Gå til innhold

gruppesex og partnerbytte

harmoni

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Snedig hvordan menn ikke takler at kvinner har mere sexuell erfaring enn dem.

Føler de seg truet eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raider

Snedig hvordan menn ikke takler at kvinner har mere sexuell erfaring enn dem.

Føler de seg truet eller noe?

Er det SNEDIG? Du gjør jo bare narr av de her inne som ikke allerede har vært rundt med mange og prøvd "alt" fra før.

"Vi" (Jeg får bruke vi-formen her da) føler oss ikke truet. Men vi er sikkert misunnelig på det andre har fått og ikke vi. Og så syns kanskje noen av oss at det er tøft å se for oss vår kjære, med en mann i seg der nede og en til i munnen?...

Det er nå en gang slik at veien fra fantasi til "been-there-done-that" ofte kan være lenger i det praktiske liv for menn, enn det er for kvinner. Kanskje har mange kvinner en større terskel enn menn for å hive seg på gruppesex, nettopp fordi det er så lett tilgjengelig for dere? Eller hva tror du sexysadie? Hvis du og jeg satte inn hver vår kontaktannonse og søkte etter 2-3 sexpartnere av det motsatte kjønn, formål:gruppesex. Hvem hadde fått flest svar da? Forutsetter helt lik annonsetekst, og at DU ER LIKE SEXY PÅ BILDET SOM MEG ;-)

Nå? HVEM får svar i det hele tatt da??? Ser du?

Nei sexysadie, slutt å legge ord i munnen på menn. Vi tenker ikke på den måten du gjerne vil framstille det som. Vi er mennesker også, ikke BARE menn. Ok?

Life IS a bitch then...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go Raider :)

Det er vel minst like mange kvinner som ville ha følt ubehag ved at mannen hadde mye større erfaring med slike ting enn dem selv?

JEG ville iallfall ikke syntes noe særlig om at han hadde prøvd alt og jeg selv ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Er det SNEDIG? Du gjør jo bare narr av de her inne som ikke allerede har vært rundt med mange og prøvd "alt" fra før.

quote]

Jeg gjør så visst ikke narr av noen som helst her inne, lille venn.

Hvis du hadde satt inn kontaktannonse med formål gruppesex og du hadde vært så flott som d bildet du hadde satt inn skal du pinade se det hadde blitt både 3 og 4 - kant på deg.Dessuten så er holdningen her inne som ute i d fri: at kvinner er kvinner og menn er mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Undrer

Så da er det best å ikke fortelle om eventuelle seksuelle erfaringer? Og fortelle om et minimum av sexpartener?

Jeg synes det er underlig at ting som er gjort før man inntrer i et nytt forhold skal ha innvirkning . Gjort er gjort. Er da snakk om voksne mennesker? Har jo ikke akkurat vært utro mot deg heller. Siden det var før din tid. Er det ikke bra med ei fordomsfri dame da? Som du sikkert kan få mye gøy med. Kanskje du får henne med på gruppesex sammen? Om du er interssert i det? Blir for dumt å si at da vil du kanskje ha gruppesex uten henne. Barsnlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis den enes fortid inneholder ting som den andre alltid har drømt om, men aldri fått oppleve, ja da vil nok dette skape problemer. Spesielt hvis den "erfarne" sier klart i fra "sånt hører fortiden til - jeg gjør det ikke mer".

Er det virkelig så vanskelig å skjønne den "uerfarnes" følelser her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Undrer

Hvis den erfarne sier at det kun hører fortiden til kan jeg skjønne det.

Men av det mannfolka sier her virker det som de vil ha hore/ madonna. De skal helst være urørt av mannehender. Men skal også være villig og åpen til å gjøre alt de kunne tenke seg. Den fødte sexgudinne med null erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har en verdig, og det er opp til vær enkelte å finne ut hvor mye de er verd. De som som har gruppe sex vil de gjftet seg md de samme folken som er det gruppen. Jeg skal si dere jeg ville ikke hatt med de jentene som har været med på gruppe sex å gjøre en å ha sex med dem, :oops:

Håper de som gjør slik vet at det følger dem . og allt kommer fram en dag. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Alle har en verdig, og det er opp til vær enkelte å finne ut hvor mye de er verd. De som som har gruppe sex vil de gjftet seg med de i samme folken som er i det gruppen. Jeg skal si dere jeg ville ikke hatt med de jentene som har været med på gruppe sex å gjøre en å ha sex med dem, :oops:

Håper de som gjør slik vet at det følger dem . og allt kommer fram en dag. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har en verdig, og det er opp til vær enkelte å finne ut hvor mye de er verd. De som som har gruppe sex vil de gjftet seg md de samme folken som er det gruppen. Jeg skal si dere jeg ville ikke hatt med de jentene som har været med på gruppe sex å gjøre en å ha sex med dem, :oops:

Dette budskapet skjønte jeg lite av. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raider
Slike kvinner; finnes de?

Mulig det, men jeg LETER ikke etter de.

Men hvis du tror kvinner med masse erfaring og god "teknikk" fra før av er de som scorer høyest på guttas poengskala, så bommer du. Det stemmer muligens på vår "vurdering" av one-night-stands, feks: "Dæven, hu var deilig!" -Merk "var"...

Helt ærlig, så tror jeg veldig mange menn gjerne vil være med på å utvikle både seg selv og sin partner sexuelt. det er faktisk ingen "fordel" å være god i alt fra før. Altså godt trent sammen med ANDRE, i våre øyne.

Min kjæreste har litt mer "erfaring" enn meg, hvis du regner det i antall variasjoner, gruppesex, antall partnere etc. Det syns jeg ikke noe særlig om, men forskjellen her ikke større enn at det går greit. Hadde forskjellen vært klart større, hadde jeg neppe gått videre i forholdet.

Likeledes ville jeg skjønt det så alt for godt, om jeg hadde møtt ei jente nesten uten sexuell fortid, og hun hadde gitt uttrykk for at hun ikke liker at jeg har hatt sex med 29 andre jenter...

Jeg er da for likestilling!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raider
Man skulle tro man elsket en person for det den personen var istedet for personens fortid....

Ja, hadde bare kjærlighet vært enkelt.... :roll:

sexysadie, du kan ikke forvente at en gutt/jente som har "normal" type sexerfaring, med et "normalt" antall partnere, skal synes at hennes/hans fortid ikke betyr noen verdens ting, uansett, åkkesom... Litt storsinn må alle vise, men det er individuelt hvor terskelen går for hva en syns er greit. Vær snill å respektere det.

Jeg respekterer hun jeg slo opp med pga hennes (for meg) ufattelige sexuelle fortid. Og det gjør jeg fremdeles, uavhengig av om jeg kunne tenke meg å ha henne som min kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sexysadie

Forresten så er jeg ikke så rent liten... 1,89/100... ;-)

????????????

Og vitsen med denne her meldingen var??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette var utrolig...

Raider har tatt ordene ut av munnen min! Fy fader, utrolig bra gjort, jeg fikk lest en skikkelig god formulering av mine tanker.. skrevet av Raider.

Jeg støtter Raiders meninger 110% nettopp pga jeg er i en slik situasjon akkurat nå.. og det tærer så sykt på meg, og tankene er uutholdelige. Hadde jenta jeg er sammen med ikke gjort det jeg hater ved henne (merk: kun den delen hater jeg, prøver å fortrenge den, lett er det ikke) så hadde hun vært perfekt. Sånn er det desverre ikke.

Kvinner, jeg ber dere bare gjøre en liten ting før dere kaster dere innpå hva som helst: Tenk over hva dere gjør, det kan nemlig ødelegge for dere i framtiden.

Hilsen gutt 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...