Gjest Gjest_Dorri_* Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Hei! Lurer på om noen her har forsøkt muskelsimulator (elektroder på kroppen) Jeg skulle virkelg strammet opp kroppen litt og dette virker som en behaglig måte å gjøre det på om det fungerer. Dersom det fungerte på deg, lurer jeg på. - Hvor tok du det (hvilket firma)? - gikk du på diett ved siden av? - hvor mange ganger tok du det? - Så du forskjell fort? - hva kostet det ca? - om du hadde cellulitter, ble de redusert? - Beholdt du din "nye" figur når du sluttet med behandlingen? Ønsker også å høre fra dere som har forsøkt det, der det ikke fungerte. Håper noen kan svare meg på dette!
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei! Lurer på om noen her har forsøkt muskelsimulator (elektroder på kroppen) Jeg skulle virkelg strammet opp kroppen litt og dette virker som en behaglig måte å gjøre det på om det fungerer. Dersom det fungerte på deg, lurer jeg på. - Hvor tok du det (hvilket firma)? - gikk du på diett ved siden av? - hvor mange ganger tok du det? - Så du forskjell fort? - hva kostet det ca? - om du hadde cellulitter, ble de redusert? - Beholdt du din "nye" figur når du sluttet med behandlingen? Ønsker også å høre fra dere som har forsøkt det, der det ikke fungerte. Håper noen kan svare meg på dette! Dytter Ingen som vet?????
ashera Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Det heter vel strengt tatt muskelstimulator. Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg, for jeg har ikke prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hei! Lurer på om noen her har forsøkt muskelsimulator (elektroder på kroppen) Jeg skulle virkelg strammet opp kroppen litt og dette virker som en behaglig måte å gjøre det på om det fungerer. Dersom det fungerte på deg, lurer jeg på. - Hvor tok du det (hvilket firma)? - gikk du på diett ved siden av? - hvor mange ganger tok du det? - Så du forskjell fort? - hva kostet det ca? - om du hadde cellulitter, ble de redusert? - Beholdt du din "nye" figur når du sluttet med behandlingen? Ønsker også å høre fra dere som har forsøkt det, der det ikke fungerte. Håper noen kan svare meg på dette! Ja, jeg har prøvd. Jeg gikk ned i behandlingsperioden, men vet ikke om det var muskelstimualterbehandlingen som virket eller det at jeg samtidig med måtte slutte å spise brød, pasta, poteter og slikt. Og redusere matmengde veldig. Sikkert derfor jeg ble veldig slapp og fikk lavere blodprosent i perioden også. En lang stund senere prøvde jeg et system som virket bra. Endret ikke kost og andre vaner den gangen. Det var på Cama Trend Cinic på Lillestrøm. Der har jeg prøvd flere ting, og er godt fornøyd. Det er bare 11 min med toget fra Oslo S, og salongen ligger rett ved siden av jernbanestasjonen. geg Endret 2. juni 2007 av m@msen
Cata Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg prøvde Bailine i fjor. Tok 15 behandlinger og gikk vel inn ca. 3 cm rundt midjen pluss noen cm ellers på kroppen. Fettprosenten ble redusert en del. Cellulitter har jeg ikke så mye av fra før så der merket jeg ingen forandring. Jeg gikk ikke på diett samtidig, men burde nok ha gjort det. Synes forøvrig ikke det var spesielt behagelig. Stroppene som holdt fast elektrodene klødde og det var temmelig kjedelig å ligge og se i taket den halvtimen behandlingen varte. Prøvde å ha med lesestoff, men det ble ganske urolig lesning ettersom kroppen hoppet rundt når de elektriske pulsene slo inn. (Neida, det er ikke elektrosjokk , men musklene rører på seg når de stimuleres.)
lillesky Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg spurte fysioterapauten min om dette. Han sa at det ikke gir langvarig effekt.
marmelade Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har også prøvd, det kostet ca 4000kr for 10ganger. det var et slags pakkepris, og da jeg var ferdig med alle behandlingene var jeg veldig fornøyd med resultatet. Det var ikke akkurat diett jeg gjorde samtidig med muskelstimulator, men jeg spiste sunt, og det er jo noe man ellers også må passe på, så det var ikke så vanskelig. etter behandlingen er ferdig fortsatte jeg å trene som vanlig, og da er det ikke avnskelig å holde formen :smile:
Gjest Deception Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Kanskje "muskelsimulator" er det beste begrepet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå