Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hvilket hotell er det flotteste i Stavanger og området rundt? Og hvorfor?
gladidag Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Eg syns Skagen Brygge hotell i Stavanger sentrum er veldig hyggelig. Har ikke bodd på så mange hoteller i Stavanger, men på SAS atlantic ,airport hotellet og Skagen.
gard Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Hei Jeg er fra Stavanger og på grunn av dette har jeg bodd på veldig få av hotellene her Men Sola Strand hotel er fint på grunn av lokasjonen og på grunn av de mange gamle rommene. Det er overnatting på Utstein kloster og det er jo litt spesielt. Av de moderne hotellene er Rica Forum et av de høyeste bygningene i Stavanger og utsikten er ganske bra. Clarion hotell midt i sentrum er vel et av de nyeste hotellene i byen. Ellers får du se omtalene på TripAdvisor: http://www.tripadvisor.com/Hotels-g190511-...rds-Hotels.html
linky Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Clarion hotell er flott ja. Vi var der på bryllupsnatten vår Hotellet er rett og slett bare flott Endret 29. mai 2007 av linky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå