Gå til innhold

Søknad om plass i menigheten !!!


Linnda

Anbefalte innlegg

O'store menighetsoverhode, VÆREN.......*kneler*

Jeg søker herved om plass i deres hellige meninghet. Jeg har nå blitt fristet med pærebrus og epleknott i to uker og jeg er fra meg av begeistring allerede. Dog, jeg må innrømme, så har jeg bare kjent eimen, da jeg har sittet laangt i utkanten av deres herlige alveskog og basseng!!!!!

Ønsker av hele mitt hjerte å få kunne tilbringe tid sammen med deres LYSTIGE ENGLER !!!!!

Jeg er et humørfylt menneske med mange vitser og gode innslag, men med en spesialitet innen galgenhumor og ironi.

Jeg tror jeg ville kunne bringe ennå mer (om mulig) glede og latter inn i menigheten!!!

Men jeg har også seriøse sider og jobber litt som hobbypsykolog på siden. Kan trøste på en vanskelig dag og gi gode råd og tips!!!

Mine netter kommer til å være totalt søvnløse til jeg får svar på mitt spørsmål........

Aller erbødigste hilsner og klemmer fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

icon_smile.gif Kjære Tuva!

Søknaden er selvfølgelig innvilget; du er mer enn hjertelig velkommen i vårt varme og omsluttende fellesskap!

Hobbypsykolog, sier du?

Har vi psykologengel? Nei, tror ikke det???

Tror vi gir deg tittelen psykologengel, jeg!

Velkommen, Tuva! *klemmer Tuva*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI !!!!!!!!!!!!!!!!! icon_biggrin.gif

Psykologengel er det meg!!!

TJOHO!!!

Det skal bli en ære å være til støtte og trøst for alle englene i menigheten!!!!!!!!! icon_wink.gif

Mazze zuper klemmer fra psykologengel,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gif Vi gleder oss til å komme til deg med alle våre sorger og bekymringer!

Håper du vil trives hos oss!

Klem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...