Gjest BellyJelly Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg er så fortvilt, vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal begynne... Jeg er ei slank jente i midten av 20-årene. Jeg er ikke spesielt usunn, dvs jeg spiser relativt regelmessig, og har et normalt sunt kosthold. Jeg holder meg unna brus, mye sukker, hvitt mel og pastagreier. Trener litt innimellom også, og har god kondis. Nå blir det bare tydeligere og tydeligere. Tross min innsats på det motsatte, så eser magen ut. Noen ganger buler den som en oppblåst ballong, andre ganger er den sunket sammen og består da følgelig av tre bilringer. Ukledelig, og forferdelig Jeg vet ikke om det er fett, altså at jeg har lagt på meg, at jeg burde trene mer, og spise bittelitt sunnere (evt litt mindre, selv om jeg er imot slanking), eller om det er luft som tøyer ut magen slik at det ser ut som om det er en del løshud (fett) der. Det blir bare verre og verre! Og nå er jo bikinisesongen like rundt hjørnet også Vil gå til en "mageekspert" i Oslo. Noen som vet om noe/noen? Kan sånn det bukplastikk være noe tro?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå