Devana Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Nå har jeg begynt å gå til fysioterapeut, vært der 3 ganger nå. Laserbehandling, tøyningsøvelser og øvelser jeg gjør selv. Noen som har noen erfaringer med hvor lang tid det tar før fysioterapi-behandling hjelper på? Jeg har aldri hatt så vondt og vært så uvel som jeg har vært siden jeg begynte med fysio'n.
Chiquita Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Det kommer vel ann på hva man behandles for også da... Noen ganger blir man bedre etter første behandling, mens andre ganger må man kanskje ha MANGE benahdlinger før man blir bedre...
Devana Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 Jeg behandles for nakken og ryggen. Nakkemyalgi og svai rygg. (Trener bare opp ryggen da, så den er jo grei nok.)
Gjest Bellatrix Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Som Chiquita sier så kommer det an på hva du bnehandles for. Du sier at du behandles for nakkesmerter? Jeg blir også behandlet for nakkesmerter i perioder. Hvor lang tid det tar før behandlingen hjlper varierer. Noen ganger trenger jeg bare 2-3 behandlinger andre ganger langt flere. Det kommer an på hvor ille det er før behandlingen begynner. For meg er regelmessig trening det viktigste for da kan jeg forbygge at smertene kommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå