Gå til innhold

reklame som inneholder en fortelling

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg skal skrive en oppgave, og til den trenger hjelp til å finne en reklame som inneholder en fortelling. jeg tenker på slik som på baksiden av Olden-flaska står det en fortelling om hvordan vannet "ble til". jeg er ute etter flere slike eksempler, klarer ikke å komme på noen selv akkurat nå.

veldig takknemlig hvis noen har noen andre eksempler å komme med!! (tenkte i første omgang skriftlig reklame, men det er ikke nødvendig!)

;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Apple- igjen
Skrevet

Melkesjokolade Eventyr (den lille). Smørbukk hadde det før (om Smørbukk som skulle opp i Nidarbergene...). Synnøve Finden. For trøtt til å komme på flere... :Gjesp:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med Sørlandschips? De har en sjarmerende liten historie på hver pose :)

Gjest Tweek
Skrevet

Sørlandschips ;)

Der står historien på posen :-D

Gjest Tweek
Skrevet
Hva med Sørlandschips? De har en sjarmerende liten historie på hver pose :)

Åååå :sur:

Du stjal forslaget mitt :(

De har en historie og det er hvordan de fikk ideen og sørlandschips og hvordan de ble til ;)

(selv om jeg så vidt innbiller meg at jeg har lest en annen også for veeeldig lenge siden)

Gjest vimselot
Skrevet

Ha ha.

Jeg deler kanskje med de jeg samarbeider med, men jeg kjenner ikke ts.

Gjest Gjest
Skrevet
Åååå :sur:

Du stjal forslaget mitt :(

De har en historie og det er hvordan de fikk ideen og sørlandschips og hvordan de ble til ;)

(selv om jeg så vidt innbiller meg at jeg har lest en annen også for veeeldig lenge siden)

Da er vi enige om at hun burde skrive om det :)

Det er forskjellige tekster på posene, tror begynnelsen står på saltchips-posen? også fortsetter den på en annen pose. men akkurat nå om dagen er det ikke de vanlige tekstene, nå kjører de på med noe nytt; en er merket med *sukkerfri, en merket *ødelegger ikke regnskogen (eller noe sånt).. også følger det en ny tekst. Vet ikke om dette er ment å vare. Blir utrolig sjarmert av disse posene, leser på alle smakene selv om jeg ikke skal kjøpe annet enn den jeg pleier.. :sjenert:

Jeg tror det ville vært kjempemorsomt å skrive om denne chipsen, trådstarter!

Gjest Tweek
Skrevet

Enig over her. "Chips to the people!"

Jeg kjøper bare creme fraiche jeg eller rettere sagt "dårlig ånde chips" :-D

Historien står fortsatt, men skjønner ikke helt hvorfor det står alkoholfri osv på dem. En humor jeg ikke har fått med meg.

Forøvrig kan man også bestille mange gøye t-skjorte. Sambo gjorde det og han kjøpte "Chips to the people!" :-D Så fikk han med et postkort med bilder over krsand, der det var en pil til der fabrikken ligger. Bak sto det at de håpet han ble fornøyd med t-skjorta og om den var litt stor så kunne han jo bare spise mer chips :ler:

Skrevet

takk :) skal se litt på de nevnte og se om de kan passe seg i oppgaven!

Skrevet
og om den var litt stor så kunne han jo bare spise mer chips :ler:

haha :D

det er så teit den nye påskriften posene har fått. på den ene står det sukkerfri, men på ingredienser står det at den inneholder sukker :forvirret:

Men ja:D historien om verdens beste chips er så sjarmerene, så synes du skal velge den:)

Gjest Peachbud
Skrevet

Pleier å være en del tekst på Tines melkekartonger. Kan kanskje karakteriseres som "hsitorier" dersom en bruker begrepet vidt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...