Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg så et program på Travel Channel her om dagen om Sør-Afrika. Det var Henry Cole som presenterer landet i serien First class South Africa og jeg fikk med meg episode 4 der han kjører langs sør kysten av landet, besøker plasser som Knysna, drar på safari og hopper i strikk. Det var et flott program og en nydelig oppsummering og jeg har sjelden hørt en så positive omtale av landet. Jeg er selvfølgelig litt forutinntatt siden jeg er gift med ei fra Sør-Afrika og har vært der noen ganger. Landet sliter litt med kriminalitet men det er allikevel et land som har utrolig mye å by på :-) Vel, få med dere serien på Travel Channel. Det var flott å se et positivt reisebrev fra Sør-Afrika :) Her er en link: http://www.travelchannel.co.uk/ontv/progra...irstclassSA.htm

Endret av gard
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sør Afrika er et av mine drømmereisemål!! Alle jeg har snakket med som har vært der skryter landet opp i skyene. Men skal vente til guttene er litt større, sånn at de kan ha glede av å dra på safari bla.. Har vært på safari i Kenya for noen år siden og det var FANTASTISK!

Skrevet

Så dumt at jeg ikke fikk sett det programmet. Var i Sør-Afrika fo rto år siden. Reiste rundt i litt over en måned. Det er ett fantastisk land! Vi reiste fra Johannesburg og nedover til Cape Town. Var innom de stedene du nevte. Helt fantastisk og jeg skal helt sikkert tilbake!

• 3 uker senere...
Skrevet

Søren at ikke jeg fikk med meg den serien. Jeg ser jo såå mye på travel channel, men tydeligvis ikke nok i mai :P

Vi skal til Sør Afrika i november og gleder oss noe helt villt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...