Gå til innhold

Blokkere brukere på Facebook

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest akkurat nå
Skrevet

Ja, jeg lurer på om noen av dere har prøvd dette.

Vil den du blokkerer få vite om det? asså ikke at man får melding om at NN har blokkert deg, men denne personen som jeg gjerne vil blokkere har endel felles venner med meg, og hvis han ser at jeg er på vennelista til en annen, men ikke får meg opp når han søker så skjønner han sannsynligvis tegninga. Har bare lyst til å unngå at det blir konflikt, noe det vil bli på den ene eller andre måten enten han prøver å legge meg til eller skjønner at jeg har blokka han...

Hjelp, anyone..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han vil ikke kunne se at du er på vennelista til noen andre, og du vil heller ikke kunne se ham på vennelista til noen andre.

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg har blokkert en person, og det innebærer at hverken h*n eller jeg kan se hverandres profiler på facebook i det hele tatt, uansett om det er kommentarer på bilder, på wall osv. Hvis jeg søker opp personen finner jeg h*n ikke, og omvendt, og man kan heller ikke se personen i venners vennelister som skrevet over her.

Nei man får ikke beskjed om at noen har blokkert deg.

Skrevet

Jeg har blokkert en person, og h*n kan ikke se min profil eller søke meg opp, akk på samme måte som om jeg ikke hadde hatt profil i utgangspunktet. Jeg kan søke opp vedkommende, men ikke gå inn på profilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...