Gå til innhold

dilmah te


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har kun smakt vanlig earl grey fra dilmah, siden de ikke selger det særlig mange steder. Har kikket på nettsidene deres, og vurderer å handle via webshopen deres. Lurer særlig på om noen har prøvd watte te, og hvilke av disse som er gode?

Og lurer også på om darjeeling teen deres er god?

Og jeg vet at løsvekt te jo som regel har bedre smak, men jeg er for lat til å ordne med sånt om morgene og i en hektisk hverdag. Dessuten pleier jeg å ta med meg teposer overalt, så jeg slipper unna grufulle varianter som yellow label (ja, jeg vet mange liker denne, men er ikke etter min smak..) :sjenert:

Andre varianter av sort te dere vil anbefale fra dette merket?

Og forresten, jeg må innrømme at jeg ikke husker hvor mye man pleier å betale for te i butikken, det ligger på vanlig prisnivå i denne webshopen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moroccan Mint Grønn te fikk jeg lyst på! Har ikke smakt noen av dem før da.. Fåes man kjøpt disse i noen butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ærlig talt ikke teen fra Dilmah er spesielt god, jeg... Kjøpte en diger pakke med forskjellige sorter frukt-te fra Dilmah i fjor jul, og det var kun et fåtall som fallt i smak. Da liker jeg bedre Twinings hvis jeg absolutt skal ha te i pose! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ærlig talt ikke teen fra Dilmah er spesielt god, jeg... Kjøpte en diger pakke med forskjellige sorter frukt-te fra Dilmah i fjor jul, og det var kun et fåtall som fallt i smak. Da liker jeg bedre Twinings hvis jeg absolutt skal ha te i pose! :)

Det hørtes ikke lovende ut nei... er fornøyd med twinnings ja, synes den er bedre enn lipton. Men hvordan var darljeeing-teen fra dilmah? Tror ikke det er noen andre enn dem som selger poser med denne tetypen (twinnings har, men da må man kjøpe den i en multipak med 4 andre tetyper jeg ikke er like glad i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...