Gjest Skattebetaler Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal levere en papirselvangivelse for en eldre slektning i Bærum. Hun har fått utsatt frist til i morgen, men jeg vet ikke hvor jeg kan levere den. Jeg kan komme meg til Sandvika. Noen bæringer her?
Gjest Pax Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg ville postet den. Er ikke deg mulig? Hvis ikke ville jeg ringt ligningskontoret og spurt.
Gjest ts Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg ville postet den. Er ikke deg mulig? Hvis ikke ville jeg ringt ligningskontoret og spurt. Jeg var nr. 13 i køen og la på. Prøvde igjen, men da var klokken over tre. Får vel prøve igjen i morgne. Men vet du om det holder hvis man postlegger den innen fristen?
Gjest Pax Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Men vet du om det holder hvis man postlegger den innen fristen? Det gikk fint for min del.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Du leverer den på Ligningskontoret som er rett utenfor togstasjonen. 2 min gange ca....
Gjest Frysepulver Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 http://www.skatteetaten.no/Templates/Konta...;epslanguage=NO
Leo Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Jeg antar at fristen er kl. 24.00 31. mai og hvis du poster den i morgen som A-post, vil ligningskontoret ha den i hende 1. juni. Skatteetaten har riktignok en del rart for seg, men de sitter ikke oppe med stoppeklokke om nettene! Det skjer ingen verdens ting selv om de ikke har den før den 2. juni heller.
Grønt blad Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Jeg antar at fristen er kl. 24.00 31. mai og hvis du poster den i morgen som A-post, vil ligningskontoret ha den i hende 1. juni. Skatteetaten har riktignok en del rart for seg, men de sitter ikke oppe med stoppeklokke om nettene! Det skjer ingen verdens ting selv om de ikke har den før den 2. juni heller. Du kan få posten til å stemple den og skrive datoen den ble sendt...
Gjest ts Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Takk for alle svar. Det endte med at jeg leverte den i postkassen på adressen Frysepulver la ut.
Gjest Preben Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Takk for alle svar. Det endte med at jeg leverte den i postkassen på adressen Frysepulver la ut. Hvorfor lar du ikke bare regnskapsføreren din sende den?
Gjest Elastica Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Hvorfor lar du ikke bare regnskapsføreren din sende den? Preben, da. Det er ikke sikkert alle har regnskapsførere selvom de bor i Bærum.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå