikke bare regnskapsføreren din sende den?

Preben, da. Det er ikke sikkert alle har regnskapsførere selvom de bor i Bærum. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...