Gjest Frysepulver Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 http://www.thesimsresource.com/downloads/s...age3in198items/ Litt ned på siden her er det noen som heter "Country columns". Har lastet de ned for evigheter siden, men jeg får de ikke til å stå slik som på illustrasjonen Jeg vil at søylen skal være i direkte kontakt med gjerdet som på bildet, ikke at jeg må stoppe gjerdet et hakk før for SÅ å sette søylen ned... Noen som har fått til dette eller vet hvordan jeg kan få det til? Står ingenting spesielt i innstallasjonsinstruksene...
Gjest Spring Hermit Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Det er mulig det er objects og ikke object, men det finner du ut av.
Gjest Frysepulver Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Det er mulig det er objects og ikke object, men det finner du ut av. Ja, søsteren min snakker om det hele tiden, så hun vet det nok Har aldri prøvd andre koder enn juksekode for penger jeg
Gjest Spring Hermit Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Tror ikke jeg hadde klart meg uten juksekodene. Får helt noia når 3-4 simmer står og hyler etter mat eller dusj eller pisser på seg fordi jeg ikke klarer å kontrollere alle på en gang.
Gjest Frysepulver Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Tror ikke jeg hadde klart meg uten juksekodene. Får helt noia når 3-4 simmer står og hyler etter mat eller dusj eller pisser på seg fordi jeg ikke klarer å kontrollere alle på en gang. Derfor lager jeg bare single simmer stort sett. Av og til par, men er så slitsom med alle ungene og barnevernet som henter dem fordi moren til slutt må få sove litt hun også
Gjest Madden i.i. Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 koden er <move_objects on> (flittig brukt kode..sånn at man kan flytte alt man vil, dit man vil, og også kaste det man har lyst til! )
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Bare pass på og skru den av igjen etter du har brukt den slik at den ikke ødelegger spillet dit..
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Bare pass på og skru den av igjen etter du har brukt den slik at den ikke ødelegger spillet dit.. Hæ?! Kan spillet bli ødelagt om man bruker koder?
Gjest Tweek Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Åååå, lenge siden jeg har spilt sims Hvorfor funker ikke koden? Har du skrudd av spillet, hvor hvis du går ut av spillet så funker ikke kodene igjen når du skal spille igjen. move_objects skal kunne funke da.. Digg å slette søpla og annet drit iallefall, selv om jeg alltid har så mye penger at jeg har hushjelp og gartner hver eneste dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå