harmoni Skrevet 9. mars 2003 #1 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg vil gjerne høre om hva andre synes om det. jeg har prøvd den par ganger og må si at det har vært fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 #2 Del Skrevet 9. mars 2003 Du har nok kommet til feil sted harmoni...=( Her er jentene mest opptatt av å vise hvor JOMFRUELIGE dem er.... Men tilbake til tema... fortell litt opplevelsene dine da... var det gruppesex eller partnerbytte som var kult? Noen av fordelene med gruppesex er at jentene kan lære litt av hverandre (det trengs ofte). W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 9. mars 2003 #3 Del Skrevet 9. mars 2003 var ikke så viktig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harmoni Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mars 2003 det er synd at vi jentene skal være snille og jomfruelige. :cry: hvorfor kan vi ikke være som gutter som skryter av deres sex erfaringer? :evil: jeg har prøvd begge.og det anbefaler jeg.å bli berørt av flere menn eller kvinner.gi seg etter nytelse og bli tilfreds på mange forskjellige måter :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Harmoni, jeg er helt enig med deg, kvinner burde vært like stolte som menn over at de har et seksualliv, men desverre er det enda idag 2003 viktigere for mange jenter å fremstille seg selv som mye dydigere enn det de egentlig er.... Les f eks denne tråden, Kvinneguidens Club Vierge (jomfruklubb) W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harmoni Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 9. mars 2003 hvorfor kan vi ikke nytte alt det gode i livet sammen? jeg er sterkt imot utroskap. alle mine seksualeopplevelser har vært sammen med min mann eller med hans viten. la oss snakker om våre sexfantasier og det vi begjærer . ikke det som andre vil vi skal være. Innlegget er endret. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvorfor kan ikke folk bare være som de vil? Jeg dømmer ikke dem som driver med partnerbytte, men jeg vet at jeg IKKE VIL det! Er så lei av å bli oppfattet som snerpete fordi jeg holder meg til en fyr og fori jeg ikke liker alt man absolutt "må gjøre" for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harmoni Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 9. mars 2003 det er ingen som har sagt at du skal gjøre det men de som har lyst til dem ,må de jo få lov å si det :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 9. mars 2003 #9 Del Skrevet 9. mars 2003 Vi har prøvd det flere ganger og for oss er det veldig spennende og opphissende å gjøre dette sammen, i stedet for hver for oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. mars 2003 #10 Del Skrevet 9. mars 2003 Selvfølgelig må dere gjøre det om dere liker det, men jeg vet av erfaring at mange av dem som starter slike tråder og vil høre folks meninger blir sure når vi mener at det ikke er så greit. Skjønner? Bare kos dere, så lenge begge er enige om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harmoni Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 9. mars 2003 hei starie det er synd at noen ikke kan tåle andres meninger :cry: for resten hva mener du med vi? er det majoriteten av de som skriver på denne siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 #12 Del Skrevet 9. mars 2003 "Vi" er en fellesbetegnelse for dydige piker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 9. mars 2003 #13 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvorfor kan ikke folk bare være som de vil? Jeg dømmer ikke dem som driver med partnerbytte, men jeg vet at jeg IKKE VIL det! Er så lei av å bli oppfattet som snerpete fordi jeg holder meg til en fyr og fori jeg ikke liker alt man absolutt "må gjøre" for tiden. Enig. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal adoptere guttas uvaner (som det å skryte over sine mange sexerfaringer og ha mest mulig sex bare for erobringen og spenningens skyld er etter min mening) fordi om vi skal være så likestilte for tiden. Jeg vil ikke dele meg selv/min sambo seksuelt med noen andre fordi jeg mener at det er en såpass viktig del av et forhold at vi ikke skal dele det med andre. Det betyr ikke at jeg er jomfruelig eller prippen, bare at jeg klarer meg fint med å eksperimentere sammen med en person. Men for all del, hva andre gjør har jeg ingenting med, og jeg dømmer iallfall ikke noen på grunn av deres sexliv! Herregud, gjør som dere vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. mars 2003 #14 Del Skrevet 9. mars 2003 Med "vi" mener jeg de som ikke kunne tenke seg å gjøre dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. mars 2003 #15 Del Skrevet 10. mars 2003 I motsetning til dere kan ikke jeg spå inn i fremtiden, så jeg skal svare når jeg ligger på dødsleiet. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 10. mars 2003 #16 Del Skrevet 10. mars 2003 Har vært med på 3-kant (1mann og 2 jenter) og 4-kant (meg og 3 menn) Gode opplevelser begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. mars 2003 #17 Del Skrevet 10. mars 2003 Har vært med på en 3-kant (meg og to menn) og man får masse energi tilført! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 10. mars 2003 #18 Del Skrevet 10. mars 2003 Det kan være morsomt det, og det kan være totalt motsatt. Du bør helst vite at ingen av de involverte vil få sjalusitrøbbel, og det er for de fleste vanskelig å vite på forhånd, før de har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 10. mars 2003 #19 Del Skrevet 10. mars 2003 For mitt vedkommende var det en forutsetning at ingen av partene var i faste forhold (nei, jeg var ikke i noe forhold da dette skjedde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. mars 2003 #20 Del Skrevet 10. mars 2003 Enig. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal adoptere guttas uvaner (som det å skryte over sine mange sexerfaringer og ha mest mulig sex bare for erobringen og spenningens skyld er etter min mening) Du burde bytte ut din mannlige omgangskrets. De er enten veldig dumme eller veldig unge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå