Meaty Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg skal reise fra Oslo til Frederikshavn med Stena Line. Jeg hater å kjøre i Oslo og prøver å unngå det, men pga at jeg vil spare tid så har jeg tenkt å kjøre dit og parkere bilen. Er det greit å kjøre dit (fra Drammen)? Jeg ser at de har lagt ut veibeskrivelse på sidene sine men med min flaks er det sikkert noe veiarbeid eller noe som gjør at jeg ikke kan følge denne, dessuten synes jeg ikke beskrivelsene var så fryktelig gode. Er det som regel greit å parkere der på en torsdag? De har visst ikke så stor parkeringsplass...
Meaty Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 Hvorfor kan jeg ikke spørre her i forumet? Tar jeg opp viktig plass eller?
Wildy Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Har kjørt til de fleste fergeterminalene opp gjennom årene, og det har aldri vært noe problem å finne fram. Hold øynene åpne etter skiltene, så er det greit. Hvordan det er med parkering derimot aner jeg ingenting om.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Hvorfor kan jeg ikke spørre her i forumet? Tar jeg opp viktig plass eller? Sannsynligheten for at du får vettuge svar er betydelig større hvis du ringer fergeselskapet framfor å spørre her.
Meaty Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2007 Sannsynligheten for at du får vettuge svar er betydelig større hvis du ringer fergeselskapet framfor å spørre her. Jeg har da vært her på KG i flere år, og det er en god del vettuge folk her skal jeg si deg...
Gjest HB Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Her skriver jeg et svar og så glemmer jeg å trykke på "Svar". Men altså; ta av til høyre i Festningstunnelen og kjør frem til lyskrysset. Ta til venstre og det er bare å kjøre rett frem til båten. Det er så vidt jeg vet ikke veiarbeide i området, men kommer du til Festningstunnelen etter kl. 15.00 må du regne med kø. Vet ikke mye om parkeringen, men innbiller meg at plassen er ganske stor og sjelden full de gangene jeg har sett den. Det går (gikk i hvert fall) en buss fra Jernbanetorget (der det ligger flere p-hus) til Vippetangen. God tur! Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå