Mediocre Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jeg så et innslag på tv nå i kveld om en jente som hadde hatt kjevesleng (whiplash?). Hun fortalte at hun tidligere var plaget av piping i ørene og at synet tidvis ble uklart. Jeg har selv opplevd dette ved et par anledninger, høyst tre. Jeg har aldri vært i noen trafikkulykke, og ikke skadet nakken på andre måter som jeg kan huske. Alikevel har jeg opplevd f.eks. på jobb at det begynner å pipe i ørene, og så svartner det for øynene (sist det hendte ble det helt svart), og jeg blir svimmel. Kan dette vere kjevesleng selv om jeg ikke er skadet? Kan det være noe annet, eller er jeg litt hypokonder nå?
Gjest Tannlege Bjørn Hogstad Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Svar : Om du går inn på www.tannatelieret.no underkjeveledd vil du finne mer informasjon som kanskje kan gi deg et svar mvh¨ Tannlege Bjørn Hogstad Jeg så et innslag på tv nå i kveld om en jente som hadde hatt kjevesleng (whiplash?). Hun fortalte at hun tidligere var plaget av piping i ørene og at synet tidvis ble uklart. Jeg har selv opplevd dette ved et par anledninger, høyst tre. Jeg har aldri vært i noen trafikkulykke, og ikke skadet nakken på andre måter som jeg kan huske. Alikevel har jeg opplevd f.eks. på jobb at det begynner å pipe i ørene, og så svartner det for øynene (sist det hendte ble det helt svart), og jeg blir svimmel. Kan dette vere kjevesleng selv om jeg ikke er skadet? Kan det være noe annet, eller er jeg litt hypokonder nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå