Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skjærgårdsdoktoren har vært en serie jeg i flere år har lett etter. Nå viser det seg altså at serien endelig er gitt ut på dvd. :hoppe: Kjøpte den i stad på Platekompaniet. Hele serien kommer i en fin-fin boks. :tommel: Mener å ha sett noen fans av serien her inne, så da måtte jeg jo bare si i fra. Boksen kostet forøvrig 269,-. Nå skal jeg bunkre meg foran tv'en. :popcorn:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
  • Liker 1
  • 6 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er en gammel tråd, men jeg var jo bare lita jente når den gikk på tv... :P Så, vet du om noen steder man får tak i denne nå, eventuelt noen som selger brukt?

-Ingmarg

Skrevet

Det er kanskje mulig å høre et sted hvor de selger DVD om de kan bestille inn. Vet ikke hvor du bor, men på playcom her er de veldig behjelpelige. Eller kanskje finnes den på finn?

Skrevet

Vet det er en gammel tråd, men jeg var jo bare lita jente når den gikk på tv... :P Så, vet du om noen steder man får tak i denne nå, eventuelt noen som selger brukt?

-Ingmarg

Fant denne. Vet ikke om det hjelper.

Skrevet (endret)

Den er ikke lenger tilgjengelig. Ser at det er ikke er noen steder hvor den i det hele tatt er tilgjengelig. Synd, det er jo en så fin serie.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Åh! Jeg elsket den serien!

Kjøper den tvert:D

Skrevet

Jeg så den tilfeldigvis i dvd-butikken på Nordby shoppingsenter rett ved svenskegrensen ved nyttårstider.

Anonymous poster hash: d9c26...586

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...