Gå til innhold

Frokostquizz på TV2


Gjest Kashmir

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen

Jeg sitter her på KG mens Frokostquizz surrer og går på TV2. Irriterende program i utgangspunktet, med talentløse programledere, men det verste er jo at ingen gidder å ringe inn på seerspørsmålene!

Det er helt tragisk hvordan den ene programlederen står og maser og omtrent kjefter for at folk skal ringe inn så hun kan bli kvitt pengepremiene sine! Hun høres skikkelig opprørt ut! "Kom igjen nå, det er da ikke så vanskelig! Det er bare å komme seg opp av sofaen og ta den telefonen!!! Du tør ikke, ikke sant? Jeg vet du er redd for å drite deg ut, men ikke tenk på det!!!" :ler:

Omsider var det nå en dame som ringte inn og vant en pengepremie, og programlederen tok fullstendig av. Med den hysteriske latteren hørtes det ut som om hun selv nettopp hadde vunnet en million.

Herre Jemeni, kan de ikke bare ta et hint, da? Programmet er skikkelig dårlig, ingen er interessert - legg det for Guds skyld ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Programmet er talentløst, ingen tvil om det.

Men jeg tror kanskje den der masingen mest er et spill for galleriet. Man får inntrykk av at ingen har ringt og derfor hiver mange seg over telefonen... Tror jeg da :forvirret:

Endret av Eliza Doalot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Programmet er talentløst, ingen tvil om det.

Men jeg tror kanskje den der masingen mest er et spill for galleriet. Man får inntrykk av at ingen har ringt og derfor hiver mange seg over telefonen... Tror jeg da :forvirret:

Jeg tror ikke det, for da jeg hadde det på sist var det ikke en sjel som ringte inn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er spill for gallieriet. Alle skitne triks tas i bruk for å få folk til å ringe inn.

Møkkaprogram :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg tror ikke det, for da jeg hadde det på sist var det ikke en sjel som ringte inn. :ler:

Du forstår vel at de sier at ingen ringer inn fordi dem skal få folk til å tro på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan vet du at det ikke er noen som ringer inn?? Det er jo bare noe de sier da, slik at folk skal tro at det er så lett å vinne. Skal vedde på at det er mange som ringer og at TV2 tjener masse penger på det. Det er jo dyrt å ringe inn, og hadde ikke TV2 tjent penger på dette programet så hadde det sikkert blitt lagt ned ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste jeg vet er sånne program. Mulig jeg er blitt for gammel, men om de absolutt skal sende sånne program, hvorfor ikke ha litt klasse over dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...