Hobgoblin Skrevet 31. mai 2007 #23 Skrevet 31. mai 2007 Hvor fikk du kjøpt det? Vil ha! Jeg og vil ha! Men poenget er at den ikke er i salg lenger, og det er ganske mange år siden den gikk ut, dessverre...
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. mai 2007 #24 Skrevet 31. mai 2007 Det varierer, men liker skogsbær fordi den har større biter. Kjøper sjelden små youghurter fordi det er dyrere, så utvalget begrenser seg. Men syns ellers at det burde vært mye mer og større fruktbiter i yoghurt! I andre land kan de f.eks. ha hele kirsebær i kirsebæryoghurt - nam!
Siam Skrevet 31. mai 2007 #25 Skrevet 31. mai 2007 Yoplait 0.1% med blåbær er fantastisk. Særlig over de gode Bendit blåbærene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå