Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 http://www.barneombudet.no/cgi-bin/barneom...imaker?id=28627 <Talspersonen for barns rettigheter i Polen, Ewa Sowinska, vil granske om karakteren Tinky Winky er homofil og om denne karakteren derfor er skadelig for barns oppvekst. > Hvordan er det mulig at homofii kan være skadelig for barn? http://www.seher.no/cm/SeHer/Se+og+le/Humorbilder/1.529960 Hva synes dere om dette? Synes det virer sykt jeg.
Gjest Miss Cutie Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg kunne ikke noe annet enn å le. Dette var helt latterlig. Som om barn tenker over om Tinky Winky er homofil da.
Wildy Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Hvem i svarten bryr seg om den seksuelle legningen på tubbiene? Har de seksuell legning? Hvordan er forplantningen hos teletubbier?
Orestes Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Teletubbiene er perverse småjævler, og det er da ingen tvil om at Tinky Winky er den verste av alle. Selvsagt har han håndveske, hvor ellers skulle han oppbevare glidemiddelet? Jeg har forøvrig bestilt meg en TW-drakt i voksen størrelse, og når den ankommer blir det party! Endret 29. mai 2007 av Orestes
Gjest Bodillen Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Teletubbiene er perverse småjævler, og det er da ingen tvil om at Tinky Winky er den verste av alle. Selvsagt har han håndveske, hvor ellers skulle han oppbevare glidemiddelet? Jeg har forøvrig bestilt meg en TW-drakt i voksen størrelse, og når den ankommer blir det party!
Kayli Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Må si jeg ble litt da jeg hørte nyheten på radioen i dag... Man kan mene mye om Teletubbiene, men ærlig talt! Og dersom det nå viser seg at Tinky Winky er homofil, hva så?
Kykkelikokos Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Hvordan har de tenkt å bevise det da? Hehe.
Pail Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Hehe.. Og jeg som helt til nå ikke har vert helt sikker på kjønnet til noen av de..haha.. Jaja.. Da vet jeg vertfall at inky Winky er en mann.. Sexuell legning gir jeg meg drallen i og det tror jeg alle barna også gjør.. Jisus!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Den samme diskusjonen gikk i Norge for noen år siden, det fikk jeg vite av barna mine for en 5-6 år siden, så dette er altså ikke noe nytt. "Beviset" på homofilien var visst regnbuefargene, og den gangen var det ikke bare Tinky Winky som var homofil, det var alle teletubbiene...
Gjest Bodillen Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har i mange år hatt en mistanke om at Mister Nelson var bøg, og at Pernille kun var et skalkeskjul for ham. Ikke rart broren min endte opp med en mann!!!
Polly Ester Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Det er ganske utrolig at man ikke har andre ting å bry seg om å skjerme barna for enn å måtte angripe de stakkars Teletubbiene... Og så var det noe med den lilla fargen, at det var homofarge eller noe sånt? Men, lilla blir vel brukt av kirken i adventstida, gjør den ikke? Ventetiden fram til Kristi fødsel?
Gjest =tentacle= Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Hvis teletubbiene driver og har seg når jeg ikke har sett på, må helt klart noen ta affære. Enten de gjør det front mot front eller den ene bak den andre.
Lurvina Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 Det var også noe å henge seg opp i. Denne serien fenger jo barn som er under 5 år, og når de er så små så er det ikke så veldig stor forskjell på jenter og gutter. Har sett en gutt i en barnehage som ville ha på seg prinsessekjole og leke med jentene, men i neste øyeblikk så ville han leke med biler sammen med guttene. Det ville vært teit å skulle mistenke han for å være homofil, som å mistenke stakkars Tinky-winky for å være det fordi han har veske og er lilla. Visse folk har for mye fritid, kanskje en hobby hadde vært tingen for denne ministeren?
Drua Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 Jeg synes det er trist at homofobien tydeligvis brer om seg i Øst-Europa.
CeeCee Skrevet 30. mai 2007 #15 Skrevet 30. mai 2007 Om Tinly-Winky er homofil eller ei, spiller for meg ingen rolle. Det som irriterer meg med denne serien er at de driver vranglære. Det heter ikke "A-o", det heter "HALLO." Har aldri likt Teletubbies og synes det er det værste som har blitt sendt på barne-tv, for ikke å snakke om de hersens Gnottene! Min mening... -CeeCee-
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #16 Skrevet 30. mai 2007 Dette har vært diskutert helt siden teletubbies dukket opp på skjermen
monja Skrevet 30. mai 2007 #17 Skrevet 30. mai 2007 Hvordan har de tenkt å bevise det da? Hehe. Akkurat den tanken slo meg og.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. mai 2007 #18 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Ja, dette er gammelt nytt. Noen andre av "bevisene" er fargen, lilla, som visstnok er homofargen ( http://en.wikipedia.org/wiki/Purple ) og at den har en trekant på hodet, som visstnok er homotegnet ( http://www.rainbowcoin.com/triangle_symbol.htm ). Og det faktum at han også går med håndveske. Jada. Men det er virkelig skremmende, det som Drua sier - homofobien i enkelte land... Kom på en ting: Det kan jo hende en av skaperene av serien er homofil, og at h*n ville legge inn noen skjulte symboler på en av teletubbiene, uten å gjøre selve tubbien homo. Sånn at alle homofile foreldre kunne kjenne igjen symbolene, og tenke fine tanker. Eller noe sånt. Endret 30. mai 2007 av Gjenglemt sykkellås
Gjest Elastica Skrevet 30. mai 2007 #19 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har i mange år hatt en mistanke om at Mister Nelson var bøg, og at Pernille kun var et skalkeskjul for ham. Ikke rart broren min endte opp med en mann!!! Det har jeg også alltid ment!
@lfa Skrevet 30. mai 2007 #20 Skrevet 30. mai 2007 Da min lille håpefulle var i Teletubby alder, kalte han konsekvent Tinky-Winky for Kinky-Winky, så det må jo bare ligge noe skjult hos denne tubbyen. Men hva med Bente-Bent og Katja-Kaj? Synes det er på tide og få en oppklaring i deres seksualitet også. Og hvorfor hadde Titten-Tei og Teodor damestemme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå