Gummi Tarzan Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg hadde prøvetime på hår i helga hos salongen Vidar Jacobsen i helga og sitter igjen med en guffen følelse... Dama jeg hadde var helt intiativløs, hun hadde ingen ideer, ingen meninger - alt var liksom opp til meg. Jeg er jo ikke 100% sikker på hva som passer meg best og vil gjerne at frisøren skal være kreativ og komme med forslag.. Så nå vurderer jeg å bytte frisør! Bryllpet er under 2 uker til, så det haster defintivivt! Er det noen her som kan anbefale noen frisører i Fredrikstad som er bra på brudeoppsett?? Veldig takknemlig for svar! Hilsen en småstressa brud..
Gummi Tarzan Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Hun er bra? Kreativ? Kommer med forslag? Ser hva som passer til ansiktsformen? Har du brukt henne selv?
prinsessa Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 May-Britt på Chili er utrolig flink men veldig dyr, hun er nok heller ikke ledig kan jeg tenke meg. Ellers kan jeg virkelig anbefale Merete på Kråkerøy hårstue, ligger på kråkerøyveien litt forbi Spenst. Hun er også veldig flink og ikke dyr heller. Kjempekoselig er hun også.
Mrs B Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 May-Britt på Chili er utrolig flink men veldig dyr, hun er nok heller ikke ledig kan jeg tenke meg. Venninna mi brukte Chilli-frisørene da hun giftet seg forrige helg, var utrolig fornøyd!!!
Mistyen Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Hun er bra? Kreativ? Kommer med forslag? Ser hva som passer til ansiktsformen? Har du brukt henne selv? Hun klipper meg til vanlig ja, og hun har pyntet brudene i de to siste bryllupene jeg har vært i. Kjempeflink er hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå