Gå til innhold

Life of Brian


Pastor Knut

Anbefalte innlegg

Alle disse diskusjonene om hvem som er kristne og hva som er kristendom og slikt, får meg nå og da til å tenke på hvor mange fine parodier Monty Python har lagd på dette. Og her om dagen fant jeg en side full av gratis filmer på internett. Gjett om ikke Life of Brian også var der. Kjempegøy å se filmen igjen. Og du verden hvor dumt alle de protestene som var den gang filmen ble vist, nå fortoner seg. Husker demonstrasjonene.

Her er linken til hjemmesiden med alle filmene. Dere finner Life of Brian hvis dere kikker på M i oversikten: Monty Python's Life of Brian (1979)

http://www.tv-links.co.uk/index.do/4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Life of brian er jo kjempemorsom, ser heller ikke grunnen til at folk skal protestere på den. Man har vel humor og selvironi for det om man er kristen!? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg så denne for første gang for noen timer siden faktisk!

Sær film, men jeg lo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man må nok kanskje ha litt spes humor, ikke alle liker sånn humor. Men syns den er morsom jeg :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

nå har faktisk ikke denne filmen ikke noe med verken kristendommen eller jesus og gjøre. Noe de i Monty Payton ofte har sakt

men det er en bra film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lazuli

Jada, husker også godt demostrasjonene utenfor kinoen da denne ble satt på plakaten. En gøyal film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne
Ja man må nok kanskje ha litt spes humor, ikke alle liker sånn humor. Men syns den er morsom jeg :legrine:

Ja, du sier noe der! Masse ting som satte meg ut i et par sekund, så kan jeg le! :D Sitter der og er helt med i filmen, plutselig kommer det et romskip :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Life of Brian er kjempemorsom. Elsker Monty Python. :) Selv er jeg jo kristen, men skjønner i grunn ikke kritikken mot filmene. Jeg ler meg skakk hver eneste gang. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...