Gjest Frustrert Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal printe et dokument skrevet i Word med flere inndelinger. Ved en feiltakelse ligger to av inndelingsskiftene med partallsside, mens de skulle vært oddetallsside. Det går hverken an å slette eller bytte på noen av de måtene jeg vet om - hjeeeelp! Jeg blir gaaaal Jeg har prøvd å gå inn på utskriftformat for å endre det der, problemet er at der ligger det definert som oddetallsside. Det er på slutten av hver inndeling at det ligger et inndelingsskift, og det er altså dette jeg ikke får endret... Jobbens såkalte Word-ekspert klarer det ikke, og dokumentet er såpass stort at det er uaktuelt å legge det inn på nytt. Pliiiis, er det noen som kan hjelpe??
Gjest Ikke frustrert lenger Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 :juhu: Fant det ut - HELT AV MEG SELV! Storfornøyd! :juhu:
Gjest Vampyra Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Bra du fant ut av det, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte hva du lurte på en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå