Gå til innhold

Sunny Beach Bulgaria


Cathie

Anbefalte innlegg

å har vi nesten bestemt oss!

Vi skal på to ukers sydenferie de to første ukene i september, og jeg fant et hotell (blue star majestic) som ser kjempefint ut!

Er det noen som vet om det er grei temperatur der i starten av september, evt erfaringer med hotellet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bulgaria om sommeren er som en god norsk sommer. Også strekker sommeren seg noen uker lenger enn i Norge.

Nå har jeg ikke vært i Sunny Beach på femten år... men så stor endring kan det vel ikke være. Skjønt, hvis man tenker på Norge og de endringene som har vært her...

Men hva sier turoperatøren din da? De fleste har temperaturstatistikk og værstatistikk etc på hve rminste flekk. Du finner det kanskje i katalogen eller på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*

Hei!

Vi var i Bulgaria i mai og bodde på Majestic hotel!Kjempefint hotell,men kanskje litt stort etter min smak.Men absolutt førsteklasses!! Det eneste vi hadde å utsette på stedet var heisene som det var litt problemer med. Ellers var det veldig mye mat å velge mellom til frokost og air-conditionen var litt dårlig,men det overlevde vi! Beste ferien vi har hatt! Vet ikke helt hvordan været er i september...lurer litt på det selv for jeg reiser på jentetur til Golden Sands første uka i sept. Men ,som sagt over her det står på sidene til reiseselskapet.Men det er allikevel annerledes å få høre det fra andre.

God tur til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tør dere virkelig reise dit etter alt vi har hørt om stedet i media den siste tiden? (Ran, overfall, voldtekter osv)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Sunny Beach tre uker i august, og jeg merket ingen ting til alt det hysteriske som har vært skrevet i avisene. Det er ikke verre å gå ut der enn i en hvilken som helst norsk by. Det handler mye om hvordan man selv oppfører seg. Mange svært unge mennesker drikker seg dritings og kommer opp i situasjoner de ikke takler. Det er ikke noe nytt, og det skjer over hele verden. Jeg snakket med ungdommer som var mer skeptisk til å gå ut i egen hjemby enn på Sunny Beach...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da er jeg hjemme igjen fra en deilig ferie!

Og jeg må si at jeg syns ikke det var noe skummelt der!

Så absolutt ikke noe til noe av det man hører om. Så kun et par sigøynere som solgte frukt, thats it!

Men da vi kom på flyplassen på vei hjem må jeg si jeg ikke syns det er rart at folk kommer opp i bråk. En gjeng med 16-20 åringer som var så møkk fulle at de ikke klarte å holde balansen en gang, stod og ropte og skreik og slang dritt til alle som gikk forbi de. Fikk litt hakeslepp av alt de klarte å lire av seg, de snakket om hvor mange leva hver av jentene der var verdt, og hvor mye de skulle hatt for å ta de osv! Jeg har sett mye dritings ungdommer og folk, men det her var ILLE! De begynte omtrent å løpe etter folk og slå seg på brystet for å provosere når folk overså de! Så hvis folk oppfører seg sånn på fylletur så hadde det blitt bråk uansett hvor i verden man er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega av meg var der i august og 4 av 7 dager måtte de gå med langermet og langbukse fordi det var så kaldt. Jeg har forøvrig vært der selv og synes det er et drittsted og anbefaler det ikke til noen. Direkte snuskete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis folk oppfører seg sånn på fylletur så hadde det blitt bråk uansett hvor i verden man er!

Men nå er det slik at det er Sunny Beach som er det stedet ungdommer drar til for å drikke seg fra sans og samling nå for tiden. Derfor frarådes folk som er ute i annet ærend å dra dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Bulgaria i august, og jeg merket ikke noe mer til fulle ungdommer på Sunny Beach enn vanlig er i syden.

Men som Cathie sier; det handler mye om hvordan man selv opptrer. Kommer man drita full og egger til slåsskamp, så blir det gjerne det uansett hvor i verden du er. Eller vagler man seg dritings på en barkrakk i stringtruse og bitteliten bikinioverdel, kan man jo egentlig ikke bli overrasket dersom andre dritings folk begynner å klå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega av meg var der i august og 4 av 7 dager måtte de gå med langermet og langbukse fordi det var så kaldt. Jeg har forøvrig vært der selv og synes det er et drittsted og anbefaler det ikke til noen. Direkte snuskete.

Tror det var veldig uflaks, siden vi var der nå fra 28 august og kom hjem i natt! Og jeg satt i skjørt og singlet til sene kvelden de fleste dagene! Snuskete var det hvertfall ikke der jeg var!! Skikkelig deilig rent sted hvor de rengjorde gatene hver eneste morgen så det var flott hver eneste dag!

Men nå er det slik at det er Sunny Beach som er det stedet ungdommer drar til for å drikke seg fra sans og samling nå for tiden. Derfor frarådes folk som er ute i annet ærend å dra dit.

Jeg har ikke hørt at det frarådes, og kan heller ikke skjønne hvorfor siden så lenge man ikke er der i det ærend å drikke, feste og herje merker man ikke noe til det heller! Hvertfall gjorde ikke vi det! Kun på flyplassen på vei hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...