Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
rom/rosin..

:overrasket: Hvor fikk du kjøpt det?

Vil ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:overrasket: Hvor fikk du kjøpt det?

Vil ha!

Jeg og vil ha! Men poenget er at den ikke er i salg lenger, og det er ganske mange år siden den gikk ut, dessverre...

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det varierer, men liker skogsbær fordi den har større biter. Kjøper sjelden små youghurter fordi det er dyrere, så utvalget begrenser seg. Men syns ellers at det burde vært mye mer og større fruktbiter i yoghurt! I andre land kan de f.eks. ha hele kirsebær i kirsebæryoghurt - nam!

Skrevet

Yoplait 0.1% med blåbær er fantastisk. Særlig over de gode Bendit blåbærene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...