Gå til innhold

mangel på sex

Gjest mann i sin beste alder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmmm.

Jeg har et problem, jada jeg vet at jeg ikke er den eneste. har lest om det på flere innlegg her.

Og JA dette gjelder også mangel på sex.

Jeg er 36år, gift, har flere barn og er kjempe lykkelig.

MEN

kona vil/kan ikke ha sex nå (hun klager over vondt i underlivet). og jeg tror henne, men lurer av og til på om hun faktisk ikke vil ha sex..

Hun er overhode lite interesert i å kose med meg, og jeg må som oftest legge kuken i handa hennes for å få en runk. Og da selvsakt sprut i papirlommetørkle.

Vi har snakket om dette, og hun sier at problemet er at hun har vondt i skjeden.. Men LOVER å kose litt med meg innimellom..

<<Hun liker ikke å bli kost med heller>>

Så hva fører dette med seg - jo jeg runker (er ikke aktuelt å være utro) ofte. Gjerne vær dag.. Men det blir på ingen måte det samme... Og jeg blir mer og mer frustrert.

Og jada, jeg mener jag har gjort det jeg kan, Blomster, hushjelp og slike ting....

Så spørsmålet mitt er da.. Hva kan jeg gjøre med det?? - eller ennå bedre <er det noe å gjøre med det??>

Håper på seriøse svar, da dette er ment seriøst

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bruker hun hormonprevensjon? Det kan være verdt å se på om det er grunnen. Både smerter og nær ikke eksisternde sexlyst er vanlige bivirkninger av det. Om det ikke er tilfellet, har hun vært hos gynekolog?

Gjest Mirina
Skrevet

Det første hun bør gjøre er jo å oppsøke lege for å finne ut hvorfor hun får vondt under sex.

Skrevet

Hun har vert hos legen, som ikke finner no galt, hun har vert hos gynokolog som ikke finner no galt. Hun har spiral, men om det er "hormon" er jeg ikke sikker på, men tror ikke det..

Begynner av og til å lure på om det er meg det er no galt med! :-(

Gjest Gjest
Skrevet

Få deg en elskerinne, ærlig talt.

Skrevet
Få deg en elskerinne, ærlig talt.

Så var det det med saklig og seriøst da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Gjest_kvinne
Skrevet
Det første hun bør gjøre er jo å oppsøke lege for å finne ut hvorfor hun får vondt under sex.

Enig i at hun definitivt burde finne ut hvorfor hun har smerter. Har selv hatt smerter i underlivet (nærmere bestemt eggstokkene fant jeg ut etterhvert) og gikk til gynekolog for å finne ut hva det kunne være. Han fant ikke noen spesiell grunn (utenom at det heldigvis ikke var noe alvorlig), og smertene mine gikk over av seg selv etter noen måneder.

Kan vel egentlig ikke huske at min sexlyst ble noe nevneverdig mindre pga disse smertene. Kroppen er flink til å produsere sine egne lykkeendorfiner, og god sex gjorde heller at jeg var kvitt smertene for en liten stund mens vi koste oss, for så å vende tilbake når pulsen roet seg ned igjen...

Er også enig i at dersom hun bruker hormonprevansjon kan det har stor innvirkning. Jeg brukte (dessverre) alt for mange år på å finne ut at de var årsak til sviktende sexlyst (kom med all verdens andre unnskyldninger den gangen for ikke å ha sex, dumme meg...), og forbanner den dag i dag at jeg ikke ville innse det tidligere. Sluttet etterhvert med pillene tilfeldig, for så å oppdage en enorm oppsving i sexlysten...

Håper dere finner ut av det, det er på ingen måte en morsom situasjon å være i for noen av dere.

Gjest Gjest
Skrevet
Hun har vert hos legen, som ikke finner no galt, hun har vert hos gynokolog som ikke finner no galt. Hun har spiral, men om det er "hormon" er jeg ikke sikker på, men tror ikke det..

Begynner av og til å lure på om det er meg det er no galt med! :-(

Har du og hun lest gjennom denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=182817

Smerter i underlivet er ofte vanskelig å finne ut av, men som regel så vil det være en eller annen løsning.

Skrevet
Har du og hun lest gjennom denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=182817

Smerter i underlivet er ofte vanskelig å finne ut av, men som regel så vil det være en eller annen løsning.

Hmm, leste den tråden, og det var som å høre om henne.. tror du er inne på noe der

TAKK!!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Hmm, leste den tråden, og det var som å høre om henne.. tror du er inne på noe der

TAKK!!!!

"Godt" det var kjent. Er endel lettere å håndtere ting når det er mulig å kjenne det igjen, og få hjelp hos andre.

Håper dere finner ut av det, og får et godt sexliv med eller uten penetrering. Er ikke alltid like lett å vite at sex går, men ikke penetrering. Blir den bøygen overvunnet, så kan faktisk mye være gjort, så sant hun ikke er så uheldig at bare det å bli kåt forårsaker smerter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...